Partyflock
 
Forumonderwerp · 869748

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.


Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E

Het leek even een maandje rustig voor Dawn of Dance, in april was er geen gelegenheid voor een D.D.O.D. en zo kon er even van welverdiende rust genoten worden, al gingen achter de schermen de voorbereidingen natuurlijk eigenlijk gewoon allemaal door. Mr. E. ging weer aan de volgende tekening voor de flyer werken, persberichten moesten geschreven worden en natuurlijk komt de allereerste editie van Out of the blue in de Azotod in De Meern op 19 mei aanstaande ook langzaam maar zeker al dichterbij. Ook wordt er op dit moment hard aan de teksten voor de website www.dawnofdance.com gewerkt, veel werk en het valt soms niet mee, zeker niet als je ook een 'gewone' baan van 40 uur hebt, ook nog enigszins een sociaal leven op peil wilt houden en ook nog eens wekelijks wilt draaien op www.sonicradio.nl, Nederlandse enige 24/7 Harddance internet radiostation .

Het blijft echter elke allemaal de moeite waard als je op de avond van het feest zelf dan lachende gezichten ziet die het waanzinnig naar hun zin hebben, als de bezoekers tevreden zijn is Dawn of Dance het ook. Dat is immers één van de de hoofredenen geweest om ooit met D.D.O.D. te beginnen; mensen een leuke avond/nacht geven met goede muziek en een gezellige sfeer en tegelijkertijd te proberen om je favoriete muziek Harddance wat bekender en de scéne wat groter te maken en als je dan ook nog eens de kans hebt om DJ's die nog niet zo vaak op feesten hebben gestaan of soms zelfs misschien nog helemaal niet de kans te geven om voor 'echt' publiek te laten draaien dan is het al het harde werken gewoon elke keer meer dan waard.

Twaalf mei aanstaande is het dan ook weer tijd voor een volgende editie; D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution - Second Coming, na de succesvolle eerste editie 4 februari jongstleden is het dan nu tijd voor de tweede editie van deze samenwerking tussen D.D.O.D. en Hardhouse Revolution.
Afgelopen keer draaiden Charly, C. + C., Jim Justice, NoFear en The Dawn de sterren van de hemel in een duizelingwekkende vijf uur durende muzikale revolutie waarin de Harddance café De Trappist in Amsterdam overnam en nu is het dan tijd voor de volgende stap. Twaalf mei zullen de volgende DJ's achter de decks gaan staan: BeNRG back to back C-Real, Charly, W en The Dawn, wees voorbereid op een avond gevuld met de lekkerste Harddance als de deuren van de Trappist om tien uur opengaan tot zij zo rond drie uur weer zullen sluiten.

Zowel Charly als The Dawn zijn natuurlijk geen onbekende namen op D.D.O.D. ook als residents van Dawn of Dance zijnde en uiteraard kennen we Charly onder andere als de man achter Hardhouse Revolution, Sundays @ School en Hardhouse! Ook stond deze pas 22 jarige DJ het afgelopen jaar op veel verschillende feesten, waaronder ook afgelopen zaterdag 29 april toen hij zowel overdag back to back met M.D.A & Spherical draaien op de I love hardhouse queensday streetrave, als s'avonds back to back met Nazzz op I Love Hardhouse vs Riot in Kingdom the Venue in Amsterdam. The Dawn zal deze avond openen met haar mix van funky en techy platen opbouwend naar de tweede DJ van de avond, te weten Charly die om twaalf uur het roer zal overgeven aan W.

W is een uit Den Haag afkomstige DJ die nu al zo'n zeven jaar draait en ooit begon met het draaien van hip hop en R&B, vier jaar geleden begon hij met het draaien van verschillende soorten Dance muziek, variërend van groovy tot trance en van trance tot de Hardtrance/Harddance. Sinds 2004 zit hij bij boekingskantoor Elusive, waar hij zich onderscheidt door zijn specifieke manier van draaien: trancy, hard, rauw, soms iets te snel en met veel bootlegs. Zijn grootste voorbeeld is niemand minder dan de Japanse ‘superstar-DJ’ Yoji Biomehanika die één van de grootste passies in zijn leven is en sinds kort is W zich ook al meer en meer aan het verdiepen in het produceren.

Vanaf één uur is het tijd voor BeNRG en C-Real om samen plaats te nemen achter de decks, dit dynamische duo is beide gek van de ‘echte en pure’ UK Hardhouse die ze beide eten, drinken, slapen en ademen. BeNRG draait al een jaar of tien en heeft zich in het verleden al meerdere keren bewezen op Eye on the future, de Trance Buddha, Club 114 en tal van underground feestjes. C-Real draait inmiddels al een jaar of twee en is met name weg van het materiaal gedraaid door Tom Harding en Captain Tinrib dus breid je voor op veel classics en hoovers op D.D.O.D. meets Hardhouse Revolution. Zijn debuut in de Harddance wereld was op Greenline Radio toen hij een back to back sessie deed met C. + C. en nu staat er dan zijn eerste echte ‘feest-debuut’ aan te komen waar hij uiteraard erg naar uitkijkt.

Zoals elke editie is natuurlijk ook MC Budha weer van de partij om de diverse DJ’s aan elkaar te praten en nog net even dat beetje extra sfeer aan D.D.O.D. meets Hardhouse RevolutionSecond Coming te geven.

De draaitijden van die avond nog even op een rij:


22:00 – 23:00 The Dawn


23:00 – 00:00 Charly


00:00 – 01:00 W


01:00 – 03:00 BeNRG back to back C-Real

Dawn of Dance heeft kort geleden besloten om de DJ’s die back to back draaien in plaats van een uur, twee uur draaitijd te geven, op deze manier kunnen de diverse duo’s beter uit de verf komen dan in het uur dat zij eerst hadden. Dawn of Dance zal ook de back to backs uit het verleden die ‘slechts’ een uur mochten draaien dan ook zeker nog een keer uitnodigen in de nabije toekomst, zodat ook zij de gelegenheid krijgen om twee uur te draaien.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.



We take no prisoners... We only convert......

Other Upcoming Dawn of Dance events

Out of the blue 19th of May 2006 in DJ Café [location=6005]{Locatie met ID 6005 bestaat niet!} in De Meern
D.D.O.D. - Sacred of Summer 2nd of June 2006 with very special guest from the UK in Trappist in Amsterdam
D.D.O.D. Borderline invites UK Hardgrooves - The UK Reunion 16th of June in DJ Café [location=6005]{Locatie met ID 6005 bestaat niet!} in De Meern

Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution- First Impression
D.D.O.D. - Lost In Love
D.D.O.D. - Just Come


The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?



Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 12 mei 2006 om 16:09:
met bandje hoor je en bij die besloten feestjes vrijdag en zaterdag en dat feestje in LA gratis in kunnen.

Vind ik ook :yes:

Zijn die Engelsen trouwens al in Nederland dan?
nee, ze komen vrijdag nacht aan!
Ok dan. Maar weten jullie of er ook andere DJ's draaien daarna?
DJ's die een beetje Filth draaien bijvoorbeeld :p
ik kreeg te horen 15 euro (voor beide dagen en zaterdag 10 euro) en dat het zaterdag pas om 5 uur begint.
Artiest W
hellaas geen demo !!!
veels te lekker weer om binnen te blijven.

Hopelijk uurtje of 21 weg hoe wee tik nog niet merk et wel
denk met de trein dan nog ff zoeken !!! verleden keer dak in de trappist moes draaien wist een taxi chauffeur et nog geneens!!!

iemand tips !!!
daan had et over centraal eruit lijn 5 ofzo uit stappen bij leidse danm kleine stukje lopen!!
Artiest Raven
Opzich wel humoristisch... Iemand draait op DDOD en weet geen eens waar het is terwijl het al bijna 1 1/2 jaar word gehouden. So far fot the harddance lovin' ;)
 
:D heb dr zin in
Ik kom helaas in me eentje vanavond me lieftallige vriendin Elena kan niet :cry: wel jammer hoor Lena maar doe wel een dansje voor je en of je plakt gewoon je broertje achter het behang dat je gewoon wel mee kan!

Goed ga eerst eens gezellig eten bij me opa en oma :S en dan snel weer naar huis omkleden en hup de trein in..

Mocht je nog wel gaan Elena bel dan eventjes dan spreken we nog wel wat af :yes:
Uitspraak van ®aven op vrijdag 12 mei 2006 om 17:15:
Opzich wel humoristisch... Iemand draait op DDOD en weet geen eens waar het is terwijl het al bijna 1 1/2 jaar word gehouden. So far for the harddance lovin' ;)

Shame on you!!! ;p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:17:
:D heb dr zin in

ik ook ik ook ik ook!!!


Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 12 mei 2006 om 17:33:
Ik kom helaas in me eentje vanavond me lieftallige vriendin Elena kan niet :cry: wel jammer hoor Lena maar doe wel een dansje voor je en of je plakt gewoon je broertje achter het behang dat je gewoon wel mee kan!

Gezelligheid :cheer: Jammer dat Eleen het niet kan redden ook

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 12 mei 2006 om 17:47:
Ik ga het niet redden vanavond :no:

Nee, dat klopt, jij zou het rustiger aan gaan doen, had je al gezegd toen topic er net was :)
Jammer voor je dat je weer zo een geweldige DDOD mist ;p ;p :roflol:
 
Ik heb er ook vreselijk veel zin in! Het word n top avond, want mn mannetje moet draaien samen met cyrille!
We maken er n feestje van!!!!!! Gezellig hoor!!:bounce: :yes:
Uitspraak van KRL op vrijdag 12 mei 2006 om 16:43:
weten jullie of er ook andere DJ's draaien daarna?
DJ's die een beetje Filth draaien bijvoorbeeld

Yup. Weet ik zeker!!! een vriend van me moet daar draaien en hij draait lekkere hardhouse/filth
En ja, vind het ook niet zo leuk dat ik niet mee kan.Ik wou op zich komen.
Broertje is ook niet zo zeer een probleem, maar ik kon vanmiddag maar niet mezelf dwingen om verslag te gaan schrijven met zulk weer.. dus moet nu beginnen.. want morgen ben ik sowieso een dag kwijt...en volgende week moet het al af!
laatste aanpassing
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 12 mei 2006 om 18:01:
Nee, dat klopt, jij zou het rustiger aan gaan doen, had je al gezegd toen topic er net was

Nou er zijn nog wat andere redenen hoor! Had eigenlijk Charel niet willen missen met het nieuwe nummer...maar ja, soms kan je niet anders :(
 
Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Eindelijk is het vandaag!!!! Heb er zin in! :bounce:
Iedereen heel veel plezier vanavond :cheer:

wou dat ik er ook bij kon zijn :cry:
Juist iedereen veel plezier tonight! En blazen maar!!!!
Ja, tis tijd, het begint:) Have fun all!
Ik ga denk ik ff kijken, maar charel draait pas om 23.00 dus voor die tijd hoef ik er niet te zijn :D
Doe ze de groeten daar.
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 12 mei 2006 om 22:08:
maar charel draait pas om 23.00 dus voor die tijd hoef ik er niet te zijn :D

tsssssss heb je mooi wat gemist dan o:) b):smoke:

Anyways man wat was het gvd weer lekker man, sta er elke keer toch weer van te kijken hoe goed de sfeer ook is en de muziek :lief: man!!!
Ik vond dat elke dj weer een hele andere Harddance set draaide waardoor je een heel gevarieerde muziek avond kreeg. Ik draaide zelf ook wat steviger (ff afgesproken met Charel van te voren) beetje techy, beetje funky met een lekkere bite ;p Charel vond ik ook wederom super draaien, vind het altijd super van hem, dat elke keer dat ik hem hoor, draait ie weer een hele andere set, vin dik echt knap (y).
W nam het mooi over en draaide ook erg gevarieerd, lekkere techy platen aan het begin en dan lekker opbouwend naar het wat stevigere werk, set had ook een heerlijke oldschool feeling.
En dan last but CERTAINLY NOT LEAT BeNRG en C-Real :respect: echt pure heerlijke het-gaat-maar-door-en-maar-door UK Ik kon gewoon iet stoppen met dansen man wat was dat heeeeeeerlijk!!! En onder Tainted Love (Was het nou Marylin Manson die het zong ja he?) KIPPEVEL!!!

Wat ik ook super vond is dat er best veel 'onbekende' mensen ook waren en die stonden zo duidelijk te genieten, echt machtig mooi om te zien, mijn avond/nacht is echt weer geslaagd en ben ook super tevreden

Alle DJ's :respect:
Alle partypeople :respect:
LOVE Music

Op naar volgende week in De Meern, superspannend, zla mij benieuwen allemaal en natuurlijk 2 juni de volgende DDOD in de Trappist met een wel hele bijzondere gast uit de UK, waar ik echt hele erg trots op ben dat ie komt draaien.

BRING IT ON!!!

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*
Veel plezier, Daantje!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 13 mei 2006 om 10:21:
Was het nou Marylin Manson die het zong ja he?)

:nee: Soft Cell (daarom heet de versie van Fausto ook Hardcell ;))

Pfff zo ben ik ff brak zeg, geen druppel alcohol op en toch verrot. Wederom ubergezellig in de good old Trappist, ff een complimentje naar de "debutanten" :D W is echt vooruitgegaan sinds de vorige keer dat ik m hoorde (bijna 2 jaar geleden), grappig genoeg ook in de Trappist destijds. En natuurlijk de Captain & Skipper, hahaha echt een geweldige actie gasten :D Goed gedaan, proud of ya, enne, succes ermee want jullie zijn vanaf nu waarschijnlijk net zo verslaafd als ik ;) :respect: dudes!
als eerste vond ik het echt super om een keertje gast dj te mogen wezen op DDOD.....jammer genoeg heb ik alleen charly eeen half uurtje gezien en c-real en B-nrg een uurtje. Liep verdorrie al om 22.15 in amsterdam maar was verkeerd gelopen , volgende keer beter!!
Ondanks dat het in mijn ogen wat rustig leek hing er een te gekke sfeer ......... Voor de geintreseerde mijn tracklist

VKTD - thats what i cry for (=oliver klitizing)
Oliver Klitzing - MP3 killed the dj (Sterling moss edit)
Yoji Biomehanika ;) - Monochroma (R. Toscani remix)
Sa.vee.ho - Disfuctionalism
Yoji Biomehanika ;) - Ding a ling (Scot Projecxt remix)
Eurotrash - Get up , Get down (Yoji Biomehanika ;) remix )
Jason Cortez - In my dreams
Lab4 - Groove Overdrive
Sol Ray vs Ben Eye & Log one - Revolution of your mind
(sol ray & Dark By Design remix)

ik beloof bijdeze dat een promo cdtje snel online gegooid zou gaan worden!

Thanks!!!
 
Willen jullie wat privacy???? :)
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 13 mei 2006 om 15:28:
Charel we hebben niet gewipt

In mn dromen wel hoor hahaha :P


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 15:51:
Willen jullie wat privacy????

k ben niet zo moeilijk. anytime, anyplace, anywheeeeeeere :roflol:
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 13 mei 2006 om 17:51:
k ben niet zo moeilijk. anytime, anyplace, anywheeeeeeere :roflol:

Op zich is het wel handig als er een wip is :D
 
:roflol: uitkijken voor w(h)iplash!
Hm weet nie, heb je wiples nodig Nadia? Isj gratisj :roflol:
Ik denk dat je zelf ook wel een opfrislesje kan gebruiken ;)
Al fiets ik 15 jaar niet, verleren doe ik het niet. Is met meer dingen zo O:)
Ik hoop voor jou dat het niet 15 jaar gaat duren voordat...;p

Ennuh wie zegt dat je het ooit goed geleerd hebt?
Zag toevallig mn beste referentie vanmiddag nog lopen :roflol: Zal volgende keer dr nummer vragen, kan je dr vragen of ik een racefiets de baas kan :P
Geef mij liever het nummer van je slechtse referentie :roflol:
Artiest {SHOWLIST artist 48643, 111499}
we zijn weer online met de beste dance

www.compleetfm.nl
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 13 mei 2006 om 11:50:
:nee: Soft Cell (daarom heet de versie van Fausto ook Hardcell ;))

Soft Cell is de originele artiest ;) maar dat nummer is dus ook een keer gecovert door Marylin Manson en dat waren zo te horen gisteren de vocals van hem :)


Uitspraak van Eleentje op zaterdag 13 mei 2006 om 11:27:
Veel plezier, Daantje!

Thanx Sweettie

Het was echt GEWELDIG superlekker weer, hele dag stralende zon en lekker dansen op blote voeten in het zand :lief:
Reece Elliot gehoord, was erg ok, Eddie Halliwell maginifiek as usual, JP ook erg super (dont you want my lovin :roflol: )
Prophet ook erg goed en stukkie Jochen Miller ook meegapkt, maar von dik erg langzaam :D
Supermooie hoed gekocht, kortom echt een supervette dag gehad :lief:
Kom maar op met morgen :9
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 13 mei 2006 om 17:51:
in mn dromen wel hoor hahaha :P

Hahaha, keep on dreaming babe!!


Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 13 mei 2006 om 17:51:
k ben niet zo moeilijk. anytime, anyplace, anywheeeeeeere :roflol:

Niet zo heel veel van gemerkt :P

Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 13 mei 2006 om 18:57:
Hm weet nie, heb je wiples nodig Nadia? Isj gratisj :roflol:

Hmm, niet dat ik weet maar goed als het toch gratis is doe mij dan maar een paar lesjes ;)

Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 13 mei 2006 om 19:00:
Al fiets ik 15 jaar niet, verleren doe ik het niet. Is met meer dingen zo O:)

Fietsen is natuurlijk wel heel wat anders :D
Uitspraak van Hans [Tallboy] op zaterdag 13 mei 2006 om 20:45:
zeg...jij laat je altijd rijden toch?

nee ze wou niet :roflol:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 14 mei 2006 om 13:55:
Hahaha, keep on dreaming babe!!

dat bedoel ik hahahahaha :P

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 14 mei 2006 om 13:55:
Hmm, niet dat ik weet maar goed als het toch gratis is doe mij dan maar een paar lesjes

haha wat ben je ook heerlijk nederlands, als t gratis is wil ze wel weer :D
voorproefje heb je iig al gehad:



:roflol:
laatste aanpassing