Partyflock

Forumonderwerp · 871913
Waarschuw beheerder
http://www.vkmag.com/media/rellenajax/

Aparte manier van je club huldigen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op maandag 15 mei 2006 om 23:31:
?? ik blijf wel staan

net zo ruig als picornie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 21:23:
dit gebeurt gvd overal waar supporters zijn, maar alleen als het in amsterdam gebeurd moet het natuurlijk in alle kranten en tv zenders te zien zijn

tuuuuurrlijk de media heeft het alleen op jullie gericht... :cry:

Waarschuw beheerder
dit gebeurt gvd overal waar supporters zijn, maar alleen als het in amsterdam gebeurd moet het natuurlijk in alle kranten en tv zenders te zien zijn. Maarja dat went ook wel :S:S

zielepietje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit gebeurt gvd overal waar supporters zijn, maar alleen als het in amsterdam gebeurd moet het natuurlijk in alle kranten en tv zenders te zien zijn. Maarja dat went ook wel

Als in Den Haag of Rotterdam kinderen worden neergestoken en bejaarden worden lastig gevallen door zogenaamde "hooligans" dan haalt het de krant ook wel hoor (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 14:10:
zielepietjelaatste aanpassing 16 mei 2006 14:20

je ben cker een zielepietje jah, veel plezier gewenst alvast binnenkort in de gouden gids divisie. Kan je daar stoer doen met je matje..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 18:48:
je ben cker een zielepietje jah, veel plezier gewenst alvast binnenkort in de gouden gids divisie. Kan je daar stoer doen met je matje..

:aai:
Waarschuw beheerder
Hooligans: vaak minder ontwikkelde mannen die door het luidroepen van eenzelfde (2 woorden wordt te moeilijk)woord buitenegewone drang krijgen om dingen en mensen kapot te maken. Hoo=afkomstig van de vraag: Hoe dom kunnen mensen zijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 12:53:
Hooligans: vaak minder ontwikkelde mannen die door het luidroepen van eenzelfde (2 woorden wordt te moeilijk)woord buitenegewone drang krijgen om dingen en mensen kapot te maken. Hoo=afkomstig van de vraag: Hoe dom kunnen mensen zijn?

bron ? of heb je dat zelf verzonnen ? meeste opgepakte hooligans zijn hoogopgeleid hebben goede baan gezin huisje boompje beestje , leg dat eens uit bedenk daar eens een theorie over :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 12:57:
meeste opgepakte hooligans zijn hoogopgeleid hebben goede baan

Hier wil ik wel een bron van als die er is.

En dan mijn bron:

De menselijke lokroep:
Net als dieren kende de mens vroeger ook een lokroep in tijden van dreiging of gevaar. Het luidkeels roepen van een en dezelfde kreet en die vervolgens reproduceren als blijk van steun en teken van ondersteuning wordt echter nog steeds toegepast bij voetbalwedstrijden en groepsgevechten.
Bij het horen van een dergelijke roep wordt de mens vandaag de dag nog steeds geprikkeld middels de aanmaak van adrealine, hierdoor is de mens sneller in staat fysiek op te treden en is zij allerter. Echter is er in deze moderne tijd een wezelijk verschil tussen het waarnemen van de lokroep en er daadwerkelijk naar handelen. Vaak relativeert de mens eerst na het horen van de roep alvorens zij actie onderneemt.

(bron: lesboek: human resource: De mens en haar gedrag)

Relativeren: relativeren is een eigenschap die veel mensen vanaf de geboorte wordt bij gebracht, de mate waarin gerelativeerd wordt en het toepassen van gerelativeerde handelingen zijn sterk afhankelijk van: intelligentie, sociale leefomgeving en klasse.

(bron: Lesboek: De mens & psychologie )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:16:
Hier wil ik wel een bron van als die er is.

Inmiddels zijn 52 verdachten aangehouden, negentien zitten er nog vast. Een deel is opgepakt dankzij camerabeelden. Ook deden de gestolen telefoons een aantal de das om. Tevens zouden de opgepakte hooligans elkaar hebben verraden aan de politie. Onder de arrestanten zouden hoogopgeleiden zitten. Al meteen na de aanval konden er tien Amsterdammers op een parkeerplaats worden aangehouden. In een van de auto’s werd een pistool gevonden.
onderdee van een heel verhaal wat niet in dit topic thuishoort
Bron Telegraaf
genoeg boeken over engelse firms waar advocaten de lakens uitdelen enz .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:22:
Onder de arrestanten zouden hoogopgeleiden zitten

Er staat nergens een percentage, als van de 50 er twee hoog opgeleid zijn kan je dezelfde tekst plaatsen zonder dat die onwaar is.

genoeg boeken over engelse firms waar advocaten de lakens uitdelen enz

Een film wordt altijd door mensen geregiseerd en gemonteerd, hetgeen altijd, hoe reallive die ook is, beinvloed wordt door de makers ervan. Derhalve is een film, documantaire of wat dan ook geen betrouwbaar medium om dergelijke feiten op te baseren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:28:
Er staat nergens een percentage, als van de 50 er twee hoog opgeleid zijn kan je dezelfde tekst plaatsen zonder dat die onwaar is.

klopt maar dat neemt niet weg dat het enkelt en alleen onderontwikkelde mensen zijn .
Een film

engelse firms

is een heel verschil . ik heb t niet over die films die de boel romantiseren . ik kan lering trekken uit ervaringen . ik leer ze niet uit psychologiische boeken die geschreven zijn door mensen die nergens bij betrokken zijn . mijn visie is dat je pas kan oordelen wanneer je zelf persoonlijk ervaren hebt wat het precies allemaal inhoud .

Waarschuw beheerder

bij jou bron staat
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 12:53:
vaak minder ontwikkelde mannen

zie ikookgeen percentage vanstaan en word dr maar gedacht dat t meestal minder ontwikkelde mannen zijn, om de theorie wat leuker en geloofwaardiger over te brengen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:34:
mijn visie is dat je pas kan oordelen wanneer je zelf persoonlijk ervaren hebt wat het precies allemaal inhoud .

Menselijk onderzoek is een samenhang van gedragingen en ervaringen van mensen gecombineerd met een biologische verklaring. Er zijn een heleboel onderzoeken gedaan over hooligans met als grondslag de hooligan zelf. De ervaringen die zij zelf hebben opgegeven zijn samengevat en gecombineerd.

Natuurlijk heb je in elke groep mensen uitzonderingen zitten, natuurlijk zal er ook wel iemand tussenlopen met een goeie baan. Maar het gaat om het merendeel, het gedeelte dat een representatief beeld vormt voor de groep als totaal. en dat beeld is helaas bij hooligans niet heel erg optimaal.
Wel zijn hooligans als groepen interessant omdat zij (en dit zeg ik niet om iemand te beledigen) zich zeer primitief gedragen (net als overigens gangs in amerika doen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:35:
zie ikookgeen percentage vanstaan en word dr maar gedacht dat t meestal minder ontwikkelde mannen zijn, om de theorie wat leuker en geloofwaardiger over te brengen

hierover zijn wel cijfers bekend, die zou ik alleen voor je moeten opzoeken. Er bestaat een hooligan profiel met daarin alle eigenschappen van de doelgroep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:42:
Menselijk onderzoek is een samenhang van gedragingen en ervaringen van mensen gecombineerd met een biologische verklaring. Er zijn een heleboel onderzoeken gedaan over hooligans met als grondslag de hooligan zelf. De ervaringen die zij zelf hebben opgegeven zijn samengevat en gecombineerd.

en als zij nu net die paar onderontwikkelde mensen hebben onderzocht en daar dr richlijnen van hun onderzoek op hebben gebasseerd . dan is de rest mooi de lul :D
ik begrijp wat je bedoeld hoor daar niet van
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:42:
zich zeer primitief gedragen

en dat is gewoon menselijk om je oerinstincten soms eens lekker te laten spreken ,waarna je het leven wat je moet leven weer kan oppakken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 13:44:
hierover zijn wel cijfers bekend, die zou ik alleen voor je moeten opzoeken. Er bestaat een hooligan profiel met daarin alle eigenschappen van de doelgroep.

wel intressant :yes:
maar jij gelooft echt heilig in die onderzoeken en de uitkomsten daarvan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 12:57:
bron ? of heb je dat zelf verzonnen ? meeste opgepakte hooligans zijn hoogopgeleid hebben goede baan gezin huisje boompje beestje , leg dat eens uit bedenk daar eens een theorie over

vette onzin. kom maar op met die bronnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:47:
en als zij nu net die paar onderontwikkelde mensen hebben onderzocht en daar dr richlijnen van hun onderzoek op hebben gebasseerd . dan is de rest mooi de lul

Ook die kans is berekend, maargoed je kan snapt hem dus:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:47:
en dat is gewoon menselijk om je oerinstincten soms eens lekker te laten spreken ,waarna je het leven wat je moet leven weer kan oppakken

Dat snap ik ook, als ik zelf sta te stampen op een goeie party laat ik ook mijn oerinstincten spreken. Ik vint het alleen jammer dat andere er bij hooligans zoveel last van hebben. Ik bedoel dan niet alleen de politie maar met name de mensen die de schade dragen. voorbeeld: je ziet op dat filmpje een terrasstoel door de lucht heen vliegen. De eigenaar van die stoel is die stoel kwijt, zijn klanten kwijt en moet dit allemaal zelf betalen (dit kan je namelijk niet verzekeren) Voor een uitbater van een klein terrasje is zo'n omzet al snel een paar duizend euro, en dan denk ik: Die terras eigenaar moet zijn vakantie misschien wel uitstellen terwijl hij hier onwijs aan toe is omdat een stel hooligans even hun oerdrift willen botvieren. Das toch gewoon niet nodig? Ga dan op een weiland op elkaar hakken en neem zelf attributen mee om mee te gooien.

Waarschuw beheerder
echt enorm triest gedrag....
niet goed te praten....
wat een stakkers :/

Waarschuw beheerder
dat begrijp ik dan ook weer wat je zegt . dat omstanders dr last van hebben moet niet het geval zijn .maar soms barst de bom en ken je hem niet tegenhouden .
en zo blijf je lekker discusieren op pf ook :d :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:00:
en zo blijf je lekker discusieren op pf ook

:):):)

Maar ik was nog niet klaar :):):)
De bevolking zegt wel tegen hooligans: ja dat kan niet! Maar er komt ook geen alternatief, daarom het volgende:

Stop ten eerste eens met je naam te verbinden aan een sport (het gaat jullie om het relle en de sport gaat er alleen maar door achter uit)
Huur massaal een stadion af en organiseer een groepsgevecht op het veld.
Laat mensen een kaartje kopen om dit te mogen bijwonen (want vechten zonder toeschouwers is als schijten zonder stront)
Huur van de opbrengsten E.H.B.O personeel in en betaal de schade die je maakt, zo hoeven belastingbetalers en ondernemers niet meer op te draaien voor jullie kosten.

Proost:)

Waarschuw beheerder
:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 14:08:
Huur massaal een stadion af en organiseer een groepsgevecht op het veld.
Laat mensen een kaartje kopen om dit te mogen bijwonen (want vechten zonder toeschouwers is als schijten zonder stront)
Huur van de opbrengsten E.H.B.O personeel in en betaal de schade die je maakt, zo hoeven belastingbetalers en ondernemers niet meer op te draaien voor jullie kosten.

Proost

Bestaat al...Klinkt als een free-fight toernooi :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op woensdag 17 mei 2006 om 14:14:
Bestaat al...Klinkt als een free-fight toernooi

ik had meer een fightclub idee in gedachte :) maar dan net 1 tegen 1 maar 100 tegen 100 :) En de winnende partij wordt op kosten van het leger naar irak gestuurd om daar zonder wapens nog eens hun gram te halen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 17 mei 2006 om 14:15:
ik had meer een fightclub idee in gedachte :) maar dan net 1 tegen 1 maar 100 tegen 100

als afsluiter dan :d http://hooligans.org.ua/video/dnipro/mx150-dd120.wmv
Waarschuw beheerder
ja zoiets bedoelde ik, en niemand die er last van heeft (y)