Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Xenic [www.180ppm.nl] op dinsdag 20 juni 2006 om 18:06:Meester in het engels
Zo staat het niet in het woordenboek!
Uitspraak van Xenic [www.180ppm.nl] op dinsdag 20 juni 2006 om 18:06:Meester in het engels
master
en angerfist zuigt maar dat las je al
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 18:13:angerfist draait een vantevoren slecht gemixt cdtje
Ow oke
Uitspraak van Da Vulture op maandag 26 juni 2006 om 11:24:angerfist, outbalst... voegen nix toe aan de scene... zal nooit gaan gebeuren ook.
ten 1e Outblast is de naam
ToCh?
super vette nummers geproduceerd, alleen het draaien is (n)
Uitspraak van Da Vulture op maandag 26 juni 2006 om 16:33:aangezien je leeftijd kan ik het je niet kwalijk nemen
dank je
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 11:46:of Take U Back
maar the fast lane is gewoon geniaal
Uitspraak van Da Vulture op maandag 26 juni 2006 om 16:33:aangezien je leeftijd kan ik het je niet kwalijk nemen
oeee leeftijd jonge alsof dat wat uitmkaakt
Uitspraak van Xenic [www.180ppm.nl] op vrijdag 12 mei 2006 om 14:51:Ik vind persoonlijk gewoonn Angerfist de mazter
veel plezier
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 22:03:Angerfist is niet de hardcore mazter bedoelde ik daarmee.
hehe ok
er is geen feest als angerfist niet is geweest .
zijn gewoon de beste .
maar ieder zo zijn mening he .
weet wel degene die niet van angerfist houden .
eigenlijk niet weten van hardcore is .
en ze krijgen het voor elkaar heel het feest iedereen te laten stuiteren.
als ik naar andere dj's kijk ,dan staat men stil komt angerfist gaan ze helemaal loss.
zegt al genoeg lijkt mij zo.
zijn gewoon de beste .
maar ieder zo zijn mening he .
weet wel degene die niet van angerfist houden .
eigenlijk niet weten van hardcore is .
en ze krijgen het voor elkaar heel het feest iedereen te laten stuiteren.
als ik naar andere dj's kijk ,dan staat men stil komt angerfist gaan ze helemaal loss.
zegt al genoeg lijkt mij zo.
en jij zou beter moeten weten...
dat je hiet niet op in moet gaan

![Xenic [www.180ppm.nl]](/images/user/374815_381642.jpg)
![[R.O.B.]](/images/user/392183_1768950.jpg)