Partyflock

Forumonderwerp · 871913
Waarschuw beheerder
http://www.vkmag.com/media/rellenajax/

Aparte manier van je club huldigen.
Waarschuw beheerder
donateur
en maar doorgaan over de coolsingel..
Waarschuw beheerder
stoere gasten :gaap:

Waarschuw beheerder
zeker een aparte manier

Waarschuw beheerder
echte fans (y) :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Toch leuk om te zien hoe ze zichzelf belachelijk maken 8)
Waarschuw beheerder
Wat een lol, met 100 man uitleven op een busje. :cheer:.

:|.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn gvd mijn belastingcenten die ze daar staan te verneuken :[

Waarschuw beheerder
sjonge jonge:no:

wat the fuck heeft dit nu weer met die huldiging te maken??
slaat echt nergens op.
ik heb het zelf ook niet op de politie, maar moet je gelijk maar een busje slopen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Echt leuk joh dat voetbal, super sport (Y)

MAAK DIE APEN DOOD OFZO

Waarschuw beheerder
donateur
die dit gefilmpd heeft is ook een tjappie hoor...
lekker slim om op het internet te plaatsen als ze nog mensen zoeken ivm de rellen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:23:
lekker slim om op het internet te plaatsen als ze nog mensen zoeken ivm de rellen...

inderdaad.dan worden ze misschien gepakt :yes:

tis gvd toch maar een spelletje dat voetbal!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kapitein Zuipschuit op woensdag 10 mei 2006 om 11:29:
tis gvd toch maar een spelletje dat voetbal!

De kenners zeggen dat voetbal oorlog is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 10 mei 2006 om 11:18:
wat the fuck heeft dit nu weer met die huldiging te maken??
slaat echt nergens op.
ik heb het zelf ook niet op de politie, maar moet je gelijk maar een busje slopen??

:yes:

en de rest van de stad...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:17:
Dat zijn gvd mijn belastingcenten die ze daar staan te verneuken

ik wou dat ook net gaan zeggen idd..

Waarschuw beheerder
en idd de rest van de stad:S

kom op! het is maar voetbal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het zijn maar neuzen
Waarschuw beheerder
mag lijen dat ze allemaal een dikke straf krijgen maar dat zal wel niet....
te triest dat je onder elkaar ook nog eens gaat knokken en steken (y)
Waarschuw beheerder

Misschien was dat ook wel de bedoeling;)
Waarschuw beheerder
een beetje rellen, ok. Maar hou het wel sportief en t slopen van een verlaten politiebus is laf, moet je ze zien rennen als de ME opeens de straat inkomt.

Waarschuw beheerder
:looser:
ze kunnen niet eens fatsoenlijk n bussie slopen :9
hoor ze s roepen "joden joden joden" 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 11:15:
echte fans

inderdaad ja dit zijn helemaal geen fans..... je gaat nie rellen als je een beker hebt gewonnen... duzz dit zijn duidelijk geen supporters :S

trouwens zowieso is het heel zielig als je gaat rellen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ze vragen er toch om...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die gasten zijn vet B) :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
De politie heeft mensen die filmpjes hebben gemaakt inmiddels verzocht deze naar hen op te sturen.

Politie vraagt om filmpjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:31:
De politie heeft mensen die filmpjes hebben gemaakt inmiddels verzocht deze naar hen op te sturen.

Voor €250.- kan er het één en ander geregeld worden... :)

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op woensdag 10 mei 2006 om 11:13:
en maar doorgaan over de coolsingel..

inderdaad ja

inderdaad ja dit zijn helemaal geen fans..... je gaat nie rellen als je een beker hebt gewonnen... duzz dit zijn duidelijk geen supporters

http://krant.telegraaf.nl/krant/ditjaar/hetjaar1999/teksten/jaar99.april.rellen.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:31:
De politie heeft mensen die filmpjes hebben gemaakt inmiddels verzocht deze naar hen op te sturen

dan ben je echt facking triest als je dat doet (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 12:44:
dan ben je echt facking triest als je dat doet

Nee, weet je wanneer je triest bent: als je publieke eigendommen en zaken waar iedereen belastinggeld voor betaalt vernielt. Dan spoor je niet.
Oppakken dus die 'stoere jongens' en schade verhalen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

inderdaad, het is de taak van politie zelf om de orde te handhaven. Anders krijg je een maatschappij waarin iedereen elkaar verraad.

Waarschuw beheerder
donateur

als je het niet doet en ik kom erachter kom ik jouw busje eens verbouwen :[ is mijn geld waar ze mee fucken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:46:
Nee, weet je wanneer je triest bent: als je publieke eigendommen en zaken waar iedereen belastinggeld voor betaalt vernielt. Dan spoor je niet.
Oppakken dus die 'stoere jongens' en schade verhalen!

blablabla je praat poep(y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:49:
als je het niet doet en ik kom erachter kom ik jouw busje eens verbouwen is mijn geld waar ze mee fucken

boeit mij dat nou ga maar sparen :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-W op woensdag 10 mei 2006 om 12:49:
inderdaad, het is de taak van politie zelf om de orde te handhaven. Anders krijg je een maatschappij waarin iedereen elkaar verraad.

De politie heeft het goed recht in gevallen als deze de hulp van burgers in te schakelen. Dat heeft niets te maken met verraad, maar meer met het handhaven van de openbare orde. Je verraad namelijk niet iemand door zo een filmpje op te sturen, maar verschaft gewoon bewijsmateriaal voor overtredingen/misdaden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 12:51:
blablabla je praat poep

Je hoogstaande reacties zeggen mij al genoeg. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:49:
als je het niet doet en ik kom erachter kom ik jouw busje eens verbouwen is mijn geld waar ze mee fucken

Ok, belastinggeld, maar al die militairen naar de zinloze missie in afghanistan,irak..de JSF, de betuwelijn etc,etc. Dat is pas belastingsgeld verspillen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-W op woensdag 10 mei 2006 om 12:53:
maar al die militairen naar de zinloze missie in afghanistan,irak..de JSF, de betuwelijn etc,etc. Dat is pas belastingsgeld verspillen.

Daar verschillen dus de meningen over. Over wat op het Leidseplein is gebeurd staat in ieder geval vast dat het een onrechtmatige manier van 'belastinggeld verspillen' is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gelukkig was ik net weg! ik begrijp echt niet wat je bezielt om een potje te gaan rellen voor een potje voetbal:( echt DOM!!!!
Waarschuw beheerder
De oorlog in irak is ook onrechtmatig. Het is volgens het oorlogsrecht een onrechtmatige oorlog, maar toch zetten we daar nederlandse militairen in. (dat kost veel eurie :p )

De betuwelijn kost miljarden, en dat geld zal volgens deskundigen nooit terugverdiend worden.

Er is al heel veel geld in het project JSF gestoken, maar er komt nog niets van de grond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik het dan zo zeggen: stel dat die andere zaken onrechtmatig zouden zijn, is dat dan reden om zulke dingen te doen op het Leidseplein onder het mom van 'anderen verspillen ook belastinggeld'?
Nee, idd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 12:52:
Je hoogstaande reacties zeggen mij al genoeg.

jongeeee ben AJACIED als die kakkerlakken 't nou hadden gedaan in rotjeknor dan had 't wel gemogen van mij (y)

Uitspraak van rubenV op woensdag 10 mei 2006 om 12:56:
voor een potje voetbal

welk voetbal??

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:02:
'ander verspillen ook belastinggeld'?

marrokkaantjes :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op woensdag 10 mei 2006 om 12:57:
De betuwelijn kost miljarden, en dat geld zal volgens deskundigen nooit terugverdiend worden.

Even een emotionele praatje,, afgelopen zomer ging ik terug naar een plek waar ik jaaaareeeen geleden een hele leuke vakantie heb gehad op een boerderij ergens in een bos. Ik was druk opzoek naar die boerderij maar kon het in eerste instantie niet vinden.
eenmaal aangekomen zag ik tot mijn grote schrik dat het hele bos weg was en er een AFSCHUUWLIJK spoor was aangelegt.
wat een hel was dat mijn maag draaide om:(:(
Ik ben echt zwaar tegen die betuwenlijn en alle stomme vernieuwingen hier in Nederland die ervoor zorgen dat mooie plekjes worden vernietigd en alle mooie oude gebouwen tegen de vlakte gaan om nieuwbouw neer te zetten.
(beetje off topic maar ik moest het fff kwijt)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 13:11:
jongeeee ben AJACIED als die kakkerlakken 't nou hadden gedaan in rotjeknor dan had 't wel gemogen van mij

Zo selectief werken de zaken helaas niet.
Waarschuw beheerder
baas in Mokum :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 13:11:
jongeeee ben AJACIED

verklaard genoeg dus, je gedraagd je ook er naar zeg...pfff

misschien heeft stuntelaar nog wel een plekje voor jouw in zn aars

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EdvP op woensdag 10 mei 2006 om 13:24:
stuntelaar

waarom stuntelaar als hij iedere wedstrijd scoort? weinig gestuntel vind ik

Waarschuw beheerder
donateur

Whehe, wat is dat nou voor kansloze opmerking... :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha 109876543210 met ze alle op die BUS!

Lekker niets toevoegnd filmpje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

HELEMAAL NIETS in 010 :cheer:

Waarschuw beheerder

Zegt wel wat over jou om op deze manier proberen grappig te zijn. Lekker over aarjes grappen (y) Geeft niet hoor knul, nog ff en je mag weer meespringen tijdens de gayparade.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:14:
Zegt wel wat over jou om op deze manier proberen grappig te zijn. Lekker over aarjes grappen Geeft niet hoor knul, nog ff en je mag weer meespringen tijdens de gayparade.

zegt wel wat over jouw om te denken dat ik het grappig bedoelde.... nerd :/

Waarschuw beheerder

jij bent triest en verbannen (Y)

maare echt zinloos dit weer ze moeten dit soort huldigen maar gaan houden in een weiland met een sloot van 10 meter breed er omheen laat ze dan mekaar afmaken :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:21:
JODEN LOPEN ALTIJD WEG.. JODEN LOPEN ALTIJD WEG.. JODEN LOPEN ALTIJD WEGGGG..

jij bent zeker internet-hooligan van beroep??
teletekst supporter, ga toch lekker naar je knikkervriendjes man

Waarschuw beheerder
Haha jaaa in A*dam kunnen ze wel feesten! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 10 mei 2006 om 11:18:
maar moet je gelijk maar een busje slopen??laatste aanpassing 10 mei 2006 11:18

Ja inderdaad laat ze elkaar maar afmaken (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 14:21:
JODEN LOPEN ALTIJD WEG.. JODEN LOPEN ALTIJD WEG.. JODEN LOPEN ALTIJD WEGGGG..

hahahaha een konijn rent nog niet eens voor jou weg man [img width=29 height=15 cacheid=000001d1000060093339c8bf1a0165537b]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En maar rennen :looser:
Waarschuw beheerder
Wat heeft dit met voetbal te maken.
Stelletje klootzakken, met ons belastingsgeld lopen kloten.
Ze moeten die lui voor de rest van hun leven bij alle stadions de toegang verbieden.
En het geld terug laten betalen.
Zulke hufters maken alles kapot.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:18:
En maar rennen

nee jij blijft staan als dr mannen traangasgooiend met knuppels op je af rennen;)
Waarschuw beheerder
Erg triest die gasten op het filmpje... En niet alleen zij, maar elke 'supporter' die loopt te kloten en te rellen na het voetballen.
Dát zijn de gasten die het verneuken voor iedereen die wél van voetballen houdt.
Dankzij hen krijgt het voetbal een hele negatieve stempel opgedrukt en zal het voor iedereen duurder worden (clubs draaien op voor de schade en politie inzet) en steeds minder leuk om naar de voetbal te gaan.

Ik geef persoonlijk geen reet om voetbal, maar kan me gruwelijk ergeren aan die relnichten, die enkel en alleen meedoen om stoer te doen voor hun vriendjes. En een zogenaamde hekel aan de tegenpartij hebben, maar zodra de politie komt keren ze zich gezamenlijk tegen hen... en dan kunnen ze wel samen 'spelen'.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 10 mei 2006 om 18:28:
nee jij blijft staan als dr mannen traangasgooiend met knuppels op je af rennen

Nee maar die figuren die het uitlokken moeten eens blijven staan (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:31:
Nee maar die figuren die het uitlokken moeten eens blijven staan

Dat zijn juist diegene die het hardst wegrennen... en achteraf krijg je dan te horen dat 'altijd de verkeerde door de politie geslagen' worden :nee:

Waarschuw beheerder
Lullig is het :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:36:
Lullig is het

Triest...
Die maatschappelijk afvallige zijn geen stuiver waard in deze maatschappij (is mijn bescheiden mening ;))

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:39:
Triest...
Die maatschappelijk afvallige zijn geen stuiver waard in deze maatschappij (is mijn bescheiden mening ;))

Die mening deel ik volkomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:34:
Dat zijn juist diegene die het hardst wegrennen... en achteraf krijg je dan te horen dat 'altijd de verkeerde door de politie geslagen' worden

vaak krijgen ook de verkeerde mensen de klappen.. toeschouwers blijven vaak staan want die denken : ik heb toch nix gedaan.. maar als die malloten van de ME beginnen te meppen pakken ze alles wat ze tegen komen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:40:
Die mening deel ik volkomen.

Ik neem aan dat elk weldenkend mens met een IQ hoger dan een natte krant er zo over denkt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 10 mei 2006 om 18:43:
vaak krijgen ook de verkeerde mensen de klappen.. toeschouwers blijven vaak staan want die denken : ik heb toch nix gedaan.. maar als die malloten van de ME beginnen te meppen pakken ze alles wat ze tegen komen...

Als er ME aankomt, weet je als weldenkend mens dat je niet moet blijven staan... ook al heb je niets gedaan.
Je kan moeilijk van de politie verwachten dat ze in het heetst van de strijd een afweging kunnen maken wie er goede en wie er slechte bedoelingen heeft.
En er zal gewaarschuwd zijn door de politie neem ik aan... als je dan alsnog blijft staan, tja... :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:44:
Ik neem aan dat elk weldenkend mens met een IQ hoger dan een natte krant er zo over denkt...

Zeker waar, maar er zitten hier veel natte kranten op PF ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:46:
Als er ME aankomt, weet je als weldenkend mens dat je niet moet blijven staan... ook al heb je niets gedaan.
Je kan moeilijk van de politie verwachten dat ze in het heetst van de strijd een afweging kunnen maken wie er goede en wie er slechte bedoelingen heeft.
En er zal gewaarschuwd zijn door de politie neem ik aan... als je dan alsnog blijft staan, tja...

nee ok.. maar vaak staan die slungels van de me al een hele dag toe te kijken en uit t niets beginnen ze te rammen.. en als jij dan toevallig uit een zijstraatje komt lopen en je zit dr ineens midden in en je hebt ineens een duitse herder in je poot hangen ofzo.. tja dan ben je gefucked.. en dat soort situaties komen gewoon voor

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 10 mei 2006 om 18:49:
nee ok.. maar vaak staan die slungels van de me al een hele dag toe te kijken en uit t niets beginnen ze te rammen.. en als jij dan toevallig uit een zijstraatje komt lopen en je zit dr ineens midden in en je hebt ineens een duitse herder in je poot hangen ofzo.. tja dan ben je gefucked.. en dat soort situaties komen gewoon voor

Lijkt me eerder uitzondering dan regel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:51:
Lijkt me eerder uitzondering dan regel.

ja natuurlijk krijgen de meeste gewoon terecht klappen.. maar darmvlok begon net over geschreeuw dat de verkeerde klappen krijgen.. en bij elke grote ME actie krijgen ook verkeerde mensen klappen.. ik zeg ook niet dat ik dat raar vind.. ik snap heel goed dat die ME-ers op een gegeven moment een lijn moeten snuiv... eh trekken maar dat doet niets van t feit af.. vaak sluiten ze ook mesnen in.. en daar zitten altijd wel een paar simpele zielen tussen die sensatie zoeken en dan klappen krijgen terwijl ze simpelweg hebben staan kijken
Waarschuw beheerder
nee ok.. maar vaak staan die slungels van de me al een hele dag toe te kijken en uit t niets beginnen ze te rammen..

Geloof mij nou maar, das niet uit eigen initiatief. En de opdracht om in te grijpen komt pas als het uit de hand dreigt te lopen.
Wat wil je dan? Dat ze bij aankomst direct beginnen te rossen? Krijg je dat weer in de krant (Pijnacker bijvoorbeeld).
Het probleem ligt bij die voetbalrellen niet bij de politie, maar bij die hersenloze naäpers die rotzooi gaan trappen. En dat noemen zichzelf supporters... terwijl ze waarschijnlijk nog niet eens de buitenspelregel begrijpen.
Waarschuw beheerder
voorbeeldje: mercatorplein jaren geleden.. tuurlijk t was een grote teringzooi en dr moest wat gebeuren.. maar moeders die daar met hun kindje wegliepen kregen de knuppel.. is t dan eigen schuld omdat je toevallig op een plein loopt waar iets gebeurt??

Waarschuw beheerder
donateur
ja natuurlijk krijgen de meeste gewoon terecht klappen.. maar darmvlok begon net over geschreeuw dat de verkeerde klappen krijgen.. en bij elke grote ME actie krijgen ook verkeerde mensen klappen.. ik zeg ook niet dat ik dat raar vind.. ik snap heel goed dat die ME-ers op een gegeven moment een lijn moeten snuiv... eh trekken maar dat doet niets van t feit af.. vaak sluiten ze ook mesnen in.. en daar zitten altijd wel een paar simpele zielen tussen die sensatie zoeken en dan klappen krijgen terwijl ze simpelweg hebben staan kijken

Tjah dan nog, eigen risico in my opinion aangezien van te voren vaak bekend is dat het om een risicowedstrijd gaat en tevens bekend is dat er een grote politiemacht ingezet wordt.
Als je dan gaat kijken of op sensatie uit bent begeef je jezelf in een gevaarlijke situatie.
Dan zullen de klappen die je krijgt onverdiend zijn, maar dat is dan pech.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

inderdaad.
kut ME'ers, ze pakken volgens mij vaker de verkeerde mensen dan dat ze de goeie pakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 10 mei 2006 om 18:55:
simpele zielen tussen die sensatie zoeken en dan klappen krijgen terwijl ze simpelweg hebben staan kijken

En hoe moeten die ME-ers dat weten??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:56:
Wat wil je dan? Dat ze bij aankomst direct beginnen te rossen?

dat zeg ik toch helemaal niet?? mij ging t om de opmerking: schreeuwen dat de verkeerde klappen krijgen en dat gebeurt ook vaak zo.. omdat de gene die fout zitten wel rennen ja.. die weten zeker dat ze klappen vangen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 10 mei 2006 om 18:56:
maar moeders die daar met hun kindje wegliepen kregen de knuppel.. is t dan eigen schuld omdat je toevallig op een plein loopt waar iets gebeurt??

Dat is ook niet goed, maar zoals ik al zei: dat is eerder uitzondering dan regel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 18:57:
inderdaad.
kut ME'ers, ze pakken volgens mij vaker de verkeerde mensen dan dat ze de goeie pakken.

Tuurlijk, daarom krijgt een politiekorps na een ME optreden vaak 100-en klachten binnen en die worden allemaal terecht bevonden en alle opgepakten worden straffeloos heengezonden o:) Keep on dreaming! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:58:
Dat is ook niet goed, maar zoals ik al zei: dat is eerder uitzondering dan regel.

en dat is helaas niet waar, kan ik uit eigen ervaring vertellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 10 mei 2006 om 18:58:
dat zeg ik toch helemaal niet??

nee ok.. maar vaak staan die slungels van de me al een hele dag toe te kijken en uit t niets beginnen ze te rammen..

Dat maakte ik op uit deze opmerkingen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:59:
Tuurlijk, daarom krijgt een politiekorps na een ME optreden vaak 100-en klachten binnen en die worden allemaal terecht bevonden en alle opgepakten worden straffeloos heengezonden Keep on dreaming! laatste aanpassing 10 mei 2006 18:59

alsof iedereen een klacht indient :D
ik niet in ieder geval.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:59:
Tuurlijk, daarom krijgt een politiekorps na een ME optreden vaak 100-en klachten binnen en die worden allemaal terecht bevonden en alle opgepakten worden straffeloos heengezonden ) Keep on dreaming!

nou dr zijn genoeg wedstrijden geweest waar mensen door de me zijn opgepakt en later gewoon straffeloos weer zijn weggestuurd ja dusssss....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:58:
En hoe moeten die ME-ers dat weten??

en om die reden moeten ze dus niet gaan rossen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:00:
en dat is helaas niet waar, kan ik uit eigen ervaring vertellen

Ben je er zo vaak bij geweest dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:01:
Dat maakte ik op uit deze opmerkingen

ik wou alleen even aangeven waarom de "toeschouwers niet meteen weggaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:02:

Wat moeten ze dan doen?
Die IQ-lozen een beetje hun gang laten gaan?
Lijkt me ook niet echt bevorderlijk (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:02:

Maar gewoon vriendelijk vragen of ze weg willen gaan, terwijl die nepsupporters wel op hun lopen in te beuken en weet-ik-allemaal-niet-wat naar hun hoofden gooien?
En dan roept iedereen later weer op een of ander forum dat de Nederlandse politie te soft is...
Het is nooit goed blijkt wel.
Het probleem ligt bij die relschoppers, en bij niemand anders!
Waarschuw beheerder
maar ok: als je relt kan je klappen vangen en moet je dus niet zeuren... mee eens
maar toch blijf ik het optreden vcan de ME over het algemeen zielig vinden en dat wou ik ff kwijt.. ik ga vreten.. ik wens jullie verder veel suc6 met de discussie(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:02:
Ben je er zo vaak bij geweest dan?

ik ben een paar keer tussen rellen beland ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 10 mei 2006 om 19:03:
ik wou alleen even aangeven waarom de "toeschouwers niet meteen weggaan

I get your point ;)

Maar goed... als ik (en vele met mij) ergens een peleton ME ziet aankomen, zorg ik ook dat ik uit de buurt ben.
Het is al jaren bekend (gezien de vele opmerkingen over dat de verkeerde geslagen worden) dat toeschouwers ook klappen kunnen krijgen.
Dat risico neem je toch bewust als jij blijft staan kijken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 19:03:
Wat moeten ze dan doen?
Die IQ-lozen een beetje hun gang laten gaan?
Lijkt me ook niet echt bevorderlijk

wat ze wel moeten doen? een vrouw die haar longen eruit kotst door het traangas NIET slaan bijvoorbeeld.
ook nooit de beelden van het CS Amsterdam met koninginnedag een paar jaar terug gezien?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:05:
ik ben een paar keer tussen rellen beland ja

Een paar keer....maar je zegt dat het uit eigen ervaring zo is dat er vaker onschuldigen worden gepakt dan echte daders.
Maar hoe kan je dat zeggen als je een er maar een paar keer tussen hebt gezeten, terwijl er al honderden keren, zo niet meer, ME-charges zijn uitgevoerd...
Zo'n stelling baseer je dus niet ''op een paar keer'' lijkt me.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [HuipiE] op woensdag 10 mei 2006 om 19:04:
maar toch blijf ik het optreden vcan de ME over het algemeen zielig vinden

Ik zie daar nou niet echt een reden voor, maar dat zal wel aan mij liggen...
Smakelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:04:
Maar gewoon vriendelijk vragen of ze weg willen gaan, terwijl die nepsupporters wel op hun lopen in te beuken en weet-ik-allemaal-niet-wat naar hun hoofden gooien?
En dan roept iedereen later weer op een of ander forum dat de Nederlandse politie te soft is...
Het is nooit goed blijkt wel.
Het probleem ligt bij die relschoppers, en bij niemand anders!

het probleem ligt ook bij die relschoppers, dat zijn mongolen. en misschien kunnen we nu volgend jaar niet eens een huldiging houden op het leidseplein :/ (als we al wat winnen :P )
maar dat spreekt het gedrag van de ME nog niet goed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:06:
wat ze wel moeten doen? een vrouw die haar longen eruit kotst door het traangas NIET slaan bijvoorbeeld.
ook nooit de beelden van het CS Amsterdam met koninginnedag een paar jaar terug gezien?

Wat ik bedoel is: hoe moeten ze de rellende 'supporters' dan een halt toeroepen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 19:07:
en paar keer....maar je zegt dat het uit eigen ervaring zo is dat er vaker onschuldigen worden gepakt dan echte daders.
Maar hoe kan je dat zeggen als je een er maar een paar keer tussen hebt gezeten, terwijl er al honderden keren, zo niet meer, ME-chrges zijn uitgevoerd...
Zo'n stelling baseer je dus niet ''op een paar keer'' lijkt me.

ik baseer tenminste iets op mijn eigen ervaringen.
en bij iedere rel waar ik bij was trad de ME buitenproportioneel op, dan trek ik daar conclusies uit. zo gek is dat toch niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 19:07:
Wat ik bedoel is: hoe moeten ze de rellende 'supporters' dan een halt toeroepen?

geen idee, zit niet bij de politie.
het enige dat mij opvalt is dat er bij de ME ongelovelijk veel klootzakken rondlopen die er gewoon op kicken om mensen te fukken.
Waarschuw beheerder
wat is precies het nut hiervan...?

Waarschuw beheerder
donateur
Als het écht zo buitenproportioneel was, zou er denk ik wel ingrepen zijn van hogere hand. Ik vertrouw de autoriteiten wel dat dáár op gelet wordt. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:06:

Helemaal mee eens...
Maar dat gebeurd sporadisch.
Er zijn altijd wel excessen bij zulke optredens, maar dat is niet goed te praten.
Maar als die rellers er niet zouden zijn is ook dát te voorkomen. Nogmaals, de oorzaak van het probleem ligt bij de kloothommels van een relnichten, niet bij de politie. Helaas in deze maatschappij wordt een exces van de politie breed uitgemeten, waardoor er altijd een tweestrijd zal blijven bestaan...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rines op woensdag 10 mei 2006 om 19:10:
wat is precies het nut hiervan...?

Waarvan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:10:
het enige dat mij opvalt is dat er bij de ME ongelovelijk veel klootzakken rondlopen die er gewoon op kicken om mensen te fukken.

Moeten die zogenaamde voetbalsupporters dan niet solliciteren bij de ME ? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:08:
en bij iedere rel waar ik bij was trad de ME buitenproportioneel op

Als het optreden van hen telkens hetzelfde is geweest, zou het dan niet gewoon de bedoeling zijn??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 19:10:
Als het écht zo buitenproportioneel was, zou er denk ik wel ingrepen zijn van hogere hand. Ik vertrouw de autoriteiten wel dat dáár op gelet wordt.

ik in deze gevallen absoluut niet. volgens mij houden zij allemaal de hand boven elkaars hoofd.
weet iemand wat er met de ME'ers is gebeurt die fout zaten bij Feyenoord - Ajax 2 jaar terug?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:12:
Als het optreden van hen telkens hetzelfde is geweest, zou het dan niet gewoon de bedoeling zijn??

mogelijk. maakt dat het minder fout?

Waarschuw beheerder
donateur
@ Darmvlok: mooi stukje van die politieagent je je profiel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:10:
elemaal mee eens...
Maar dat gebeurd sporadisch.
Er zijn altijd wel excessen bij zulke optredens, maar dat is niet goed te praten.
Maar als die rellers er niet zouden zijn is ook dát te voorkomen. Nogmaals, de oorzaak van het probleem ligt bij de kloothommels van een relnichten, niet bij de politie. Helaas in deze maatschappij wordt een exces van de politie breed uitgemeten, waardoor er altijd een tweestrijd zal blijven bestaan...

ben ik met je eens.
maar de politie/ME roept ook erg veel agressie op door hun bek-houden-doorlopen houding die ze vaak hebben.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 18:29:
Erg triest die gasten op het filmpje... En niet alleen zij, maar elke 'supporter' die loopt te kloten en te rellen na het voetballen.
Dát zijn de gasten die het verneuken voor iedereen die wél van voetballen houdt.
Dankzij hen krijgt het voetbal een hele negatieve stempel opgedrukt en zal het voor iedereen duurder worden (clubs draaien op voor de schade en politie inzet) en steeds minder leuk om naar de voetbal te gaan.

Ik geef persoonlijk geen reet om voetbal, maar kan me gruwelijk ergeren aan die relnichten, die enkel en alleen meedoen om stoer te doen voor hun vriendjes. En een zogenaamde hekel aan de tegenpartij hebben, maar zodra de politie komt keren ze zich gezamenlijk tegen hen... en dan kunnen ze wel samen 'spelen'.

Dat zijn nou "voetbal liefhebberts...." :x sukkeltjes...meelopers.....
Zag gister een stukkie op tv, was er zon dikke gore ongewassen kamper aant woord...:/ AJAX....jullie zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gezonken als dát julluie supporters zijn....kenkertuig.....:x
Waarschuw beheerder
heb het trouwens wel over de Amsterdamse politie/ME, hoe het in de rest van het land is zou ik niet weten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 19:14:
@ Darmvlok: mooi stukje van die politieagent je je profiel

Strookt aardig met de algemene opvattingen over de politie, niet dan? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 10 mei 2006 om 19:17:
AJAX....jullie zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gezonken als dát julluie supporters zijn....kenkertuig.....

eey pik, iedere club heeft mongolen rondlopen die zich supporters noemen. ajax is echt geen uitzondering
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:13:
weet iemand wat er met de ME'ers is gebeurt die fout zaten bij Feyenoord - Ajax 2 jaar terug?

Ik heb geen idee, maar als er daadwerkelijke aanwijzingen zijn dat er (ernstige) fouten gemaakt worden, dan zijn de betrokken agenten daar echt wel op aangesproken hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Feit is nog steeds dat als supporters zich eens gedragen, of in ieder geval een bepaalde groep supporters, politie niet eens nodig zal zijn.
Ik vind al die diepgewortelde haat tussen supportersgroeperingen sowieso maar onzin, je kan toch ook lekker een biertje met zn allen doen voor en na de wedstrijd, zoals je dat op het EK en WK zo vaak ziet.
Maarja, die mening wordt helaas niet door iedereen gedeeld ben ik bang.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:14:
mogelijk. maakt dat het minder fout?

Ik bedoel... is het dan wel fout, als het de bedoeling is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:15:
maar de politie/ME roept ook erg veel agressie op door hun bek-houden-doorlopen houding die ze vaak hebben.

Dat is de essentie van de ME.
Die komen ná of in plaats van de 'gewone'uniformdienst, die wél meer praten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:20:
Ik bedoel... is het dan wel fout, als het de bedoeling is?

waar slaat dit nou weer op? als iets de bedoeling is dan kan het niet fout zijn volgens jou??? de jodenvervolging was ook de bedoeling :/

Waarschuw beheerder
Wazig filmpje! Busje's trappen de gekste;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:18:
eey pik, iedere club heeft mongolen rondlopen die zich supporters noemen. ajax is echt geen uitzondering

Laten we wel wezen... het gros van de aanwezigen in een voetbal stadion komen wél gewoon voor een potje voetbal! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:21:
Dat is de essentie van de ME.
Die komen ná of in plaats van de 'gewone'uniformdienst, die wél meer praten...

mijn ervaring is dat de politie zich bij dit soort evenementen net zo opstelt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:22:
waar slaat dit nou weer op? als iets de bedoeling is dan kan het niet fout zijn volgens jou???

Ik bedoel dat er een beleid wordt bepaald door hogerhand en daar hebben de heren en dames agenten zich aan te houden. Dat er individuen bij zitten die iets te ver gaan is fout ja, maar niet te voorkomen... het blijven mensen.
Maar wat in jouw ogen fout is, kan wel gewoon een uitvoering van een beleidsafspraak zijn (de bedoeling dus) ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Daar heb je helemaal gelijk in... Zijn er zat die hun aggressie op onschuldige mensen botvieren.. Paar jaar geleden meegemaakt op de huldiging van NEC dat er zomaar onschuldige mensen uit het niets door honden gebeten waren, terwijl er helemaal niks was voorgevallen. Als de ME minder aggressief over zou komen zou dat al een hoop schelen! Vaak lokken ze juist aggressie uit ipv het te voorkomen..
Waarschuw beheerder
de jodenvervolging was ook de bedoeling

Niet de meest ideale vergelijking in deze contekst ;) maar ik snap je punt.
Waarschuw beheerder
mijn ervaring is dat de politie zich bij dit soort evenementen net zo opstelt.

Ik vat m even niet...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:24:
Ik bedoel dat er een beleid wordt bepaald door hogerhand en daar hebben de heren en dames agenten zich aan te houden.

reden nummer 1 waarom ik nooit bij de politie zou gaan.

Maar wat in jouw ogen fout is, kan wel gewoon een uitvoering van een beleidsafspraak zijn (de bedoeling dus)

kan, blijft fout.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:25:
Ik vat m even niet...?

de politie is bij voetbalwedstrijden, feesten, evenementen e.d. net zo spraakzaam en behulpzaam als de ME.
dat probeerde ik te zeggen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theo op woensdag 10 mei 2006 om 19:25:
Daar heb je helemaal gelijk in... Zijn er zat die hun aggressie op onschuldige mensen botvieren.. Paar jaar geleden meegemaakt op de huldiging van NEC dat er zomaar onschuldige mensen uit het niets door honden gebeten waren, terwijl er helemaal niks was voorgevallen. Als de ME minder aggressief over zou komen zou dat al een hoop schelen! Vaak lokken ze juist aggressie uit ipv het te voorkomen..

ah een medestander (Y)
Waarschuw beheerder
Als de ME minder aggressief over zou komen zou dat al een hoop schelen

Dat vraag ik mij af... er zullen altijd groeperingen zijn die koste wat het kost tegen de politie blijven rellen.

Vaak lokken ze juist aggressie uit ipv het te voorkomen..

Dat is natuurlijk onzin!
Dat relschoppers hun aanwezigheid als uitlokken ervaring zegt meer over hun ideëen en bedoelingen dan over die van de ME.

Ik onderken zeker niet dat er agenten bij de ME gaan omwillen hun adrenalinepeil... als je niet van geweld toepassen houd, ga je niet bij de ME, want dan krijg je er vaak mee te maken.
Maar uitlokken, dat gebeurd heus niet hoor. En bij voetbalrellen kent de politie hun pappenheimers wel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:26:
reden nummer 1 waarom ik nooit bij de politie zou gaan.

Dat is niet alleen bij de politie, maar dat gebeurd bij vrijwel alle bedrijfstakken waar hoger geplaatsten het beleid bepalen, maar zelf niet op de werkvloer komen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:26:
kan, blijft fout.

Dat is een discussie die nooit omgezet zal worden in een compromis ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:27:
de politie is bij voetbalwedstrijden, feesten, evenementen e.d. net zo spraakzaam en behulpzaam als de ME

Vaak wel ja... maar vergeet niet dat ME-ers gewoon politiemensen zijn die in hun dagelijkse werkzaamheden gewoon uniformdiensten draaien!
Maar bij evenementen zie ik over het algemeen agenten die 'redelijkheid' uitstralen (de welbekenden uitzonderingen daargelaten).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:29:
Dat is natuurlijk onzin!
Dat relschoppers hun aanwezigheid als uitlokken ervaring zegt meer over hun ideëen en bedoelingen dan over die van de ME.

Ik onderken zeker niet dat er agenten bij de ME gaan omwillen hun adrenalinepeil... als je niet van geweld toepassen houd, ga je niet bij de ME, want dan krijg je er vaak mee te maken.
Maar uitlokken, dat gebeurd heus niet hoor. En bij voetbalrellen kent de politie hun pappenheimers wel...

dat is helaas geen onzin.
jij ziet dit natuurlijk heel anders omdat jij bij de politie zit maar het gebeurt toch echt hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:34:
dat is helaas geen onzin.
jij ziet dit natuurlijk heel anders omdat jij bij de politie zit maar het gebeurt toch echt hoor.

Wat versta jij dan onder uitlokken?

(en nogmaals: overal zitten 'rotte appels' tussen)
Waarschuw beheerder
daar ging weer een politiebusje :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:38:
Wat versta jij dan onder uitlokken?

een vriend van mij die een wapenstok tussen zijn ribben krijgt omdat wij ergens heenliepen wat volgens die gast niet mocht, terwijl er voor ons ook mensen liepen die wel door mochten lopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:34:

En dat is juist de reden dat er discussies zijn...
Betrokken partijen zien het altijd anders en proberen daar de ander van te overtuigen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:18:

Maar wel veel in't nieuws....:D dus ben je niet zo goed bezig, als dit soort lui je vertegenwoordigd bij voetbalwedstrijden....;) je zou toch je ogen uit je kop schamen...?? gezellig een potje voetballen....(Y):X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:45:
En dat is juist de reden dat er discussies zijn...
Betrokken partijen zien het altijd anders en proberen daar de ander van te overtuigen!

maar ik ben geen relschopper ofzo, waarom zou ik slechte dingen over de ME roepen als het allemaal onzin is?
gewoon met de politie op een doordeweekse dag heb ik 0,0 problemen hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 10 mei 2006 om 19:47:
Maar wel veel in't nieuws.... dus ben je niet zo goed bezig, als dit soort lui je vertegenwoordigd bij voetbalwedstrijden.... je zou toch je ogen uit je kop schamen...?? gezellig een potje voetballen....

ze gingen niet voetballen, het was een huldiging ;)
en ik ben niet goed bezig? :D hoezo dat dan?
ik schaam me niet voor dat soort mongolen, vind het eerder irritant dat ze er uberhaupt zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:45:
een vriend van mij die een wapenstok tussen zijn ribben krijgt omdat wij ergens heenliepen wat volgens die gast niet mocht, terwijl er voor ons ook mensen liepen die wel door mochten lopen.

En wat was dan de reden dat je er niet heen mocht? Wat had er die dag voor iets voorgevallen waarom de politie/ME daar was? Wat voor mensen liepen er voor jullie? Etc.

Dit is niet de actie van die agenten goed praten, want ik ken het hele verhaal niet, maar ik probeer er mee aan te geven dat er een reden voor hun optreden kan zijn, die jullie niet helemaal duidelijk is (problemen met een bepaalde doelgroep waar jullie aan voldoen bijvoorbeeld, of de mensen die wél door mochten lopen waren om wat voor reden dan ook gerechtigd daar te zijn, etc.).
Frustrerend voor jullie in dat geval, maar dat kan nu eenmaal gebeuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:47:
gewoon met de politie op een doordeweekse dag heb ik 0,0 problemen hoor.

Dan is de sfeer ook compleet anders en is hun optreden niet te vergelijken met dat tijdens een voetbalwedstrijd, feest, evenement, etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:47:
waarom zou ik slechte dingen over de ME roepen als het allemaal onzin is?

De meeste mensen roepen slecht over de ME omdat er door hun vaak hard opgetreden wordt en dit in veel ogen niet kan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 19:49:
En wat was dan de reden dat je er niet heen mocht? Wat had er die dag voor iets voorgevallen waarom de politie/ME daar was? Wat voor mensen liepen er voor jullie? Etc.

Dit is niet de actie van die agenten goed praten, want ik ken het hele verhaal niet, maar ik probeer er mee aan te geven dat er een reden voor hun optreden kan zijn, die jullie niet helemaal duidelijk is (problemen met een bepaalde doelgroep waar jullie aan voldoen bijvoorbeeld, of de mensen die wél door mochten lopen waren om wat voor reden dan ook gerechtigd daar te zijn, etc.).
Frustrerend voor jullie in dat geval, maar dat kan nu eenmaal gebeuren.

die reden snap ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
was volgens mij volkomen willekeur.
maar goed, ik trek me terug uit deze discussie. jammer dat je alles wat de ME doet goed probeert te praten, er is meer dan 1 waarheid.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal een voorbeeld geven, wat niet direct met ME te maken heeft, maar wel met politie.

Altijd als bij NEC de uitsupporters met de bus wegrijden dan gaan de sirenes van de politieauto's en motoren aan...
Meestal is dit helemaal niet nodig en vind ik het juist uitlokkerij zo van 'hier zijn wij en nu aan de kant jullie'.

Ik verdedig hier overigens niet wat er op het filmpje gebeurt, want dat vind ik te ver gaan, maar ik zie wel enige wisselwerking..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theo op woensdag 10 mei 2006 om 20:02:
Ik zal een voorbeeld geven, wat niet direct met ME te maken heeft, maar wel met politie.

Altijd als bij NEC de uitsupporters met de bus wegrijden dan gaan de sirenes van de politieauto's en motoren aan...
Meestal is dit helemaal niet nodig en vind ik het juist uitlokkerij zo van 'hier zijn wij en nu aan de kant jullie'.

Ik verdedig hier overigens niet wat er op het filmpje gebeurt, want dat vind ik te ver gaan, maar ik zie wel enige wisselwerking..

Ja dat was 3 mei bij NEC-vites, ook weer. veel schade aan me-bussen (vd bosch&jansen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:49:
en ik ben niet goed bezig? hoezo dat dan?

Ghahaha...voel je je aangesproken...ik had het over de voetbalclub genaamd AJAX.....ik had het niet over jimjim1999 :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 10 mei 2006 om 20:11:
Ghahaha...voel je je aangesproken...ik had het over de voetbalclub genaamd AJAX.....ik had het niet over jimjim1999

83 ;)

maar goed, er is niet veel dat Ajax hieraan kan doen hoor
Waarschuw beheerder

Wat mij opvalt is dat er onder "voetbalsupporters" veel klootzakken zitten die alles aanpakken om een relletje te kunnen schoppen.
En daarbij,op PF lees ik altijd tot de politie/ME altijd met een overmacht komt en tot het laffaards zijn,en kijk dan nog eens naar het filmpje,wie is er in de minderheid.......zegt weer genoeg,leuk feestje ?????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gghehehehe:lol:
beterzzzz:d
weer een busje minder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op woensdag 10 mei 2006 om 20:28:
Wat mij opvalt is dat er onder "voetbalsupporters" veel klootzakken zitten die alles aanpakken om een relletje te kunnen schoppen.
En daarbij,op PF lees ik altijd tot de politie/ME altijd met een overmacht komt en tot het laffaards zijn,en kijk dan nog eens naar het filmpje,wie is er in de minderheid.......zegt weer genoeg,leuk feestje ?????laatste aanpassing 10 mei 2006 20:31

dat filmpje is eerder uitzondering dan regel, dat snap je zelf toch ook wel?
Waarschuw beheerder
Jaah,klopt,zijn nooit rellen in amsterdam,of in andere steden met grote groepen voetbalsupporters,dit is een absolute uitzondering,hahahaha.Waar heb jij al die jaren gezeten.Ben zelf al eens met koninginne-dag tussen zo een zooitje beland in A'dam.Gebeurt gewoon wekelijks.Niet alleen met voetbal,maar dan is het wel een uitzondering.Maar met voetbal is het de norm.......helaas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op woensdag 10 mei 2006 om 20:40:
Jaah,klopt,zijn nooit rellen in amsterdam,of in andere steden met grote groepen voetbalsupporters,dit is een absolute uitzondering,hahahaha.Waar heb jij al die jaren gezeten.Ben zelf al eens met koninginne-dag tussen zo een zooitje beland in A'dam.Gebeurt gewoon wekelijks.

haha :D ik doel natuurlijk op wat er in dat filmpje gebeurt gozer! niet de rellen opzich.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vond het wel gezellie jwt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 20:42:
haha ik doel natuurlijk op wat er in dat filmpje gebeurt gozer! niet de rellen opzich.

Had ik ook al meer gezien,maar snap wat je bedoelt,anders waren ze zo door hun bussies en auto's heen,haha
Waarschuw beheerder
volledige film / docu over hooligans (engels)
http://video.google.com/videoplay?docid=4338590526134139185&q=Hooligans (58 MIN.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blijft toch leuk om te zien :D
Waarschuw beheerder
check de politie eens te werk gaan, vanaf 10 minuten ongeveer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 21:36:
check de politie eens te werk gaan, vanaf 10 minuten ongeveer

Jaah,gek he !!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op woensdag 10 mei 2006 om 21:38:
Jaah,gek he !!!!!!

treffende quote uit die docu:
"They seem to enjoying it as much as the hooligans themselves"
Waarschuw beheerder
1 Woord voor : LOSERS!!!
Waarschuw beheerder
Heb die docu al een hele poos op dvd,is wel mooi,als ze elkaar te lijf gaan,en in t buitenland gaat de politie daar wel aardig mee om jah,als je zo'n engelse bobbie in z'n eentje een paar van die gasten een draai om de oren geeft...........alleen heizeldrama,blijven gruwelijke beelden....

Waarschuw beheerder
heeeeel zielig!!!

geen andere woorden voor:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 19:53:
jammer dat je alles wat de ME doet goed probeert te praten,

Als je die conclusie trekt heb je mijn vorige posts niet goed gelezen...
Ik geloof graag dat er foute dingen gebeuren (in welke bedrijfstak niet?), maar het steekt me dat de politie in dit soort gevallen nooit goed kan handelen volgens de gemiddelde PF-er.
Terwijl bij dit soort rellen de roep om harde aktie van de politie van de burgers komt, om zodoende herhaling te voorkomen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Theo op woensdag 10 mei 2006 om 20:02:
'hier zijn wij en nu aan de kant jullie'.

Dat is wel het principe van sirenes je! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op woensdag 10 mei 2006 om 20:28:
En daarbij,op PF lees ik altijd tot de politie/ME altijd met een overmacht komt en tot het laffaards zijn,en kijk dan nog eens naar het filmpje,wie is er in de minderheid.......zegt weer genoeg,leuk feestje ?????

:respect:
Dat bedoel ik!
Waarschuw beheerder
dat herhalingen voorkomen werkt alleen niet echt, helaas :/
die gasten kunnen nog niet goed aangepakt worden lijkt het wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 10 mei 2006 om 15:21:

:yes: voelde je die steen door je beeldscherm komen?? :vaag:

whahaha teletekst supporter hahaha ik zit tijdens het seizoen 2 keer per maand in het stadion kneus... en trouwens zoek zelf lekker 4 vriendjes en word power ranger ofzo...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nou nou nou nou wat een helden, ze hebben daar in 020 absoluut geen idee hoe een huldiging nou eigenlijk in ze werk gaat :no:
Een huldiging is een feest en niet een avondje sloop je stad en alles wat erin staat :no:
Sjappies :\
Waarschuw beheerder
er waren genoeg mensen die er een feest van maakten.
helaas verpesten een paar debielen het voor de rest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 22:17:
helaas verpesten een paar debielen het voor de rest.

Helaas is dat de groep die een slecht beeld geeft over de voetbal supporter...
Jammer dat er geen manier is om deze 'helden' tot stoppen te manen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 21:59:
dat herhalingen voorkomen werkt alleen niet echt, helaas
die gasten kunnen nog niet goed aangepakt worden lijkt het wel.

Dat blijkt wel... tis elk jaar wel weer een paar keer raak... helaas... voor iedereen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Darmvlok op woensdag 10 mei 2006 om 21:56:
Dat is wel het principe van sirenes je!

Ja, maar het principe van sirenes is ook dat je ze alleen gebruikt als ze nodig zijn..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op woensdag 10 mei 2006 om 21:49:
Heb die docu al een hele poos op dvd,is wel mooi,als ze elkaar te lijf gaan,en in t buitenland gaat de politie daar wel aardig mee om jah

Zero Tolerance helpt niet tegen Hooligans maar wel tegen meelopers. De "relschoppers" op het leidseplein bestonden voor 90% uit meelopers (zie de beelden met koters, meisjes en andere blije kneuzen)
Lading rubberkogels ertegenaan en je hebt er de volgende keer geen last van. Dan hou je de overige 10% over (en zonder een aanhang van meelopers kunnen ze ook weinig) :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 22:05:
Uitspraak van berre op woensdag 10 mei 2006 om 15:21:

voelde je die steen door je beeldscherm komen??

whahaha teletekst supporter hahaha ik zit tijdens het seizoen 2 keer per maand in het stadion kneus... en trouwens zoek zelf lekker 4 vriendjes en word power ranger ofzo...laatste aanpassing 10 mei 2006 22:07

anders ga jij gewoon ff verder met knikkeren!
Waarschuw beheerder
vet man ;)

Waarschuw beheerder
HAHAHA wat een stomme mensen alsof dat busje er wat van voelt :roflol:

Hun doen het met zijn honderden, ik durf ook wel in mijn 1tje een alleenstaand politiebusje aan te vallen hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op donderdag 11 mei 2006 om 11:38:
anders ga jij gewoon ff verder met knikkeren!

kijk maar uit dat ik geen knikkers naar je hoofd gooi... :looser:want ik ben toch een internet hooligan... whoooeeh :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 00:28:
Lading rubberkogels ertegenaan en je hebt er de volgende keer geen last van.

Dan gebruikt de politie 'weer' excessief geweld.. :x
Waarschuw beheerder
leuk, busje schudden :P
die ene kerel kreeg de deur dr niet af :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 11:59:
HAHAHA wat een stomme mensen alsof dat busje er wat van voelt

Dat staat er los,het gaat om het principe,snap jij toch ook wel.Is gewoon onnozel en zinloos geweld......je weet toch!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk:/ Autootje van oude mensen de gracht ingooien:no:

Te triest voor woorden:\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 22:38:
Autootje van oude mensen de gracht ingooien

No one likes us, we don't care! [img width=35 height=16 cacheid=00129b600000fb1ac361bcef1a0165eeaf]http://members.home.nl/koenmh/cc/gay.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op donderdag 11 mei 2006 om 22:42:
No one likes us, we don't care!

Millwall;)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Hooligans
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 17:06:
kijk maar uit dat ik geen knikkers naar je hoofd gooi... want ik ben toch een internet hooligan... whoooeeh

jij vind je knikkers veels te waardevol om ze weg te gooien! ga maar gewoon lekker knikkere knakker :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
ik had het filmpje gezien
zaten er 2 politie mannen in???want dit is wel te erg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gary Teo op vrijdag 12 mei 2006 om 13:35:
ik had het filmpje gezien
zaten er 2 politie mannen in???want dit is wel te erg

er zaten 3 agenten in... die snel uit de auto vluchtten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Gakko op vrijdag 12 mei 2006 om 13:54:

Mietjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Gakko op vrijdag 12 mei 2006 om 13:54:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 15:43:
Mietjes.

Ik wil jou wel eens zien als jij met 2 anderen in een auto zit die belaagd wordt door een stuk of 30 opgefokte malloten die geweld niet schuwen en het op jullie voorzien hebben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 15:43:
Mietjes.

ben je dom of doe je alsof?:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op vrijdag 12 mei 2006 om 16:10:
Ik wil jou wel eens zien als jij met 2 anderen in een auto zit die belaagd wordt door een stuk of 30 opgefokte malloten die geweld niet schuwen en het op jullie voorzien hebben...

Ik denk dat ik een tijdje later alsnog mijn frustratie zou afreageren.
Dan zou ik bijvoorbeeld 800 mensen oppakken volledig willekeurig. Vrouwen, kinderen, oma's....heerlijk lijkt me dat. Of ik sla er op los na een feestje in een boerengehucht.
En het mooie is: je komt er mee weg.

Ik denk dat ik maar eens ga solliciteren.

Blijft overigens mooi hoe serieus mensen reageren op een sarcastische opmerking.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 16:17:
Blijft overigens mooi hoe serieus mensen reageren op een sarcastische opmerking.

Omdat de oorzaak van dat soort opmerkingen wel degelijk een serieus probleem is!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 16:17:
Ik denk dat ik een tijdje later alsnog mijn frustratie zou afreageren.
Dan zou ik bijvoorbeeld 800 mensen oppakken volledig willekeurig. Vrouwen, kinderen, oma's....heerlijk lijkt me dat. Of ik sla er op los na een feestje in een boerengehucht.
En het mooie is: je komt er mee weg.

Neemt niet weg dat dit een mooi stukje sarcasme is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op vrijdag 12 mei 2006 om 16:24:
Omdat de oorzaak van dat soort opmerkingen wel degelijk een serieus probleem is!

De oorzaak van die opmerkingen (en ook van de agressie tegen de politie) is inderdaad een serieus probleem.
De oorzaak is namelijk de chaos, wanorde, en het wanbeleid bij de politie. Maar die discussie is denk ik wel vaak genoeg gevoerd hier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 16:33:
De oorzaak is namelijk de chaos, wanorde, en het wanbeleid bij de politie.

Zo'n chaos is het er echt niet hoor... en wat dat beleid betreft: dat wordt in Den Haag lekker besloten en dat heeft de politie maar uit te voeren.
En het beleid wordt bepaald door signalen uit de maatschappij.
(wat niet wegneemt dat sommige zaken erg lastig te begrijpen zijn, voor zowel de agent als door de burger)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 16:33:
Maar die discussie is denk ik wel vaak genoeg gevoerd hier

Inderdaad! En de 'twee kampen' zullen het waarschijnlijk nooit eens worden!
Maar als men open staat voor verschillende meningen, komt er wel meer duidelijkheid aan weerszijden! En dat is het mooie aan 'discussiëren' ;)

Waarschuw beheerder
ja ik werk ook voor politie maar ik vind dit echt nie noormaal , :vaag: stel mongoole

Waarschuw beheerder
hehe de haat van al die mensen komt eruit tegen die wagi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:52:
de haat van al die mensen komt eruit tegen die wagi

De hersenloosheid en naloperij zul je bedoelen! ;)

Waarschuw beheerder
ja mooi , julie zijken er wel op maar als er iets met juh fam gebeurt of met juh wijfie dan ren juh wel hard naar de politie toe , ( gewoon tetriest voor woorden ) niet dat ik zo een held ben hoor haha maar julie snapen best dat dit echt niet kan ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 19:56:
niet dat ik zo een held ben hoor

Wie is dat wel dan bij de politie?

Waarschuw beheerder
het gaat er nie om of je nou een held ben of nie , ik vind de mensen die dit doen ook geen helden dus . eerder triest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op vrijdag 12 mei 2006 om 12:54:
jij vind je knikkers veels te waardevol om ze weg te gooien! ga maar gewoon lekker knikkere knakker

o wees maar niet bang.. ik kom ze wel weer ophalen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 20:22:
het gaat er nie om of je nou een held ben of nie , ik vind de mensen die dit doen ook geen helden dus . eerder triest

Nah als juh bij de politie denken de meeste dat ze wel stoer/held zijn!!!

Doordat er rellen komen is 9 van de 10 keer de schuld de politie

Waarschuw beheerder
ik werk op de meldkamer en ik vind me zelf op zekers geen held/of stoer. laat iedereen eerst ff naar zijn eigen kijken inplaats van gelijk te wijzen naar de politie toch .. ik ga weer gr yvon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 20:36:
ik werk op de meldkamer en ik vind me zelf op zekers geen held/of stoer. laat

Ben juh een van de weinige maar goed juh haast niks met burgers te maken doel meer op de surveillantse, ze lopen in uniform en denken gelijk dat ze alles kunnen maken.
gelijk te wijzen naar de politie

:aai:

En trouwens laten ze eerst maar zelf naar hun eigen kijken!! bv dat ze in de maand een hoeveelheid boetes uit moeten delen of willen geven:x

Waarschuw beheerder
En trouwens laten ze eerst maar zelf naar hun eigen kijken!! bv dat ze in de maand een hoeveelheid boetes uit moeten delen of willen geven .............

dat zegen ze maar dat is zekker nie waar ..
en ik loop ook in zo een aapenpakie , maar ik ben zekker nie meer dan een ander .. tog .. maar ik ga nu echt want ga zo stape , doei

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jimjimjim op woensdag 10 mei 2006 om 21:45:
"They seem to enjoying it as much as the hooligans themselves"

doen ze ook :yes: maar hun mogen het, en dat is t verschil :bier:

Waarschuw beheerder
ik werk op de meldkamer

wagen 704 kom dr eens uit voor de meldkamer ........... wagen 704 hier ik ben onderweg naar t hb met een at,tje .mogelijk dader van een inbraak . :D ben jij die stem die ik steeds hoor op me scanner ?

Waarschuw beheerder
juh zal me best een keer gehoort hebben ja .. maar zijn er zo veel haha .. gr yvon
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 20:53:

Hahah, nah heb iemand van de politie zelf gezegd dus!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 20:53:
n ik loop ook in zo een aapenpakie , maar ik ben zekker nie meer dan een ander

Waarom voel jij juh eigenlijk aangevallen dan? Heb het tog over die bobo's die in hun wagen zitten en een beetjuh mensen lopen te kankeren met een boete of andere dingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LEIPE VONNY-DH op vrijdag 12 mei 2006 om 20:53:

Hahah, nah heb iemand van de politie zelf gezegd dus!!

na dan luld die maar wat .... maar het zal wel .

Waarom voel jij juh eigenlijk aangevallen dan? Heb het tog over die bobo's die in hun wagen zitten en een beetjuh mensen lopen te kankeren met een boete of andere dingen.

haha nee voel ik me nie hoor , maar goed je heb met sommigen dingen wel gelijk .. en nu ga ik echt hahah doeiiiiiii . (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 21:18:
na dan luld die maar wat .... maar het zal wel .

Waarom zal ie????
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 21:18:
maar goed je heb met sommigen dingen wel gelijk

Ja hehe

:bier:

Waarschuw beheerder
zielige mensen die dat doen ik ken ook wel hooligans maar ik hou der neit echt van om een beetje te staan rellen maja ieder zijn keus :gaap:

Waarschuw beheerder
Ja hehe ..

ja ken er nie om heen nu moet je echt gelijk geven hahaha :P ..
veel plezier dit weekend gr yvonne (K) doei doei
Waarschuw beheerder
weet je wat nou nog het leukste is!! Die politiebus betalen wij zelf als belastingbetaler. Je staat je eigen spullen dus te slopen.

Stelletje leeghoofden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Darmvlok op vrijdag 12 mei 2006 om 16:10:

hun worden toch politie ik kan er wel om lache
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 22:25:
hun worden toch politie ik kan er wel om lache

Ach ja,en dan vraag je er ook om...........tjongejonge.
Wat sommig mensen krom denken,pubertjes gedrag............

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoor wel dingen maar kan niks zien!!!
Waarschuw beheerder
rellen tegen een politiewagen (y)

Waarschuw beheerder
Tjaa die heb je ook :looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En nu weer wachtten dat ze echt prijs winnen. Dan zullen we het krijgen :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 09:47:
ik hoor wel dingen maar kan niks zien!!!

dan moet je je monitor ff aanzetten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T-W op zaterdag 13 mei 2006 om 11:50:
dan moet je je monitor ff aanzetten

Hmhaha, nerd.
Waarschuw beheerder
Weer een geweldig stoere aktie zeg, vooral dat hooligan schreeuwen tegen dat busje is indrukwekkend.
Wat een stel kneuzen bij elkaar zeg.
Kijk hoelang die deur het nog volhoud?

Wat een vertoning he, alsof ze de wereldbeker gewonnen hebben...
Kijk eens hoe blij het grote Ajax is met de Gay Cup...lachen toch?
Heb je toch nog iets en dan dit...

Voortaan maar lekker feesten in de Arena, valt weinig kapot te slaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvM op zaterdag 13 mei 2006 om 16:21:

haha, die prijs stelt inderdaad
geen fuck voor :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
toch een prijs
Waarschuw beheerder
Echt leuk joh dat voetbal, super sport

MAAK DIE APEN DOOD OFZO

Wat ben jij nou zielig bezig :S
het heeft tog niets met de sport te maken..
als het niet bij voetbal zou zijn zou het wel bij een andere sport zijn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zaterdag 13 mei 2006 om 16:21:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 16:51:
haha, die prijs stelt inderdaad
geen fuck voor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peeluh:| op zaterdag 13 mei 2006 om 17:21:
als het niet bij voetbal zou zijn zou het wel bij een andere sport zijn..

Massieve korfbal rellen!
Waarschuw beheerder
donateur
Zorreg dat je erbij komt, bij de politie, bij de politie,
zorreg dat je erbij komt, bij de politie moet je zijn,
je staat voor lul voor 100.000 mensen, die je allemaal je graf in wensen,
zorreg dat je erbij komt, bij de politie moet je zijn.
Waarschuw beheerder
Zorg jij eerst maar eens voor een correcte spelling.
Waarschuw beheerder
donateur
zou der volgende keer aan denke jochie
hoeveel foute staan hier in?
Waarschuw beheerder
Ik tel er 6. :)
Waarschuw beheerder
Ja dat zeker. In je laatste zin tel ik er 5. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mriennn op vrijdag 12 mei 2006 om 10:19:
:respect: Hooligans

Ga anders ff dood ofzo, net als die gasten die dit soort dingen uithalen (N)

Waarschuw beheerder
Ik heb er een hekel aan als ze weer eens zitten te zoeken aan wie ze een bekeuring kunnen geven, maar dit vind ik echt niet normaal!!!
Waarschuw beheerder
Nou...je blijft schrijven...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zaterdag 13 mei 2006 om 19:33:
Nou...je blijft schrijven...?

huh?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 20:24:
o wees maar niet bang.. ik kom ze wel weer ophalen

ik wacht met smart op je fijne fijnerd :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
"Hoe was de huldiging?"
"Ja erg leuk, maar het leukste was nog met 100 man op een verlaten politiebusje inslaan, stoer he B)!"

Zo hoor je je club toch niet te huldigen :frusty:
sukkels!:looser::\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
stelletje stakkers zijn het. Je bent natuurlijk heel stoer als je een politiebusje hebt gemolt. Die mogen nou lekker in een weiland op elkaar in gaan hakken, laat ze daar maar hun gang gaan totdat er niemand meer rechtopstaat, opgeruimt staat netjes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op zaterdag 13 mei 2006 om 08:26:
Ach ja,en dan vraag je er ook om...........tjongejonge.
Wat sommig mensen krom denken,pubertjes gedrag............

laat mij mar een puber zijn pietje ik heb een h.a.p.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anwan op zaterdag 13 mei 2006 om 10:01:
rellen tegen een politiewagen

En dan "amsterdam hooligans" zingen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op zaterdag 13 mei 2006 om 19:49:
ik wacht met smart op je fijne fijnerd

pffff... samen met je j*den vriendjes zker of niet??

niet dus... want j*den lopen altijd weg..

Waarschuw beheerder
donateur
dit gebeurt gvd overal waar supporters zijn, maar alleen als het in amsterdam gebeurd moet het natuurlijk in alle kranten en tv zenders te zien zijn. Maarja dat went ook wel :S:S

en tot slot nog 1 ding:

HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:03:
want j*den lopen altijd weg..

?? ik blijf wel staan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op maandag 15 mei 2006 om 23:31:
?? ik blijf wel staan

net zo ruig als picornie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:23:
dit gebeurt gvd overal waar supporters zijn, maar alleen als het in amsterdam gebeurd moet het natuurlijk in alle kranten en tv zenders te zien zijn

tuuuuurrlijk de media heeft het alleen op jullie gericht... :cry:

Waarschuw beheerder
dit gebeurt gvd overal waar supporters zijn, maar alleen als het in amsterdam gebeurd moet het natuurlijk in alle kranten en tv zenders te zien zijn. Maarja dat went ook wel :S:S

zielepietje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit gebeurt gvd overal waar supporters zijn, maar alleen als het in amsterdam gebeurd moet het natuurlijk in alle kranten en tv zenders te zien zijn. Maarja dat went ook wel

Als in Den Haag of Rotterdam kinderen worden neergestoken en bejaarden worden lastig gevallen door zogenaamde "hooligans" dan haalt het de krant ook wel hoor (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:10:
zielepietjelaatste aanpassing 16 mei 2006 14:20

je ben cker een zielepietje jah, veel plezier gewenst alvast binnenkort in de gouden gids divisie. Kan je daar stoer doen met je matje..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:48:
je ben cker een zielepietje jah, veel plezier gewenst alvast binnenkort in de gouden gids divisie. Kan je daar stoer doen met je matje..

Waarschuw beheerder
Hooligans: vaak minder ontwikkelde mannen die door het luidroepen van eenzelfde (2 woorden wordt te moeilijk)woord buitenegewone drang krijgen om dingen en mensen kapot te maken. Hoo=afkomstig van de vraag: Hoe dom kunnen mensen zijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 12:53:
Hooligans: vaak minder ontwikkelde mannen die door het luidroepen van eenzelfde (2 woorden wordt te moeilijk)woord buitenegewone drang krijgen om dingen en mensen kapot te maken. Hoo=afkomstig van de vraag: Hoe dom kunnen mensen zijn?

bron ? of heb je dat zelf verzonnen ? meeste opgepakte hooligans zijn hoogopgeleid hebben goede baan gezin huisje boompje beestje , leg dat eens uit bedenk daar eens een theorie over :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 12:57:
meeste opgepakte hooligans zijn hoogopgeleid hebben goede baan

Hier wil ik wel een bron van als die er is.

En dan mijn bron:

De menselijke lokroep:
Net als dieren kende de mens vroeger ook een lokroep in tijden van dreiging of gevaar. Het luidkeels roepen van een en dezelfde kreet en die vervolgens reproduceren als blijk van steun en teken van ondersteuning wordt echter nog steeds toegepast bij voetbalwedstrijden en groepsgevechten.
Bij het horen van een dergelijke roep wordt de mens vandaag de dag nog steeds geprikkeld middels de aanmaak van adrealine, hierdoor is de mens sneller in staat fysiek op te treden en is zij allerter. Echter is er in deze moderne tijd een wezelijk verschil tussen het waarnemen van de lokroep en er daadwerkelijk naar handelen. Vaak relativeert de mens eerst na het horen van de roep alvorens zij actie onderneemt.

(bron: lesboek: human resource: De mens en haar gedrag)

Relativeren: relativeren is een eigenschap die veel mensen vanaf de geboorte wordt bij gebracht, de mate waarin gerelativeerd wordt en het toepassen van gerelativeerde handelingen zijn sterk afhankelijk van: intelligentie, sociale leefomgeving en klasse.

(bron: Lesboek: De mens & psychologie )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:16:
Hier wil ik wel een bron van als die er is.

Inmiddels zijn 52 verdachten aangehouden, negentien zitten er nog vast. Een deel is opgepakt dankzij camerabeelden. Ook deden de gestolen telefoons een aantal de das om. Tevens zouden de opgepakte hooligans elkaar hebben verraden aan de politie. Onder de arrestanten zouden hoogopgeleiden zitten. Al meteen na de aanval konden er tien Amsterdammers op een parkeerplaats worden aangehouden. In een van de auto’s werd een pistool gevonden.
onderdee van een heel verhaal wat niet in dit topic thuishoort
Bron Telegraaf
genoeg boeken over engelse firms waar advocaten de lakens uitdelen enz .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:22:
Onder de arrestanten zouden hoogopgeleiden zitten

Er staat nergens een percentage, als van de 50 er twee hoog opgeleid zijn kan je dezelfde tekst plaatsen zonder dat die onwaar is.

genoeg boeken over engelse firms waar advocaten de lakens uitdelen enz

Een film wordt altijd door mensen geregiseerd en gemonteerd, hetgeen altijd, hoe reallive die ook is, beinvloed wordt door de makers ervan. Derhalve is een film, documantaire of wat dan ook geen betrouwbaar medium om dergelijke feiten op te baseren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:28:
Er staat nergens een percentage, als van de 50 er twee hoog opgeleid zijn kan je dezelfde tekst plaatsen zonder dat die onwaar is.

klopt maar dat neemt niet weg dat het enkelt en alleen onderontwikkelde mensen zijn .
Een film

engelse firms

is een heel verschil . ik heb t niet over die films die de boel romantiseren . ik kan lering trekken uit ervaringen . ik leer ze niet uit psychologiische boeken die geschreven zijn door mensen die nergens bij betrokken zijn . mijn visie is dat je pas kan oordelen wanneer je zelf persoonlijk ervaren hebt wat het precies allemaal inhoud .

Waarschuw beheerder

bij jou bron staat
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 12:53:
vaak minder ontwikkelde mannen

zie ikookgeen percentage vanstaan en word dr maar gedacht dat t meestal minder ontwikkelde mannen zijn, om de theorie wat leuker en geloofwaardiger over te brengen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:34:
mijn visie is dat je pas kan oordelen wanneer je zelf persoonlijk ervaren hebt wat het precies allemaal inhoud .

Menselijk onderzoek is een samenhang van gedragingen en ervaringen van mensen gecombineerd met een biologische verklaring. Er zijn een heleboel onderzoeken gedaan over hooligans met als grondslag de hooligan zelf. De ervaringen die zij zelf hebben opgegeven zijn samengevat en gecombineerd.

Natuurlijk heb je in elke groep mensen uitzonderingen zitten, natuurlijk zal er ook wel iemand tussenlopen met een goeie baan. Maar het gaat om het merendeel, het gedeelte dat een representatief beeld vormt voor de groep als totaal. en dat beeld is helaas bij hooligans niet heel erg optimaal.
Wel zijn hooligans als groepen interessant omdat zij (en dit zeg ik niet om iemand te beledigen) zich zeer primitief gedragen (net als overigens gangs in amerika doen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:35:
zie ikookgeen percentage vanstaan en word dr maar gedacht dat t meestal minder ontwikkelde mannen zijn, om de theorie wat leuker en geloofwaardiger over te brengen

hierover zijn wel cijfers bekend, die zou ik alleen voor je moeten opzoeken. Er bestaat een hooligan profiel met daarin alle eigenschappen van de doelgroep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:42:
Menselijk onderzoek is een samenhang van gedragingen en ervaringen van mensen gecombineerd met een biologische verklaring. Er zijn een heleboel onderzoeken gedaan over hooligans met als grondslag de hooligan zelf. De ervaringen die zij zelf hebben opgegeven zijn samengevat en gecombineerd.

en als zij nu net die paar onderontwikkelde mensen hebben onderzocht en daar dr richlijnen van hun onderzoek op hebben gebasseerd . dan is de rest mooi de lul :D
ik begrijp wat je bedoeld hoor daar niet van
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:42:
zich zeer primitief gedragen

en dat is gewoon menselijk om je oerinstincten soms eens lekker te laten spreken ,waarna je het leven wat je moet leven weer kan oppakken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:44:
hierover zijn wel cijfers bekend, die zou ik alleen voor je moeten opzoeken. Er bestaat een hooligan profiel met daarin alle eigenschappen van de doelgroep.

wel intressant :yes:
maar jij gelooft echt heilig in die onderzoeken en de uitkomsten daarvan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 12:57:
bron ? of heb je dat zelf verzonnen ? meeste opgepakte hooligans zijn hoogopgeleid hebben goede baan gezin huisje boompje beestje , leg dat eens uit bedenk daar eens een theorie over

vette onzin. kom maar op met die bronnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:47:
en als zij nu net die paar onderontwikkelde mensen hebben onderzocht en daar dr richlijnen van hun onderzoek op hebben gebasseerd . dan is de rest mooi de lul

Ook die kans is berekend, maargoed je kan snapt hem dus:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:47:
en dat is gewoon menselijk om je oerinstincten soms eens lekker te laten spreken ,waarna je het leven wat je moet leven weer kan oppakken

Dat snap ik ook, als ik zelf sta te stampen op een goeie party laat ik ook mijn oerinstincten spreken. Ik vint het alleen jammer dat andere er bij hooligans zoveel last van hebben. Ik bedoel dan niet alleen de politie maar met name de mensen die de schade dragen. voorbeeld: je ziet op dat filmpje een terrasstoel door de lucht heen vliegen. De eigenaar van die stoel is die stoel kwijt, zijn klanten kwijt en moet dit allemaal zelf betalen (dit kan je namelijk niet verzekeren) Voor een uitbater van een klein terrasje is zo'n omzet al snel een paar duizend euro, en dan denk ik: Die terras eigenaar moet zijn vakantie misschien wel uitstellen terwijl hij hier onwijs aan toe is omdat een stel hooligans even hun oerdrift willen botvieren. Das toch gewoon niet nodig? Ga dan op een weiland op elkaar hakken en neem zelf attributen mee om mee te gooien.

Waarschuw beheerder
echt enorm triest gedrag....
niet goed te praten....
wat een stakkers :/

Waarschuw beheerder
dat begrijp ik dan ook weer wat je zegt . dat omstanders dr last van hebben moet niet het geval zijn .maar soms barst de bom en ken je hem niet tegenhouden .
en zo blijf je lekker discusieren op pf ook :d :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:00:
en zo blijf je lekker discusieren op pf ook

:):):)

Maar ik was nog niet klaar :):):)
De bevolking zegt wel tegen hooligans: ja dat kan niet! Maar er komt ook geen alternatief, daarom het volgende:

Stop ten eerste eens met je naam te verbinden aan een sport (het gaat jullie om het relle en de sport gaat er alleen maar door achter uit)
Huur massaal een stadion af en organiseer een groepsgevecht op het veld.
Laat mensen een kaartje kopen om dit te mogen bijwonen (want vechten zonder toeschouwers is als schijten zonder stront)
Huur van de opbrengsten E.H.B.O personeel in en betaal de schade die je maakt, zo hoeven belastingbetalers en ondernemers niet meer op te draaien voor jullie kosten.

Proost:)

Waarschuw beheerder
:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 14:08:
Huur massaal een stadion af en organiseer een groepsgevecht op het veld.
Laat mensen een kaartje kopen om dit te mogen bijwonen (want vechten zonder toeschouwers is als schijten zonder stront)
Huur van de opbrengsten E.H.B.O personeel in en betaal de schade die je maakt, zo hoeven belastingbetalers en ondernemers niet meer op te draaien voor jullie kosten.

Proost

Bestaat al...Klinkt als een free-fight toernooi :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op woensdag 17 mei 2006 om 14:14:
Bestaat al...Klinkt als een free-fight toernooi

ik had meer een fightclub idee in gedachte :) maar dan net 1 tegen 1 maar 100 tegen 100 :) En de winnende partij wordt op kosten van het leger naar irak gestuurd om daar zonder wapens nog eens hun gram te halen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 14:15:
ik had meer een fightclub idee in gedachte :) maar dan net 1 tegen 1 maar 100 tegen 100

als afsluiter dan :d http://hooligans.org.ua/video/dnipro/mx150-dd120.wmv
Waarschuw beheerder
ja zoiets bedoelde ik, en niemand die er last van heeft (y)