tis gvd toch maar een spelletje dat voetbal!
en maar doorgaan over de coolsingel..
dan ben je echt facking triest als je dat doet
Nee, weet je wanneer je triest bent: als je publieke eigendommen en zaken waar iedereen belastinggeld voor betaalt vernielt. Dan spoor je niet.
Oppakken dus die 'stoere jongens' en schade verhalen!
als je het niet doet en ik kom erachter kom ik jouw busje eens verbouwen is mijn geld waar ze mee fucken
inderdaad, het is de taak van politie zelf om de orde te handhaven. Anders krijg je een maatschappij waarin iedereen elkaar verraad.
als je het niet doet en ik kom erachter kom ik jouw busje eens verbouwen is mijn geld waar ze mee fucken
maar al die militairen naar de zinloze missie in afghanistan,irak..de JSF, de betuwelijn etc,etc. Dat is pas belastingsgeld verspillen.
Je hoogstaande reacties zeggen mij al genoeg.
voor een potje voetbal
'ander verspillen ook belastinggeld'?
De betuwelijn kost miljarden, en dat geld zal volgens deskundigen nooit terugverdiend worden.
Zegt wel wat over jou om op deze manier proberen grappig te zijn. Lekker over aarjes grappen Geeft niet hoor knul, nog ff en je mag weer meespringen tijdens de gayparade.
dan ben je echt facking triest als je dat doet
Dat zijn juist diegene die het hardst wegrennen... en achteraf krijg je dan te horen dat 'altijd de verkeerde door de politie geslagen' worden
vaak krijgen ook de verkeerde mensen de klappen.. toeschouwers blijven vaak staan want die denken : ik heb toch nix gedaan.. maar als die malloten van de ME beginnen te meppen pakken ze alles wat ze tegen komen...
Als er ME aankomt, weet je als weldenkend mens dat je niet moet blijven staan... ook al heb je niets gedaan.
Je kan moeilijk van de politie verwachten dat ze in het heetst van de strijd een afweging kunnen maken wie er goede en wie er slechte bedoelingen heeft.
En er zal gewaarschuwd zijn door de politie neem ik aan... als je dan alsnog blijft staan, tja...
nee ok.. maar vaak staan die slungels van de me al een hele dag toe te kijken en uit t niets beginnen ze te rammen.. en als jij dan toevallig uit een zijstraatje komt lopen en je zit dr ineens midden in en je hebt ineens een duitse herder in je poot hangen ofzo.. tja dan ben je gefucked.. en dat soort situaties komen gewoon voor
Lijkt me eerder uitzondering dan regel.
nee ok.. maar vaak staan die slungels van de me al een hele dag toe te kijken en uit t niets beginnen ze te rammen..
nee ok.. maar vaak staan die slungels van de me al een hele dag toe te kijken en uit t niets beginnen ze te rammen.. en als jij dan toevallig uit een zijstraatje komt lopen en je zit dr ineens midden in en je hebt ineens een duitse herder in je poot hangen ofzo.. tja dan ben je gefucked.. en dat soort situaties komen gewoon voor
Wat wil je dan? Dat ze bij aankomst direct beginnen te rossen?
inderdaad.
kut ME'ers, ze pakken volgens mij vaker de verkeerde mensen dan dat ze de goeie pakken.
dat zeg ik toch helemaal niet??
nee ok.. maar vaak staan die slungels van de me al een hele dag toe te kijken en uit t niets beginnen ze te rammen..
Tuurlijk, daarom krijgt een politiekorps na een ME optreden vaak 100-en klachten binnen en die worden allemaal terecht bevonden en alle opgepakten worden straffeloos heengezonden Keep on dreaming! laatste aanpassing 10 mei 2006 18:59
Tuurlijk, daarom krijgt een politiekorps na een ME optreden vaak 100-en klachten binnen en die worden allemaal terecht bevonden en alle opgepakten worden straffeloos heengezonden ) Keep on dreaming!
en om die reden moeten ze dus niet gaan rossen.
ik wou alleen even aangeven waarom de "toeschouwers niet meteen weggaan
Wat moeten ze dan doen?
Die IQ-lozen een beetje hun gang laten gaan?
Lijkt me ook niet echt bevorderlijk
ik ben een paar keer tussen rellen beland ja
Maar gewoon vriendelijk vragen of ze weg willen gaan, terwijl die nepsupporters wel op hun lopen in te beuken en weet-ik-allemaal-niet-wat naar hun hoofden gooien?
En dan roept iedereen later weer op een of ander forum dat de Nederlandse politie te soft is...
Het is nooit goed blijkt wel.
Het probleem ligt bij die relschoppers, en bij niemand anders!
wat ze wel moeten doen? een vrouw die haar longen eruit kotst door het traangas NIET slaan bijvoorbeeld.
ook nooit de beelden van het CS Amsterdam met koninginnedag een paar jaar terug gezien?
en paar keer....maar je zegt dat het uit eigen ervaring zo is dat er vaker onschuldigen worden gepakt dan echte daders.
Maar hoe kan je dat zeggen als je een er maar een paar keer tussen hebt gezeten, terwijl er al honderden keren, zo niet meer, ME-chrges zijn uitgevoerd...
Zo'n stelling baseer je dus niet ''op een paar keer'' lijkt me.
Wat ik bedoel is: hoe moeten ze de rellende 'supporters' dan een halt toeroepen?
wat ze wel moeten doen? een vrouw die haar longen eruit kotst door het traangas NIET slaan bijvoorbeeld.
Als het écht zo buitenproportioneel was, zou er denk ik wel ingrepen zijn van hogere hand. Ik vertrouw de autoriteiten wel dat dáár op gelet wordt.
elemaal mee eens...
Maar dat gebeurd sporadisch.
Er zijn altijd wel excessen bij zulke optredens, maar dat is niet goed te praten.
Maar als die rellers er niet zouden zijn is ook dát te voorkomen. Nogmaals, de oorzaak van het probleem ligt bij de kloothommels van een relnichten, niet bij de politie. Helaas in deze maatschappij wordt een exces van de politie breed uitgemeten, waardoor er altijd een tweestrijd zal blijven bestaan...
Erg triest die gasten op het filmpje... En niet alleen zij, maar elke 'supporter' die loopt te kloten en te rellen na het voetballen.
Dát zijn de gasten die het verneuken voor iedereen die wél van voetballen houdt.
Dankzij hen krijgt het voetbal een hele negatieve stempel opgedrukt en zal het voor iedereen duurder worden (clubs draaien op voor de schade en politie inzet) en steeds minder leuk om naar de voetbal te gaan.
Ik geef persoonlijk geen reet om voetbal, maar kan me gruwelijk ergeren aan die relnichten, die enkel en alleen meedoen om stoer te doen voor hun vriendjes. En een zogenaamde hekel aan de tegenpartij hebben, maar zodra de politie komt keren ze zich gezamenlijk tegen hen... en dan kunnen ze wel samen 'spelen'.
weet iemand wat er met de ME'ers is gebeurt die fout zaten bij Feyenoord - Ajax 2 jaar terug?
waar slaat dit nou weer op? als iets de bedoeling is dan kan het niet fout zijn volgens jou???
het enige dat mij opvalt is dat er bij de ME ongelovelijk veel klootzakken rondlopen die er gewoon op kicken om mensen te fukken.
Ik bedoel dat er een beleid wordt bepaald door hogerhand en daar hebben de heren en dames agenten zich aan te houden.
Daar heb je helemaal gelijk in... Zijn er zat die hun aggressie op onschuldige mensen botvieren.. Paar jaar geleden meegemaakt op de huldiging van NEC dat er zomaar onschuldige mensen uit het niets door honden gebeten waren, terwijl er helemaal niks was voorgevallen. Als de ME minder aggressief over zou komen zou dat al een hoop schelen! Vaak lokken ze juist aggressie uit ipv het te voorkomen..
Als de ME minder aggressief over zou komen zou dat al een hoop schelen
Vaak lokken ze juist aggressie uit ipv het te voorkomen..
de politie is bij voetbalwedstrijden, feesten, evenementen e.d. net zo spraakzaam en behulpzaam als de ME
Dat is natuurlijk onzin!
Dat relschoppers hun aanwezigheid als uitlokken ervaring zegt meer over hun ideëen en bedoelingen dan over die van de ME.
Ik onderken zeker niet dat er agenten bij de ME gaan omwillen hun adrenalinepeil... als je niet van geweld toepassen houd, ga je niet bij de ME, want dan krijg je er vaak mee te maken.
Maar uitlokken, dat gebeurd heus niet hoor. En bij voetbalrellen kent de politie hun pappenheimers wel...
eey pik, iedere club heeft mongolen rondlopen die zich supporters noemen. ajax is echt geen uitzondering
En dat is juist de reden dat er discussies zijn...
Betrokken partijen zien het altijd anders en proberen daar de ander van te overtuigen!
Maar wel veel in't nieuws.... dus ben je niet zo goed bezig, als dit soort lui je vertegenwoordigd bij voetbalwedstrijden.... je zou toch je ogen uit je kop schamen...?? gezellig een potje voetballen....
een vriend van mij die een wapenstok tussen zijn ribben krijgt omdat wij ergens heenliepen wat volgens die gast niet mocht, terwijl er voor ons ook mensen liepen die wel door mochten lopen.
En wat was dan de reden dat je er niet heen mocht? Wat had er die dag voor iets voorgevallen waarom de politie/ME daar was? Wat voor mensen liepen er voor jullie? Etc.
Dit is niet de actie van die agenten goed praten, want ik ken het hele verhaal niet, maar ik probeer er mee aan te geven dat er een reden voor hun optreden kan zijn, die jullie niet helemaal duidelijk is (problemen met een bepaalde doelgroep waar jullie aan voldoen bijvoorbeeld, of de mensen die wél door mochten lopen waren om wat voor reden dan ook gerechtigd daar te zijn, etc.).
Frustrerend voor jullie in dat geval, maar dat kan nu eenmaal gebeuren.
Ik zal een voorbeeld geven, wat niet direct met ME te maken heeft, maar wel met politie.
Altijd als bij NEC de uitsupporters met de bus wegrijden dan gaan de sirenes van de politieauto's en motoren aan...
Meestal is dit helemaal niet nodig en vind ik het juist uitlokkerij zo van 'hier zijn wij en nu aan de kant jullie'.
Ik verdedig hier overigens niet wat er op het filmpje gebeurt, want dat vind ik te ver gaan, maar ik zie wel enige wisselwerking..
het enige dat mij opvalt is dat er bij de ME ongelovelijk veel klootzakken rondlopen die er gewoon op kicken om mensen te fukken.
Wat mij opvalt is dat er onder "voetbalsupporters" veel klootzakken zitten die alles aanpakken om een relletje te kunnen schoppen.
En daarbij,op PF lees ik altijd tot de politie/ME altijd met een overmacht komt en tot het laffaards zijn,en kijk dan nog eens naar het filmpje,wie is er in de minderheid.......zegt weer genoeg,leuk feestje ?????laatste aanpassing 10 mei 2006 20:31
Jaah,klopt,zijn nooit rellen in amsterdam,of in andere steden met grote groepen voetbalsupporters,dit is een absolute uitzondering,hahahaha.Waar heb jij al die jaren gezeten.Ben zelf al eens met koninginne-dag tussen zo een zooitje beland in A'dam.Gebeurt gewoon wekelijks.
Jaah,gek he !!!!!!
jammer dat je alles wat de ME doet goed probeert te praten,
Wat mij opvalt is dat er onder "voetbalsupporters" veel klootzakken zitten die alles aanpakken om een relletje te kunnen schoppen.
En daarbij,op PF lees ik altijd tot de politie/ME altijd met een overmacht komt en tot het laffaards zijn,en kijk dan nog eens naar het filmpje,wie is er in de minderheid.......zegt weer genoeg,leuk feestje ?????
jij bent zeker internet-hooligan van beroep??
teletekst supporter, ga toch lekker naar je knikkervriendjes man
Heb die docu al een hele poos op dvd,is wel mooi,als ze elkaar te lijf gaan,en in t buitenland gaat de politie daar wel aardig mee om jah
Uitspraak van berre op woensdag 10 mei 2006 om 15:21:
jij bent zeker internet-hooligan van beroep??
teletekst supporter, ga toch lekker naar je knikkervriendjes man
voelde je die steen door je beeldscherm komen??
whahaha teletekst supporter hahaha ik zit tijdens het seizoen 2 keer per maand in het stadion kneus... en trouwens zoek zelf lekker 4 vriendjes en word power ranger ofzo...laatste aanpassing 10 mei 2006 22:07
anders ga jij gewoon ff verder met knikkeren!
er zaten 3 agenten in... die snel uit de auto vluchtten!
Mietjes.
Ik wil jou wel eens zien als jij met 2 anderen in een auto zit die belaagd wordt door een stuk of 30 opgefokte malloten die geweld niet schuwen en het op jullie voorzien hebben...
Blijft overigens mooi hoe serieus mensen reageren op een sarcastische opmerking.
Ik denk dat ik een tijdje later alsnog mijn frustratie zou afreageren.
Dan zou ik bijvoorbeeld 800 mensen oppakken volledig willekeurig. Vrouwen, kinderen, oma's....heerlijk lijkt me dat. Of ik sla er op los na een feestje in een boerengehucht.
En het mooie is: je komt er mee weg.
Omdat de oorzaak van dat soort opmerkingen wel degelijk een serieus probleem is!
De oorzaak is namelijk de chaos, wanorde, en het wanbeleid bij de politie.
Maar die discussie is denk ik wel vaak genoeg gevoerd hier
jij vind je knikkers veels te waardevol om ze weg te gooien! ga maar gewoon lekker knikkere knakker
het gaat er nie om of je nou een held ben of nie , ik vind de mensen die dit doen ook geen helden dus . eerder triest
ik werk op de meldkamer en ik vind me zelf op zekers geen held/of stoer. laat
gelijk te wijzen naar de politie
dat zegen ze maar dat is zekker nie waar ..
n ik loop ook in zo een aapenpakie , maar ik ben zekker nie meer dan een ander
Wat een debielen
Ach ja,en dan vraag je er ook om...........tjongejonge.
Wat sommig mensen krom denken,pubertjes gedrag............
ik wacht met smart op je fijne fijnerd
dit gebeurt gvd overal waar supporters zijn, maar alleen als het in amsterdam gebeurd moet het natuurlijk in alle kranten en tv zenders te zien zijn. Maarja dat went ook wel
Hooligans: vaak minder ontwikkelde mannen die door het luidroepen van eenzelfde (2 woorden wordt te moeilijk)woord buitenegewone drang krijgen om dingen en mensen kapot te maken. Hoo=afkomstig van de vraag: Hoe dom kunnen mensen zijn?
meeste opgepakte hooligans zijn hoogopgeleid hebben goede baan
Hier wil ik wel een bron van als die er is.
Onder de arrestanten zouden hoogopgeleiden zitten
genoeg boeken over engelse firms waar advocaten de lakens uitdelen enz
Er staat nergens een percentage, als van de 50 er twee hoog opgeleid zijn kan je dezelfde tekst plaatsen zonder dat die onwaar is.
Een film
engelse firms
Er staat nergens een percentage, als van de 50 er twee hoog opgeleid zijn kan je dezelfde tekst plaatsen zonder dat die onwaar is.
vaak minder ontwikkelde mannen
mijn visie is dat je pas kan oordelen wanneer je zelf persoonlijk ervaren hebt wat het precies allemaal inhoud .
zie ikookgeen percentage vanstaan en word dr maar gedacht dat t meestal minder ontwikkelde mannen zijn, om de theorie wat leuker en geloofwaardiger over te brengen
Menselijk onderzoek is een samenhang van gedragingen en ervaringen van mensen gecombineerd met een biologische verklaring. Er zijn een heleboel onderzoeken gedaan over hooligans met als grondslag de hooligan zelf. De ervaringen die zij zelf hebben opgegeven zijn samengevat en gecombineerd.
zich zeer primitief gedragen
hierover zijn wel cijfers bekend, die zou ik alleen voor je moeten opzoeken. Er bestaat een hooligan profiel met daarin alle eigenschappen van de doelgroep.
en als zij nu net die paar onderontwikkelde mensen hebben onderzocht en daar dr richlijnen van hun onderzoek op hebben gebasseerd . dan is de rest mooi de lul
en dat is gewoon menselijk om je oerinstincten soms eens lekker te laten spreken ,waarna je het leven wat je moet leven weer kan oppakken
en zo blijf je lekker discusieren op pf ook
Huur massaal een stadion af en organiseer een groepsgevecht op het veld.
Laat mensen een kaartje kopen om dit te mogen bijwonen (want vechten zonder toeschouwers is als schijten zonder stront)
Huur van de opbrengsten E.H.B.O personeel in en betaal de schade die je maakt, zo hoeven belastingbetalers en ondernemers niet meer op te draaien voor jullie kosten.
Proost
Bestaat al...Klinkt als een free-fight toernooi