Partyflock

Forumonderwerp · 872549

Nourdin Boukhari heeft zijn contract bij Ajax verlengd, verklaarde zijn broer Mourad tegenover de radiozender FunX. De middenvelder kreeg aanvankelijk geen contactverlenging, maar speelde zich de laatste maanden zo goed dat hij toch een nieuwe aanbieding van de Amsterdammers kreeg.

De Rotterdammer zegt in Voetbal International dat hij beter is gaan spelen toen hij wist welke 'fans' hem uitfloten. "Uit gesprekken met jongens van de F-Side en VAK410 bleek dat zij me altijd hebben gesteund. Waarom die andere, niet zo fanatieke supporters, zich tegen me keerden weet ik nog steeds niet."

"Toen mij eenmaal duidelijk was wie het waren, heb ik het definitief van me af kunnen zetten. Ik heb er motivatie uit gehaald", aldus Boukhari.

Update 15:31
De Amsteramse zender AT5 meldt inmiddels dat Boukhari zijn aflopende contract voor twee jaar heeft verglengd
laatste aanpassing

Weg ermee (n)
laatste aanpassing

Dat vind ik nog wel het ergste van allemaal :/

Volgend jaar weer als een krant :nocheer:

13/5/2006 - Gerucht: Boukhari toch naar Nantes?
(Gepost door P, met dank aan forumlid AtlasLions)

BRON: Sport 365

Waar eerder At5 wist te melden dat Boukhari voor twee jaar bijtekent bij Ajax, weet de Franse site Sport 365 te m,elden dat dat nog niet helemaal zeker is: Boukhari zou gisteren (vrijdag) in Nantes zijn geweest om te onderhandelen over een contract bij Nantes. Eerder waren er al geruchten dat Nantes interesse in Boukhari zou hebben.

weg ermee (Y)
laatste aanpassing

Laat hem aub naar Nantes gaan ja :bye:

:jaja:

weg ermee (Y)

mooi :)

succes bij nantes :cheer:

hij heeft een goeie mentaliteit en kan aardig ballen
snap niet dat die ajax fans hem hier weg willen.

Hoef jij ook helemaal niet te snappen :lol:

boukhari naar nantes, ach ja, eeb topper zal het nooit worden, dus misschien wel beter dat'ie gaat.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 16 mei 2006 om 18:42:
boukhari naar nantes, ach ja, eeb topper zal het nooit worden, dus misschien wel beter dat'ie gaat.

wa smet Huntelaar de mang an de winterstop

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 17:53:
Hoef jij ook helemaal niet te snappen :lol:

grappig joh
sukkel

:bye:

homo computernerd