sportschool zat je aanraden eerst goed in te trainen, hebben ze mij namelijk van de week ook vertelt
ja maar het advies opde sportschool is om te huilen
zet je eet schema dan maar eens neer
's ochtends:
100 gram bambix met water ( 12,4 )
30 gram isopure ( 26, 82)
400 ml melk (16 )
10 uur:
3 boterhammen met kipfile ( 22,32)
250 ml magere kwark (22,75)
12.30
4 boterhammen met 100 gram kipfile ( 40 )
2 eieren ( 8 )
15.00
100 gram havermout met water (11)
25 gram isopure ( 23 )
1 banaan (2)
18
100 gram rijst (7,5)
100 gram kipfile ( 30 )
200 gram groente ( 2)
21 uur
weight gain shake ( 20 )
21.30
80 gram havermout ( 8,8 )
350 ml kwark ( 35)
voor het slapen gaan: Blikje tonijn ( 35,76 )
Totaal :
323,35
Aaaah ik vond het meer een beetje van ik weet alles en jij weet niets over komen (f)
Aaaah ik vond het meer een beetje van ik weet alles en jij weet niets over komen
zo komt het ook over..
aan sportschooladvies heb je over het algemeen niks.
mischien voor een lilliputter ofzo
jij zit er tog heel ruim boven? ik ook hoor, daar niet van.
Ik neem idd 4 shakes op een dag, na trainen en als ik opsta en ga slapen.
cal. 4325 pro 435 vet 143 koolh 335
zijn 7 maaltijden
MT 1
50 whey
2 bruin brood kipfilet 100
verse jus
MT2
3 brood 200gram makreel 1 appel
MT3
50 gr rijst 150 doperwten 150 gr vlees (run)
MT4
3 brood 150 kalkoen 3 pl kaas tomaat
MT5 200gr aardappels 200 groente 200 biefstu
mt6
3 brood makreel
MT7 7ogr proteine 1 banaan
na trainen neem ik 75 gram vitargo en 50gr eiwit
Ik zit op 435 gram per dag
Bovendien zeggen de mensen van Gaspari en Universal dat een kracht en masse sporter maximaal 2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht per dag moet eten. Daarnaast kun je per uur maximaal 30 gr eiwitten opnemen ( mits ze goed verteerbaar zijn, dus sowieso geen wei-eiwitten)
ik heb een sponsor die mij heel goed verzorgd.
oh dat is netjes!!
doe je dan op hoogniveau wedstrijdsport? Aan je profielplaatje te zien thaibokse ofzo??..
Trouwens.. gelatine bevat de hoogste eiwitwaarde 85!! gram van de 100.... en slechts 1!!! calorie! ... Zijn er dan makkelijke manieren om gelatine in bepaald eten te verwerken ofzo??? zou wel fijn zijn
maar waarom zoveel dan?
is volstrekt overbodig lijkt me..
Ik zal je uit je droom helpen.
- 1 gram eiwit = 4 kcal
- 1 gram koolhydraten = 4 kcal
- 1 gram vet = 9 kcal
Ik vroeg mij af of het waar is dat als je teveel eiwitten inneemt (t.b.v. krachttraining) dat het dan wordt omgezet in vet.
Ik verbrand erg veel, dus ik heb geen ;ast van d ehoge hoeveelheid eiwitinname, als ik het niet doe gaat mijn zweet stinken. Ik weet niet of dat een direct gevolg is van te weinig inname.
Ik ben geen kracht/massa sporter. En mijn stofwisseling is goed/zeergoed, dus ik hoop dat ik weinig last krijg van mijn nieren.
En dure grap, valt mee hoor, ik heb een sponsor die mij heel goed verzorgd.
Rude V, mijn voedingsschema staat hierboven, en idd, Rinus is voor krachtsport, maar ik train ook kracht, en ik moet soms wat aftrainen en dan weer aankomen en ik moet gewoon optimaal zijn, qua energie om te presteren. Het is moeilijk om voor een relatief jonge sport, een goed schema samen te stellen.
OK, meer koolhydraten dus, ik heb het ook alleen als ik zit te kutten met mijn dieet, en dat is altijd net na een wedstrijd, als ik gezopen heb, slecht gegeten en weinig slaap
uit welke droom wil je me helpen?!...
denk je dat ik dat nog niet wist.. dat zijn overigens wel gemiddeldes.. en gelatine is geconcentreerd dus dan is dat anders.. kijk voor het gemak eens naar de voedingswaarde ervan voor je wat zegt;
http://www.voedingswaardetabel.nl/product.asp?prodID=663
Was uit je droom dat gelatine maar 1 kcal zou zijn
Maar mooi dat je er al wat meer van weet , heel goed, maar dan moet je ook snappen dat 85 gram eiwitten per 100 gram nooit maar 1 kcal kan zijn
eieren eten en paardrijden is toch ook goed voor spiermassa!?
Zeker alleen weet bijna niemand dat, in een badpak trainen schijnt goed te zijn voor harde en droge massa hoorde ik gister van Tini Ketamini ik zelf heb daar nog geen ervaring mee..
http://home.tiscali.nl/~wr4435/badpak/foto.html
Zeker alleen weet bijna niemand dat, in een badpak trainen schijnt goed te zijn voor harde en droge massa hoorde ik gister van Tini Ketamini ik zelf heb daar nog geen ervaring mee..
http://home.tiscali.nl/~wr4435/badpak/foto.htm
maar je hebt gelijk, ik heb het laatst ook geprobeerd.. ik zeg je succes verzekerd
zijn egt fijn..mischien heeft de C&A ze ook wel.
als je nou tijdens de vlaggetjesweken gaat helemaal haha
badpakweken
ff vraagje. Als je n uur voor je training langzame eiwitten inneemt voorkom je catabole toestand tijdens training (spierafbraak). Veel mensen nemen direct na de training snelle suikers (AA of dextrose) en ook snel daarna snelle eiwitten.
Zijn snelle eiwitten ook uit normale voeding te halen of alleen uit supplementen (whey)?
Is 300 ml kwark genoeg voor Tijdens én Na de training qua eiwitten??