Partyflock

Forumonderwerp · 873089

ik vandaag de eerste moederdag gehad
papa kwam samen met de bubbes ontbijt op bed brengen heerlijk en jullie ?
Leuk en lekker :9
Was echt supergezellig :D

Gezellig, lekker bij mijn moeder gegeten.. Wij doen eigenlijk nooit wat aan moederdag, commerciele toestanden allemaal.. maar volgend jaar is mijn eerste moederdag, misschien denk ik er dan heel anders over ;)
Ik was jaaaarig :P
dus was me moeder een beetje vergeten ineens dacht ik ohjaaaa het kadootje! ;) snel gegeven rond 23.30 :P

Was echt in 1 woord SUPER :D

Krijg lekker van mn mannen ontbijtje op bed met aarbeitjes en een heerlijk luchtje en van mn oudste zoon een knutselwerkje van school (K) en savonds lekker uiteten geweest met de kids :D was echt heel erg leuk :D
Uitspraak van J.(F) op maandag 15 mei 2006 om 11:08:
dus was me moeder een beetje vergeten ineens dacht ik ohjaaaa het kadootje! ;) snel gegeven rond 23.30 :P

Was nog net op tijd dus :P
Geen idee lag in me nest :)

Druk!

Niet zo boeiend O:)

Het was mijn eertse moederdag en ben lekker verwend!!
heb mijn eigen mama lekker verwend... (F)

Leuk :D

Ik ben geen moeder maar heb wel erge leuke visite gekregen :lief: *zucht*

En een kadootje gekregen van me buurvrouw :D

Mijn moeder was een weekendje weg met haar vriendinnen...

was nie echt intressant, heb bijna de hele dag op bed gelegen :D

ik heb een schat gezocht in de bossen met mijn familie :S
Heb mn 4e moederdag gehad.

Kreeg lekker ontbijt, Sasha had een mooie sluetelhanger gemaakt op school en kreeg een fles La Coste. (l)

Ze waren weer superlief voor me dit jaar.

Oh ja en mijn eigen moeder hebben we natuurlijk ook in de watten gelegd. LEkker bij mn mamski in de tuin gezeten en nog een vet ongeluk meegemaakt in het straatje daarachter. En ik ben ervan overtuigd dat het maar goed is dat dat puntenrijbewijs is ingevoerd.
Aangezien een gassie van 18 die net zn rijbewijs het stoer vond om 70 te rijden waar je 30 mocht en frontaal op een andere auto reed die aan het uitparkeren was. Stoer hoor! Als er een kindje had gelopen was het einde oefening. Had zin om dat jong naar de stront te schoppen.

Dus mijn moederdag was top. (y)
laatste aanpassing
Ik heb mijn moeder op dr gezicht gefoempd!!!
Uitspraak van ) Gielo ( op dinsdag 16 mei 2006 om 11:40:
Ik heb mijn moeder op dr gezicht gefoempd!!!

Is dat Gefoempd soms hetzelfde als gespoten?

Mijn moederdag had ik dit jaar niet fijner kunnen wensen :lief:

Ik heb leuke cadeautjes aan mijn moeder gegeven, waar ze enorm blij mee was en ik heb ook nog eens heel mijn familie kunnen zien die ik al heel lang niet had gezien :).

Vorig jaar had ik een gedicht voor mijn moeder gemaakt, omdat ik toen geldloos was , daar was ze gelukkig ook heel blij mee :D
Ontbijt op bed gehad,mooi knutselwerkjes gekregen,inclusief gedichtjes.
Dat is het mooiste van de hele moederdag.
laatste aanpassing

Super :lief:

Mijn moeder is het afgelopen jaar heel ziek geweest, ik was haar bijna kwijt geweest :cry: en daarom was voor mij deze moederdag heel speciaal.
Ik heb haar een mooie ketting gegeven met inscriptie waar ze super blij mee was, en natuurlijk een mooie bos rozen.
Ben de hele dag bij mijn ouders geweest samen met mijn vriend, lekker gegeten, filmpje gekeken. Erg gezellig!
laatste aanpassing
ging met me vriend langs me moeder, ze vond me kado erg leuk gelukkig :D
was een leuke dag dat zeker ja!
zoals elke zondag...

niks doen en brak zijn :D

Gewoon lekker gezellig naar mams :)