Partyflock

Forumonderwerp · 868294
Waarschuw beheerder
Ik snap het echt niet als ik telkens de reacties zie van gasten hier op PF: op gewoon mooie foto's, prive berichtjes waar men andere dames stalked en ga zo maar door...

Waarom kunnen jullie niet gewoon normaal reageren op een respectvolle toon? vrouwen zijn ook mensen en is geen neukvlees of wat dan ook...

Wordt het zelf een beetje zat. misschien dat sommige dames het wel leuk vinden als gasten zo reageren, maar ik neem aan dat de meeste dit niet vinden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 17:34:
Tip voor Jacky,
als een gast je weer out of the bleu vraagt om te cammen, moet je toestemmen. Alleen is jouw cam per ongeluk op dat moment kapot. Alleen geile praat kan altijd nog. Zorg dat hij iig met zijn lul in zijn hand achter zijn eigen cam staat, neem het op en zet het op internet.
Even een logje op flock en hij leert hij zal het nooit meer doen.

Das lachen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:50:
vrouwen zijn er voor de man hoor, wat denk je waarom de man 1 rib minder heeft. de hele maatschappij is al verneukt doordat vrouwen zo graag ook mannnenbanen wilden en wouden werken voor geld, maar bijna elke vrouw wil ook kinderen dus dan heb je de plicht om thuis te blijven en te zorgen voor je huis,man,kind.
en dan gaan ze zeuren als je zegt dat je discrimineerd. dat is net hetzelfde als ze gaan zeuren dat ze als neukobject gezien worden. hallo, ga dan niet in hotpants lopen op feestjes.
word er zelf allemaal door jezlf gedaan, duidelijke zaak van oorzaak-gevolg, en wie krijgt het op de flikker? de man

Relatie: nee

Gelukkig maar 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 24 april 2006 om 14:33:
- mijn uitspraken zijn geen gebakken lucht maar berusten op de waarheid
- het is geen schijn, maar feit en waarheid

weer een typisch voorbeeld van hokjes denken, niet iedereen is zo!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op maandag 24 april 2006 om 14:06:
Ik snap het echt niet als ik telkens de reacties zie van gasten hier op PF: op gewoon mooie foto's, prive berichtjes waar men andere dames stalked en ga zo maar door...

Waarom kunnen jullie niet gewoon normaal reageren op een respectvolle toon? vrouwen zijn ook mensen en is geen neukvlees of wat dan ook...

Wordt het zelf een beetje zat. misschien dat sommige dames het wel leuk vinden als gasten zo reageren, maar ik neem aan dat de meeste dit niet vinden.

Volgens mij probeer jij punten te score bij de vrouwen ;p

Waarschuw beheerder
Niet allemaal horr :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
A Wicked Mind>

"hokjes denken" dat is echt zo een term overgenomen van anderen... verzin eens iets nieuws. Elk mens denkt in hokjes, dat is de manier waarop ons brein werkt

Niet iedereen is inderdaad zo, maar de meesten wel.

Mr.­ Para Capibara>

Nee, maar dat had ik al eerder uitgelegd ;)

*FireFoxXx*>

I know :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 12 mei 2006 om 01:28:
maar de meesten wel.

Ik denk eerder dat jij het hebt over een kleine minderheid. Een beetje arrogant trouwens ook want als je suggereert dat de meesten zo zijn dan suggereer je dus ook dat je zelf een zeldzame uitzondering bent.
Waarschuw beheerder
Goed he :p

Ik heb genoeg mensen gesproken/gezien/viavia om deze uitspraak te maken... simpel stukje kansberekening op een redelijk grote en gevarieerde populatie.

Bewijs het tegendeel maar ;)

Waarschuw beheerder
wederom erg gelachen tijdens het lezen van de reacties op dit forum! :D genieten geblazen. Ga zo door!