Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:17:ja ik zit eigenlijk te wachten tot er een lekkertje voorbij komt
en ik dan?
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:17:ja ik zit eigenlijk te wachten tot er een lekkertje voorbij komt
geduld is een schone zaak
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:11:dat beviel gisteren dus wel?
zit nog na te genietuh
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:14:uhm.... kan ik hieruit concluderen dat je meerdere mannen nodig hebt om je tevreden te houden?
Nee ik heb geen vent nodig om mijzelf tevreden te houden!
Dat is het juist!
En kan niet kiezen tussen al die mooie mannen.. Dus dan maar geen vaste man
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:24:En kan niet kiezen tussen al die mooie mannen.. Dus dan maar geen vaste man
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 19:14:kanjerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Lieffiiiiieeeee
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:30:Die Gerben vriend van jou is ook niet viesssssss
die is helemaal bezet...
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:11:Uitspraak van MISsion_imPOESible op maandag 29 mei 2006 om 18:04:
probeert niet op zuh duim te springuh
dat beviel gisteren dus wel?
Vroeger deed ik ook aan duimen en dan gaan je elementjes scheef staan, dus kijk maar uit met je duimpje friemelen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:17:I Agree.. Na 7 uur 's avonds flipt het topic meestal
Klopt!
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:31:die is helemaal bezet... haha al een tijdje....
Sjeize!
Zal je altijd zien
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:31:die is helemaal bezet... haha al een tijdje....
en en en, mikey ook?
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:34:en en en, mikey ook?
mikey ook... helaas...
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:34:en en en, mikey ook?
Hahaha we hebben helemaal niets aan die vrienden van hem!
Wat doet die gozer hierrrrr???
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:38:Hahaha we hebben helemaal niets aan die vrienden van hem!
pffff laat um maar terugkomuh als zuh vrienduh weer vrijgezel zijn jah hahaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:38:Hahaha we hebben helemaal niets aan die vrienden van hem!
weet ik zelf ook nog niet helemaal.... ben een beetje uhm... verdwaald....
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:39:weet ik zelf ook nog niet helemaal.... ben een beetje uhm... verdwaald....
kwil je de weg wel wijzuh heur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:39:Tijd om nieuwe mannen te werven? laatste aanpassing 29 mei 2006 19:40
hahaha jah zetten we jou effe op de uitkijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:41:hahaha jah zetten we jou effe op de uitkijk
Geen Probleem
Als de mijne er maar buiten blijft
laatste aanpassing
Laat je niet wegjagen door de aasgieren Ze kunnen hier best gezellig zijn. Maar sommige storten zich direct op vers vlees...
tssssss alsof wij dat ooooooit zouduh doen
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:43:Je kan neit eens nee zeggen als man of je bent al ingepakt
Jij hebt ook niets te zeggen!
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:43:Je kan neit eens nee zeggen als man of je bent al ingepakt
ah joh, staat je best schattig zo een strikkie
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:43:Geen Probleem
Als de mijne er maar buiten blijft laatste aanpassing 29 mei 2006 19:43
haha jah heur, zo een hebberd benk nou ook weer niet dat ik de vent van een ander wil
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:43:whoehoe, *snel onder linda kruipt en waarschijnlijk weer te laat is want altijd te lange zinnuh tikt* <----zie hier het bewijs.
linda---> super droge opmerkinguh vaak! (jahjah, khebbut wel guhzien hier en daar)
Whahaha, zal ik langzamer typen?
En dank voor het compliment
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:44:mooi dan kan ik jou eruit trappen...
Hahah dat kan mooi niet!
Ik was hier als eerste!
Dus jij trekt duidelijk aan het korste eind..
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:44:ah joh, staat je best schattig zo een strikkie
Vond ik ook al.. Maar dan moet die verder niets aan hebben he?!
Naakt met een klein schattig rood strikje
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:44:moet je de mannuh hier actief zien zijn als er nieuwe vrouw bij komt
Das dan wel weer waar... Is al weer tijdje gelee...
Wie is er eigenlijk van onze werving en sellectie?
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:44:alsof wij dat ooooooit zouduh doen
Ik wil voorkomen dat ie zich buiten de markt voelt liggen
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:47:Pas op je tellen jij hé ..
Jah ik zit te tellen wanneer jij aankomt.. Maar die TNT service is duidelijk niet zo best