Is die van jou?
Mark die jongen in tegelen waar ik was dit weekend daar lijkt die wel op. Mengpanel is dezelfde als mijn buurjongen
Mark die jongen in tegelen waar ik was dit weekend daar lijkt die wel op. Mengpanel is dezelfde als mijn buurjongen
Uitspraak van Der kniepser op dinsdag 23 mei 2006 om 12:19:Is die van jou?
Kwam die ergens op PF tegen..
Volgend jaar worden we kampioen!
Uitspraak van Der kniepser op dinsdag 23 mei 2006 om 17:42:laten we er vanuit gaan.
laten we dat maar niet doen
komen de boys vrijdag weer een pint pakken?
Uitspraak van Der kniepser op woensdag 24 mei 2006 om 12:13:Jij ook toch
wanneer is het feest?
Vrijdag wil ik wel een punt komen vatten.
Bedoel pint.
ja nee moet nog jarig worden, maar of ik jouw uitnodig op mijn feestje valt nog te bezien, eerst moet je je leren normaal te gedragen
Uitspraak van Der kniepser op woensdag 24 mei 2006 om 12:18:Zeggen der meer, ik moet meestal mezelf uitnodigen
dat is toch onbeschoft mang?
Moet ook, moet ook niet altijd even netjes wezen. Schorum vanuit de grote stad Loek
ik ben weer werken.

Maak jij een Topic dan jij kan dat zo goed ouwe.
Zo snel zijn die belgen niet hè, vandaag een week geleden.
Helm weer terug jonge?
Hoe is het nou?
Hoe is het nou?
Uitspraak van Der kniepser op woensdag 7 juni 2006 om 16:41:Helm weer terug jonge?
Hoe is het nou?
Gaat wel he!
laatste aanpassing
Uitspraak van Der kniepser op donderdag 1 juni 2006 om 17:30:Zo snel zijn die belgen niet hè, vandaag een week geleden.
Heb wat jongens uit Sittard die met je in contact willen komen... al wat van gehoord?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:08:Heb wat jongens uit Sittard die met je in contact willen komen...
Nee waarvoor dan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:15:alles goed daar int zuiden des lands
Uiteraard, daar in het oosten ook
laatste aanpassing
Uitspraak van Der kniepser op donderdag 8 juni 2006 om 20:11:Uiteraard, daar in het oosten ook
heb je eerst op moeten zoeken dat Deventer in de achterhoek in het oosten ligt?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:15:hey jungs.... alles goed daar int zuiden des lands
hoest met jou dan helm?
GROETEN UIT DEVENTER
EEj kerel das lang gelden.Hier gaat ie wel weer kom weer net uit het ziekenhuis.Dus ff rustig aan.
ja verschillende soorten gek 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 juni 2006 om 16:43:wie niet
jij gek
ik gek
wij samen zijn de gekste

.jpg?dc=4675548959903366406)