Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
haha, en je liet ut keuren aan vrouwen over, maar geeft um wel goeie tips
zullen we een dealtjuh maken? jij buikfoto ik lingeriefoto?
kwelgeest, als jij die buikfoto er niet opzet zoek ik je op en krijg je een portie klappen
Lig ik nog in de markt?
jij wilt wel erg graag..... maarre met alleen lingeriefoto kom je er niet
Lig ik nog in de markt?
tsss, een heel lijf voor een buik
ok ik doe ook wel mee als dan iedereen mee doet
maarre ik ga u allen teleurstellen....
de veelbesproken buik moet ook gevuld worden
Hahah boeien. Ik heb een krachtig lichaam ben denk ik 5 kilo te zwaar maar fitness 4 keer per week. Mijn vriendin vind het mega lekker wat wil een man dan nog meer?
Klopt maar tussen wel sexy en mega lekker zit een keer of 6 sex per weekend tussen denk ik zo
de klemtoon lag op het woord "toch" in die zin mjah, kheb 1 vent gehad die qua uiterlijk en lichaam helemaal was waar ik enorm op kick, maar die relatie had ook nie echt een lang leven hoor ghehe. en als je mentaal met iemand op 1 lijn zit, dan is de seks vaak ook lekkerder, dan wanneer je wel iemand hebt waar je lichamelijk van kan kwijlen, maar voor de rest vrij weinig mee deelt.
Volledig mee eens, daarom sext deze man alleen maar met vrouwen waar die wat voor voelt. Neem geen genoegen met minder. Nog nooit bij de hoeren geweest, nog nooit vreemd gegaan, nog nooit een neukertje gehad en alleen altijd super lekkere sex gehad zonder speeltjes of wat dan ook. En ik vind dat het zo hoort. Maar als je je alleen maar laat opgeilen door een lichaam snap ik best dat men erg veel mist in het leven