4234x bekeken
| Betreft: | evenement: Legalize streetrave, zaterdag 10 juni 2006 om 12:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Er zijn nog wel meer trucksniet alle info staat nog op PF
En Wie weet EOB hahahahaha
waar kennen we de info vinden die nie op of staat?
Op www.technoville.nl/techno, www.legalize.net of dit topic, kun je meer info vinden
Naast de Technoville truck zijn nu ook deze trucks bekend:
Stichting Legalize! 🇳🇱 Concerts, speeches and DJ's
Back-A-Wall movement 🇳🇱 Raggae/dub
Greenline 🇳🇱 club & psytrance
all productions Global breaks en tribal beats 🇳🇱
Technobro soundsystem goa en acid(NL)
mars assault dark sounds & break core 🇫🇷
Stichting stop zinloos geweld 🇳🇱
en langzaam aan volgen er meer!!!
mars assault dark sounds & break core 🇫🇷
Komt een zwaar vette after van deze dudes...
Voor mij geen R_aw deze keer!
Stichting stop zinloos geweld 🇳🇱
valt hardcore daar ook onder dit jaar?
Je doelt duidelijk op hardcore
Nee want dan had ik wel gezegd dat door die hardcore truck er veel meer zinloos geweld is geweest
Vorig jaar was de narigheid geloof ik wel op die hardcore truck maar het jaar daarvoor was het overal bij de eindmanifestatie, allemaal nephoolies die iedereen een beetje gingen meppen (ook al kwamen die mensen wel uit Amsterdam).
Nee want dan had ik wel gezegd dat door die hardcore truck er veel meer zinloos geweld is geweest
Vorig jaar was de narigheid geloof ik wel op die hardcore truck maar het jaar daarvoor was het overal bij de eindmanifestatie, allemaal nephoolies die iedereen een beetje gingen meppen (ook al kwamen die mensen wel uit Amsterdam).
het drukste was t wel bij de hardcore... en het was óp de kar, niet het publiek
Het publiek is altijd top geweest, alleen 2004 was niet echt gezellig bij het eindfeest. Nou ben 2005 helemaal niet geweest, dus mag eigelijk niks zeggen, maar ik hoorde dat de EOB truck er door de politie uitgehaald was.
Maar goed dit jaar gaan we zoals Legalize! zelf zegt:
TERUG BIJ AF!
dit lijkt mij betekenen dat dan alleen maar een gezellige boel kan worden...
TERUG BIJ AF!
dit lijkt mij betekenen dat dan alleen maar een gezellige boel kan worden...
TERUG BIJ AF!
Is jou/jullie goed recht, maar het scheelt zeker wel (normale) bezoekers dat er geen hardcore te horen is.
en het was óp de kar, niet het publiek
Vorig jaar was de narigheid geloof ik wel op die hardcore truck
Zeg ik toch?
De mensen die gingen meppen of de mensen die werden gemept
Beide, daarom vond ik het ook zo kneuzig, Amsterdammers die een feestje in hun eigen stad verneuken door iedereen een beetje willekeurig te gaan meppen.
ik denk dat als het dit jaar weer gebeurd dat het dan wel eens het einde kan zijn van 10 jaar legalize!
Idd ja, als er weer narigheid is (voor het 3e jaar op een rij) dan kan het ook maar beter afgelopen zijn.
leuke foto
Dat dacht ik ook, toen ik hem zag
Ik denk dat ik hetzelfde als jou denk
en ik weet zeker dat ik hetzelfde als jullie denk!
hahaha
wou net die foto linken op msn naar lory,,maar toen las ik dit
nice picture darkness
helaas zal ik dit jaar geen deel nemen met een truck.
-WAAROM DAN NIET!!?????
hier een paar redenen:
1. helaas heb ik dit jaar geen truck kunnen regelen zonder dat ik daar bankroet voor moet gaan of een heel jaar achter mn poen aan moet zitten van de borg (ja die van vorig jaar heb ik net een paar weken pas terug en nee dat is niet een tientje ofzo)
2. het word elk jaar korter en korter en het is niet iets wat ik in een uurtje in elkaar zet, opbouw en daarna ook zo weer afbouw.
3. wij als organisaties en vrijwilligers doen altijd ons best om er een goede demonstratie / feest van te maken.
Helaas zijn er elk jaar weer een paar van die domme brabaren die het weer moeten verpesten en weer even proletarisch gaan lopen doen.
4. ik heb geen enkel bericht gehad van de stichting legalize. een mogelijke reden hiervoor is dat ze dit jaar geen hardcore willen opnemen in hun programma.
een mogelijke reden hiervoor is dat bijna elke keer bij een hardcore truck de pleuris uitbreekt.
dus als jij ffies:
mij even € 800,00 paast
alles helpt opbouwen
rond de truck dat achtelijke lint ophoudt
stomme kaffers die de vreugd verpesten thuis laat blijven
stichting legalize en de gemeente amsterdam omlult
stuur me dan maar een PB ....
maar ik ga zeker even aanwezig zijn (mischien nog wel met een muziekie)
tot Legalize

-WAAROM DAN NIET!!?????
hier een paar redenen:
1. helaas heb ik dit jaar geen truck kunnen regelen zonder dat ik daar bankroet voor moet gaan of een heel jaar achter mn poen aan moet zitten van de borg (ja die van vorig jaar heb ik net een paar weken pas terug en nee dat is niet een tientje ofzo)
2. het word elk jaar korter en korter en het is niet iets wat ik in een uurtje in elkaar zet, opbouw en daarna ook zo weer afbouw.
3. wij als organisaties en vrijwilligers doen altijd ons best om er een goede demonstratie / feest van te maken.
Helaas zijn er elk jaar weer een paar van die domme brabaren die het weer moeten verpesten en weer even proletarisch gaan lopen doen.
4. ik heb geen enkel bericht gehad van de stichting legalize. een mogelijke reden hiervoor is dat ze dit jaar geen hardcore willen opnemen in hun programma.
een mogelijke reden hiervoor is dat bijna elke keer bij een hardcore truck de pleuris uitbreekt.
dus als jij ffies:
mij even € 800,00 paast
alles helpt opbouwen
rond de truck dat achtelijke lint ophoudt
stomme kaffers die de vreugd verpesten thuis laat blijven
stichting legalize en de gemeente amsterdam omlult
stuur me dan maar een PB ....
maar ik ga zeker even aanwezig zijn (mischien nog wel met een muziekie)
tot Legalize
heh, wat jammer!
tuurlijk het kost geld, maar je kan ook een sponsor zoeken, die bereid is die kosten voor je te betalen en zoek in je vrienden kring de juiste mensen, niet 4, maar meteen een stuk of 8 of meer, om af te wisselen met het lint.
Het opbouwen van de truck, is toch juist leuk, ook dit doe je met meerdere mensen onder het genot van een biertje en een muziekie, gezellig. Ik weet natuurlijk niet hoe je met je tijd zit
Ook wij hadden geen bericht gehad, maar ons zelf aangemeld zoals voorgaande jaren.
De borg vind ik persoonlijk wel meevallen en heb hem altijd op tijd terug gekregen, je moet er wel om vragen, maar goed...
iig tot Legalize!
goed dat je ff reageerde
tuurlijk het kost geld, maar je kan ook een sponsor zoeken, die bereid is die kosten voor je te betalen en zoek in je vrienden kring de juiste mensen, niet 4, maar meteen een stuk of 8 of meer, om af te wisselen met het lint.
Het opbouwen van de truck, is toch juist leuk, ook dit doe je met meerdere mensen onder het genot van een biertje en een muziekie, gezellig. Ik weet natuurlijk niet hoe je met je tijd zit
Ook wij hadden geen bericht gehad, maar ons zelf aangemeld zoals voorgaande jaren.
De borg vind ik persoonlijk wel meevallen en heb hem altijd op tijd terug gekregen, je moet er wel om vragen, maar goed...
iig tot Legalize!
goed dat je ff reageerde
komt er ook nog beukuh dan
of is er aleen maar techno
of is er aleen maar techno
Amsterdam dit, Amsterdam dat..
Misschien omdat het feestje in Amsterdam is?
Kan wel kloppen, maar wat er vorig jaar gebeurde, dat had bij elke truck kunnen gebeuren.
laten we hopen dat ze zich dat dan niet weer voordoet. Is er eindelijk een soort streetparade in Amsterdam, zal het door dit soort dingen verknalt worden. Het zou juist uitgebreider moeten worden, een soort Love Parade of FFWD, maar dan in Amsterdam, waarom kan dat dan wel gewoon goed gaan en in Amsterdam dan niet 
Ik heb er zin in iig....
Ik heb er zin in iig....