Partyflock

Forumonderwerp · 872746
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand zei tegen mij dat ik niet zou weten wat een dj inhoud :/

Weten jullie het eigenlijk?

Ben zeer benieuwd wat voor antwoorden er komen O:)

Waarschuw beheerder
meestal ook een mens
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 13:56:
dat verlang ik van jou ook altijd , neuken ?

Ok :9

Waarschuw beheerder
cdtjes draaien de gakste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 12:11:
een plaatjesdraaier

[img width=300 height=400 cacheid=000c5c980023970f13ffd77f1a01681a73]https://partyflock.nl/images/user/256177_large.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
www.tmf.nl gaan?

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha Farmer op zaterdag 13 mei 2006 om 12:10:
en iemand die zich producer noemt maar eigenlijk loopjes gebruikt en melodiën uit andere platen.

Qneus. Hoe noem je dan iemand die alles zelf verzint??

Waarschuw beheerder
een eh producent?

Waarschuw beheerder
donateur
Dus een producer is fake
En een producent is echt.

? Duidelijke logica .. hehe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 09:31:
Dus een producer is fake
En een producent is echt.

jongeeeeeeeeeeeeee

die gozer die eh farmer..doet zijn naam eer aan :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe, idd. Maar ik kan t reageren niet laten ;)

Waarschuw beheerder
ik weet het

maarja
Waarschuw beheerder
een dj is een entertainer :)
Werkzaam bij Total Asphyxiation
Werkzaam bij Cube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Hagel_ op woensdag 17 mei 2006 om 10:05:
een dj is een entertainer

en wat nou als de dj niemand vermaakt?

trouwens:
The term was first used to describe radio announcers who would introduce and play popular gramophone records. These records, also called discs by those in the industry were jockeyed by the radio announcers, hence the name disc jockey and soon to be known as DJs or deejays. Today there are a number of factors, including the selected music, the intended audience, the performance setting, the preferred medium, and the development of sound manipulation, that have led to different types of deejays.

bron: http://en.wikipedia.org/wiki <- staat een heel leuk stukje over trouwens verder :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frots op woensdag 17 mei 2006 om 11:12:
The term was first used to describe radio announcers who would introduce and play popular gramophone records. These records, also called discs by those in the industry were jockeyed by the radio announcers, hence the name disc jockey and soon to be known as DJs or deejays. Today there are a number of factors, including the selected music, the intended audience, the performance setting, the preferred medium, and the development of sound manipulation, that have led to different types of deejays.

:respect: :[

Uitspraak van Frots op woensdag 17 mei 2006 om 11:12:
bron: http://en.wikipedia.org/wiki <- staat een heel leuk stukje over trouwens verder

is zeker de moeite waard om ff door te lezen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hmmzzz ruik ik hier een envelopjes klikker :o
Waarschuw beheerder
zodra je met 1 of meerdere geluid afspelers werkt en bezig bent het publiek te vermaken op wat voor een manier dan ook, ben je een dj.

kijk naar de radio ;)
die hebben soms geen cd aan staan, maar gewoon de pc met een hele inhoud aan nummers.
toch zijn het dj's

dan ben ik het eens met
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:25:
Misschien is de vraag: Wat onderscheid een kwalitatieve DJ van de rest veel interessanter?

want het dj zijn op zich is niet zo lastig, maar de top bereiken en goed zijn (en goed blijven) dat is veel intressanter dan wanneer iemand dj is ;)
Waarschuw beheerder
Ik blijf erbij dat de meeste dj's die aan de top staan 0,0% schelen met een willekeurige slaapkamer dj die het mixen ook onder de knie heeft...
Het verschil is dat de ene een grote bek heeft dan de ander... 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 19 mei 2006 om 13:21:
Het verschil is dat de ene een grote bek heeft dan de ander...

Je moet durven jezelf aan te bieden! met een grote bek ja :yes:

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 19 mei 2006 om 13:21:
Ik blijf erbij dat de meeste dj's die aan de top staan 0,0% schelen met een willekeurige slaapkamer dj die het mixen ook onder de knie heeft...
Het verschil is dat de ene een grote bek heeft dan de ander...

Een DJ die aan de top staat is ook bijna verplicht om populaire muziek te draaien anders raakt hij zijn positie snel kwijt.....oftewel het zijn slaven van hun eigen succes:-)
Waarschuw beheerder
iemand die platen mixt met elkaar voor een leuke set neer te zette

Waarschuw beheerder
een plaatjesdraaier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 14:10:
Een DJ die aan de top staat is ook bijna verplicht om populaire muziek te draaien anders raakt hij zijn positie snel kwijt.....oftewel het zijn slaven van hun eigen succes

:yes:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Waarschuw beheerder
ik ben het met Turntable Johnny eens, hoewel ik wel wat wil zeggen over dat 'feesten en publiek vermaken'

dat hoeft namelijk niet altijd.. je kan ook voor jezelf draaien. dan ben je het publiek zelve

daarnaast als je erg veel moeite hebt met draaien kan je nix anders dan als een zoutzak bij staan