Partyflock

Forumonderwerp · 872955

Waarschuw beheerder
[img width=210 height=138 cacheid=000c58320023894cf4054b761a0166c1b1]http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2006/05_mei/09/binnenland/vanbasten_rtlnieuws210.jpg[/img]

Marco heeft gesproken;

Doel:

Van der Sar, Timmer, Stekelenburg.

Verdediging:

Boulahrouz, van Bronckhorst, de Cler, Heitinga, Jaliens, Kromkamp, Mathijsen, Ooijer

Middenveld:

van Bommel, Phillip Cocu, Landzaat, Maduro, Sneijder, v/d Vaart

Aanval:

Babel, Kuyt, van Nistelrooy, van Persie, Robben, Vennegoor of Hesselink

bron

Sja.. ben je tevreden hiermee of eerder schelden?? [img width=66 height=66 cacheid=000c58330023894d2a377c3c1a0166c1b1]http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/dossiers/dossier_paginas/wk2006/basten66.jpg[/img]
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 13:54:
Ajacied Klaas-Jan Huntelaar wordt dan vooral genoemd.

door velen opgenoemd behalve door van basten :/

hij zij eerder al dat t logisch is dat als een middenvelder geblesseerd is dat er dan ook een nieuwe middenvelder wordt gehaald, zelfde geld voor de verdediging en aanval natuurlijk

hoop stiekem dat vennegoor uitvalt :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 14:12:
hoop stiekem dat vennegoor uitvalt

idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 5 juni 2006 om 14:39:
flikker lekker op met je huntelaar :jaja:

jankerds allemaal :'(
jullie doen allemaal of dat hij ons wereldkampioen gaat maken

nee, dat gaat vennegoor doen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 5 juni 2006 om 16:04:
die zit toch ook op de bank , ze komen er beide waarschijnlijk niet eens van af wie je ook selecteert

Ga toch wel joh melklulletje :looser:

Kut he, dat ie bij ons wel presteert :roflol:

Een nagemaakte dat ben je.....

Laat die domme boer jan maar ze vkb-tje naar de tering helpen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 15:54:
nee, dat gaat vennegoor doen

:roflol:

Waarschuw beheerder
Final WK 2006 Duitsland:

Nederland - Brazilie 1-0

'90+3 Vennegoor of Hesselink (kopbal)

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 17:07:
Final WK 2006 Duitsland:

Nederland - Brazilie 1-0

en toen werdt je waker :jaja:

Waarschuw beheerder
klopt; met een kater van de dag ervoor, toen Vennegoor de beslissende maakte..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 17:32:
klopt; met een kater van de dag ervoor, toen Vennegoor de beslissende maakte.

da sidde gij ja
Waarschuw beheerder
Van Bronckhorst en Sneijder mee naar WK
http://www.vi.nl/vi/show/id=239659/contentid=80261/sc=510d93
:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 17:32:
klopt; met een kater van de dag ervoor, toen Vennegoor de beslissende maakte..laatste aanpassing 5 juni 2006 17:33

Je doet je naam eer aan :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 15:54:
nee, dat gaat vennegoor doen

Ook niet..

Eerder Van Persie en Robben! Dat zo'n knaapje daar tussenin nou de inkoppertjes maakt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 17:07:
Final WK 2006 Duitsland:

Nederland - Brazilie 1-0

playstation

Waarschuw beheerder
van der Vaart en van Nistelrooy gaan het maken dit WK

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 01:50:
van der Vaart

:nee:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 01:50:
van Nistelrooy

:jaja:
Waarschuw beheerder
Van der vaart & van Persie worden de nieuwe sterren van dit WK :yes: :cheer:
Waarschuw beheerder
De Jong en Schaars gaan mee hoor het net op de radio....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M0L op dinsdag 6 juni 2006 om 11:58:
De Jong en Schaars gaan mee hoor het net op de radio....laatste aanpassing 6 juni 2006 11:58

Hm..Jippie :/
Waarschuw beheerder
donateur

weer verzwakking erbij:nocheer:

Waarschuw beheerder
De Jong en Schaars gaan mee hoor het net op de radio....laatste aanpassing 6 juni 2006 11:58

Zijn erbij gehaald, in het geval 1 van de basis 23 toch mocht uitvallen..

Kans is klein dat dat gebeurd..

Niks aan de hand dus.. :gaap:
Waarschuw beheerder
landzaat opzouten daarvoor davids
seedorf mee ze hebben wel een kans om wereld kampioen te worden maar geef ze geen grote kans

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardstylePassie op dinsdag 6 juni 2006 om 15:59:
seedorf mee

die is echt de laatste persoon die van basten meeneemt
ik denk dat ie dan nog liever niemand meeneemt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 17:08:
ik denk dat ie dan nog liever niemand meeneemt

Denk dat ie nog liever mij meeneemt :/
Waarschuw beheerder
Stelletje jankerds zijn jullie met zijn allen!En straks wel juichen als (bijvoorbeeld) Vennegoor de beslissende maakt.Vuile opportunisten!
Wacht nou maar eerst het WK af voordat je gal gaat spuwen naar het selectiebeleid van van Basten.Hij heeft 100 keer meer verstand van voetbal dan jullie allemaal bij elkaar!Als het WK is afgelopen kunnen we verder oordelen maar daar is het nu nog veel te vroeg voor...Het WK is nog niet eens begonnen!
Als we het Nederlands elftal nou gewoon met zijn allen steunen in plaats van kansloos gaan lopen zeiken,daar hebben ze het meeste aan.Maarja dat is in Nederland kennelijk teveel gevraagd....Als we verliezen is het "hun".Als we winnen is het Nederland elftal ineens "wij".Heel erg jammer.:S

Waarschuw beheerder
donateur

da snap ik dus egt niet :s de jong wel..mja waarom niet huntelaar :S..
ik ben dan niet voor ajax :no: mja kom op iedereen ziet toch wel da die goed is :yes:...heeft die op het EK wel bewezen vind ik (Y)..
ik snap van basten egt niet :no: vind het maar een rare vent (Y)

Waarschuw beheerder
zo echt een rare vent man die van basten...
hij heeft alleen nog geen wedstrijd verloren:o

wacht het nou maar lekker af,als ze de poulefase door komen kunnen ze het nog ver gaan schoppen :yes:

schaars :respect:

Waarschuw beheerder
Vrijwel heel Jong Nederland heeft laten zien dat ze mee kunnen naar Duitsland, de een iets meer dan de ander...

Echte uitblinkers die ook zeker mee kunnen, zoals Vermeer, Schaars, Luirink, de Zeeuw, Huntelaar, Castelen en Hofs

En ik vergeet er vast nog wel een :)
Waarschuw beheerder
Huntelaartje moet ook meeeeee :respect:

Waarschuw beheerder
goeie beslissing vind ik van Van Basten.. hij kan moeilijk 22 spitsen meenemen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 19:40:
da snap ik dus egt niet de jong wel..mja waarom niet huntelaar ..
ik ben dan niet voor ajax mja kom op iedereen ziet toch wel da die goed is ...heeft die op het EK wel bewezen vind ik ..
ik snap van basten egt niet vind het maar een rare vent

Mogelijk uitvallers zijn: van der Vaart, Cocu of Sneijder!... Middenvelders dus!!

Dus is het logisch dat hij daarvoor ook een middenvelder meeneemt! ---> de Jong en Schaars!

Ik hoop trouwens, dat mocht er een uitvallen, de Jong meegaat!! Goede individuele acties en een goed schot op doel... :D

Over 2 jaar: The Hunter!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 20:24:
Mogelijk uitvallers zijn: van der Vaart, Cocu of Sneijder!... Middenvelders dus!!

Dus is het logisch dat hij daarvoor ook een middenvelder meeneemt! ---> de Jong en Schaars!

Ik hoop trouwens, dat mocht er een uitvallen, de Jong meegaat!! Goede individuele acties en een goed schot op doel...

da snap ik!!...mja je kan altijd nog een beetje schuiven he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach een spits meer is ook niet erg :/
Waarschuw beheerder
Waarom zou je hem wel meenemen?
In de basis komt ie zeker niet volgens Van Basten, en als pinchhitter funtioneert Huntelaar niet..
Vennegoor in t' laatste kwartier de beslissende kopbal! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 00:16:
als je seedorf, davids en huntelaar nou meeneemt....

die had ik ook liever gezien jah, maar helaas het is niet zo,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bieroz op dinsdag 6 juni 2006 om 21:03:
Waarom zou je hem wel meenemen?

als stand-in voor van nistelrooy.. mocht die geblesseerd afhaken
Waarschuw beheerder
Dan geef ik je voor deze ene keer gelijk.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 21:23:
als stand-in voor van nistelrooy.. mocht die geblesseerd afhaken

Daar is Kuyt goed voor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fantasy* op dinsdag 6 juni 2006 om 19:26:
Stelletje jankerds zijn jullie met zijn allen!En straks wel juichen als (bijvoorbeeld) Vennegoor de beslissende maakt.Vuile opportunisten!
Wacht nou maar eerst het WK af voordat je gal gaat spuwen naar het selectiebeleid van van Basten.Hij heeft 100 keer meer verstand van voetbal dan jullie allemaal bij elkaar!Als het WK is afgelopen kunnen we verder oordelen maar daar is het nu nog veel te vroeg voor...Het WK is nog niet eens begonnen!
Als we het Nederlands elftal nou gewoon met zijn allen steunen in plaats van kansloos gaan lopen zeiken,daar hebben ze het meeste aan.Maarja dat is in Nederland kennelijk teveel gevraagd....Als we verliezen is het "hun".Als we winnen is het Nederland elftal ineens "wij".Heel erg jammer.

:gaap:

Als Ruudje geblesseerd raakt, of geschorst wordt, heb je een scorende spits nodig: Huntelaar, met zijn >50 Goals dit seizoen.. bij Hearrenfean, Ajax, Nederlands Elftal <21: Competitie/beker/Play-offs/EK

Ik vind Kuijt geen ideale scorende spits :no:

En VoH al helemaal niet :Vaag:
Waarschuw beheerder

Kijk, punt 1: Vennegoor maakt de beslissende niet, daarvoor zit z'n neus te veel in de weg...
Punt 2: Als v. Basten pretendeert dominant en attractief voetbal te spelen op de helft van de tegenstander, dan heeft hij A) geen 'breekijzer' (wat een kutwoord) nodig en B ) bij dominant en attractief denk ik nou niet meteen aan een spits die op klompen voetbalt en een motoriek heeft van een tractor met te weinig diesel.

Je kan een speler goed vinden of niet, maar ga nou niet lopen zaniken omdat ie bij AJAX speelt. Ik vind van Bommel ook echt een naar en irritant mannetje, maar ben blij dat ie erbij is.

Als Vennegoor wereldkampioen wil worden met Nederland, zit er maar één ding op: Hij moet bedanken voor de eer en z'n plekkie afstaan aan KJH
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kalimyst op dinsdag 6 juni 2006 om 23:54:
ijk, punt 1: Vennegoor maakt de beslissende niet, daarvoor zit z'n neus te veel in de weg...

Waarschuw beheerder
Nederland... Het enige land met 16 miljoen bondcoaches..:-(
Van Basten weet goed wat hij doet en heeft daarnaast een team met een goede kijk erop...
Tot nu toe heeft van Basten nog alles waar gemaakt..
NL heeft zelfs nog NOOIT zo'n goeie voorbereiding gehad, waardoor de FiFa ze nu wel heel hoog inschat.
Ik snap dat het raar is dat Huntelaar niet mee gaat, maar daar heeft van Basten hele goede redenen voor.

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Waarschuw beheerder
Als Vennegoor wereldkampioen wil worden met Nederland, zit er maar één ding op: Hij moet bedanken voor de eer en z'n plekkie afstaan aan KJH

Ja, 'natuurlijk' grappenmakert.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 12:20:
Ik snap dat het raar is dat Huntelaar niet mee gaat, maar daar heeft van Basten hele goede redenen voor.

Juistem. Alsof Huntelaar het verschil zal maken tussen wel of niet wereldkampioen worden.

Snappen mensen het nou nog steeds niet? Het was OF huntelaar OF van Nistelrooij, Duidelijke keuze nietwaar?

post 1000 by the way o:)
Waarschuw beheerder
punt 1: Vennegoor maakt de beslissende niet, daarvoor zit z'n neus te veel in de weg...
Punt 2: Als v. Basten pretendeert dominant en attractief voetbal te spelen op de helft van de tegenstander, dan heeft hij A) geen 'breekijzer' (wat een kutwoord) nodig en B ) bij dominant en attractief denk ik nou niet meteen aan een spits die op klompen voetbalt en een motoriek heeft van een tractor met te weinig diesel.

:d:d
Waarschuw beheerder
Hallo voetballiefhebbers,

Ik heb via via 3 tickets ( wedstrijd + etenje) kunnen versieren voor het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland .
Het betreft de wedstrijd op 21 juni tussen Nederland en Argentiniëte Frankfurt om 21.00 uur .
Als er iemand interesse mocht hebben om deze wedstrijd live te gaan beleven, gelieve dan zo snel mogelijk een pm te geven .
Het zijn wel zogenaamde beperkt zicht plaatsen maar het gaat om er live bij te zijn maar op de foto kan je zien waar je dan zit.
Zelf kan ik door omstandigheden niet gaan, dus alle drie de tickets zijn ter beschikking

Foto van de plaatsen: http://img376.imageshack.us/img376/4021/wkstoelen1lj.jpg
laatste aanpassing