Partyflock

Forumonderwerp · 870922
Ik luisterde voorheen altijd graag naar deze zender, er werden in het algemeen lekkere nummers gedraaid die dan wel 5 keer per dag te horen waren, maar dat vondt ik dan niet zo heel erg omdat het wel GOEDE nummers waren...maar de VERNIEUWDE slam!fm is nu echt te triest voor woorden geworden!

Wat een enorme loser-dj's zeg, ze kunnen totaal niet entertainen en maken grappen om van te huilen zo slap!

Allerlei belspelletjes en nog veel meer dingen zijn schaamteloos gekopieerd van andere zenders (zoals "de plaat en zijn verhaal" van radio Veronica)

Tussen de gewone reclames in zitten super flauwe nep-reclames die het niveau van Ome Henk bij lange na nog niet halen...

Het barst ineens van de Ali B en Yes-R en Partysquad troep, ook bryan adams en anouk zijn nu ineens volop te horen :-S
Deze muziek hoort hier dus echt niet thuis!
ach id-t radio of slam-fm: het is gewoon allemaal ruk
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Ach... Het draait allemaal om geld.
Je kan wel een zender maken met alleen maar dance muziek, maar dat trekt lang genoeg niet genoeg luisteraars aan als bijvb. 538.

SlamFM is danwel misschien 'commercieel' gegaan, maar met het publiek zoals ons is te weinig om de pot te vullen om de zender 'niet commercieel' te houden

radio is sowieso kut (Y)
ja, en toch vraag ik me af of ze niet een hoger marktaandeel hadden behouden als ze de zender hadden gelaten zoals die in het begin was: echt alleen maar dance muziek en bovendien GOEDE muziek: lekkere nieuwe nummers en oude klappers.... maar ja, Duncan geloofde teveel in zijn dromen $€$
laatste aanpassing
Dat met die bel-aap dan...sjonge jonge...alleen maat: "OEH OEH AAH AAH OE OE" en dat was het... Echt niet grappig meer na 1 keer!
Dan hebben we het nog niet eens over bilo de bel aap (oid)

Damn.. dat vind ik toch triest :jaja:
Uitspraak van Jajaja op vrijdag 5 mei 2006 om 23:42:
Dat met die bel-aap dan...sjonge jonge...alleen maat: "OEH OEH AAH AAH OE OE" en dat was het... Echt niet grappig meer na 1 keer!

Haha :respect:
Dan hadden ze het nooit in de ether moeten gooien, maar alleen op de kabel. Ach, het is en blijft een bedrijf, ze hebben het iig geprobeerd om het IETS te laten worden aan het begin (wat toen ook wel goed gelukt was), maar terug in de hoek werdt getrapt door de commercie.. :@
ach en wee:/

:)

commercie idd
Ik zat het vandaag in de auto te luisteren, terwijl ik op mijn vriend stond te wachten. Echt constant dezelfde nummers... :S Heb toch maar een cdtje aangezet

Staat altijd aan op t werk en was me ook opgevallen.Jammer,dan maar weer een cd-tje om de mensen tevreden te houden.
tja ik kon het ook echt niet lang meer uithouden met de nieuwe formule, ik ben maar weer overgestapt op radio Veronica en 538...ook niet super maar ja daar heb je tenminste wel betere, leukere dj's en ze draaien ff wat gevarieerder.
Uitspraak van Jajaja op zaterdag 6 mei 2006 om 00:34:
ik ben maar weer overgestapt op radio Veronica en 538

Na 1x slam fm was ik al meteen overgestapt naar 538, daar draaien ze zelf nog betere muziek (y)
vooral van diepens dance department bv niet teveel gepraat, gewoon goeie muziek, als je ervan houd tenminste
Of zaterdagavond tussen 7 en 8 Basz op radio nens 105.3FM met bas en ik ;)
Vind slam ook steeds minder worden doe mij maar fresh fm of veronica
Radio zuigt (n)
Tja ik luister ook al een tijd geen Slam FM meer, of ik zet wle een Cdtje of een mp3-tje op (een lekker mixje ofzo) of anders maar 3FM.

Jammer dat het zo gelopen is met ID&T radio/Slam FM. Helaas blijkbaar dus niet genoeg 'bodem' voor (commercieel) succes.
me wekker gaat aan met 3fm:D
en op het werk veronica :D best leuke zender.
eerst patrick kicken en dan als afsluiter een stuk cabaret, en ergens in de middag nog een zooi moppen:D
en dat alles afgewisseld met van alle soorten muziek:)
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
meestal 3fm

funx & arrow jazz wordt ook vaak geluisterd hiero...
vooral arrow jazz heeft veel goeie muziek
Artiest Faux
arrow jazz is ook de bom...

vooral op zondag met ..gilles petersons's world wide show

Slam fm (y)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1496, 2262}
vind het wel een goeie zender :P alleen ze mogen net zoals skyradio wel doen.. Nooit dezelfde plaat tussen 9 & 5! :D
Artiest Dacato
Uitspraak van Q-bix aka Bushdoctor op zaterdag 6 mei 2006 om 08:52:
vooral arrow jazz heeft veel goeie muziek

Yep me to!

Slam FM sucks echt zwaar!!!
Dit kan je niet meer in het rijtje dance zender zetten....:no:
Nee, zelfs die nieuwe zender CAZ trekt af en toe nog betere ouwe dance klappers uit de kast dan Slam.
Meestal dus of 538, CAZ of Arrow Jazz.
En in de weekenden natuurlijk VanDiepens Dance Departement (y)
Vrijdag StuBru...Switch :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 43992, 69091, 71165, 45735}
sinds ze Lexi-On Air en Q-Dance eraf schopten luister ik er zowiezo al niet meer naar
Uitspraak van Arjan Beukpad op vrijdag 5 mei 2006 om 23:37:
maar met het publiek zoals ons is te weinig om de pot te vullen om de zender 'niet commercieel' te houden

Ze hebben de frequentie goedkoop kunnen kopen

Lang leven fresh fm

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 mei 2006 om 23:39:
radio is sowieso kut

(Y)
Uitspraak van Pithune/Shadow Interaction op zaterdag 6 mei 2006 om 12:39:
sinds ze Lexi-On Air en Q-Dance eraf schopten

Wat denk je van thunderdome radio! Hoorde later dat het 1 van de best beluisterde programma's van nederland was!
Uitspraak van Govert Kreuk op zaterdag 6 mei 2006 om 14:04:
Hoorde later dat het 1 van de best beluisterde programma's van nederland was!

ha das leuk :), is er nu niet meer ofwel?
Uitspraak van Govert Kreuk op zaterdag 6 mei 2006 om 14:04:
Wat denk je van thunderdome radio! Hoorde later dat het 1 van de best beluisterde programma's van nederland was!

idd erg goed programma toen ja...

in de tijd dat industrial nog reel was tussen alle hardcore (ipv alle bagger die nu uitkomt)
laatste aanpassing
Artiest D-Rom
Uitspraak van Jajaja op vrijdag 5 mei 2006 om 23:25:
grappen om van te huilen zo slap!

Hoorde er laatst toch een goede grap op over Gordon :x
tis echt een teringzender

vind er niets mis mee. ik hoor het net graag onderweg.
gewoon klote voor jullie dat er schijnbaar niet genoeg sponsoren te vinden zijn voor pure house zender.
onderweg in de auto luister je er maar een kort tijdje naar, dan valt het nog wel mee ja maar als je ELKE dag op je werk de HELE dag slam!fm moet luisteren wordt je er echt helemaal gek van, dat hou je niet lang vol hoor.

Ik ben echt helemaal afgeknapt op die zender...

Uitspraak van Jajaja op zondag 7 mei 2006 om 17:57:
onderweg in de auto luister je er maar een kort tijdje naar

ik niet, zit voor mijn werk veel op de weg.
Uitspraak van Scape op vrijdag 5 mei 2006 om 23:39:
Duncan

hij is gewoon een kk kneus die alleen maar dollar tekens in zn ogen ziet.

vuile oplichter

Slam!FM is belabberde zender geworden!

altijd al geweest
slam fm is leuk voor uurtjedan zijn al hun nummers al geweest
Idd je hoort nog niet meer of je radio 538 of slamfm (wat begonnen is als dance zender) hebt opstaan...
Ik moet in het weekend altijd van 7 tot 12 in de ochtend werken. In deze tijd heb ik Rampeneren van Partysquad wel 4 keer gehoord:O 8Ball - my love kwam er ook 3 keer voorbij. En dat in 5 uur tijd.. Zo gaat het met alle muziek die ze draaien! ID&T radio vond ik altijd wel goed. Maar slam!fm is echt zo'n slechte zender.. En als je aan het werk bent en je moet elk nummer 5 keer horen op een dag dan wordt je daar een beetje gek van:O
Fresh FM :D dat is de enige zender die nog goeie muziek draait, dance classics top40 enz. klasse.
De rest van de zenders 538 slam fm vooral is gewoon brak (geworden)
alle zenders zijn kut
Slam!FM is belabberde zender geworden!

altijd al geweest

laatste aanpassing
Uitspraak van Sedatephobiac op dinsdag 9 mei 2006 om 10:05:
Ik moet in het weekend altijd van 7 tot 12 in de ochtend werken. In deze tijd heb ik Rampeneren van Partysquad wel 4 keer gehoord 8Ball - my love kwam er ook 3 keer voorbij. En dat in 5 uur tijd.. Zo gaat het met alle muziek die ze draaien! ID&T radio vond ik altijd wel goed. Maar slam!fm is echt zo'n slechte zender.. En als je aan het werk bent en je moet elk nummer 5 keer horen op een dag dan wordt je daar een beetje gek van

Kijk dat bedoel ik nou ook he, ze hebben maar een stuk of 15 nummers die ze de hele dag door blijven draaien...:-(