Partyflock

Forumonderwerp · 872955

Marco heeft gesproken;

Doel:

Van der Sar, Timmer, Stekelenburg.

Verdediging:

Boulahrouz, van Bronckhorst, de Cler, Heitinga, Jaliens, Kromkamp, Mathijsen, Ooijer

Middenveld:

van Bommel, Phillip Cocu, Landzaat, Maduro, Sneijder, v/d Vaart

Aanval:

Babel, Kuyt, van Nistelrooy, van Persie, Robben, Vennegoor of Hesselink

bron

Sja.. ben je tevreden hiermee of eerder schelden??
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op zondag 14 mei 2006 om 14:17:
KJH niet mee.. en wel babel en maduro

Sowieso al die AZ spelers moeten opzoutuh Gaat een fiasco worden dat WK volgens mij

idd

Uitspraak van XXlerator op zondag 14 mei 2006 om 13:41:
Romeo Castelen "Babel heeft de strijd met Castelen zijn voordeel beslist. Met minimaal verschil."

:respect:

Babel is ook sterk teruggekomen :yes: Evenals Heitinga :respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:30:
Waarschijnlijk speelt ook mee dat Huntelaar zeer belangrijk is voor Oranje onder 21. Op het WK had hij waarschijnlijk heel het toernooi op de bank gezeten, op een enkele invalbeurt na. Dan kan hij beter mee doen bij Foppe.

Dat had ik ook al verwacht ja. Ook omdat de knvb in Portugal graag hoge ogen wil gooien. Met het oog op kwalificatie voor de olympische spelen ofzo.
3 keepers selecteren is volgens mij een verplichting voor elk land ...

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:15:
maarjah we worden alsnog wereldkampioen, finale tegen duitsland winnen met 0-4

Dat zou wat zijn :d

iedereen heeft het maar over huntelaar :gaap: pleur toch op!!

heb je de verdediging gezien........ik had al eerder gezegd de eerst ronde kom je niet door, en nu weet ik het zeker :yes:
van Basten is of een genie of gewoon een fuckin' idioot...

we zullen het wel zien met t wk.. heb er vooralsnog niet veel vertrouwen in...

Toch heeft oranje het in de kwalificatie niet slecht gedaan met ongeveer dezelfde verdedigers. Toch 2 keer geen tegendoelpunt gehad tegen Tsjechie.

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 12:16:
Beter Babel dan een kakkerlak

Arhnemse kanker joodje..
Objectiviteit bij jou ver te zoeken.. kanker kneus.
Maargoed, boeit mij oranje nou.. team der jodenzonen

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:51:
Toch heeft oranje het in de kwalificatie niet slecht gedaan met ongeveer dezelfde verdedigers. Toch 2 keer geen tegendoelpunt gehad tegen Tsjechie.

En dat vergeten de mensen hier

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:52:
Arhnemse kanker joodje..

Je maakt je er anders wel druk om he, kakkerlak :bye:

Joehoe :cheer:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:52:
Arhnemse kanker joodje..

:aai: :aai:

Nog steeds gefrustreerd dat er NIETS maar dan ook helemaal NIETS in Rotterdam is :cheer: :cheer:
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op zondag 14 mei 2006 om 11:47:
Stekelenburg

Kew Jaliens

Hedwiges Maduro

Ryan Babel

Jan Vennegoor of Hesselink

Wat een aanfluiting, FC Bal Op Het Dak 7

Daarom laat van Basten Huntelaar ook thuis? Doe ff normaal en denk na voordat je wat zegt, want dit slaat 3 keer nergens op. Hoeveel Ajacieden spelen er in een goede opstelling? Heitinga mss...maar geen 1 ajacied is zeker van zijn plek. Of ben je zo'n zieligerd die van der Sar en van der Vaart ook nog steeds joden noemt?

Wat een aanfluiting, FC Bal Op Het Dak 7

Zijn allemaal geen basisspelers.
laatste aanpassing
Sjezus Babel!?!?!

Te triest en strookt ook totaal niet met z'n selectiebeleid...

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:53:
En dat vergeten de mensen hier

Nee hoor, evenals dat die wedstrijd Oranje redelijk het kenmerkende "jaudse" geluk had. Vele kansen tegen die niet werden afgemaakt en zelf uit de spaarzame kansen wel hard toeslaan. Alle "top" wedstrijden in de kwalificatie werden gewonnen, maar hadden als het even tegenzat allemaal ook totaal anders kunnen aflopen.

Uitspraak van Ro...:banana: op zondag 14 mei 2006 om 14:59:
Sjezus Babel!?!?!

Te triest en strookt ook totaal niet met z'n selectiebeleid...

dat dacht ik nou ook een babel boven huntelaar, echt niet te geloven dit :s
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:58:
Of ben je zo'n zieligerd die van der Sar en van der Vaart ook nog steeds joden noemt?

tuurlijk

Artiest Volturno
"Hoeveel doelpunten gaat Klaas-Jan Huntelaar dit WK maken?", vroeg de jongen, die het later ongetwijfeld kan maken als journalist. "Ik denk twaalf", antwoordde Van Basten, die meteen daarna de volgende vraag moest incasseren. "Gaat Huntelaar dus mee naar het WK?" Al lachend gaf Van Basten zich gewonnen: "Ik denk het wel hé."

heeft ie zelf nog gezegd
Team der jodenzonen

Van der Sar, Stekelenburg, de Cler, Heitinga, Landzaat, Maduro, Sneijder, van der Vaart, Babel, van Basten

:D

Ik had KJH er ook graag bij gehad, maar ik begrijp de keuze van de bondscoach wel. Klaas heeft met uitzondering van de laatste stage nog niet meegedaan met de groep en geen officiële interlands achter zijn naam. Ruud is gewoon eerste keuze en om KJH nou op de bank te laten plaatsnemen lijkt me ook niks. Als invaller heb je minder aan hem dan aan Vennegoor.

Basiself: Sar, Heitinga/Ooijer, Mathijsen, Boulahrouz, Gio, Bommel, Cocu, Vaart, Kuijt, Ruud, Robben :yes:
Uitspraak van omar suarez op zondag 14 mei 2006 om 13:53:
waarom neemt die lul 3 keepers mee, ipv 4 spitsen

omdat dat al jaren zo is, ieder land neemt 3 keepers mee, en wat te doen v.d Sar gebleseert raakt, timmer in de goal komt en je hebt geen 3e keeper. Stel Timmer raakt ook nog geblesseerd en dan zit je toch met de gebakken peren.

Uitspraak van M0L op zondag 14 mei 2006 om 15:13:
Team der jodenzonen

Van der Sar, Stekelenburg, de Cler, Heitinga, Landzaat, Maduro, Sneijder, van der Vaart, Babel, van Basten

En dan Schippie op rechts, heb je het elftal compleet 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:51:
Toch heeft oranje het in de kwalificatie niet slecht gedaan met ongeveer dezelfde verdedigers. Toch 2 keer geen tegendoelpunt gehad tegen Tsjechie

toen waren die verdedigers nog in vorm en die is nu ver te zoeken........komen veelste kort als het om het echte werk gaat, maar we zullen het zien!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Roan op zondag 14 mei 2006 om 13:54:
Romeo Castelen "Babel heeft de strijd met Castelen zijn voordeel beslist. Met minimaal verschil."

waar baseert die gast dat op!
Babel heeft het hele seizoen niks laten zien!

op de training waarschijnlijk,
ik vind castelen ook geen geweldige speler trouwens

Middenveld en voorin zit het goed, twijfel wel over de achterhoede...
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 15:14:
Ruud is gewoon eerste keuze en om KJH nou op de bank te laten plaatsnemen lijkt me ook niks. Als invaller heb je minder aan hem dan aan Vennegoor.

dat is inderdaad wel een goede analyse
maar toch vind ik het erg jammer van KJH, ik had er best goede verwachtingen van..

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:49:
Uitspraak van Peter Np op zondag 14 mei 2006 om 14:15:

Dat zou wat zijn

beetje positief zijn ken ook geen kwaad...!!
toen hij aantrad als bondscoach en die rare selecties van hem maakte, hoorde iedereen ook van wat is dit nou blablabla

en toen hij zich ongeslagen als poule winner plaatstte voor het wk hoorde je er niemand meer over..!!

die man weet egt wel wat hij doet en als hij huntelaar liever een super ek onder de 21 gunt met elke wedstrijd 90 minuten speeltijd
vind ik dat alleen maar tof van hem
want in oranje zou die misschien een keer in mogen vallen als nederland 2-1 achter staat 20 minuten voor tijd..!!
Uitspraak van actief op zondag 14 mei 2006 om 15:07:
dat dacht ik nou ook een babel boven huntelaar, echt niet te geloven dit

het is niet babel boven huntelaar, babel moet op de buiten positie spelen, huntelaar is een pure spits

ja ik heb grote twijfels bij de verdediging. Heitinga is een goeie, matthijsen heeft dippie. boulahrouz, niet gevolgd laatste tijd. gio doet et fantastisch. oijer is er misschien wel klaar voor. dus ja, 't zijn ook niet echt spelers met ervaring in het NLs efltal :O

geen Huntelaar:S....

hopelijk breken Babel, Kuyt, van Nistelrooy, van Persie, Robben, Vennegoor of Hesselink allemaal hun poot....

hoeveel moet Klaas er per seizoen dan inschieten voordat ie mee mag doen met de grote jongens!!!!

Marco zal wel weer gelijk hebben:jaja:
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 14:15:

whaha jahtogg !!!:D:D zal eg kicke zijn.
dan ist pas een teringzooi in duitsland:D

Belachelijk dat de Hunter niet mee gaat, die gast is nu zo op dreef he, hij is momenteel niet te stoppen met zun akties.. Nee ze nemen die gekke vennegoor of hesselink mee, die je alleen kunt gebruiken als stormram wanneer er toch niets meer te winnen valt...

Ma blijf hopen op een goed en vooral gezellig WK :jaja:

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 15:21:
hoeveel moet Klaas er per seizoen dan inschieten voordat ie mee mag doen met de grote jongens!!!!

Laat het ie het nu eerst maar eens bij die club uit :X zien, en dan bedoel ik het op europees niveau!!

De rest van die gasten hebben dat bijna allemaal al bewezen!

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 15:21:

Dat staat er dus los van...

Hoeveel interlands heeft hij in de kwalificatie en daarom heen gespeeld? 0...
Hoevaak heeft hij meegetraind met het grote Nederland (buiten de kleine eindstage)? 0 keer..

Van Basten baseert zijn keuze op het hele traject en ik snap het wel. Al vind ik het ook jammer. WK 2010 :D

16 miljoen bondscoachen met ieder hun eige favorieten.Er moet gewoon op resultaat gevoetbald worden mooi voetbal is bijzaak.Bracht in 74 & 78 ook geen bekers dat mooie voetbal.De kwalificatie ging qua resultaat perfect niet altijd even mooi maar goed kun niet alles hebben.Goede mentaliteit en een goede dosis agressie doet de rest goede selectie dit
Artiest {SHOWLIST artist 82170, 40745, 13003}
zitten toch een aantal onaangename verrassingen tussen, in de selectie :S

Huntelaar niet mee :S En WTF doet die Babel in de selectie :@

HUNTELAAR ipv vennegoor
CASTELEN ipv babel
DAVIDS ipv heitinga en dan maduro naar achter halen (niet in de basis hopelijk) en davids op middenveld!

lodewijks ipv stekelenburg (al lijkt het me sterk dat de 3de keeper minuten zal krijgen, maar dan toch liever lodewijks qua ervaring)

Vooral die babel was ik al bang voor eigenlijk, vind ik zeer onterecht als je kijkt naar het afgelopen seizoen en Castelen toch een echte rechtsbuiten is. Strookt niet echt met het aangekondigde selectie beleid van Marco :S Maarja verder rustig afwachten hoe ut loopt...de oranjekoorts komt toch wel langzaam aan :)
laatste aanpassing

Snap nog steeds niet waaromm hij Vennegoor of Hesselink mee neemt :S vind hem niet eens zo goed

Uitspraak van Funky Frank op zondag 14 mei 2006 om 15:29:
de oranjekoorts komt toch wel langzaam aan

vindje :S.........weinig van te merken in nederland!!!!!!
Blijkt uit opinie,s dat maar 15% er vertrouwen in heb dus tsja....denk dat er weinig oranjekoorts zal zijn!

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 15:29:
Snap nog steeds niet waaromm hij Vennegoor of Hesselink mee neemt vind hem niet eens zo goed

begrijp ik ook niet nee, dan had je nog beter PI-AIR mee kunnen nemen want die is veel beter en 10x meer ervaring, die had voor rust kunnen zorgen en die jonge gasten kunnen sturen, nu heb je niemand die dat kan!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 15:35:
vindje .........weinig van te merken in nederland!!!!!!
Blijkt uit opinie,s dat maar 15% er vertrouwen in heb dus tsja....denk dat er weinig oranjekoorts zal zijn!

Ik zeg toch ook langzaam hehe ;)

W8 nou maar paar dagen voor de eerste wedstrijd, is gewoon weer zelfde als alle jaren :yes:
Zelf heb ik er al zin in dat bedoelde ik eigenlijk, ondanks bovengenoemde vage beslissingen van de bondscoach :)
Uitspraak van Luis Eriekske op zondag 14 mei 2006 om 15:39:
dat moeten ze al helemaal niet doen, slaapkop

ik zeg toch ook niet voor niks, hopelijk niet in de basis...hij had van mij nie geselecteerd hoeven te worden in deze vorm :S
Onbegrijpelijk dat Davids (ondanks dat ie niet al te best speelde de laatste tijd, maar toch door zijn inzet en ervaring heel belangrijk kan zijn op een WK) en Huntelaar (meer dan 40 goals en dan Vennegoor :s) niet meegaan.
nederland oh nederland jij bent de kampioen, wij houden van oranje, om zijn daden en zijn doen
Whahahahaha die Huntelaar dacht dat ie ff mee kon maar helaas zo goed is ie nou ook weer niet!!!!
Uitspraak van red alert op zondag 14 mei 2006 om 15:55:
Whahahahaha die Huntelaar dacht dat ie ff mee kon maar helaas zo goed is ie nou ook weer niet!!!!

nee venegoor is goed :S en babel naar het wk :S gozer doet nooit mee bij ajax

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 14 mei 2006 om 16:11:
GVD ik zit er weer niet bij

tegenvaller he, heb ook heel het weekend naast de telefoon gezeten maar bellen :no: ho maar
laatste aanpassing

Komt niet goed met nederland,Van basten heeft zijn koppie er niet goed bij :no: