Ik wil een tattoo laten zetten op me enkel, heeft iemand nog tips voor me??
Tattoo op je enkel doet GEEN pijn
Neem 1 gram sos, 4 xtc pillen, 5 buisjes GHB, en een halve gram ketamine!
wel waar ik heb er ook 1 en echt ik ging bijna dood van de pijn
dat raden ze ook altijd aan bij de tattooshop zelf hoor
ik ben wel 4 keer flauw gevallen tijdens het zetten... Pfff wat een helse pijn!
Tattoëerder zitten zelf ook helemaal uit hun plaat te werken!
k wil een tattoo laten zetten op me enkel, heeft iemand nog tips voor me??
Dingen die je beter niet kan doen, of dingen die je juist wel moet doen??
Laat dat dan ff hier achter..
ach kan best toch?? ff 2 tot 3 weken n lange broek aan als je in de zon gaat en dr is nix aan het handje
nou ik ben uv verslaafd dus dat is voor mij niks hoor
Zit alleen nog te twijfelen bij wie, Tatoo Dennis, Of Martin?? Wie vinden jullie beter? (Uit Delft)
daar laat ik een tattoo zetten die na 3-5 jaar vervagen en uiteindelijk verdrijnen, ideaal voor die plekken die je op je 75e geen tattoo meer wilt hebben
daar laat ik een tattoo zetten die na 3-5 jaar vervagen en uiteindelijk verdrijnen, ideaal voor die plekken die je op je 75e geen tattoo meer wilt hebben
Jaa gezellig
Dan mag jij eerst want ik durf niet
Daarom ga ik ook volgende maand... dan kan ik deze maand kleren kopen en heb ik nog ff uitstelmaar ik moet het eigenlijk niet uitstellen maar ik druf niet aauuww
ja waarom niet
ik bedoel ik heb daarna ook gewoon weer 1 laten zetten, je moet gewoondoor die pijn he joh
Als je toch een tatoo laat zetten, doe dat dan op een plek die niet iedereen heeft!
Ja toch?
Zou hem echt niet op mijn enkel laten tatoeren.....
je doet het toch niet voor andere maar ook voor jezelf??
ls jeje enkel nou toch erg mooi vind waarom zou je het dan niet doen omdat andere het al hebbennee dat vind ik onzin
Zou hem echt niet op mijn enkel laten tatoeren.....
Heeft iedereen al....
Als je toch een tatoo laat zetten, doe dat dan op een plek die niet iedereen heeft!
Ja toch?
Je laat em zetten op een plek waar je hem zelf mooi vind, heb m op mn onderrug omdat IK dat mooi vind
schijt dat veel mensen t hebben
Mij boeien die andere mensen helemaal niks..
wat ga je eigenlijk laten doen?? Succes alvast
Ben ik het mee eens
Ik neem hem voor mezelf, niet voor andere
Nou uhmmss weet niet? wanneer jou het beste uit komt en als we allebei geld hebben haha, ik ga bij tatoo Dennis he en jij dan?
Neem een vriend of vriendin mee dan kan je ergens tegenaan lullen dan let je er ook niet zo op!!
We zien nog wel haha
Tips
*goed eten van tevoren..je weet nooit hoelang je moet wachten..trust me ik kan et weten
*niet teveel wijntjes drinken avond van tevoren
*appelsap drinken werkt bij iedereen verschillend..de 1 bloed nog steeds als n rund de ander heeft te dik bloed..en dat bellemert wel het zettten van je tattoo! dus ik zou het met mate doen
*alvast wat uierzalf inslaan..iig zalf die ademt
absoluut geen vaseline! daarmee stel je het herstel van je huid te lang uit en heb je kans dat je vale plekken overhoud op je tattoo..en dan moet je dus weer naar de shop
*niet krabben!!!
*je mag m wel wassen alleen dan met douchegel zonder zeep..*tip* huismerk van kruidvat! (met groene dop)
*genieten van je tattoobeurt
*Dikke vinger aan iedereen die het geen originele plek vind om n tattoo te zetten..t is je eigen keus! ze zijn gwoon jaloers
Enjoy it!!
absoluut geen vaseline! daarmee stel je het herstel van je huid te lang uit en heb je kans dat je vale plekken
als je een gekleurde tattoo hebt laten zetten moet je die dan bijhouden??? omdat ie anders vervaagt?
lijkt me nogal rot moet je weer pijn lijden (ja ik heb snel auw )
weet iemand trouwens hoeveel je ongeveer kwijt bent voor een kleine tattoo in je lies echt kleintje hoor zon klein vlindertje
Mijn tattoo is helemaal zwart, dus daar heb ik niet zoveel last van
weet iemand trouwens hoeveel je ongeveer kwijt bent voor een kleine tattoo in je lies echt kleintje hoor zon klein vlindertjelaatste aanpassing 6 augustus 2006 19:12
mij tattoo was 70 euro dus moety je maar even kijkuh op mijn site daar staat foto op kun je ongeveer schaten
@Jessica*: Heb je al je tatoo laten zetten?
En Gefeliciteerd
En deed het pijn??
En werkte die zalf ?
Hallo allemaal,
ja ik wil hem ook zien ik krijg alweer de kriebels wil er nog een bij maar dat ga ik nog niet doen eerst weer een mooie plek vinden hihihi
Yep!
en ik kan je zeggen dat de pijn reuze mee valt
het lijkt erger dan dat het is..
Bij mij kriebelt het ook alweer, maar denk niet dat ik er nog een ga laten zetten, vond het net iets te pijnlijk, maar misschien verander ik nog van gedachten
ik laat morgen een tattoo zetten.. boven mijn tenen naar de buitekant van mijn voet en dan naar mijn enkel..en ik ben ONTZETTEND zenuwacht ik zit me nu al op te vreten
ik hoop dus dat het morgen enorm meevalt en je moet het maar zo zien: Een paar uurtjes op je tanden bijten en daarna je hele leven plezier
wat heb je aan een tattoo op je enkel ?
niemand die hem ziet. alleen bij het zwembad of strand ofzow.
tattoo neem je voor jezelf toch? en niet voor een ander, dus vind het een beetje gelul
wat heb je aan een tattoo op je enkel ?
niemand die hem ziet. alleen bij het zwembad of strand ofzow.
Omdat ik het een mooie plaats vindt, hoef toch niet speciaal een tattoo te hebben op een plaats waar iedereen hem ziet, is toch iets voor jezelf??
Wow !
Hij is echt supermooi geworden !!
Gaaf !
idd ik heb er ook 1 op mn enkel omdat IK hem daar wou,als ik wil dat iemand hem goed ziet dan laat ik wel wat op mn voorhoofd tattoeeren
mooie hoor weiffiej
Oh dat is niet lang een half uurtje ...
Deed het veel pijn?
hahahah weiffiej deed jij dat ook niet stom toevallig,..
toen ik me tattoo ging sette
hahaha
maar hijs echt super geworden
kussiej
Ik krijg hem van mn zus voor mn verjaardag lief he
Maar ben als nog zenuwachtig
Maar ja komt wel goed
Ik krijg 24 november mn tatoo
Ben echt superrrr zenuwachtig!!!
Maar wel heel erg blij
Hoop dat ik durf...
Ja idd ik was dr ook echt ziek door gewoon die dag ik denk door de stress en zenuwen omdat ik me zo druk had gemaakt ok de pijn maar ik ga in jan weer dus komt wel goed
hier wassie net gezet
Ik had een gaasje erop, toen die net gezet was, en heb daarna, totdat me tattoo genezen was heel de tijd met van dat huishoudfolie op me tattoo gelopen, dan geneest die mooier..
oh, kreeg te horen dat het gewoon eerst achter folie moest blijven, vervolgens lekker vet houden en laten ademen
Ik draag niet zoveel laarsen, dus daar had ik geen last van, en toen ik hem net had kon ik nog lekker op me teenslippers lopen, want het was nog erg warm..
Mijn is helemaal mooi geworden, ik heb hem iedere keer wel redelijk dik ingesmeerd, maar heb er geen last van gehad
(is al een maand geleden ongeveer dat ik me tatoo heb laten zetten nu kan t toch wel dan?) en me laarzen zijn niet TE strak
nee nu kan het geen kwaad!alleen in 't begin moet je altijd een beetje oppassen met té strakke laarzen enzo..
hoop dat ie mooi geworden is je tattoo!
Een nieuwe Tattoo moet je zien als een wond, en om een wond doe je toch ook geen huishoud folie!
Ik heb het eraf gehaald toen ik thuis was(dit is wat de tattoo man ook zei) en verder in de open lucht laten drogen.
En inderdaad elke dag insmeren.
en pas op met strakke laarzen,
alleen kan je dan niet zwemmen
doe je toch ook geen huishoud folie!
Neem 1 gram sos, 4 xtc pillen, 5 buisjes GHB, en een halve gram ketamine!
hahahaha leuk
ik wil zooooo graaag ma durf niet haha..
ik wil zooooo graaag ma durf niet haha..
het erge is dat ik gewoon niet weet wat ik moet verwachten, iedereen zegt iets anders haha..
de een nee geen pijn
de ander, kriebelt een beetje
weer een ander wel pijn
Haha, en uiteindelijk ben je hooguit een uur bezig (ga ik maar van uit bij je eerste tattoo :lol. Daar ben je dan ook zo door.
Korstjes moeten er vanaf vallen en niet vanaf schuren => vlekken in de tattoo.
Ja vond ik ook maar vond 't niet echt pijn doen
het erge is dat ik gewoon niet weet wat ik moet verwachten,
me enkel en me kuit in,
Heb t dr wel voor over
Das waar..
Ik moet em 23 maart ff overkleuren.. Ook tussen mn schouderbladen naar beneden...
God wat een Hell
Gelukkig had ik van te voren niet bedacht dat het daar wel eens beetje auw kon gaan doen
Wat heb jij dan? foto?
Ik neem ze zwart wit dus das al een stukkie minder pijnlijk
Vlinder..Foto zal ik zo ff toevoegen
Mijne is ook gewoon zwart.. Maar wat een Hell
Ja denk t ook.
Maar ik denk dat het daar wel aardig pijnlijk word ?
Aangezien je heup ook een bot is
Wanneer wil je hem zetten?
Jup.. Ik wil daar ook 1tje maar dan meer naar de lies toe
Sterretje
Voorlopig nog niet.. Ik denk halverwege dit jaar misschien ofzo, ik weet niet, mss wel dezelfde datum als me andere tattoo, alleen dan een jaar laterHaha..
Zou ik jou betekenis mogen weten?
Zou ik jou betekenis mogen weten?
Uhm ja ik zal je eerst ff vertellen wat het word..
Een zwart sterretje met een ster eromheen (dus 1 zwart ingekleurd kleintje en dan de lijntjes van een ander erom heen, hoop dat je het snapt)
Mijn tante is in 2002 overleden en ik was heel erg gek op haar.. En ik geloof dat ze nu een stralende de ster aan de hemel is...Ze heeft altijd gezegd dat ik een leuk en lief vriendje moest zoeken en dat ik dat haar dan meteen moest vertellen enzo.. Ik 2004 heb ik de allerliefste jongen van de wereld ontmoet.. Hij is nu mijn ex omdat we beide geen relatie willen nog.. We vinden onszelf daarvoor te jong..
Hij is nu mijn allerbeste vriendje en altijd als we samen snachts ergens zitten te chillen zien we vallende sterren.. Mijn eerste vallende ster heb ik ook met hem gezien.. En hij is helemaal gek van sterren enzo..
Dus ik geloof dat mijn tante ons van boven bijelkaar gebracht heeft!
Het binnenste sterretje staat dus voor mn beste maatje.. En de buitenste voor mn tante..
Wat gaattie kosten denk je?
Uhmmmsss denk tegen de 2 of 300?
Zijn dr natuurlijk 4.... en ligt dr aan hoelang ze dr mee bezig zijn. maar ik neem ze niet zo groot hoor dus dat scheelt denk ik ook wel.
Zal vd week alvast wat informatie vragen.
50 starters tarief . dat zijn ze kwijt aan je naalden en zo!
en dan 100 euro per uur
Ja, verschilt per artiest he. Je kunt nooit vaste bedragen noemen. En ik denk dat als de artiest ook kijkt naar wat voor werk hij krijgt en daarop zijn prijs aanpast...
gewoon ontspanne en zorge dat je afleiding hebt...
dan valt het zat mee
ja dat had ik ook als hij dichter bij mn billen kwam, zat k helemaal te trillen
maar volgens de tattooëerder deed ik het heel goed want ik zat goed stil en gaf geen kik
Hij is erg mooi
En dan sprayde hij er water op om de pijn te verzachten en dan ging ik helemaal door de grond.. Hij vond me maar een aparten 1..
Volgenes mij was hij ook blij dattie klaar met me was
FF vraagje he, het lijkt af en toe net of ie helemaal weg aan het gaan is, maar mijn moeder zegt dat dat gewoon de korst is die er af gaat.. Kan dat dan kloppen dat die er nogal wit uitziet?
Haha ja.. Mijne was helemaal lichtgrijs..
Ik schrok me helemaal dood..
Je kan je broek wel optrekken.. Je moet alleen zorgen dat de broeksband niet over de tattoo zit.. Want dan schuurt het de korstjes eraf
Of voor na het tattoeren??
de zaak waar ik heenga had tegen mijn vader gezecht dat het verstandig is om verdovende zalf aan te vragen bij de dokter omdat t ontzettend pijn doet waar ik het wil, dus dat heb ik nu gedaan en vandaag opgehaald mja als ik dit lees heb ik liever pijn dan slechte kleur enzz..
heb haar nu ook een mailtje gestuurd dus ik wacht het af.
Uitspraak van 2007 op zondag 4 februari 2007 om 17:46:
maar als je emla zalf gebruikt dan komt de zwarte kleur niet mooi tot zn recht
Hmm..
Is dat verdovende zalf??
Of voor na het tattoeren??
Want als het voor na de tijd is dan ligt het aan je lichaam hoe de kleur uitkomt.. (aan je huid)
de zaak waar ik heenga had tegen mijn vader gezecht dat het verstandig is om verdovende zalf aan te vragen bij de dokter omdat t ontzettend pijn doet waar ik het wil, dus dat heb ik nu gedaan en vandaag opgehaald mja als ik dit lees heb ik liever pijn dan slechte kleur enzz..
kia ora bro , t was onbeschrijfelijk de moko (die nog afgemaakt gaat worden in april) de pijn....t is gewoon een eer. De andere helft word met Uhi gedaan (jij weet wel waar ik het over heb).
ik ben nog steeds aan het passen en meten voor my final piece... de pea...is een gepiel, wil m zelf maken en er is een stukje cover-up bij... maar ik ben er klaar voor om de 7 doden te sterven....
superman suspension toch? of zie ik het verkeerd
dan is er lekker doorgeprikt! zoals ik kan zien was het voor een show zeker?
Hij moet alleen een keertje over
ik wil je niet bang maken hoor... maar nog eens over...de 2de keer.... phoe..zou je dat wel doen... ik hoorde dat t wel dubbel zoveel pijn doet... IK zou DAT NOOOOOIT doen... maar goed... zelf weten
EN HET DOET NIET EENS PIJN!!!!
t zal wel met de kleur bloed te maken hebben..
vind jij en waarom zou ik pijnlijden als het niet hoeft ??
t zal wel met de kleur bloed te maken hebben..
slaat ook nergens op heb al genoeg gebloed hoor overal dus kan echt werl tegen bloed
ik bedoelde met 'kleur' meer de afkomst als kleur zelf... het is gewoon zo dat polynesian redskins (een feit is dat het bloed warmer en roder is dan bij whitekunts) zoals m'n Maori bro hier en ik (half maori)... zo ongeveer de enige zijn die niet zitten te piepen...een tattoo is een uiting van mana...en nemen de tattoo zoals ie bedoeld is...
Zou bijna zeggen dat wanneer je een tattoo laat verdoven, je een meeloper bent...<<<----- vind iklaatste aanpassing 7 februari 2007 10:06
Ik heb liever niet dat mensen tegen me gaan praten (besides de tattoeëerder) , ik ben dan gewoon in volle concentratie bezig om in trance te zijn en dan hoef ik geen gezeik om me heen, rustgevend muziekje (smaken verschillen natuurlijk) op de achtergrond werkt bij mij ook goed.
pijn hoort bij een tattoo
idd daar doen we het ook voor
waar wil je het dan?
Ik heb liever niet dat mensen tegen me gaan praten (besides de tattoeëerder) , ik ben dan gewoon in volle concentratie bezig om in trance te zijn en dan hoef ik geen gezeik om me heen, rustgevend muziekje (smaken verschillen natuurlijk) op de achtergrond werkt bij mij ook goed.
ik bedoelde met 'kleur' meer de afkomst als kleur zelf... het is gewoon zo dat polynesian redskins (een feit is dat het bloed warmer en roder is dan bij whitekunts) zoals m'n Maori bro hier en ik (half maori)... zo ongeveer de enige zijn die niet zitten te piepen...een tattoo is een uiting van mana...en nemen de tattoo zoals ie bedoeld is...
Zou bijna zeggen dat wanneer je een tattoo laat verdoven, je een meeloper bent...<<<----- vind ik
ja viel echt onwijs tegen en dan ligt mijn pijngrens ontzettend hoog !
waarom zou ik pijnlijden als het niet hoeft ??
Zou bijna zeggen dat wanneer je een tattoo laat verdoven, je een meeloper bent...<<<----- vind iklaatste aanpassing 7 februari 2007 10:06
nou dan ben ik een meeloper mij een zorg
samen met mn moeder laten ik 2 hagedisjes zetten op onze voet
Als ik geld heb ga ik binnenkort 2 sterretjes op mn heup zetten..
Hip..
Als ik geld heb ga ik binnenkort 2 sterretjes op mn heup zetten..
Maja eerst 23 maart die andere maar eens overkleuren8)
stoer..
had een kleintje op me buik..
nu heb ik shuim erboven een grotere..
en in me taille/zij schuin erboven een nog grotere..
kut geld
Ik doe een kleine helemaal zwarte en daarom heen de lijnen van nog 1..
Een ster met een ster
Verslavend he
ook leuk..
Maja dat geld he
je vlinder is trouwens ook errug
ik heb nu dan die vlinder die sterren en een chinees teken voor vrouw op me rug..
daar wil ik die van man bij met 2 sterretjes..
en als er ooit kinderen komen sterren erbij voor hun..
en op me voet t chinese teken vor familie met een vlinder derbij,,
blijf ik lkkr in de sterren vlinders en chinese tekens..
Thanks.. Ben er ook wel uber trots op.. Alleen hij heeft nu een paar lichte plekjes.. Dus die moeten even over!
Jij bent nog wel even bezig
Wat een lijst joh..
Zal ik mijn lijstje ook maar even showen dan haah:
zeg je wat over mij..
dat t kloterige van dikke lijnen..
We zitten ongeveer gelijk haha
Jup.. En ik heb een hele dichte huid.. Dus hij kwam er maar moeilijk door met zn naald.. Dus hij had wel verwacht dattie over moest.. Want hij wilde me toen niet langer pijn laten lijden haha
das wel lief dan..
mijn huis geneest supersnel..
GELUKKIG..
zaterdagmiddag laten zetten..
en hij is nu al bijna helemaal korstloos (gatver wat een vies woord) en genezen..
gatver..
zal blij zijn als ze deraf zijn..
dat moest haast wel..
of jij bent een extreem korsterigaanmakend persoontje..
moesten jullie s`nachts folie erop doen?
sowieso, aan de lucht genezen is stukken beter dan in een broeierig folietje weken...
Het is maar 6 uurtjes..
Heb het 3 dagen gedaan.. Toen waren de korstjes eraf..
Anders heb je namelijk je hele bed vol plakkerige korstjes
No way dat ik dan nog lekker slaap haha!
ik kreeg dat sowieso al niet voor elkaar, was alleen thuis elke keer als ik weer geweest was... mn vriend kon me niet dus niet helpen...
was al blij dat ik mn tattoo zelf helemaal kon insmeren...
beetje stozuigen en bed verschonen en klaar is het weer
Haha tja.. Zonder mijn moeder was het mij ook niet gelukt
Ach ja das waar ook.. Maar ik vond het wel handig..
Heel veel tattoeerders geven toch verschillende adviezen mee.. En dan luister ik naar degeen die mijne gezet heeft
Heb het 3 dagen gedaan.. Toen waren de korstjes eraf..
Anders heb je namelijk je hele bed vol plakkerige korstjes
No way dat ik dan nog lekker slaap haha!
huh? kon je daar zelf niet bij?
dan zijn mijn armen toch flexibeler dan die van jou
Hahaha, nou zeg, je bent wel een peepje hoor
Een peepje een mekkertje
Eerlijk, zonder zand in mijn bed kan ik niet fatsoenlijk slapen Maar ja, hou dan ook wel erg van zee en strand.
Hahaa lekker dan
Ik mag 23 maart weer!!
En denk ik mei dat ik een kleintje op mn heup ga zetten!
Maja.. Geld he
óf je geeft het ergens anders aan uit...
En ach, super-duur vind ik het nu ook weer niet
Wat ga je in maart laten doen dan?
dat heb je toch nog wel ergens over toch?
ok... Das in feite balen
Haha, low-budget op vakantie en daar wat laten zetten
hoelang ongeveer na de tijd dat je een tattoo hebt laten zetten,kan die bijgekleurd worden?
Ik ga volgend jaar dat doen in Florida
En het is gratis!
ik heb een tattoo vakantie van de zomer
En waar naartoe? Salou voor een tribal?
Alsie genezen is
Ik moest na 6 weken op controle komen en eigenlijk had in de 6 weken daarna overgekleurd moeten worden..
Alleen hij had het zo druk dat het pas maart word
dat hoort ook zo... tenminste dat vind ik...
oke
wou het ff ongeveer weten
das minder
nice!
hoe lang ga je?
Jup.. Maja als je 3 jaar na het zetten aan komt om em over te kleuren kan ik me voorstellen dat het iets moet kosten
Alleen hij had het zo druk dat het pas maart word
Nou die spanning is er nog niet hoor..
Zal 23 maart zelf wel komen als ik in de bus stap..
En daarna weer dat heerlijke trekkende gevoel alsie net klaar is
Moet ff kijken hoelang ik vrij kan krijgen maar 't word ongeveer 4 weken (zodat ik wel 2 of, als het nodig is, 3 sessies kan doen met 'm...)
Check www.MikeParsonsInk.com
Jup.. Maja als je 3 jaar na het zetten aan komt om em over te kleuren kan ik me voorstellen dat het iets moet kosten