Partyflock

Forumonderwerp · 872681
1488x bekeken
Betreft: evenement: Dance event, zaterdag 10 juni 2006 om 14:00
Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag 10 juni is het dan zover :bounce:

Met

El Gonzo
Jeff Rushin
Juan Sanchez
Reinier Bergsma
Secret Cinema
Steve Rachmad

Op de Boulevaar en GRATIS 8)

Dance event

van 14.00 t/m 23.30 gaan we knallen b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
relaxed! leuke line up en is nog gratis ook! top!
Waarschuw beheerder
zal wel ff om t hoekie kijken denk ik :P
Waarschuw beheerder
Jaja... Dank u Dieselgozah voor het openen van dit forum.. Je bent weer een stapje voor ;)
Binnenkort maken we nog de timetable bekend maar ik denk dat de slimme lezer al een redelijke volgorde kan bedenken..

Wordt zeker vettig!! :D
Werkzaam bij Expectacle!
Werkzaam bij Estrado
Waarschuw beheerder
Het kost bloed, zweet, tranen (en een hoop geld), maar dan heb je ook een line up om je vingers bij af te likken. Voor degene die nog wat geld hebben waar ze vanaf willen, we zijn nog steeds op zoek naar sponsors :-)
Waarschuw beheerder
heerlijke lineup kom zeker ff langs als ik kan
Waarschuw beheerder
No Problem.. Goed om te zien dat het begint te leven.. :D

Waarschuw beheerder
Grandioos!
Waarschuw beheerder
Voor de volledigheid, het persbericht:

Nieuw, gratis dance festival in Harderwijk met o.a. Steve Rachmad

Op zaterdag 10 juni zal in Harderwijk de eerste editie van een nieuw dance event plaatsvinden. Tijdens de openingsdag van het zomerseizoen in Harderwijk, Aaltjesdag, zal er een grote tent op de boulevard komen te staan waar van 14.00 uur ’s middags tot 23.30 uur verschillende top DJ’s hun kunsten zullen vertonen. De organisatie van dit nieuwe dance festival is in handen van Expectacle!, bekend van de succesvolle feesten in jongerencentrum Park3. De line up ziet er als volgt uit:
Steve Rachmad, Secret Cinema (live), Jeff Rushin, Juan Sanchez, Reinier Bergsma en El Gonzo.
Nu vraag je je misschien af hoeveel dit leuke festival gaat kosten? Goed nieuws: Het is helemaal gratis! Overdag zullen de lokale talenten Reinier Bergsma en El Gonzo de bezoekers lekker warm laten draaien met zwoele sounds. Naarmate de dag vordert zal er in de circustent een wat stevigere sound te horen zijn. Juan Sanchez zal zijn gitaar meenemen naar Harderwijk en dus voor de nodige verrassingen gaan zorgen. Voor Jeff Rushin is het zijn derde gig in Harderwijk. Na Expectacle! en DoubleM zal hij nu aan een nog groter publiek laten zien wat hij kan. Bijzonder zullen de optredens van Secret Cinema en Steve Rachmad zijn. Secret Cinema omdat er sinds begin dit jaar een nieuw album van hem in winkel ligt.
Steve Rachmad zit dit jaar 25 jaar in het vak en viert dit met een wereldtoernee. Dat de Amsterdammer hierbij Harderwijk aan doet is vrij uniek te noemen.

Naam: Aaltjesdag Dance Event
Lokatie: Event Terrein (Boulevard) Harderwijk
Tijd: 14:00-23:30
Line up:
Steve Rachmad
Secret Cinema (live)
Jeff Rushin
Juan Sanchez
Reinier Bergsma
El Gonzo

Entree: Gratis!
www.aaltjesdag.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus wta lang bericht :P

Waarschuw beheerder
Goed bezig Expectacle! Ben erbij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 20:41:
Goed bezig Expectacle! Ben erbij!

Thnx! Ik had natuurlijk niet anders verwacht met Jeff in de line up ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
hoeveel mensen passen in die tent eigenlijk ?
Waarschuw beheerder
Dit gaat echt alle verwachtingen te boven :-D!! Wat een line-up, goed voor elkaar Expectacle!

Ik vrees alleen dat het naastgelegen Dolfinarium een metertje onder de zeespiegel komt te liggen wanneer iedereen op Secret Cinema staat te swingen! Ik zou die blauwe koepel extra funderen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mysterik op dinsdag 16 mei 2006 om 10:23:
Ik vrees alleen dat het naastgelegen Dolfinarium een metertje onder de zeespiegel komt te liggen wanneer iedereen op Secret Cinema staat te swingen! Ik zou die blauwe koepel extra funderen...

Geeft vast een leuk effect...loeiende zeehonden op de bassen van Secret Cinema :-)

Waarschuw beheerder
heb er zin in!!!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
Kom zeker langs!!! :yes:

Line-up is top, netjes gedaan!! :-D
Waarschuw beheerder
whaaaa Jeff terug in Harderwijk :cheer: en secret cinema! heeeeel erg leuk!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mysterik op dinsdag 16 mei 2006 om 10:23:

haha 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinu5!! op dinsdag 16 mei 2006 om 23:45:
Ik vrees alleen dat het naastgelegen Dolfinarium een metertje onder de zeespiegel komt te liggen

ik denk het ook :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Expectacle! op maandag 15 mei 2006 om 18:49:
Tijd: 14:00-23:30
Line up:
Steve Rachmad
Secret Cinema (live)
Jeff Rushin
Juan Sanchez
Reinier Bergsma
El Gonzo

Dus Rachmad opent de boel? Heeft Gonzo wel een héél vet voorprogramma!! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poicoholic op woensdag 17 mei 2006 om 13:06:
Dus Rachmad opent de boel? Heeft Gonzo wel een héél vet voorprogramma!!

Staan er al tijden bij? Time table wordt pas op de dag zelf bekend gemaakt...
Waarschuw beheerder
ohw sorry hoor :S, ik las het gewoon zoals het hierboven staat
Waarschuw beheerder
Jaajaa ik denk wel dat ik even ga buurten!!
Waarschuw beheerder
zker van de party! maar is het een stage op het gras bij de parkeerplaats van de boulevard? of is het een tent zoals hierboven gemeld met ruimte voor 1000 man waardoor ik, als hutjemutje-hater, lekker buiten blijf??
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat het wel een veel grotere tent gaat worden aangezien de grote belangstelling mensen uit heel het land komen hier op af en aangezien er op aaltjesdag tog al 10.000en mensen aanwezig zijn zou het wel een grote tent moeten worden voor idd een paar duizend man anders krijgen ze echt een probleem!!!
Waarschuw beheerder
Er komt een circustent waar we met minimaal 700 man in kunnen. Hij wordt op het gras bij het zeiltjesterrein geplaatst, zodat je bij mooi weer ook lekker in gras aan het water kan zitten.

Op het hele event wordt zo'n 30.000 man verwacht, maar die komen niet allemaal bij ons kijken.....
En als het heel erg druk wordt, komt er volgend jaar gewoon een grotere tent of 2 stages.

Waarschuw beheerder
Ach jah ik ben er wel :) maar moet werken :P

Dus tjah... nick heb jij tijd om bier langs te brengen?

Waarschuw beheerder

ach mischien komt greenpeace ook nog gezellig langs
Waarschuw beheerder
Heppie Heppie JOY JOY....

Vet relaxed geregeld mensen! zal er zeker bij zijn en idd maar hopen dat we dolfinarium laten zinken!

FREE THE DOLPHINS!!
(en verzuip Wally)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 23:28:
nick heb jij tijd om bier langs te brengen?

nee 8) GA lekker los :D

Waarschuw beheerder
Nee je gaat bier halen :P

haha eindelijk eens wat in harderwijk met wat naam of niet dan mensen :D

Straks Harderwijk gaat los met DJ Luna :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 01:38:
Nee je gaat bier halen

ja voor me zelf idd :yes:
Waarschuw beheerder
Gisteren een klein voorproefje gehad met Underground.
10 juni komt er een nog grotere tent te staan met nog meer geluid.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van technoloesje op zondag 21 mei 2006 om 12:56:
Gisteren een klein voorproefje gehad met Underground.
10 juni komt er een nog grotere tent te staan met nog meer geluid.....

oh oke ja vond gister al vet:P
Waarschuw beheerder
Zeker niet gek..b)
Waarschuw beheerder
Zeer relaxt dit!... Afgelopen zaterdag heeft voor mij bewezen dat Harderwijk ook nog best gezellig kan zijn ;)... Dus 10 juni zeker weer van de partij, kan ik mooi me verjaardag gaan vieren op de boulevard... En dan 's avonds door naar de Poema natuurlijk!

Top weekendje :D
Waarschuw beheerder
Beter wordt het ook nog een beetje mooi weer lkkr chillen aan het water :bier:
Waarschuw beheerder
Chille IN het water :smoke: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Als maar droog is en warm is echt een super feest aan super lokatie :D
Waarschuw beheerder
hoop cker dat het mooi weer is, net zoals vlede jaar ook z'n lkr weer als ik het me niet vergis 8) maar gaat volgens mij wel drukker worden dan ze verwachten dus wees er vroeg bij om een vet plekje vooraan te bemachtige :9