Uitspraak van Hobbykip op dinsdag 25 april 2006 om 21:48:
1-2, 3-2
rotterdamse stinkhoer
rotterdamse stinkhoer
kakkerlak, hagenees wat is het verschil?
kakkerlak, hagenees wat is het verschil?
kansloze flikker acties
Of het gevolg?
virus jij komt net uit de luiers man..
nu is het weer 60
het waren 2 schiedammers toch???
Uitspraak van the_virus op dinsdag 25 april 2006 om 21:56:
jij bent er nooit uitgeweest
http://www.superdudes.nl/hardstyler16
kut ventje
De 20 jarige arrestant die werd opgepakt voor de poging tot brandstichting is in het bezit van een Feyenoord tattoo. De man heeft bekend dat hij de ADO attributen had meegenomen om verwarring te zaaien.
Bron AT5
winkels beroven in Zwitserland
keeper met vuurwerk bekogelen
je eigen vriend neerschieten met een vuurpijl
Ajax- amateurs opwachten
supportershome proberen in brand te steken
Ajax- amateurs opwachten
Ajax- amateurs opwachten
Uitspraak van J4L op dinsdag 25 april 2006 om 21:34:
De 20 jarige arrestant die werd opgepakt voor de poging tot brandstichting is in het bezit van een Feyenoord tattoo. De man heeft bekend dat hij de ADO attributen had meegenomen om verwarring te zaaien.
gerucht ja........
jullie ok zo te zien
ik alleen heb er al een stuk of 1000, de een nog beter dan de ander
die is toch ook door jullie uitgebracht.
wij fluiten geen spelers uit
bij ons zit het het altijd vol
wij gaan altijd
bij ons komt iedereen rotterdam
wij zijn de gekste
no one likes we don't care{maar wel heulem met uhf midden noord etc)
blablablabla
wij gooien geen aanstekers.....
etc,etc
Moet zeggen dat jullie ook niet erg orgineel zijn...
Welke dvd?
heb je die dvd niet gekocht dan?
Deze gaat zeker in de top 20
t was zeker zo'n nepfeijenoord tatoo die in kauwgum papiertjes zitten verwerkt
a hoor voor verwarring leg je ado spulle in je auto
en het was dus de bedoeling om gepakt te worden. anders ga je niet dne haag spulle in je auto leggen toch
Nee vd herik
Heb 't sowieso niet zo op 20-jarige Feyenoorders uit Delft
Bron AT5
WHahahahhaha TRIESTER bestaat niet !
Zelf iets flikken en dan ADO ervoor op laten draaien
't bewijst maar weer is : hoe kakkerlakken zijn
WHahahahhaha TRIESTER bestaat niet !
Zelf iets flikken en dan ADO ervoor op laten draaien
't bewijst maar weer is : hoe kakkerlakken zijn
Het zou een Henna tattoo zijn.
Maargoed, dan is het iig beter dan 16 jarige aan te valle! en 7x zoveel man! En janke als jullie in de minderheid zijn?! zielig volk dat in 020 neuzenland!
Bron AT5
en als je als kakkerlak ook nooit ergens bij bent, omdat je toen nog in je pampers ronliep, moet je ook je muil houden!
Al die joden maar hopen dat het waar is zodat ze hun schuldgevoel over al die laffe acties een beetje kunnen kwijtpraten hier laatste aanpassing 26 april 2006 12:40
Bron?
Rox ziet er beroerd uit op die foto
Die hond ziet er beter uit!
hoe is het mogelijk, een grap die net zo vaak gemaakt is als de grap van de dvd
ik verzoek jullie weg te gaan en pas terug te komen als je ergens orginaliteit hebt opgedoken
Johhhhhhhhh, en als Ajax op haar eigen niveau geweest de competitie wedstrijden waren jullie voor 4x genakt joehoee
eer zo'n opmerking van niets
3-0
2-4
de feiten
ben 3
1-2 & 3-2 waren veel mooier
frustraties..ook origineel ja
doe het lekker toch
dan moet je het wel goed doen. en niet alleen maar mekkeren om een dvd en frustraties
'frustraties' zou trouwens beter verwoord kunnen worden door 'haat'
Fock de boel maar weer op met je Joodse bronnen
En flopkop we weten het nu inmiddels dat je voor Feyenoord bent, kom er nou maar eens vooruit
Hey kakkerlak
Feyenoord Rotterdam
Is dat een fiets?
Jammer, had nog wel fietsje kunnen gebruiken
.... jij lult ook lekker ja, als ajaks niet had gewonne ware ze toch niet door in de playoffs???
Hebbie nu nog fietsen of hoe zit dat?
weer heel veel geld in het laatje
is vernield
Niet teveel fantasie he SSM, die 50.000 joden staan daar naturlijk de aankomende jaren niet
Ik zeg toch niet dit jaar, als ze er ooit nog een staan
hih
Logisch als je aan het rennen bent, en geen tijd heb om achteruit te kijken
Frans je bent 17 ...
Maak je nou geen illussies....
Niemand van jou generatie heb ook maar iemand laten lopen...
En die dingen waar jij op doelt, moet je maar eens goed navrgen wie er eerst gingen rennen
harde kern het verleden is geen garantie voor de toekomst.
Groningen is bijvoorbaat al kansloos. Eerste kwartier maken we een goal en dan is het afgelopen, dat is geen aroogantie, dat is realisme
als je het realistisch bekijkt wint den haag bijv. van grunn en 2 keer van feyenoord .en maar roepen dat den haag in de ggd thuishoort
fc grunn was een foutje en natuurlijk laten die kakkies hun holmaatjes winnen als die dan maar weer proberen ons home aan te steken
En jullie geliefde palestijnen zijn er ook niet vreemd van
En was feyenoord vroeger niet een melaatsen-eiland ?
waar basseer je op dat het mij wat kan schelen wat feyenoord is en wat feyenoord doet ?
zijn jullie zo singleminded en hebben jullie nou niks anders aan je hoofd dan kakkies en feyenoord en brandfobien .niet te vergeten de bij elkaar gefantaseerde samenwerkingen tussen den haag en feyenoord?
Voor je het weet sta je voor de deur met je impala
Zou ik dan met jou lullen ?
dat moet je niet te hard wensen vraag maar aan wat vriendjes van je
nee want dan had je wel geweten dat ik veel wijzer ben dan jou en dat wat jij zegt geen reet uitmaakt
Bij mij loopt het anders af hoorMaar goed ontopic
WIJ zijn toch arrogant ?
Maar je gelooft in jezlf dus jij komt er wel
wij treffen elkaar vast nog wel eens in t topic
dat blijkt wel uit de rechtzaken die komen gaan ja
schitterend profiel heb je trouwens
vin je wel wat he, hoertje
schitterend profiel heb je trouwens
heel me huiskamer veranderd in een stroboscoop tunnel of terror
Hij is zogenaamd een hooligan en zo gek als een deur, ja hoor meneer de Uil, waar brengt u ons naar toe? Naar fabeltjes land... jajaaa naar Fabeltjesland
nee ok tis nu bloemist maarja vroegah wast nog de visbank
Moet jij zeggen bolle, durfde je afgelopen donderdag wel alleen naar het voorplein van je stadion te lopen?
jij zat misschien wel in de trein
denk nu zullen we het krijgen hoor, ik kwam jou en je bilmaat tegen op het Jodenvoorplein.... Kijken of die nou echt een hooligan is door me te mishandelen! Maar nee, je liep met je rode jodenpet gewoon lachend door. Stakker!
een rode pet????
kronkels in je hoofd, pannelap, je moet niet denken dat je me herkend op plaatjes die op internet staan en dan daar een of ander lulverhaal om heen kan gaan bouwen.
wat een stumper ben je
kronkels in je hoofd, pannelap, je moet niet denken dat je me herkend op plaatjes die op internet staan en dan daar een of ander lulverhaal om heen kan gaan bouwen.
Moet jij niet meldden bij omgebouwde kelly023 met drents accent, stumper, stakker
dit zag je zeker als een rode pet aan.
En jij komt Rene tegen bij de ArenA
jij bent echt niet goed hoor,
"dr frankenstein heeft gebeld, pablow.Hij stuurt je hersens terug
Ik ken Rene van gezicht, ik zie hem vaak bij AFCA, niemand kan dat hier van JOU zeggen baklap
Ik vond die ene kakkie wel tof die zich pas afvroeg wie die Pablo wel niet was, want hij had 'm nog nooit ergens gezien
En ADHD met rode pet? Nee, zit je er toch heel ver naast.
Pablo toch, moet je alweer verhaaltjes gaan verzinnen om jezelf beter te voelen. Stakkertje
Renee is de internethooligan van de eeuw, hier een grote bek.... Maar opstraat is het een stakker, met ze rooie ajaxpetje op... Losernerd
onder je Marihuanasprofiel voor kneus worden uitgemaakt door Kloon en dan onder je Pabloprofiel de opmerking krijgen dat je nog nooit ergens bij bent geweest.
les beter dan dat je zo'n zielige domme rotkop als jij heb.
Aan je reacties te zien zit je intelligentie ver in je schoenen ..
HELEMAAL NIETS IN VEROTTERDAM!
Pablo leest de fabeltjeskrant iets te vaak
je kaartje van afgelopen donderdag eens in dan Pablo'tje
grootste kneus hierzo is dat vriendje van je
Schizofreen ADHD Renee aka Sfinxx aka Joran Ries uit Delft aka Kimberly uit Spijkenisse aka Jay uit India aka Jessica uit Rotterdam aka King aka Cocacola aka McDonalds aka Burgerking aka Legalize aka Italiaantje aka Goedvellatje aka omgebouwde Kelly 023 aka Inguh aka drowned memories
Rode pet hooligans hahahahahahahahahahahahhahaahhaahhaha
je bedoelt denk ik: hahahahahahahahahahahaaaahahahahahahahaahahahahahaahahahaaaahaaaaaaaaaahahahahaahahahhahaa
010
010
Aan het begin van de middag pleegde een groep van enkele tientallen jongeren vernielingen in de metro. Ook liepen zij over geparkeerde auto's. Toen de politie wilde ingrijpen, gooiden enkelen met voorwerpen naar agenten. Daarbij raakte één agent lichtgewond. Elf jongeren, voornamelijk uit Capelle aan den IJssel, werden aangehouden
Dus alles wat in Rotterdam is heeft ook betrekking tot Feijenoord, omdat ze uit Rotterdam komen?
hebt het over ajaks??
barry's onee pablow's..onee uhh rode pet hooligan!!
een Amsterdammer dat zou doen in A'dam zou ik dat ook raar vinden, maar daar gaat het nu niet over..
met ze Gordon&Joling humor
Je bedoeld die ArenA-gangers...
Daar gaat het wel over, stenen naar je eigen stadion gooien die geen weerstand biedt
Joran Ries, Bananovic, King, Cocacola, Delftenaar, Jay, Jessica, Kimberly, Ricardo, Suzy, ADHD4ever, Renee, Vlaardingen, Zaaddam, ajaks, 020, Gaypalace de Gayrena en zo kan ik nog wel even doorgaan wie jij wel niet allemaal geweest ben bolle schizofreen met een rode petje op!