Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 22:16:nee heb nergens spijt van want ik leef niet in het verleden maar ben blij met hoe mijn leven nu is
Dat is positief wou dat ik ook niet in het verleden keek.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 4 mei 2006 om 22:04:tja kijk dat ken wel zijn , maar ik weet zeker dat je altijd toch wel iets heb wat je liever had kunnen veranderen of kunnen verbeteren
soms moet je dingen leren door op je bek te gaan.
de fouten die je in verleden heb gemaakt bepalen voor een deel wie je nu bent.
Uitspraak van **GrOeNniEj** op donderdag 4 mei 2006 om 22:45:Dat is positief wou dat ik ook niet in het verleden keek.
hier nog 1
tuurlijk
soms moet je dingen leren door op je bek te gaan.
de fouten die je in verleden heb gemaakt bepalen voor een deel wie je nu bent.
maarja als je een vent heb die liever verhaaltjes van een ander gelooft dan het ff te vragen aan zn meisje of het waar is of niet tjaaa.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 18:45:spijt dat ik mijn lul heb laten verklein van 25 naar 21 cm
verkleine??? jij bent de eerste die ik hoor die um heb late verkleine
Is een beetje zonde om ergens spijt van te hebben.. zonde van je tijd om er over na te denken toch??
Ik heb iig geen spijt van de dingen die ik heb gedaan.. tuurlijk zijn wel domme dingen bij geweest.. maar dat heeft iedereen toch? Je beslissingen in je leven maken je wel tot degene die je nu bent en daar is niets fouts aan
Ik heb iig geen spijt van de dingen die ik heb gedaan.. tuurlijk zijn wel domme dingen bij geweest.. maar dat heeft iedereen toch? Je beslissingen in je leven maken je wel tot degene die je nu bent en daar is niets fouts aan