46032x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
(permanent verbannen)
donateur
Hahahaa Nou ik wel hoor!
hou wel van vunzige verhalen
Dus kom maar op met die details
Oke, ik zal het netjes zeggen. Het is erg belangrijk dat je poesje ook behandeld word als je kontje behandeld word.
Zoiest, netjes toch?
P.s. ik kom niet los, gaf mannen gisteren ookal een oordeel of compliment zie echt niet in wat daar mis mee is...
donateur
aan verhalen hebben we nix
jij wil het gewoon ervaren?
Het is er niet voor gemaakt, maar op de juiste manier en als je er zelf voor open staat kan het best
mjah maar als je het zo bekijkt zijn borsten ook gemaakt om je kind te voeden, en er zijn vrij weinig vrouwen die ze alleen op die manier zien, dus tja
mjah maar als je het zo bekijkt zijn borsten ook gemaakt om je kind te voeden, en er zijn vrij weinig vrouwen die ze alleen op die manier zien, dus tja
hahaha inderdaad een lichaam is niet alleen functioneel...maar ook een omhulsel met schoonheid...
een kneus is ie niet!!
Hebben we gezien. klopt!
ahh.. wat lief!
Ben ook soms lief
lastiger verhaal hoor
Vindt het nu al niet leuk meer om te gaan proberen.
(permanent verbannen)
donateur
Dit is een vergelijking die helemaal niet ter zaken doet
Ik ben het hier mee eens, maar ik heb al zoveel meningsverschillen emt dat knappe mokkel
hallo mensen... ik zie dat t over iest heel anders gaat nu ik terug ben
Klopt, na 10en word flock geil, wist je toch wel???
Hohoho je poepgaatje kan ook heel heel erg rekken hoor als je er de tijd maar voor neemt En een vrouw moet goed geil zijn dat helpt ook
nou, sommige passen gewoon ECHT niet! haha
als je toch verdulleme eerst een uur moet oprekken voor je die 3 minuten lol kan hebben, hoeft ut voor mij al nie meer hoor haha. dan maar een maatje minder
Hehe opschepper
hahaha zo kan je het ook opvatten.
nou, sommige passen gewoon ECHT niet! haha
Dan moeten de dames maar van te voren de maten doorgeven misschien. Ze zijn hier al zo krap met cijfers.