Partyflock

Forumonderwerp · 870922
Ik luisterde voorheen altijd graag naar deze zender, er werden in het algemeen lekkere nummers gedraaid die dan wel 5 keer per dag te horen waren, maar dat vondt ik dan niet zo heel erg omdat het wel GOEDE nummers waren...maar de VERNIEUWDE slam!fm is nu echt te triest voor woorden geworden!

Wat een enorme loser-dj's zeg, ze kunnen totaal niet entertainen en maken grappen om van te huilen zo slap!

Allerlei belspelletjes en nog veel meer dingen zijn schaamteloos gekopieerd van andere zenders (zoals "de plaat en zijn verhaal" van radio Veronica)

Tussen de gewone reclames in zitten super flauwe nep-reclames die het niveau van Ome Henk bij lange na nog niet halen...

Het barst ineens van de Ali B en Yes-R en Partysquad troep, ook bryan adams en anouk zijn nu ineens volop te horen :-S
Deze muziek hoort hier dus echt niet thuis!
om t half uur wordt weer t zelfde bandje afgedraaid gek wordt je ervan
slamfm is volgens mij ook niet meer van id&t

het hele 'dance' concept is dan helemaal weg lijkt me

sowiezo was het ook al niks
Uitspraak van ramoz op dinsdag 9 mei 2006 om 23:26:
slamfm is volgens mij ook niet meer van id&t

het hele 'dance' concept is dan helemaal weg lijkt me

Salm!fm heeft in zijn eerste weken zelfs verschillende boetes gehad omdat ze te veel afweken van het originele concept dat ze alleen dance muziek draaiden. Nu Id&t er helemaal niets meer mee te maken heeft kunnen ze daar ook weinig tegen doen. Ik denk dat Id&t er ook maar weinig mee te maken mee wil hebben, want ze houden zich de laatste tijd meer bezig met het organiseren van feesten (Althans dat proberen ze):P
Uitspraak van Q-bix aka Bushdoctor op zaterdag 6 mei 2006 om 08:52:
vooral arrow jazz heeft veel goeie muziek

Uitspraak van Vally op zaterdag 6 mei 2006 om 09:15:
arrow jazz is ook de bom...

vooral op zondag met ..gilles petersons's world wide show

Wat onwijs gaaf om te lezen dat er steeds meer jongeren zijn die ook naar Arrow Jazz FM luisteren!!

Ik werk er zelf en heb soms het idee dat er een heleboel jongeren geen idee hebben van het bestaan van Arrow Jazz FM en dat het voornamelijk door de jongeren gezien wordt als een ouderenzender terwijl dit helemaal niet het geval is!!

Jullie hebben mijn dag weer goed gemaakt..haha

3 FM :yes: is deze wee ook lekkere muziek op. Luister eigelijk alleen radio op m'n werk voor de rest niet. maar 3fm is goed te doen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:29:
3 FM

:X
onder welke steen heb jij gelegen? slamfm is al 2 jaar de grootste ongeinspireerde bagger die de ether ingeslingerd wordt en vanaf het moment dat mental theo erbij kwam is het niveau gedaalt tot minstens 3000 meter onder nap.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 18:29:
3 FM

nou ja, alleen skyradio is saaier eigenlijk. tis dat ik niet veel anders ontvang hier in deze uithoek.
Zeker dieptriest nu ze 80's week hebben, dat ze ff lekker op flikkeren de hele dag alleen maar 80's platen, niet dat ik niet van jeugd sentiment houd, maar ik hoef het niet de hel fucking week te horen.
Op mn werk hebbe ze ook Slam FM opstaan wordt dr echt gek van :frusty:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 mei 2006 om 22:57:
Zeker dieptriest nu ze 80's week hebben, dat ze ff lekker op flikkeren de hele dag alleen maar 80's platen, niet dat ik niet van jeugd sentiment houd, maar ik hoef het niet de hel fucking week te horen.

gelukig verschillen de smaken nogal he;) I hou er wel van dus...:/ Iig beter dan dat slam fm met week k wat voor saaie dance. Als het nou wat ouwere trance ofzo was is het nog om aan te horen maar die nieuwe dance shit vind ik dus geen ruk an:x

Idd ik luister nu ook al een tijdje Fresh FM echt een top zenden bijna alleen maar dance muziek, geen DJ,s alleen tot 10 uur en ze liegen niet its al about the music.

Snap ook niet waar slam FM de arogatie vandaan haald om voor een ander te spreken.

Jou favorite radio station.

Uitspraak van Jajaja op vrijdag 5 mei 2006 om 23:25:
Allerlei belspelletjes en nog veel meer dingen zijn schaamteloos gekopieerd van andere zenders (zoals "de plaat en zijn verhaal" van radio Veronica)

Tussen de gewone reclames in zitten super flauwe nep-reclames die het niveau van Ome Henk bij lange na nog niet halen...

Klopt al vind ik dat Bob gebeuren wel leuk.

Maar ik denk dat slam FM gewoon te veel uitgaat van de smsjes die worden gestuurd voor most wanted (dat zijn die kinden die je aan het einde hoort van die reclame slam Fm on tour) die stemmen op nummers die ze binnen een uur toch al te horen krijgen.

Het enige wat goed is aan Slam FM is Clubbin.
laatste aanpassing
Artiest Razer
Slam FM is nog te doen.. als je keuze hebt uit Radio NL kots: of Slam FM

verder is het een ruk zender.. gewoon een 12 in een dozijn radio-station

(heeft thuis geen radio meer (y) )
laatste aanpassing

en nu @ Slam - Marco V in the mix (Y)
luisterr nu maar fresh fm

Sunday chill on ID&T radio vond ik altijd zo fijn, nu kan ik net zo goed 538 gaan luisteren :-(
Sterker nog, ik vindt radio 538 een heel stuk afwisselender geworden sinds de laatste keer dat ik er naar luisterde (5 jaar geleden)...
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
Uitspraak van Jajaja op donderdag 25 mei 2006 om 19:37:
Sterker nog, ik vindt radio 538 een heel stuk afwisselender geworden sinds de laatste keer dat ik er naar luisterde (5 jaar geleden)...

538 vink nog steeds de kutste zender op de planeet samen met die andere (ben naam vergeten)

ze denken dat iedereen alleen van die stomme hiphop houdt en 'een beetje dance'

schijt aan zulke zenders!
laatste aanpassing
Tja als ze alleen maar harde muziek gaan draaien kunnen ze financieel gezien wel inpakken natuurlijk...

538 is nou eenmaal een commercieele "voor ieder wat wils" zender, die zo veel mogelijk luisteraars moet trekken om dan met de reclameopbrengsten hun peperduur verkregen frequentie terug te verdienen.

En de meeste mensen in dit land houden nou eenmaal niet van gestamp en gebeuk!
nee maar wat respect en afwisseling naar 'fatsoenlijke' dancemuziek is ook niets mis mee. ipv alleen rock en R&B genres uit te zenden
Nou er wordt anders net zoveel dance als rock en r&b gedraaid hoor, het zijn alleen niet allemaal 'fatsoenlijke' dancenummers inderdaad.
weer verschrikkelijk geergerd aan slam fm staat hele dag te draaien bij ons op t werk, je wordt er gewoon chagrijnig van

IK heb het maandag weer is aan gehoord.
Ze draaien cker wel wat leuke nr's meer dan eerder.
Maar die leuke nr's die ze dan draaien hoor je dan in 6 uur tijd ook 4 x voor bij komen:X