jaja ik kan al niet meer wachten....de milanezen moeten en de catalanen niet, dus verwacht niet dat Barça heel naïf zal gaan aanvallen, tenzij milan dat wel doet en dan wordt het een mooie open wedstrijd. De milanezen zullen wel gedoseerd de aanval zoeken(want anders worden ze in camp nou afgestraft
) later zullen ze wel meer drukken en komen omdat ze moeten..... en Ik zeg dat barça ze dan eruit counterd met goals van eto en invaller Larsson
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 26 april 2006 om 22:03:Nog steeds 0-0
thnx .. heb geen zin om te gaan kijken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:40:ben je niet aan het kijken?
nope me ma zit godverdorrie een film te kijke
En wederom een wedstrijd door een K#T scheids beslist.
Die goal van Milan was gewoon goed doelpunt.
Kon je alleen al horen aan het antwoord van van Bronckhorst.
Hoop dat Arsenal nu wint
Wat is dit voor taal???? Duits NL combi???
Die goal van Milan was gewoon goed doelpunt.
Kon je alleen al horen aan het antwoord van van Bronckhorst.
Hoop dat Arsenal nu wint
mooi die gool van swentkicof jwt bautenspiel was die he.:boeksie: for die slecht sheits hij alles afloten
Wat is dit voor taal???? Duits NL combi???
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 10:52:Sheva scoorde een zuivere goal, barca is puur poep : altýjd of een penalty mee of dit soort crap. hup ARSENAL hup
Ach ja, Costacurta had al voor rust rood moeten hebben. Eto'o was dus wel doorgebroken en daarbij was de overtreding ook nog onbenullig.
Barcelona is de terechte winnaar over 2 wedstrijden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 11:01:ze krijgen mij wat te vaak hulp van de arbitrage, ik denk een penalty of 25 alleen al in de competitie, maar Van Persie kan het in de finale nog rechtzetten
Gisteren misschien alleen bij die goal van Sheva, voor de rest floot Merk wel goed. In de competitie weet ik niet, maar dat is hier ook niet van belang
och barca heb t verdiend gezien beide wedstrijden
ben ook blij dat zij door zijn
wel jammer van die foute beslissing van de scheids over het doelpunt
maar goed die gast had ook idd al rood moeten hebben dus zo houd je het een beetje in evenwicht, zullen we dan maar zeggen.
was wel weer en ontzettend leuke wedstrijd
bveter als arsenal-villa, want watr een kutwedstrijd was dat
ben ook blij dat zij door zijn
wel jammer van die foute beslissing van de scheids over het doelpunt
maar goed die gast had ook idd al rood moeten hebben dus zo houd je het een beetje in evenwicht, zullen we dan maar zeggen.
was wel weer en ontzettend leuke wedstrijd
bveter als arsenal-villa, want watr een kutwedstrijd was dat