| Betreft: | evenement: Automaxx summer edition 2006, donderdag 29 juni 2006 om 12:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 08:46:Samen met de gehele DOTZ crew.
oei met de dames in gele truitjes
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 08:54:oei met de dames in gele truitjes
vet man op een auto show...ga dan naar de kamra sutra beurs..
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 08:54:oei met de dames in gele truitjes
Inderdaad ja.
Ik zie dat het nog onthouden is van vorig jaar.
En dit jaar wordt het net zo gezellig en misschien nog wel gezelliger.
Als het goed is sta ik dit jaar met het schuimkanon in mn handen maar wat er verder gaat gebeuren is nog geheim.
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 22:31:Vette sjit
jwt
tja, ik hoor dr altijd van alles over. misschien heb ik ergens wat gemist, maar wat is het precies? en hoort mn R32 daar ook te staan?
allemaal peppie autos,maar daar moet je niet voor komen
Uitspraak van cossie 4x4 op maandag 12 juni 2006 om 11:16:vet man op een auto show...ga dan naar de kamra sutra beurs..
ow? wehhehehehehe
hou toch van je
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 18:09:ga dan gewoon,kom je ook bij mij in bad
hallo!!!! nu was ik net van plan om in bad te gaan, komt er iemand anders bij! Nou leuk, nu hoeft het van mij niet meer
Tja, ik heb een tyfus hekel aan alles wat met kamperen te maken heeft, dus dat word m niet denk ik zo
IK OOK! ik ga ook alleen voor de drank en auto's, dat scheelt
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 19:45:nee man,het zuipen en badderen met chickies
Ik was van plan m'n zwembad mee te nemen maar las dit op de Automaxx site:
Zwembaden zijn op last van de brandweer (in verband met besmettingsgevaar Legionalla en dergelijke) niet toegestaan op het terrein. Het is ten strengste verboden om de afvalbakken en kliko’s te gebruiken als mobiel zwembad of de watervoorzieningen te demonteren. De personen die dit toch doen zullen bestraft worden met een boete. Tevens worden zij verwijderd van het festivalterrein
Beetje jammer, ik neem em voor de zekerheid wel mee. Vorig jaar was het ook rond de 30 graden.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 10:47:Jij wou niet in bad en nu ineens wel???!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 10:47:Nou vooruit dan maar
bepaal jij niet
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 13:40:bepaal jij niet
wel
Anders rijdt ik dat ding omver met de GeeTeeIe
Die regels zijn idd flink aangescherpt dit jaar.... zelfs over koelkasten enz. is al gezeik.
Wij nemen ook gewoon het zwembad mee. We zien dan wel of dat we 'm opzetten...
Zul je zien als je hem niet meeneemt, dat de rest het badje wel op heeft staan zonder gezeik! Daar zit je dan met 30 graden, geen verkoelend badje! Dat risico gaan we niet nemen!!!
Zul je zien als je hem niet meeneemt, dat de rest het badje wel op heeft staan zonder gezeik! Daar zit je dan met 30 graden, geen verkoelend badje! Dat risico gaan we niet nemen!!!
Die regels zijn idd flink aangescherpt dit jaar.... zelfs over koelkasten enz. is al gezeik.
Precies! Daarom gewoon meenemen, als het weer zo warm is als vorig jaar dan is het bijna niet uit te houden. Wij nemen 2 koelkasten mee

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)