Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 13:48:nooit van me leven zal ik samen strijden met een kakkerlak
Strijd je weleens dan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 13:54:nooit van me leven zal ik samen strijden met een kakkerlak
Strijd je weleens dan
hoezo?? ga je mee, altijd gezellig de fans van forza utreg
ken je lange daan??
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 14:03:COCkroach....
Een lul vind jij wel lekker he
dies goeedddd
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 14:05:amsterdam
Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 14:08:amsterdam
Ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
am-STER-dam
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 14:08:gezellig hand in hand met de duitsers over de straten lopen
Wat heeft ajaks met Duitsland te maken?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 14:13:am-STER-dam
Dat vinden ze daar wel lekker die anushoppers aus 020
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 14:14:gezellig hand in hand met de duitsers over de straten lopen
Wat heeft ajaks met Duitsland te maken?
vraag ik me ook al af
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 23:00:Lekker vechten met moffen engelsen of met jou misschien
hij snapt het
he hou is op
kinderen
kinderen
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op donderdag 4 mei 2006 om 22:32:vindt je dat alle harde kernen van nederland bij elkaar moeten komen voor het nederlands elftal in duitsland ???
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 15:23:hey darksider jij heb toch een stadion verbod i,v,m antwerpen whahahahaha oke dan jongen ik ook die kanker gekke spreek je gr pitbulllllllllllllll 1983
tja moet over 6 maanden voorkomen, ze gaan de zaak herzien.
spreek je gauw weer latrzzz
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 15:29:hey darksider lekker is dat he een stadion verbod ik geni er echt van en alsik erweer in mag zorg ik welweer dat ik er weer niet in mag is de kick whahahahaha de kanker met ze hoeren club de fik er in whahahahaha laterssssssssss
hooligan ?
Uitspraak van FC Ultrajectum op vrijdag 5 mei 2006 om 15:57:we hebben niemand nodig we maken ons eigen pleziertje wel in duitsland
met je oranjeleeuw op je hoofd!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 15:29:hey darksider lekker is dat he een stadion verbod ik geni er echt van en alsik erweer in mag zorg ik welweer dat ik er weer niet in mag is de kick whahahahaha de kanker met ze hoeren club de fik er in whahahahaha laterssssssssss
hihihi gekkie
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 16:27:dat willeng die jodeng niet,
willeng dor mannen gepeipt wordeng
Ja en wij zingen ook hand in hand
Pierlala
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 16:28:Ja en wij zingen ook hand in hand
1 keer paar jaar op dat bootje toch
Moet jij die niet testen met dit lekkere weer
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 16:25:Dat is een uitdrukking hier boefinnetje Niet perse dat jij weg moet...
Maar jij Harde Kern ? Sinterklaas bestaat toch ook niet ?
ik herhaal: waar haal jij de illusie vandaan dat ik mezelf profileer als harde kern
je hoopt dat ik dat doe zodat je er leuke "gevatte" opmerkingen over kan maken, maar helaas die raken nu kant nog wal
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 16:29:1 keer paar jaar op dat bootje toch
Hoeveelste keer is dat dat je dat daadwerkelijk post jochie
Obsessie
De topboys van feyenooit knoeien met de jonkies
En dan over 10 jaar "Het leven van Frans- HVT, een hooligan op ze knieeen"
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 16:28:Ja en wij zingen ook hand in hand
nee jullie lopen hand in hand op de gay pride parade in de homohoofdstad van europa

![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)