Vind het zelfs een behoorlijk k.u.t. nummer...
Eerste deel is leuk tot die 4/4 beat erin komt...net als de remix van skelechairs...
Maar komt misschien bij laatste ook omdat ik geen doormouse liefhebber ben...
Heb wel weer zin om te spacen op vex'd trouwens...was me vorige keer goed bevallen met een erbij...
Eerste deel van de track vind ik wel leuk maar als die 4/4 beat erin komt krijg ik zo'n gevoel...komt beetje inspiratieloos over op me net of hij het er gewoon achteraan heeft geplakt om een nummer vol te krijgen...beetje jammer gewoon...hij heeft betere tracks gemaakt...
TYHARO citeer 6 mei 2006 18:47
Ik ga niet eens voor VS ik ga voor planet mu night...ik zie wel wat VS zelf doet
precies, als ik ga kom ik voor Vex'D, Tim Exile en Mike Paradinas
[Marrrni] jonge jonge wat een gezemmel hier. En ook al weten we er de ballen niet vanaf. t gaat om de muziek en dat wij daar los gaan terwijl jullie daar ondertussen nog staan te mauwen over wie de beste dj's kent. stumpertjes
Ja man, dat kan jij echt weten
En Hand Throw is geweldig, net als Skelechairs Remix, en All The Children Are Dead, en...en...
Sjongejonge... Het gaat weer nergens over hier, beetje stoer lopen doen allemaal wie nou de grootste Glitch/Breakcore/IDM fan is... Wees een seen beetje open minded, het geen wat mij altijd zo aantrekt aan Breakcore feestjes(naast de mooie hoempapa deuntjes dan, is de geweldige, ongedwongen sfeer. Als een 'hardcore-gast' daarheen wil moet hij dat gewoon doen, alleen dan moet hij/zij niet aankomen zetten in zijn houthakkers outfitje en een beetje lomp met die benen gaan lopen zwaaien. Maakt mij niet uit 'wie' iemand is, gaat mij erom hoe iemand is, als iedereen nou gewoon lekker gaat genieten van de muziek komt alles goed...
Ooit was ook ik een 'hardcore-gast' ben alleen compleet klaar met die scene en de monotome beats. Wees blij dat er meer mensen naar dit soort feestjes gaan, komen alleen maar meer feestjes van. Ik ben het er mee eens dat het wel 'underground' moet blijven, maar ik twijfel daar geen moment aan. Dit soort muziek gaat de gemiddelde 'hardcore-gast' gewoon boven de pet. Zie je al zo'n kaalgeschoren dwaas losgaan op 8-bit?
het geen wat mij altijd zo aantrekt aan Breakcore feestjes(naast de mooie hoempapa deuntjes dan, is de geweldige, ongedwongen sfeer.
Precies...heb er dan ook geen behoefte aan dat dat verdwijnt en vervangen word door de gedwongen sfeer die heerst in andere scenes...je moet dit...je moet zus...je moet zo...zo dansen...niet zo...blablablabla...
Ze mogen van mij komen hoor...hartstikke welkom in de scene...vooral als je van die andere genoeg hebt...wat ik helemaal kan begrijpen...
Zolang ze die kutattitude die typisch is voor dat wereldje dan ook maar achter zich laten...
Typisch Nederlandse mentaliteit, kijken wie er stoerder dan de ander is
Precies...heb er dan ook geen behoefte aan dat dat verdwijnt en vervangen word door de gedwongen sfeer die heerst in andere scenes...je moet dit...je moet zus...je moet zo...zo dansen...niet zo...blablablabla...
Hey, jij bent hier van de ''je moet niet hakken, niet in aussi's lopen, ...''
Nee...ik ben tegen het "je moet hakken...je moet in aussie lopen" dat is wat anders...
Voor mij part lopen ze in een roze tutu of naakt met enkel een sok om hun lul...
Orgenized Chaoz citeer 7 mei 2006 14:15
Nee, maar heb gneog mensen eruit getrapt zien worden omdat ze een blowtje rookte waar dat niet mocht, en dat moet mij niet gebeuren
Ik heb vorige keer ook gewoon geblowd daar hoor...
Niet eens controle aan de ingang...is zowieso al lang geleden dat ik ergens gecontroleerd ben aan de ingang op feesten...