Partyflock

Forumonderwerp · 871462

Waarschuw beheerder
Dit weekend vielen 3 skinheads in Brugge 🇧🇪 2mannen aan.
Het drietal zou naar eigen verklaring achterna geroepen zijn toen ze een allochtone man uit Parijs en een man met rasta kapsel voorbij wandelden.
Hierop begonnen de skinheads in te slaan en schoppen op de 2 personen.
De 2 mannen werden mer ernstige verwondingen naar het ziekenhuis gevoerd, waarvan 1 van de 2 nog steeds in coma ligt.
De politie pakte 200 meter verder in een café 5 skinheads op.
Hiervan werden er 3 angehouden voor de feiten.
De skinheads zouden van een trouwfeest zijn gekomen dat doorging in een café dat gekend stond als ontmoetings ruimte voor extreem rechtse skinheads.

Bron één
:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moet niet gekker worden

(het gaat te ver;))
Waarschuw beheerder
ach ja, zo gebeuren er wel meer dingen in de wereld.
Hier een schietpartijtje daar een aardbevingkje.

Lekker boeiend allemaal (Y)

Waarschuw beheerder
gehehe :X
Waarschuw beheerder
moeten ze maar niet naroepen
en het face2face zeggen :)
Waarschuw beheerder
was het ook geen skinhead cafe waar ze hene gingen?

Waarschuw beheerder
donateur
was het ook geen skinhead cafe waar ze hene gingen?

dat doorging in een café dat gekend stond als ontmoetings ruimte voor extreem rechtse skinheads.
Waarschuw beheerder
Wat raar zeg dat ik helemaal geen medelijden met die allochtonen heb. Ik keur de daden van die skinheads zeker niet goed, maar ja we weten nu wel hoe de allochtonen in elkaar steken, een groep van hen althans, en vaak lokken ze het zelf uit. Ze dagen mensen uit om ze in elkaar te slaan, en toevallig hebben ze nu de verkeerde uitgedaagd, eigen schuld dikke bult jongens! :D :D :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
H4L.
Waarschuw beheerder
tja jammer!

wel dom dat je 200 meter verder ga zitten zuipen!
Waarschuw beheerder
Ach jah als een "gewone nederlander" iets uithaald hoor je er niks over, maar skinheads of allochtonen dan weer wel.
Vind 't uiteindelijk niet eens meer interessant betreft 't wat/wie en hoe.
Zelfs een moord is de "normaalste" zaak van de wereld. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Becks op maandag 8 mei 2006 om 19:18:
Ach jah als een "gewone nederlander" iets uithaald hoor je er niks over, maar skinheads of allochtonen dan weer wel.
Zelfs een moord is de "normaalste" zaak van de wereld.

uhhhhhhhhh doen normale Nederlanders zoiets dan?

Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja "normale" nederlanders wat zijn dat dan? je hebt mensen die verw8 je geen moord te plegen maar ze doen het wel...
Waarschuw beheerder
oja als het geen skinheads waren of dergelijk zo het minder zijn opgeblazen denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 19:32:
hopenlijk zitte die marginalen van dat brugs cafe de kastelein een jaartje of 5 vast

Is toch gezellig cafetje? Ben er een maal geweest en vond het wel gezellig al die sjaal's en vlaggen van voetbal clubs:)

Waarschuw beheerder
:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Laten wij Nederlanders maar een voorbeeld aan die belgen nemen. Als er hier iemand in elkaar geslagen wordt door een stel eikels staan we met zijn allen maar als makke schapen toe te kijken. En nu komen in belgie eindelijk eens een keer mensen voor zichzelf op, en dan is het weer niet goed. Ik kan die '' skinheads '' alleen maar gelijk geven. Waarschijnlijk waren het geeneens Skinheads, en waren het gewoon 3 mannen met kale koppen, maarja we weten inmiddels wel dat de media dingen opblaast en verdraait.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 20:22:
maarja we weten inmiddels wel dat de media dingen opblaast en verdraait.

idd is altijd zo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donder87 op maandag 8 mei 2006 om 18:48:
en het face2face zeggen

Alsof het daarmee een goede rede is om ze het ziekenhuis in te slaan...............och laat ook maar zitten,is hier meestal toch zinloos

we weten inmiddels wel dat de media dingen opblaast en verdraait.

Das ook zekers zo
Waarschuw beheerder
En nu komen in belgie eindelijk eens een keer mensen voor zichzelf op, en dan is het weer niet goed.

Laten we vooral alle opmerkingen die mensen maken bestraffen met grof geweld. Dat is de samenleving waarin we willen wonen. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op maandag 8 mei 2006 om 20:33:
Laten we vooral alle opmerkingen die mensen maken bestraffen met grof geweld. Dat is de samenleving waarin we willen wonen.

Nee, wat anders? Zou jij je verrot laten schelden en trappen dan? Die kerels hebben gewoonweg hun trots en laten zich niet verrot schelden (y). Dat jij nou zo'n type bent die zich in elkaar zou laten slaan omdat je geen geweld wil gebruiken is jouw pakkie an. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op maandag 8 mei 2006 om 19:23:

Uitspraak van Pitbull **MoH** op maandag 8 mei 2006 om 19:49:
oja als het geen skinheads waren of dergelijk zo het minder zijn opgeblazen denk ik

Dat bedoel ik dus....
Dat hoor je bijna niet in de media.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 20:35:
Nee, wat anders? Zou jij je verrot laten schelden en trappen dan? Die kerels hebben gewoonweg hun trots en laten zich niet verrot schelden . Dat jij nou zo'n type bent die zich in elkaar zou laten slaan omdat je geen geweld wil gebruiken is jouw pakkie an.

Dat jij nou zo'n sukkel bent die als enige verweer tegen een scheldwoord schoppen en slaan hebt is jou pakkie an. Ik lach me dood als jij een strafblad hebt en door iedereen als crimineel wordt beschouwd. Alleen maar door je stomme trots. Echt een aanwinst voor de Nederlandse samenleving.

Ps. er staat nergens dat de slachtoffers begonnen met slaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 20:35:
gewoonweg hun trots

krijgen we dat weer,als je trots bent op jezelf sta je daar boven en loop je gewoon door,enne ik wordt nooit nageroepen op straat,misschien provocerende plaatjes op hun jasjes of zo(glimlach).........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Becks op maandag 8 mei 2006 om 19:18:
Zelfs een moord is de "normaalste" zaak van de wereld. :S

als een autochtoon een allochtoon iets aan doet ben je in hun ogen toch meteen al iemand met rechts extremistische gedachten?
en dan spreken we nog niet eens over de nederlandse tv zenders die altijd het ergste naar voren halen.

trouwens er zijn zat autochtonen die niets doen en meteen al klappen en schoppen krijgen van dat soort volk.
je hoeft ze alleen maar aan te kijken en het is gedaan.
hoeveel mensen worden er wel niet neer gestoken of dergelijken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op maandag 8 mei 2006 om 20:38:
Dat jij nou zo'n sukkel bent die als enige verweer tegen een scheldwoord schoppen en slaan hebt is jou pakkie an. Ik lach me dood als jij een strafblad hebt en door iedereen als crimineel wordt beschouwd. Alleen maar door je stomme trots. Echt een aanwinst voor de Nederlandse samenleving.

Ps. er staat nergens dat de slachtoffers begonnen met slaan

Dat was een voorbeeld. Waarom zou je jezelf verrot moeten laten schelden. Dit waren waarschijnlijk ook voorbeeldjes van allochtonen die er op los meppen als ze met een grote groep zijn, alleen al het feit dat ze hun nariepen toen ze 200 meter verder liepen zegt genoeg, een laffe actie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 20:45:
Dat was een voorbeeld. Waarom zou je jezelf verrot moeten laten schelden. Dit waren waarschijnlijk ook voorbeeldjes van allochtonen die er op los meppen als ze met een grote groep zijn, alleen al het feit dat ze hun nariepen toen ze 200 meter verder liepen zegt genoeg, een laffe actie.

Waarom zou je jezelf een strafblad aanmeten omdat een paar achtelijke mensen iets tegen jou zeggen. Dan ben je nog dommer dan degene die iets zegt. Dat geldt voor Iedereen allochtoon of autochtoon of weet ik veel wie.
Waarschuw beheerder
En ja ze zijn misschien wat te ver gegaan, maar een paar harde tikken bij die lui hadden zeker geen kwaad gekund. Zo steekt de maatschappij in elkaar vandaag de dag. Laat je op je kop zitten en doe je niks dan wordt je zelf wel in elkaar geslagen, en deze lui hebben er voor gekozen om te slaan i.p.v in elkaar geslagen te worden, respect daarvoor (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op maandag 8 mei 2006 om 20:48:
Waarom zou je jezelf een strafblad aanmeten omdat een paar achtelijke mensen iets tegen jou zeggen. Dan ben je nog dommer dan degene die iets zegt. Dat geldt voor Iedereen allochtoon of autochtoon of weet ik veel wie.

Nee waarom zou je er niks van moeten zeggen? om de volgende keer in elkaar geslagen te worden? Want zo zitten die lui in elkaar, ze testen iemand door ze uit te schelden en ze weten dat als die mensen niks terug durven te zeggen, dat ze dan een nieuw slachtoffer hebben, die ze de volgende keer lens kunnen slaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 20:49:
En ja ze zijn misschien wat te ver gegaan, maar een paar harde tikken bij die lui hadden zeker geen kwaad gekund. Zo steekt de maatschappij in elkaar vandaag de dag. Laat je op je kop zitten en doe je niks dan wordt je zelf wel in elkaar geslagen, en deze lui hebben er voor gekozen om te slaan i.p.v in elkaar geslagen te worden, respect daarvoor

Als iedereen maar het recht krijgt om geweld te plegen kan je net zo goed de gevangenisdeuren open zetten. Dan pas kan je ongestraft iemand anders geweld aan doen om zijn mening. En dat is toch precies dat wat jij wil? Je eigen mening? Ik heb er totaal geen respect voor. Geweld is een teken van onmacht. Gebrek aan mondelinge vaardigheid en bovenal een domme zet. Omdat je gestraft zal worden voor geweldpleging en dus de enige die uiteindelijk gestraft wordt je zelf bent. Stel je voor dat ik je met een aantal maten in elkaar ga slaan omdat je een andere mening hebt of omdat je me beledigt. Dan mag het van jou waarschijnlijk ineens niet meer. Je lult dus in je eigen straatje. Alleen als het jou uitkomt. Helaas voor jou werkt de wereld niet op die manier.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op maandag 8 mei 2006 om 20:55:
Stel je voor dat ik je met een aantal maten in elkaar ga slaan omdat je een andere mening hebt of omdat je me beledigt. Dan mag het van jou waarschijnlijk ineens niet meer. Je lult dus in je eigen straatje. Alleen als het jou uitkomt. Helaas voor jou werkt de wereld niet op die manier.

Wie heeft het hier over een mening verkondigen? Die allochtonen zaten hun gewoon uit te schelden, geloof me, die zaten echt niet genuanceerd hun mening te verkondigen. Je zit appels met peren te vergelijken. En tsja ik zal niemand beledigen, dan vraag je er zelf om. Die allochtonen vroegen er dus blijkbaar om.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 21:01:
Wie heeft het hier over een mening verkondigen? Die allochtonen zaten hun gewoon uit te schelden, geloof me, die zaten echt niet genuanceerd hun mening te verkondigen. Je zit appels met peren te vergelijken.

Wat jij wil dan hebben ze gescholden en hun beledigd. Het blijft dom om geweld te plegen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 21:01:
Stel je voor dat ik je met een aantal maten in elkaar ga slaan omdat je een andere mening hebt of omdat je me beledigt. Dan mag het van jou waarschijnlijk ineens niet meer. Je lult dus in je eigen straatje. Alleen als het jou uitkomt. Helaas voor jou werkt de wereld niet op die manier.

Wie heeft het hier over een mening verkondigen? Die allochtonen zaten hun gewoon uit te schelden, geloof me, die zaten echt niet genuanceerd hun mening te verkondigen. Je zit appels met peren te vergelijken.

Het blijft een overdreven reactie,wat ze dan ook geroepen hebben.Mensen hebben een te kort lontje,dat kan je nooit goed praten.....
Waarschuw beheerder
heb ik niet:Waarschijnlijk waren het geeneens Skinheads, en waren het gewoon 3 mannen met kale koppen, maarja we weten inmiddels wel dat de media dingen opblaast en verdraait.

>>twaren wel skinheads want ken er een van die erbij was. en het gebeurt hier inderdaad wel vaker zulke voorvallen, alleen halen ze niet altijd zo snel het nieuws, kheb het ook al enkele keren meegemaakt dat je rustig ergens heenloopt dat ze je gewoon beginnen verwijten of lastig vallen. en als je dan in groep reageert heb je de politie op je nek dat je aan bendevorming doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op maandag 8 mei 2006 om 21:05:
Het blijft een overdreven reactie,wat ze dan ook geroepen hebben.Mensen hebben een te kort lontje,dat kan je nooit goed praten.....

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pietforce 79 op maandag 8 mei 2006 om 21:05:

Ja maar veel Nederlanders en Belgen hebben ook een te kort lontje naar Allochtonen gekregen, opzich ook wel begrijpelijk vanwege al die negatieve berichten in het nieuws, en het is nou eenmaal zo dat allochtonen relatief meer criminaliteit plegen. Dus ja dan zou je toch denken dat die allochonen zich nu een beetje gaan inhouden omdat ze weten dat de kloof tussen moslims en niet-moslims is gegroeid? Blijkbaar niet, nee in plaats daarvan gaan ze lopen schelden.
Waarschuw beheerder
dat is zeker waar, je kunt het toch niet zomaar negeren als ze je voorbij lopen en je beginnen na te schelden? direct beginnen vechten is inderdaag ook geen oplossing maar iemand beledigen zonder reden...

Waarschuw beheerder
Geweld is een teken van onmacht. Gebrek aan mondelinge vaardigheid en bovenal een domme zet.

:yes:
Helemaal mee eens..Je hoeft je niet uit te laten schelden, maar zet ze dan voor lul door ze mondeling aan te pakken.
Er meteen op gaan slaan is zooo zielig.
Daarnaast is het hun verklaring dat ze achterna zouden zijn geroepen, dat staat niet eens vast.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op maandag 8 mei 2006 om 21:10:
dat is zeker waar, je kunt het toch niet zomaar negeren als ze je voorbij lopen en je beginnen na te schelden? direct beginnen vechten is inderdaag ook geen oplossing maar iemand beledigen zonder reden...

direct beginnen te vechten is in sommige gevallen wel een oplossing. In dit geval vaak bij de Marokkanen bijvoorbeeld. We hebben intussen toch wel gemerkt dat praten (Cohen op de thee bij de marokkaantjes) bij veel van deze lui toch niet helpt he? Sommigen houden pas op als ze een paar meppen hebben gekregen. Tuurlijk is vechten geen goede oplossing, maar soms noodzakelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 21:08:
opzich ook wel begrijpelijk

Ook al zou het begrijpelijk zijn (ik vind het persoonlijk helemaal niet begrijpelijk maar goed) degene die als eerste geweld gebruikt is degene die het domst is. Het enige wat hij dan berijkt is een strafblad dat je achtervolgt.
Waarschuw beheerder
mja soms houden ze zelfs een mes tegen je keel, zie maar wat er tijdje trug gebeurd is voor een domme mp3 en hier in de buurt hebben ze een man aangevallen met een basseball knuppel, bleek dat hij amper 15€ bij had :s

Werkzaam bij D.C. Productions
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op maandag 8 mei 2006 om 21:22:
mja soms houden ze zelfs een mes tegen je keel, zie maar wat er tijdje trug gebeurd is voor een domme mp3 en hier in de buurt hebben ze een man aangevallen met een basseball knuppel, bleek dat hij amper 15€ bij had

en het wordt alleen maar erger (Y) leven de maatschappij :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een kortzichtige reactie's hier weer (y)

Ik heb het gisteren gezien op Belgie 1 en aan de hand van getuigen is op te maken dat de 2 mannen helemaal niets hadden mistaan.

Uitspraak van se7en op maandag 8 mei 2006 om 19:23:

Jij bent geen normale Nederlander maar een smerige racist ;)

Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 21:19:
direct beginnen te vechten is in sommige gevallen wel een oplossing. In dit geval vaak bij de Marokkanen bijvoorbeeld. We hebben intussen toch wel gemerkt dat praten (Cohen op de thee bij de marokkaantjes) bij veel van deze lui toch niet helpt he? Sommigen houden pas op als ze een paar meppen hebben gekregen. Tuurlijk is vechten geen goede oplossing, maar soms noodzakelijk

Ga anders ff huilen :D

O ja het waren skinheads en nee het is niet opgeblazen door de media :D

Selectief mannetje he..als het Marokkanen waren dan geloof je de eerste beste medium en als het om je eigen soort gaat (lees skin head) dan is het opeens opgeblazen?

Zet jezelf niet voor lul en verwijder je zelf aub ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 21:19:
Sommigen houden pas op als ze een paar meppen hebben gekregen. Tuurlijk is vechten geen goede oplossing, maar soms noodzakelijk

Nee sommige houden pas op als ze zien wat de consequenties zijn voor hun eigen leven. En dan zeg ik - laat ze lekker hun eigen leven verpesten ze komen er wel achter als ze later arm werkeloos en uitgekotst zijn door de maatschappij. Maar dan wel per individu en niet een gehele groep beschuldigen alleen omdat ze er hetzelfde uitzien. We hebben een rechtstaat dus een onafhankelijke rechter is de enige die mag bepalen wat een straf voor iemand moet zijn. Eigen rechter spelen is geen oplossing want geweld leidt tot meer geweld. Nog meer ellende.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op maandag 8 mei 2006 om 21:36:
Nee sommige houden pas op als ze zien wat de consequenties zijn voor hun eigen leven. En dan zeg ik - laat ze lekker hun eigen leven verpesten ze komen er wel achter als ze later arm werkeloos en uitgekotst zijn door de maatschappij. Maar dan wel per individu en niet een gehele groep beschuldigen alleen omdat ze er hetzelfde uitzien. We hebben een rechtstaat dus een onafhankelijke rechter is de enige die mag bepalen wat een straf voor iemand moet zijn. Eigen rechter spelen is geen oplossing want geweld leidt tot meer geweld. Nog meer ellende.

mooi gesproken :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel85 op maandag 8 mei 2006 om 18:30:
moet niet gekker worden

er zijn wel gekkere dingen hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sand :o rtje op maandag 8 mei 2006 om 21:46:
rare mensen weer!

Daarnet op het nieuws beelden van de in mekaar geragde neger, die zag er echt niet best uit :no:
Familie beweerd dat hij nix gedaan heeft, kunnen ze natuurlijk wel niet echt weten want die zaten allemaal in parijs:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 mei 2006 om 21:34:
O ja het waren skinheads en nee het is niet opgeblazen door de media

Geloof jij maar lekker wat je wil horen, dan kom je een heel end ;)

als het Marokkanen waren dan geloof je de eerste beste medium en als het om je eigen soort gaat (lees skin head) dan is het opeens opgeblazen?

Haha ja dat ben je niet gewend he? Normaal zijn het de marokkanen die de media van alle problemen de schuld geven, en nu is het een keer andersom. Niet huilen he :(
Waarschuw beheerder
Heb ik niet:

Als ze echt in het SKINHEAD café "De Kastelein" zaten, dan waren het idd bijna 100% zeker SKINHEADS. Die zie je namelijk regelmatig in SKINHEAD café's. Ontkennen heeft in dit geval niet veel zin.
Waarschuw beheerder
in belgie kan dat ook allemaal... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tjakka op maandag 8 mei 2006 om 22:24:
Als ze echt in het SKINHEAD café "De Kastelein" zaten, dan waren het idd bijna 100% zeker SKINHEADS. Die zie je namelijk regelmatig in SKINHEAD café's. Ontkennen heeft in dit geval niet veel zin.

Als het echt zo was ja. Ja dan waren het skinheads so what. Iemand op zijn bek slaan omdat ie je uit zit te dagen en te beledigen, daar hoef je geen skinhead voor te zijn, dat zou ieder weldenkend mens doen ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben ook benieuwd naar de echte reden en uitleg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tjakka op maandag 8 mei 2006 om 22:41:
Ik ben ook benieuwd naar de echte reden en uitleg.

Het zou me niks verbazen als die allochtonen hun uit zaten te dagen. Regelmatig kom ik in Amsterdam en daar zie ik ze gewoon op bepaalde plekken rondhangen, meisjes nafluiten, mensen uitschelden. Die lui die vragen dus om klappen. Om overigens niet alle allochtonen over een kam te scheren: Het betreft hier voornamelijk Marokkanen/Turken. Nog nooit problemen gehad met andere bevolkingsgroepen (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mij verbaast niks. zeker niet vooroordelen.
Zolang je er niet bij was, of harde beweizen hebt gezien, zeg er gewoon niets over. ipv wat te zwammen over wat jij denkt dat gebeurt zou zijn.

Je weet niet wat gebeurt is, enigste is dat je de boel ligt op te fokken.
Waarschuw beheerder
Ik elke "groep" heb je goede en slechte. Ook bij turken en marrokanen. Het is achterlijk om te denken dat zij de enige zijn die rond hangen in groepjes en meisjes na fluiten.

Je geintimideert voelen is iets anders als geintimideert worden. Mijn ervaring is dat als je hun met rust laat, dan laten ze jouw ook met rust (dit geld dus niet voor allemaal, maar zoals ik al zei, in elke groep zitten rotte appels).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 22:50:
zeg er gewoon niets over

Daar is een topic juist voor bedoeld om te discussieren, niet om je mond dicht te houden. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 22:53:
Daar is een topic juist voor bedoeld om te discussieren, niet om je mond dicht te houden.

can't beat ignorance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tjakka op maandag 8 mei 2006 om 22:53:
Je geintimideert voelen is iets anders als geintimideert worden. Mijn ervaring is dat als je hun met rust laat, dan laten ze jouw ook met rust (dit geld dus niet voor allemaal, maar zoals ik al zei, in elke groep zitten rotte appels).

Jep en in de ene groep zitten meer rotte appels dan in de andere groep. En dat is nu juist wat me zo stoort, het lijkt er zo op dat er onder Marokkanen veel meer rotte appels zitten dan onder Nederlanders :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 22:57:
rotte appels zitten dan onder Nederlanders

en daarom is de serie probleem wijken gestaakt, bij gebrek aan onderwerpen.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 19:53:
het cafe wel de mensen die erbinne zitten niet

zijn het dan allemaal nazis want als je hun fotos ziet ziet het er toch tamelijk trad skin uit?
Waarschuw beheerder
En nu gaat het om blanken en nu is het opeens

maarja we weten inmiddels wel dat de media dingen opblaast en verdraait.

Hahahahahahahahahaha
hahahahah
haha
ha
ha
h
a
h

Hebben jullie zelf niet in de gaten dat jullie nu echt dom overkomen...?

Als het echt zo was ja. Ja dan waren het skinheads so what. Iemand op zijn bek slaan omdat ie je uit zit te dagen en te beledigen, daar hoef je geen skinhead voor te zijn, dat zou ieder weldenkend mens doen

Als een allochtoon dit zou zeggen, was het nu een oorlogzuchtig terrorist geweest die waarschijnlijk al honderd aanslagen had gepleegd op onschuldige eskimo's...

Crimineel zijn is erg, maar zo hypocriet als jullie zijn is laag, ERG LAAG ;)
Waarschuw beheerder
Hebben vast een pilltje ( of 26) te veel geslikt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 22:36:
Iemand op zijn bek slaan omdat ie je uit zit te dagen en te beledigen, daar hoef je geen skinhead voor te zijn, dat zou ieder weldenkend mens doen

Pardon? :/

:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:01:
en daarom is de serie probleem wijken gestaakt, bij gebrek aan onderwerpen.......

Niet als in dat ze hun medewerking niet (meer) wilden verlenen in die buurten enzo? ;)
De boel was geescaleerd in 1 zo'n wijk na een aflevering toch? Volgens mij was dat meer de reden dat ze besloten hadden een punt erachter te zetten... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Altijd maar die losse handjes he :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 9 mei 2006 om 11:09:
Uitspraak van -Focus- op maandag 8 mei 2006 om 23:01:
en daarom is de serie probleem wijken gestaakt, bij gebrek ........ zo'n wijk na een aflevering toch? Volgens mij was dat meer de reden dat ze besloten hadden een punt erachter te zetten...

Ik doelde er op dat in de weingge af leveringen die ik zag was met meren deel niet gekleurd.
maar ik ben me weer het laten verleiden in discussies waar in ik geen zin heb.
Waarschuw beheerder
Ik bedoelde het ook niet verkeerd ofzo hoor... :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook niet :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er niet bij geweest en heb er weinig over te zeggen
maar ik heb s een soort gelijk iets meegemaakt toen ik zelf 14 was
ik kwam van school af en toen passeerde ik een groep marrokanen die toen allemaal al ver boven de 16 waren en ik liep alleen maar langs
maar ze verveelde zich waarschijnlijk want t enige wat ik nog weet is dat er ineens 5 man op me in aan t schoppen waren
daar heb ik toen een liesbreuk gebroken pols en een plaatje in mn kop aan overgehouden
en waarom?
weet t tot nu toe nog steeds niet
weet alleen wel dat ik zo'n diepgewortelde haat heb gecreeerd
niet voor een bepaalde cultuur of ras
maar aan groepvorming dus
groepjes dat voor elkaar maar popie jopie moet doen
echt daar kots ik van
inmiddels al weer 14 jaar verder (en 50kilo zwaarder)
maar nog steeds ben ik alert met zulke dingen
kortom t laat een indruk achter wil je niet weten
en wat ik eerder las over strafblad
sindsdien he
ik ben op vechtsport gegaan
heb mn zelfvertrouwen terug gewonnen,want die trek je na zoiets erg in twijfel...
maar als iemand mij iets naroept of wat ook
dan gaat r bij mij een knop om
hij of ik
en ik ben t al s geweest dus hij wordt t
zo kijk ik er nu tegenaan
en als mensen je uitschelden of na roepen
denk je echt dat je er dan verbaal nog uit komt tegenwoordig ?
joh
voor ze al iets hebben geroepen zijn zulke lui al uit op ruzie,nou wor ik nagenoeg nooit uitgescholden of nageroepen
maar kortom
triest als t gebeurd
of ze nou blank zwart of pimpelpaars zijn
blijft gewoon (n)

Waarschuw beheerder
Altijd van die losers die niet alleen durven :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 11:39:

nee en dat was vroeger ook niet.

en dat je deze te kort komingen alleen ziet in anders gekleurde mensen.
Jammer er zijn genoeg groepen blanke hang jongeren al dan niet gekleed in londsdale die precies het zelfde zijn.
Hoop niet dat als je langs deze groepen was gelopen en in mekaar ge trimt was, je een hekel aan blanken had ge kregen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 11:39:
ik ben er niet bij geweest en heb er weinig over te zeggen
maar ik heb s een soort gelijk iets meegemaakt toen ik zelf 14 was
ik kwam van school af en toen passeerde ik een groep marrokanen die toen allemaal al ver boven de 16 waren en ik liep alleen maar langs
maar ze verveelde zich waarschijnlijk want t enige wat ik nog weet is dat er ineens 5 man op me in aan t schoppen waren
daar heb ik toen een liesbreuk gebroken pols en een plaatje in mn kop aan overgehouden
en waarom?
weet t tot nu toe nog steeds niet
weet alleen wel dat ik zo'n diepgewortelde haat heb gecreeerd
niet voor een bepaalde cultuur of ras
maar aan groepvorming dus
groepjes dat voor elkaar maar popie jopie moet doen
echt daar kots ik van
inmiddels al weer 14 jaar verder (en 50kilo zwaarder)
maar nog steeds ben ik alert met zulke dingen
kortom t laat een indruk achter wil je niet weten
en wat ik eerder las over strafblad
sindsdien he
ik ben op vechtsport gegaan
heb mn zelfvertrouwen terug gewonnen,want die trek je na zoiets erg in twijfel...
maar als iemand mij iets naroept of wat ook
dan gaat r bij mij een knop om
hij of ik
en ik ben t al s geweest dus hij wordt t
zo kijk ik er nu tegenaan
en als mensen je uitschelden of na roepen
joh
voor ze al iets hebben geroepen zijn zulke lui al uit op ruzie,nou wor ik nagenoeg nooit uitgescholden of nageroepen
maar kortom
triest als t gebeurd
of ze nou blank zwart of pimpelpaars zijn
blijft gewoon

Ga anders ff je opgedirkte levensverhaal vertellen bij iemand die het wil interessant vindt :/

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 11:54:
en dat je deze te kort komingen alleen ziet in anders gekleurde mensen.
Jammer er zijn genoeg groepen blanke hang jongeren al dan niet gekleed in londsdale die precies het zelfde zijn.
Hoop niet dat als je langs deze groepen was gelopen en in mekaar ge trimt was, je een hekel aan blanken had ge kregen.

nee nee je leest t niet helemaal juist
ik zeg dat ik een hekel heb aan dus die groepvorming,ongeacht ras
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 mei 2006 om 11:57:
Ga anders ff je opgedirkte levensverhaal vertellen bij iemand die het wil interessant vindt

als je dat al een levensverhaal vin heb je ook niet veel meegemaakt
en als t niet bevalt lees t dan niet janker
ik zet wat ik neer wil zetten begrepen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 13:38:
als je dat al een levensverhaal vin heb je ook niet veel meegemaakt
en als t niet bevalt lees t dan niet janker
ik zet wat ik neer wil zetten begrepen...

Zeg eens eerlijk...wat intereseert mij het nou of je nu zelfverzekerder bent geworden danzij training??

RIAGG??

:vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 mei 2006 om 13:45:
Zeg eens eerlijk...wat intereseert mij het nou of je nu zelfverzekerder bent geworden danzij training??

en toch intresseert t je blijkbaar genoeg om te lezen
[img width=642 height=479]http://serv2.imagehigh.com/files/ih000001/6618_groetenuitobosch.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
Selectief mannetje he..als het Marokkanen waren dan geloof je de eerste beste medium en als het om je eigen soort gaat (lees skin head) dan is het opeens opgeblazen

doe jij niet het zelfde ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pitbull **MoH** op dinsdag 9 mei 2006 om 16:15:

Laat hem maar joh. Er valt niet met dit subjectieve mannetje te discussieren. Hebben Marokkanen iets gedaan dan is het volgens hem de schuld van de media, en nu speelt de media opeens geen rol in deze rel met die skinheads.
Waarschuw beheerder
altijd die belgen weer!:O:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 mei 2006 om 13:45:

RIAGG??

mij boeit t eigenlijk wel. kan hij er wat aan doen dat jij alleen interesse voor jezelf hebt?
Waarschuw beheerder
:bier: Cheers!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 9 mei 2006 om 19:19:

RIAGG??

mij boeit t eigenlijk wel. kan hij er wat aan doen dat jij alleen interesse voor jezelf hebt?

haha indd
Waarschuw beheerder
En soieso Just-m3 ik snap niet dat jij zeurt over al die racisten hier enzo, als het je niet bevalt dan ga je maar topics openen op maroc.nl ofzo daar zal je wel welkom zijn. :S zoniet dan gewoon je commentaar voor je houden discussieren mag, maar ik merk dat jij eerder uit bent op ruzie, je zit uit te dagen met je topics over ''slechte blanke autochtone nederlanders '' enzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DiekNek op dinsdag 9 mei 2006 om 19:07:
altijd die belgen weer!

:gaap: Is dat hier de mode op Partyflock dat zinnetje?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op dinsdag 9 mei 2006 om 19:23:
dan ga je maar topics openen op maroc.nl

Of poppenstront commentaar geven in de metro :P
Waarschuw beheerder
ongeacht wat iemand tegen je zegt je trapt niemand in coma simpel.

Waarschuw beheerder
Als er uberhaupt wel iets tegen die eikels is gezegd voordat ze als beesten begonnen te rammen. Daders komen altijd wel met fraaie verklaringen aanzetten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:16:
Als er uberhaupt wel iets tegen die eikels is gezegd voordat ze als beesten begonnen te rammen. Daders komen altijd wel met fraaie verklaringen aanzetten..

Tsja het zou me niets verbazen als het zo was. tegenwoordig kan je al een grote bek krijgen als je iemand te lang aankijkt. De maatschappij gaat zwaar naar de klote, en ik vrees dat het alleen maar erger wordt

Waarschuw beheerder
Ja, maar de kunst zit 'm dan in er boven staan en gewoon doorlopen, i.p.v. iemand helemaal in elkaar trappen :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 20:45:
Ja, maar de kunst zit 'm dan in er boven staan en gewoon doorlopen, i.p.v. iemand helemaal in elkaar trappen

De kunst zit 'm dan in om op zo'n moment een vent te zijn en niet als een mietje weg te lopen want dan pakken ze je juist. die lui zijn uit op ruzie en ze pakken degenen van wie ze weten dat ze bang zijn, je kan ze beter voor zijn door gelijk uit te delen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jezus mina. Laat maar zitten, dit gaat nergens toe leiden, behalve naar een te heftig meningsverschil.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op dinsdag 9 mei 2006 om 21:07:
niet als een mietje weg te lopen

Liever een mietje dan een bajesklant. Je bent toch juist een mietje als je je emoties niet onder controle kan houden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op dinsdag 9 mei 2006 om 20:24:
De maatschappij gaat zwaar naar de klote, en ik vrees dat het alleen maar erger wordt

Idd...al die mensen die het normaal vinden om klappen uit te delen...alles moet maar met geweld opgelost worden... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op dinsdag 9 mei 2006 om 23:30:
alles moet maar met geweld opgelost worden...

echt he....

ik erger me zo zwaar aan van die figuren die continu maar lopen te vertellen hoe vaak ze wel niet gevochten hebben en hoe gevaarlijk hun vriendengroep wel niet is. :/

denk toch is een keer na met je hoofd :[

Waarschuw beheerder
donateur
Ga anders ff je opgedirkte levensverhaal vertellen bij iemand die het wil interessant vindt:(

Anders ben jij ff en triest figuur..(n)

Waarschuw beheerder
2: heb ik niet

Ik moet toch ff reageren nadat ik je reacties ff heb bekeken..

jij hebt volgens mij de uitdrukking 'over een kam' scheren uitgevonden ofzo, de tering..
dit topic gaat over een bericht dat EEN allochtoon en EEN man met rasta kapsel klappen hebben gehad omdat ze wat geroepen zouden hebben...Misschien hebben ze dat gedaan, misschien niet..wie zal `t zeggen...Jij was er in ieder geval niet bij..
1 tip: geloof niet meteen alles wat mensen zeggen, als ik die skinhead was had ik hetzelfde gezegd..

Het zou me niks verbazen als die allochtonen hun uit zaten te dagen

Waarschijnlijk waren het geeneens Skinheads, en waren het gewoon 3 mannen met kale koppen, maarja we weten inmiddels wel dat de media dingen opblaast en verdraait.

Aannames, aannames, aannames!!
"Assumption is the mother of all fuckers" ken je die uitdrukking??
stop liever met die stemmingmakerij en ga van feiten uit, niet van wat je waarschijnlijk denkt dat misschien toevallig gebeurd is....
door dit soort aannames ontstaan vooroordelen..

Om overigens niet alle allochtonen over een kam te scheren: Het betreft hier voornamelijk Marokkanen/Turken
Bedankt voor je originele en vernieuwende kijk op de allochtonenproblematiek in Nederland (y)

Tuurlijk is vechten geen goede oplossing, maar soms noodzakelijk

Schrijf jij toevallig ook in die fortune-cookies bij de chinees?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pitbull **MoH** op dinsdag 9 mei 2006 om 16:15:

Nee

Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op dinsdag 9 mei 2006 om 19:23:
En soieso Just-m3 ik snap niet dat jij zeurt over al die racisten hier enzo, als het je niet bevalt dan ga je maar topics openen op maroc.nl ofzo daar zal je wel welkom zijn. zoniet dan gewoon je commentaar voor je houden discussieren mag, maar ik merk dat jij eerder uit bent op ruzie, je zit uit te dagen met je topics over ''slechte blanke autochtone nederlanders '' enzo.

Jij bent een grote leeghoofd en relativeert alles jou kant op en de enige die klappen zijn de rest van je baffers.

Uitspraak van Busty. op dinsdag 9 mei 2006 om 19:19:

Nee het boeit jou niet maar jij reageert alleen omdat ik heb gereageerd. ;)

iets met kuddedierengedrag of zoiets..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 23:56:
Aannames, aannames, aannames!!
"Assumption is the mother of all fuckers" ken je die uitdrukking??
stop liever met die stemmingmakerij en ga van feiten uit, niet van wat je waarschijnlijk denkt dat misschien toevallig gebeurd is....
door dit soort aannames ontstaan vooroordelen..

Sorry dit is te moeilijk voor ze ;)

Waarschuw beheerder
:nee: Tjonge jonge, sommige mensen hier hebben toch wel weer een hele andere belevingswereld dan mij (en met mij andere mensen zo te lezen :/)...

Vermoeiend :)

Waarschuw beheerder
en als we nou eens het woord skinhead en zwarte weg laten>? dan zal je niemand horen. rot toch op met dat commerciele gepraat en iedereen een naamplaatje op ze voorhoofd te douwe.
Waarschuw beheerder
en als we nou eens het woord skinhead en zwarte weg laten>? dan zal je niemand horen.

Ja, dan graag het zelfde bij nieuwsberichten over buitenlanders.... Dan hoor je er ook niemand meer over..
Of toch maar selectief? ;) (sarcasme)

Kunnen we beter neerzetten "mens valt mens aan", dat is nog een verbroederend! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op woensdag 10 mei 2006 om 01:58:
mens valt mens aan

Fantastisch de staat weet alles over de burgers, en de burgers mogen niets weten. Men zou eens een mening kunnen vormen...
Waarschuw beheerder
die zouden ze allemaal mogen ophangen,
als die super mongolen met hun pittbull meuk enzo.
skinhead en nazi's zijn echt super kansloos.
net zo kansloos als andere agresieve gekleurde(nie dat k wat tegen kleurlingen heb) hang jeugt.

kut nazi's
met hun beknopte,piep kleine wereldje
Waarschuw beheerder
donateur
Ga anders ff je opgedirkte levensverhaal vertellen bij iemand die het wil interessant vindt

Ga jij ff lekker buitenspelen

Hij schrijft toch dudelijk dat hij een hekel heeft aan groepsvorming.... en niet aan rassen e.d??

Kan het me goed voorstellen dat je na zoiets liever niet meer in je uppie langs groepen loopt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op maandag 8 mei 2006 om 22:57:
Jep en in de ene groep zitten meer rotte appels dan in de andere groep. En dat is nu juist wat me zo stoort, het lijkt er zo op dat er onder Marokkanen veel meer rotte appels zitten dan onder Nederlanders

ik heb die indruk ook wel eens, maar ja je moet iedereen beoordelen op hoe die is niet op ras :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 8 mei 2006 om 18:25:
café dat gekend stond als ontmoetings ruimte voor extreem rechtse skinheads.

Dat Café staat helemaal niet alleen bekend als ruimte voor extreem rechtse skinheads.
Opgeblazen gedoe van de media weer he (N)

Er worden idd gigs gehouden en er komen idd ook extreem rechtse skinheads.

Maar er komen ook Trojan, en sharp skinheads.
En die zijn niet extreem rechts.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:24:
Dat Café staat helemaal niet alleen bekend als ruimte voor extreem rechtse skinheads.
Opgeblazen gedoe van de media weer he

Er worden idd gigs gehouden en er komen idd ook extreem rechtse skinheads.

Maar er komen ook Trojan, en sharp skinheads.
En die zijn niet extreem rechts.

De Cafe eigenaar vertelt zelf dat het een bar is voor extreem rechtse mensen (eigenaar zelf is een skinhead))
en jij komt met dit verhaal aankakken??

Dus jij weet het beter dan de eigenaar zelf?

DAN NOG!!!

Een jongen ligt in Coma door zinloos geweld en jij lult over die ene cafe?

Waarschuw beheerder
donateur
Wanneer leren mensen nou eens dat een skinhead niet per definitie een racist is. :gaap:
Oke, deze 3 dus wel..

En ik zeg toch ook dat er extreem rechtse mensen komen.
Maar er komen ook trojan, sharps en punks.
Ik weet wel wat ik zie (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 13:53:
Wanneer leren mensen nou eens dat een skinhead niet per definitie een racist is.
Oke, deze 3 dus wel..

En ik zeg toch ook dat er extreem rechtse mensen komen.
Maar er komen ook trojan, sharps en punks.
Ik weet wel wat ik zie

De eigenaar zegt het zelf!!!!!!!!!!!

Bepaal jij soms wat voor soort cafe hij heeft?

Waarschuw beheerder
donateur
Je snapt me echt niet he 8)

Jij bent idd :vaag:

Maar goed, uitgepraat. :yes:
Waarschuw beheerder
kvind wel dat het enorm word overdreven....

tis puur en alleen omdat een skinhead het doet dat het uitgebreid in de media komt

als het een ander persoon was geweest zou het een klein kopje in de krant zijn... zoals alle andere vormen van zinloos geweld

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Tegenwoordig bevat bijna elke kop van een krant wel iets met racisme/moslim/allochtonen.

Er is meer in de wereld....!!
Waarschuw beheerder
valt me nog mee dat ze gabbers niet hebben geassocieerd met dit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 14:04:
De eigenaar zegt het zelf!!!!!!!!!!!

Bepaal jij soms wat voor soort cafe hij heeft?

Dit vraag ik me af. Ik weet dat er erg veel rechtse lui komen en af en toe ook bands die op het randje zitten, maar er komt bijv. ook regelmatig een gekleurde skin.

Geloof er dus geen zak van dat de café eigenaar dat zelf gezegd heeft.

Waarschuw beheerder
donateur
Precies, danku..
Nog maar niet te spreken over de vele punks die er waren toen pitbullfarm optrad.
Weet toch wel wat ik zie :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mushroom op woensdag 10 mei 2006 om 08:35:
als die super mongolen met hun pittbull meuk enzo.

(Y)Stoer knaapje dat je bent

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 mei 2006 om 00:17:
iets met kuddedierengedrag of zoiets..

Of iets met fake profiel en poppenstrontcommentaar uitslaan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 8 mei 2006 om 18:25:
Dit weekend vielen 3 skinheads in Brugge 🇧🇪 2mannen aan.

tja...afmaken!

Waarschuw beheerder
Gaat ook lekker in Vlaanderen..
Gisteren in werd er in West vlaanderen een huis van een marrokaans gezin in de fik gezet :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rines op woensdag 10 mei 2006 om 17:28:
tja...afmaken!

die immigranten bedoel je?
Waarschuw beheerder
er worden dagelijk ook mensen aangevallen door allochtone mensen.
waarom komt dat niet op t nieuws? Blijft toch altijd de vraag he....:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op woensdag 10 mei 2006 om 19:50:
waarom komt dat niet op t nieuws?

Moet je misschien het nieuws eens kijken of een krantje lezen.............
Wordt al jaren breed uitgemeten in de media,kun jij je misschien de discussie nog herinneren tot ze geen afkomst meer bij dit soort incidenten in het nieuws of krant wilden melden.............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L) HCore op woensdag 10 mei 2006 om 19:50:
waarom komt dat niet op t nieuws? Blijft toch altijd de vraag he....

ik doe eens zo als iedereen doet die het niet met mij eens is en duik eens in het profiel op zoek naar ongerijmt heden, zieligge beroepen ofzo.
Ik vind deze quoate erg tegenstrijdig met je stelling.

Eigen sites:
www.jemoetjebekhouwealsjemenieteens.kent
www.anti-vooroordelen.zomoetdat

vooroordelen ten op zichte van andere rassen tellen zeker niet, dat zijn natuurlijk fijten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :coke: DeWegKwijt :coke: op woensdag 10 mei 2006 om 15:14:
bron?

VRT, Canvas Belgie (1).

Eigenaar werd geinterviewd.

Uitspraak van KoNiG op woensdag 10 mei 2006 om 17:26:
Of iets met fake profiel en poppenstrontcommentaar uitslaan ?

fake??

Heb je echt nix beters?

Waarschuw beheerder
donateur
Te ziek de reacties van een aantal domme wazi-kneusjes in deze topic :S

Anderzijds ook goed om te lezen dat de wazi's zulke domme kneusjes zijn, en dat ze zich zo voor lul zetten.

De meeste kunnen niet eens de taal schrijven waar ze zo trots op zijn.

:looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze moeten die skins gewoon aan hun kale koppen ophangen, die vuile witlofkoppen... Altijd zelfde gezeik met hun, het is altijd hetzelfde groepje...

Waarom doen ze er niks aan, heel Europa gaat erdoor naar de kloten... Wat een triest volk zeg... Dat ze een keer opflikkeren naar hun eigen land, kut skinheads... Opzouten met hun... En hun moeders hebben toch alleen maar een snor, dus die mogen wij toch wel in haar gezicht spugen...

En hun moeders zijn zo dik dat ze met hun nek kunnen kauwen...

Ja vuile skinheads rascisten Altijd ZelfdE MeT JullIe DoM FOLK!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B) Esco op donderdag 11 mei 2006 om 02:16:
Dat ze een keer opflikkeren naar hun eigen land, kut skinheads... Opzouten met hun... En hun moeders hebben toch alleen maar een snor, dus die mogen wij toch wel in haar gezicht spugen...

Uitspraak van B) Esco op donderdag 11 mei 2006 om 02:16:
Ja vuile skinheads rascisten

Een skinhead is niet per definitie een racist.

Nu jij weer. :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het een sarcastische post was.

Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tjakka op woensdag 10 mei 2006 om 14:46:
Dit vraag ik me af. Ik weet dat er erg veel rechtse lui komen en af en toe ook bands die op het randje zitten, maar er komt bijv. ook regelmatig een gekleurde skin.

Oké dan houden we het op meelopertjes

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cmd op donderdag 11 mei 2006 om 12:48:
Oké dan houden we het op meelopertjes

Geloof mij maar dat daar echt geen meelopertjes komen.

Maar wat maakt het jou, en grootste dros van PF denkt het zo goed te weten :x

Terwijl ze in principe NIKS weten.
Waarschuw beheerder
Als je je kop kaalscheert en je zo gaat kleden als anderen om er 'bij te horen' ben je gewoon meeloper, valt niet over te twisten. Blijkbaar voel jij je aangesproken.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 12:52:
Terwijl ze in principe NIKS weten.

Nee, jij bent blijkbaar expert op het gebied van extreem-rechts, met je nare gedachtengang. Leer eerst maar is een fatsoenlijke Nederlandse zin te schrijven.

Waarschuw beheerder
komop als je je zo kleed wil je gewoon provocerend over komen...

(over het gemiddelde IQ van de skin gaan we maar niet beginnen :x )

(kut facisten)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van cmd op donderdag 11 mei 2006 om 12:57:
Als je je kop kaalscheert en je zo gaat kleden als anderen om er 'bij te horen' ben je gewoon meeloper, valt niet over te twisten.

Dán ben je idd een meeloper, maar geloof me, de personen die dat cafe bezoeken zijn absoluut geen meelopers.

Nee, jij bent blijkbaar expert op het gebied van extreem-rechts

Whahahaha 8)
Waar staat/zie je dat?
Vooroordelen noemen ze zoiets..!!
Maar je kan idd wel zeggen dat ik er meer dan de gemiddelde PF-er (met hun domme uitspraken) vanaf weet.
So?? :vaag:

Leer eerst maar is een fatsoenlijke Nederlandse zin te schrijven.

Gutte gut, iemand die moeilijk gaat doen over een paar spelfouten. :gaap:

Grow up! je bent idd pas 19 :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tjonge jonge, wat een hoop gelul om 1 nieuwsberichtje man..

Ik vind het gewoon diep triest dat die skinheads zonder reden die gasten pakken en als was het andersom geweest had ik het net zo triest gevonden....!!!

Waarschuw beheerder
whehehe :x

Waarschuw beheerder
donateur
Leer eerst maar is een fatsoenlijke Nederlandse zin te schrijven.

ik heb zonet al weer een naar mijn mening harde stelling ergens gegeven betreffende racisme. Daar onthoud ik me nu maar weer eens van.
Maar als je kennis van de nederlandse taal een argument is of je al dan geen gelijk hebt, zijn we weer diep gezakt.
Helaas is niet iedereen zo geweldig in nederlands als jij, maar onderzoek heeft uit gewezen dat iemand die af en toe een spelfout maakt veel beter in sex is. lekker puh.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 17:14:
maar onderzoek heeft uit gewezen dat iemand die af en toe een spelfout maakt veel beter in sex is. lekker puh.

:8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:23:
de personen die dat cafe bezoeken zijn absoluut geen meelopers.

uhu dit is wel even een ander paar mouwen dan die 16 jarige lonsdale schoffies van in nederland even terug.
Zijn daarnet weer 3 allochtonen aangevallen in antwerpen.
2 doodgeschoten en 1 gewond :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 11 mei 2006 om 18:21:
uhu dit is wel even een ander paar mouwen dan die 16 jarige lonsdale schoffies van in nederland even terug.
Zijn daarnet weer 3 allochtonen aangevallen in antwerpen.
2 doodgeschoten en 1 gewond

It's Payback time!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 18:52:
It's Payback time!

Zieke geest..
Waarschuw beheerder
It's Payback time!

zullen WIJ onthouden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 mei 2006 om 18:53:
Zieke geest..

Op dit moment wel ja! Maar hoe zou dat komen denk je?

Juist ja!

Waarschuw beheerder
Op dit moment wel ja! Maar hoe zou dat komen denk je?

Juist ja!

payback time laat me niet lachen man...
er zijn verdomme 2 vrouwen en een klein kind van 4 neergeknald...jij bent zielig pik, heel zielig

waarom lees ik nou nooit eens "groep skinheads pakt grote groep marokkaanse overlast-veroorzakers in Amsterdam-West aan? "
daar hebben jullie toch zo`n last van? niet van die lieve marokkaanse buurtvader of je turkse buurjongetje die buitenspeelt...nee in plaats daarvan je frustratie botvieren op onschuldige au pairs en kindjes van 4...wees er maar trots op...
in- en inzielige figuren, de mensen die het doen EN de mensen die ze steunen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 22:50:
er zijn verdomme 2 vrouwen en een klein kind van 4 neergeknald...jij bent zielig pik, heel zielig

waarom lees ik nou nooit "groep skinheads pakt grote groep marokkaanse overlast-veroorzakers in Amsterdam-West aan? "
daar hebben jullie toch zo`n last van? niet van die lieve marokkaanse buurtvader of je turkse buurjongetje die buitenspeelt...nee in plaats daarvan je frustratie botvieren op onschuldige au pairs en kindjes van 4...wees er maar trots op...
in- en inzielige figuren, de mensen die het doen EN de mensen die ze steunen.

juist juist hier sluit ik me helemaal bij aan

fuck it, i need a drink je post wel de meest sneue dingen

Waarschuw beheerder
donateur
waarom lees ik nou nooit eens "groep skinheads pakt grote groep marokkaanse overlast-veroorzakers in Amsterdam-West aan?

:D die mietjes durven zich daar niet te vertonen.

Het zijn zieke holmaatjes die alleen samen stoer durven zijn als er politiebescherming is...

Waarschuw beheerder
It's Payback time!

Weer zo'n forum binkie...!!!! die geen naam, woonplaats en foto's in ze profiel zet omdat ie anders bang is dat ie met ze rare opmerking op het forum problemen krijgt...!

(Y) :jaja:
Waarschuw beheerder
waarom lees ik nou nooit eens "groep skinheads pakt grote groep marokkaanse overlast-veroorzakers in Amsterdam-West aan? "

Amsterdam heeft niet zo'n grote skinhead scene en de meeste skins die er zitten zijn a-politiek of links.
Waarschuw beheerder
Waarom lees ik nou nooit, groep marokanen valleen groep blanke jongeren aan.. oja dat durven ze niet.

laffe marokkanen altijd, groepjes maken en beetje stoer doen en uitkerinkje plukken. maar als je 1 op 1 tegen zo een loser staat schijten ze 10000 kleuren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ebanilad op zaterdag 13 mei 2006 om 14:29:
Waarom lees ik nou nooit, groep marokanen valleen groep blanke jongeren aan.. oja dat durven ze niet.

laffe marokkanen altijd, groepjes maken en beetje stoer doen en uitkerinkje plukken. maar als je 1 op 1 tegen zo een loser staat schijten ze 10000 kleuren

nee omdat ze denk ik dat kutb marokkanen slimmer zijn als de gemiddelde kut blanke, schijnbaar.
als ik in iedergeval iemand op de snavel wil kloppen, dan wil ik niet dat die ander mij op de bek gaat kloppen.
Gezien het feit ik "iemand op de snavel kloppen"nutteloos zie, klop ik gewoon niemand op de snavel, maar bespreek mijn probleem.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 13:52:
Ik vind het gewo.on diep triest dat die skinheads zonder reden die gasten pakken en als was het andersom geweest had ik het net zo triest gevonden....!!!

Idd
It's Payback time!

Flikker op man!!!!!!
Uitspraak van tjakka op vrijdag 12 mei 2006 om 17:30:
Amsterdam heeft niet zo'n grote skinhead scene en de meeste skins die er zitten zijn a-politiek of links

Denk dat de homo skins in de meerderheid zijn daar
Waarschuw beheerder
Zou best kunnen ja, geloof dat er zelfs een appart gay-skin cafe is.

Waarschuw beheerder
donateur
tjakka, wat ther fuck doe je eigenlijk op dit forum buiten je politieke ideeën te spuwen. of is dat alles? als ik zo in je topics kijk waar in je discussiert, gaat het alleen maar om huidskleurtjes-topics. naja 95% dan.

Maar het blijft natuurlijk lekker makkelijk

wit is goed, zwart is fout.
makkelijk te onthouden, je hoeft verder niet na te denken.

Waarschuw beheerder
donateur
Tjakka is niet extreem rechts, en dat valt uit zijn reply's in elk topic ook te merken (Y)

Niet te vergeten dat hij het zelf een aantal keer heeft gezegd.

Maar wat maakt het uit, je wordt hier toch wel in hokjes geduwd.

Lang leve de kortzichtige Pf-ers :gaap:

Snap ook niet waarom iemand uberhaupt nog topics opent over iets met "skinheads/racisten" e.d.

Komen toch altijd dezelfde reacties en meningen naar boven (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
nee natuurlijk niet......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 18:35:
Maar wat maakt het uit, je wordt hier toch wel in hokjes geduwd.

(Y)
Waarschuw beheerder
Snap ook niet waarom iemand uberhaupt nog topics opent over iets met "skinheads/racisten" e.d.

Het is wel handig om zo nu en dan meningen van anderen te zien. Alleen maar je eigen mening en de mening van mensen die het met je eens zijn kan extremisme veroorzaken.

Waarschuw beheerder
donateur
Alweer belgie,
Is het daar de nieuwe rage!?

jesus man...

Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat die meningen al vaak genoeg zijn geuit :yes:

https://vip.partyflock.nl/forum/results?TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=skinhead&SUBMIT=zoeken
https://vip.partyflock.nl/forum/results?TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=extreem+rechts&SUBMIT=zoeken
https://vip.partyflock.nl/forum/results?TYPE=topic&FORUMID=0&TERMS=racist&SUBMIT=zoeken

En het is ook wel meer dan toeval dat op bijna elk topic wat oid gelijk staat aan een verhaal als dit (of nog erger) een slotje komt.

Rárá hoe kon dat nou :vaag:

En zoals ik al zei, je citeerd het zelf.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 18:35:

Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 13 mei 2006 om 19:06:
Alleen maar je eigen mening en de mening van mensen die het met je eens zijn kan extremisme veroorzaken.

Daar heb ik het helemaal niet over, ik heb het over iedereen zijn/haar mening.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat veranderd mijn eerste punt nog steeds niet. Het voegt er enkel een toe.
Als zoveel mensen het schijnbaar willen bespreken; Wie ben jij dan om te zeggen dat dat niet "mag"? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
It's Payback time!

En jij bent zeker opgegroeit in een
achtertuin dom varken!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Op bespreken komt het vaak niet eens neer (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:10:
Rárá hoe kon dat nou

je blijft naar de bekende weg vragen.

Waarschuw beheerder
donateur
Schakelt weer het mooie negeertooltje van PF in..

8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik dacht dat je dat al aan had staan...
?
Waarschuw beheerder
Daar heb ik het helemaal niet over, ik heb het over iedereen zijn/haar mening.

Ik bedoel dat als je nooit wordt geconfronteerd met de mening van een ander je automatisch zal denken dat je eigen mening de ENIGE juiste is. Wanneer je denkt dat je eigen mening de enige (juiste) is is het een stuk makkelijker om het voorjezelf je extreme gedrag recht te lullen.

(ik zet je neer voor de duidelijkheid, ik bedoel niet dat jij zo bent)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
schrik wel weer van de diep trieste reacties hier :/
hoe kan je zo'n actie goedpraten??

flink aanpakken die skins!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 13 mei 2006 om 19:21:
Ik bedoel dat als je nooit wordt geconfronteerd met de mening van een ander je automatisch zal denken dat je eigen mening de ENIGE juiste is.

Uiteraard.
Maar als men al serieus wil discussieren over dingen zoals dit, is het al de 1e fout om dat op een site als PF te doen :yeS:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:22:
hoe kan je zo'n actie goedpraten??

Sowieso, helemaal niet!

Ik ben hier sinds het topic ong. is geopend heb heb nog geen enkele opmerking gezien dat iemand dit goedpraat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 13 mei 2006 om 19:21:
Ik bedoel dat als je nooit wordt geconfronteerd met de mening van een ander je automatisch zal denken dat je eigen mening de ENIGE juiste is. Wanneer je denkt dat je eigen mening de enige (juiste) is is het een stuk makkelijker om het voorjezelf je extreme gedrag recht te lullen.

(y)
van andermans mening zou je wat kunnen leren, helemaal als ze worden onderbouwd met feiten. (komt hier helaas niet zoveel voor :P )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donder87 op maandag 8 mei 2006 om 18:48:
en het face2face zeggen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:23:
Ik ben hier sinds het topic ong. is geopend heb heb nog geen enkele opmerking gezien dat iemand dit goedpraat

(y)
Waarschuw beheerder
Maar als men al serieus wil discussieren over dingen zoals dit, is het al de 1e fout om dat op een site als PF te doen :yeS:

Juist wel, want het is niet alsof veel mensen hier open staan voor de mening van een ander. Het is dan toch handig dat er toch een paar mensen tussen zitten die blijven praten ;)

Maar dat is mijn mening :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op PF valt over dit onderwerp weinig te discussieren aangezien andermans meningen weinig tot nooit geaccepteerd worden, en dan de mensen maar persoonlijk worden aangevallen/aangesproken omdat ze net een iets andere mening hebben.
Dat heb ik wel weer gemerkt de laatste dagen :yes:

En dat is nou weer typisch PF.
Ofja, bepaalde Pf-ers ('t zijn ook altijd dezelfde)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 13 mei 2006 om 19:28:
Juist wel, want het is niet alsof veel mensen hier open staan voor de mening van een ander.

je komt er iig wel achter dat er genoeg foute lui rondzwerven hier in nederland met vreemde denkbeelden. Zeg maar zo: We leven in een multiculturele maatschappij (en ben blij toe :D ) en als het je niet bevalt pleur je maar lekker op. Of moet je echt zoveel waarde hechten aant feit dat je hier toevallig geboren bent :gaap:
Waarschuw beheerder
en ben blij toe :D )

(y) :)

Op PF valt over dit onderwerp weinig te discussieren aangezien andermans meningen weinig tot nooit geaccepteerd worden, en dan de mensen maar persoonlijk worden aangevallen/aangesproken omdat ze net een iets andere mening hebben.

Ja, ok. Maar er zal niemand na 1 gesprek totaal helemaal veranderen. Mensen hebben er jaren over gedaan om die mening te vormen. Je kunt alleen hopen door ze jouw mening te laten zien, of die van hun te ontkrachten dat mensen blijven nadenken en uiteindelijk zelf inzien dat iets niet klopt.
Niemand zal meteen zeggen dat je gelijk hebt, maar mensen zullen er misschien wel over nadenken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 13 mei 2006 om 19:39:
Ja, ok. Maar er zal niemand na 1 gesprek totaal helemaal veranderen. Mensen hebben er jaren over gedaan om die mening te vormen. Je kunt alleen hopen door ze jouw mening te laten zien, of die van hun te ontkrachten dat mensen blijven nadenken en uiteindelijk zelf inzien dat iets niet klopt.
Niemand zal meteen zeggen dat je gelijk hebt, maar mensen zullen er misschien wel over nadenken.

Tuurlijk.

Maar wat heeft het voor een nut mensen persoonlijk te gaan benaderen omdat ze het niet eens zijn met een bepaalde mening (en dan heb ik het niet over een fatesoenlijke, normale benadering.)

Helaas maar waar. :/
Waarschuw beheerder
n dan heb ik het niet over een fatesoenlijke, normale benadering.)

Ja. Ik vind dat irritant aan mezelf, maar doe dat zelf ook.
Eigenlijk is het ook wel een beetje logisch, als 2 meningen zo verschillend zijn, maar toch zolang je blijft praten los je meer op dan wanneer je dat niet doet. :)

Maar als ik het goed onthouden heb, ging 1 van je eerdere posts in dit topic toch dat niet alle skinheads racistisch zijn? (is alweer een tijdje terug)

Misschien dat je meer kans van slagen hebt op het moment dat een "zogenaamde" skinhead niet negatief in het nieuwsgekomen is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 13 mei 2006 om 19:55:
Misschien dat je meer kans van slagen hebt op het moment dat een "zogenaamde" skinhead niet negatief in het nieuwsgekomen is.

zolang je als groep je de instelling hebt "nobody likes us we don't care" zal er altijd op je gehakt worden.

Zoals dit incident, geen een extreem rects politicus in belgië is verontwaardigd op gesprongen, net als de skinheads. En dat vind ik schandelijk.
Dit zijn net de groepen die haat roepen, en waar door dat aardappeltje zich geïnspireerd voelde, en toch roept niemand wij van brigade nummer zoveel, onze teksten waren maar symbolisch bedoeld... neej heh...
Waarschuw beheerder
"nobody likes us we don't care"

Ik denk juist dat veel van die groeperingen het wel degelijke heel veel kan uitmaken, dat dat juist de oorzaak is waarom ze zo extreem zijn, daarom is het volgens mij juist wel belangrijk om met zulke mensen te praten, want anders zullen ze dat wellicht nooit inzien. Onderdrukken, geweld of mensen in een negatief daglicht zetten heeft nog nooit echt geholpen, denk ik.

maargoed, in dit geval ging het over dat niet alle skinheads zo zijn:
http://en.wikipedia.org/wiki/Skinheads_Against_Racial_Prejudice
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zoals dit incident, geen een extreem rects politicus in belgië is verontwaardigd op gesprongen

gisteren op nova veroordeelde filip de winter met grote woorden deze daad

Waarschuw beheerder
donateur
heb ik dan voor de af wisseling gemist, was er net opzoek naar.
geen publicaties op hun sites.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zaterdag 13 mei 2006 om 20:49:
gisteren op nova veroordeelde filip de winter met grote woorden deze daad

Maar Nova is toch een Nederlands programma, beter doet hij het in Belgie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:50:
tjakka, wat ther fuck doe je eigenlijk op dit forum buiten je politieke ideeën te spuwen. of is dat alles? als ik zo in je topics kijk waar in je discussiert, gaat het alleen maar om huidskleurtjes-topics. naja 95% dan.

Holy shit wat ben jij een achterlijke aap. Als je de topics zou bekijken waar ik in post dan zie je dat dat skinhead gerelateerde onderwerpen zijn. Als je nou ook nog kon lezen dat zou je kunnen zien dat ik duidelijk probeer te maken dat er ook skinheads zijn die NIET om huidskleur, geloof, enz. geven. Als je had kunnen lezen had je kunnen zien dat ik Joodse famillie had. Als je had kunnen lezen dan had je gezien dat ik een ZWARTE skinhead in mijn crew heb. Als je had kunnen lezen dan had je gezien dat ik mezelf non-stop TEGEN racisme en discriminatie uitspreek.

Leer lezen en kom daarna met de grote mensen praten, pannekoek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:23:
Maar als men al serieus wil discussieren over dingen zoals dit, is het al de 1e fout om dat op een site als PF te doen

8)... zijn denk ik genoeg mensen op pf waarmee je normaal kan discussieren. Maar het overgrote deel daarvan neemt niet de moeite om te reageren op zulk soort topic omdat ,zoals je zelf al zei, het toch altijd op hetzelfde neerkomt 8)

ff ontopic dan maar... als je een discussie wilt voeren doe het dan op feiten en niet op vooroordelen. Feit is hier dat 2 kerels 2 andere andere het ziekenhuis in hebben geslagen, zoiets valt niet goed te praten (f)... maarja gebeurd zoveel, besteed er tegenwoordig geen aandacht meer aan. Heb genoeg andere dingen die me bezig houden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aan deze onzin ga ik geen woorden vuil maken..........

lw

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tjakka op zondag 14 mei 2006 om 00:40:
Holy shit wat ben jij een achterlijke aap. Als je de topics zou bekijken waar ik in post dan zie je dat dat skinhead gerelateerde .........kunnen lezen dan had je gezien dat ik een ZWARTE skinhead in mijn crew heb. Als je had kunnen lezen dan had je gezien dat ik mezelf non-stop TEGEN racisme en discriminatie uitspreek.

Leer lezen en kom daarna met de grote mensen praten, pannekoek.

naja dank je voor het compliment.

voor de rest, ik moet zeggen , ik heb me moeite gegeven om te zien wat nu precies jouw mening was, ik heb helaas geen zinnen kunnen vinden waarin je aan geeft dat je er tegen ben, ook niet nu je dit zo zegt. Maar dat zal dan wel zo zijn. Ik kwam alleen maar aan "wetenswaardigheden" waar bij ik iets had, van weer iemand die er om heen ligt te draaien.
Sorry dan, dat ik hier lig te generaliseren.

Excuses bij deze.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tjakka op zondag 14 mei 2006 om 00:40:
in mijn crew heb.

hihihi, heet dat tegenwoordig zo!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:50:

Oei kzal het onthouden
en nooit nooit nooit en te nimmer vergete!
Waarschuw beheerder
Stelletje doorgedraaiden.......