pep is mn vriend waar ik geen dag zonder kan maar soms wel ff moet maar dan is het 2 dagen in de maand dat het niet bij me is hij is echt vet lkkr
geen idee
ik heb nog nooit gegeten
Ok pep kan leuk wezen maar waar ligt voor jou de grens is dat
- alleen op een feest
- Alleen in het weekend
- of elke dag
Graag jullie mening
echt alleen op speciale gelegenheden.
Ik vondt na men eerste paar keer pep echt dikke zooi, vooral het uren nadat je buzz al weg is wakker liggen maakte mij compleet geschift, je ligt daar te stinken in je nest gevangen door allerlei soms behoorlijk paranoia gedachten die in hoog tempo op je afkomen.
Ik vond die negatieve ervaring het positieve van pep nie waard.
Nu heb ik onlangs in een onbezonnen bui nog eens terug pep geprobeerd en ditmaal ben ik gewoon niet gaan slapen en dan valt die negatieve kant volledig weg.
Gewoon afteren met wat mededaders op de sofa voor de TV en zelfs de paranoia verdween volledig. Je kater voelt zelfs bijna aan als nagenieten want je zit er met zen allen even wazig te zijn.
Sindsdien is dat spul echt men kop in gekropen, ik ben er best van verschoten hoe geestelijk verslavend het voor mij is.
Dit weekend was de derde keer sinds ik pep herontdekt heb, en men gebruik en drang ernaar begint al uit de hand te lopen.
Met andere drugs heb ik dit nooit gehad, sos of pillen zijn leuk als het er is maar ik zit niet zelf regelingen te verzinnen om weer een kans op gebruik te creeren.
Pep is echt veruit het verslavenste middel voor mij persoonlijk dus ik heb maar per direct besloten om er gewoon mee te stoppen voor het echt een probleem wordt.
Heel lekker dat wel
pep isKUT
Had het maar een kut..dan was ik er zeker verslaafd aan..
Had het maar een kut..dan was ik er zeker verslaafd aan..
pep, gebruikte het elk weekend! Maar echt, wat er allemaal voor rotzooi door heen zit wil ik denk ik echt niet weten
ben 2 wk terug 1.5 week opgenomen geweest...eigenlijk door de pep, die heeft mn longen helemaal aangetast, ze hebbe stukje eruit moeten halen via de zijkant van me lichaam..
dan ga je er toch ff iets anders mee om, probeer het nu echt met regelmaat
PEP = voor mensen die ANOREXIA willen hebben
MDMA/XTC = voor mensen die snel hun brains willen laten aftakelen
PEP = voor mensen die ANOREXIA willen hebben
Volgens mij weet jij niet waar je het over hebt! Anorexia krijg je echt niet van pep, want de dagen na het gebruik vreet je zowat het dubbele van wat je normaal eet. Dus dat is bullshit! Als ik mooi aan de pep zit kan ik trouwens gewoon eten
MDMA/XTC = voor mensen die snel hun brains willen laten aftakelen
jajaja Jij wel ja
Gebruik met mate![]()
mdma = magic
Uitspraak van ZwiK -grote doppen niet te stoppen! op maandag 8 mei 2006 om 10:53:
Gebruik met mate mdma = magic
jaja zo ken ik er ook nog wel een paar
van pep blijf je iig meer jezelf dan van M
jajaja Jij wel ja
Jah maar van pep ga je mensen in elkaar trappen
kan je iedereen overhalen
voor mijn NOOIT meer..
Ok pep kan leuk wezen maar waar ligt voor jou de grens
Kan je ertegen, dan gá je ervoor en wordt het KNETTER worden en STAPPEN of anders KAPPEN met die GRAPPEN Gna Gna GNA GheHehe
PEP is een SPIEGEL...