Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 augustus 2006 om 23:49:Vorig jaar hadden we volgens mij een goeie start...
euhm
Uitspraak van Utreg_casual op woensdag 30 augustus 2006 om 12:02:heeft iemand mijn buisjes gezien
op
Uitspraak van gezelligheidhelaas welop woensdag 30 augustus 2006 om 12:23:
ach ja kenne nog ffies bijkomme tot het volgende weekend begint
Uitspraak van Utreg_casual op vrijdag 1 september 2006 om 10:33:ons eige feesie
bitterballen liggen al klaar
Uitspraak van FC Ultrajectum op dinsdag 5 september 2006 om 00:16:happy zijn is voor kinderen
mijn gedachte gang is te vergelijke met iemand van 12
Uitspraak van Utreg_casual op dinsdag 5 september 2006 om 00:21:mijn gedachte gang is te vergelijke met iemand van 12
mijne ook...oh nee 13 mie was jarig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 september 2006 om 01:04:mijne ook...oh nee 13 mie was jarig
ja ik ben de enige 12 jarige nou
Breekijzer Rossini blijft langer bij Utrecht
6/9/2006 19:02
FC Utrecht heef het aflopende contract met Guiseppe Rossini met twee jaar verlengd. De twintigjarige spits is bezig aan zijn tweede seizoen in De Galgenwaard.
De in het Italië geboren aanvaller met een Belgisch paspoort speelde tot op heden tien wedstrijden in de hoofdmacht van Utrecht. Hij werd door trainer Foeke Booy gebruikt als invaller, zijn eerste optreden in de basis moet nog plaatsvinden.
'Rossini is een jonge aanvaller met specifieke kwaliteiten', vertelt Booy op de website van Utrecht. 'We hebben goede verwachtingen van hem. Afgelopen seizoen heeft hij al mogen debuteren, met name als breekijzer. Het is aan de speler om de goede lijn door te trekken en de concurrentie aan te gaan met bijvoorbeeld Marc-Antoine Fortuné en Robin Nelisse.'

6/9/2006 19:02
FC Utrecht heef het aflopende contract met Guiseppe Rossini met twee jaar verlengd. De twintigjarige spits is bezig aan zijn tweede seizoen in De Galgenwaard.
De in het Italië geboren aanvaller met een Belgisch paspoort speelde tot op heden tien wedstrijden in de hoofdmacht van Utrecht. Hij werd door trainer Foeke Booy gebruikt als invaller, zijn eerste optreden in de basis moet nog plaatsvinden.
'Rossini is een jonge aanvaller met specifieke kwaliteiten', vertelt Booy op de website van Utrecht. 'We hebben goede verwachtingen van hem. Afgelopen seizoen heeft hij al mogen debuteren, met name als breekijzer. Het is aan de speler om de goede lijn door te trekken en de concurrentie aan te gaan met bijvoorbeeld Marc-Antoine Fortuné en Robin Nelisse.'
Uitspraak van Utreg_casual op donderdag 14 september 2006 om 11:47:mevrouw terpstra ook
maar die is nog wel beetje knap
Uitspraak van Utreg_casual op donderdag 14 september 2006 om 11:52:ja die heb idd wel wat
mooi zwembanden