Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ja bij "ons" in Noordwijk is het dus ook niet betaalbaar voor een alleenstaande starter.. ik heb wel mazzel met wat ik nu heb! en blijf er lekker de komende tijd nog zitten ook!maar gast... je gooit wel ff je eigen glazen in zo!!!!
een feest is om te housuh man... lullen doe ik liever niet op een feestheb o mn spaarzame momente
hehehe!
nee ja ik moest gewoon mn Alfa met pijn en moeite inruilenmaar nu heb ik een Ferrari rode Seat TestArosa
whahha!
Hier ook, maar goed neem een leuk startkapitaal mee dus van mij part koop ik een krot dat ik opkan knappen
Klopt maar goed 5 minuten even de ins en outs vertellen heeft ook wel wat op een feest, ik bedoel hoelang had ik je wel niet gezien dan
Uitlaatje in het midden
Ja bij "ons" in Noordwijk is het dus ook niet betaalbaar voor een alleenstaande starter
En je weet gewoon nu al dat je tot second base komt
daar vergis jeje echt snel in gast! ik had ook echt veel gespaard... maar elk bezoekje aan de gamma ofzo kost je echt klauwen met geld! en daarnaast heb ik een erg dure smaak is geblekenhehehe! maar goed! heb het er allemaal voor over hoor
zelfs het minder naar feesten gaan kan ik nog wel hebben!
AWFSmaar toen moest jij zo nodig in de rij gaan staan voor eten.. dus... don't blame me!!
hehehehe!!
idden een heeeeeeeeeerlijke soundsystem erin
whehee! check em anders ff op de camping van SMS?
de woningstichting schiet ook maar niet op
Ach we zien wel, ben nu nog niet specifiek naar iets opzoek maar mocht ik toevallig tegen iets leuks aan lopen, wie weet .
Zie je me ook opeens minder feesten
Ja ik bedoelde voor koninginnedag. Was echt meer dan 6 maanden ofzo
Gast dit is geen over halen, dit is gewoon zieken
wie zegt dan dat ik je hiermee over wilde halen?![]()
![]()
en ja huren is idd gewoon ruk joh.. moet je maar zien of je uitgeloot word... of je moet in onderhuur gaan.. nou dat zie ik ook niet zitten!
a klopttoen was ik dus alles aan het sparen man!! ik kon ff niet anders.. al had ik graag overal bij willen zijn hahaha! maar ik ben weer back on track!!
dat is een feit ja.. dat was vast geen nieuwtje voor je![]()
Topic staat nu zelfs in mn volglijstmoet niet gekker worden hier
Ik vind je the bomb![]()
not me... een vriendin van me wel.. al 2x.. en die is er ook steeds over te spreken! dus wie weet ga ik ook nog is een keer! schijnt wel erg kicke te zijn! knap wat die mensen kunnen hoor
Ik heb geen idee, maar probeer voor die jongen het er zo min mogelijk over te hebben.
Helpt hem natuurlijk niet echt wat er in Uden allemaal rondgaat
Schatze wo bist du?
Ik kano'de iedereen eruit gister
Nu zit mn broer de hele tijd nerd opmerkingen te maken dat ik een vereniging moet zoeken
Moet bijna beginnen aan mn stage
Waar ga je stage lopen? Huisartsenpraktijk of ziekenhuis of een andere instelling?
Dan gaan we je echt snel zien op nationale tv tijdens de olympische spelen
Kinderpoli, dat is echt wel QicQen
Maar ik zit daar zo goed als alleen maar administratie te doen