Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
was wel eens waar vs outblast ,maar ja dan kan die ook een keertje er in mee komen ,hoort hij ook eens van zijn collega's wat draaien is.
hardcore is energie hal rotterdam
en energie hal rotterdam is angerfist
energie hal was een meesterlijke ,
angerfist laat dat ook terug komen
zou zeggen let maar eens op ,bv outblast ,dj paul of 1 van de andere dj's gaan draaien staat meerendeels iedereen stil ,vervolgens komt angerfist op dan komt er gewoon ineens leven in de tent.
Schñjoep
is maar goed dat jij er dan niet bent he als angerfist draait
want dan zou jij dus het hersenlose kutpubliek zijn.
met wijnig verstand.
ze hebben het toch gemaakt slimme
ow jeetje hebben we weer een schoolmeester dr bij op partyflock .
je bent al nummertje 5000 .
dus niet erg origineel meer jongen .
hou jij het dan maar bij je outblast dat slaapverwekkende hardcore .
hou ik me wel met het echte werk bezig .
denk dat jij beter naar trance energie kan verhuizen .
Mensen die willen niet meedoen met de rest
Als live-show steken ze er gewoon uit, met wat voor show ze neer zetten en hoe ze het publiek loskrijgen
ze staan met apparatuur op het podium wat niet aangesloten is
Altijd weer die Angerfist topics
Houdt het hier dan nooit op
Je mag het mooi vinden of je vindt het niks maar moet daar nou elke keer over worden gesproken
Praat liever eens over een artiest waar je nooit wat van hoort zeg DOE EENS NORMAAL!!!!!
topic mag van mij part gesloten worden!
nee, angerfist zuigt temenes hard!
*KeNPoPpY*
jij bent de grootste idioot die ik op pf ben tegen gekomen
Jimmy met jou kan ik praten
als je zo een live act neerzet....ben je geen master maar een disaster..
Deze gasten redde het bij lange na niet kwa producen en live act bij Levitian
Zeker Leviathan is de shit. Niemand kon er aan tippen, omdat ie zn eigen stijl had/heeft...Trancecore. Bijna niemand produceerde dat en degenen die dat wel deden, deden het puur uit respect voor Cenobite.
Maar goed, zonder Rodney Balai en Stephan Scheltema was Cenobite niet compleet geweest natuurlijk! En natuurlijk die geweldige productie van Holocron uit Vaassen