Partyflock

Forumonderwerp · 867889
Werkzaam bij Crazyland
Artiest Mike S
Waarschuw beheerder
2 september gaat t gebeuren! mn solo, kan ik al mn fans weer blijmaken met een plekje op de lijst!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
heb genoten!! :9

Het was super, ik heb van begin tot het einde genoten

marja, waar is de topic? O:) hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe dat is ze niet waard, lol hebben we toch wel gehad :)

Waarschuw beheerder
Okay laten we dat dan maar niet doen :D

Het had helemaal schokkend kunnen zijn als er een dude het had afgelikt ofzo :-| maar gelukkig bleef het bij melkspuiten 8) :-/ hehehehe

wat een actie eigenlijk :respect: de gezichten van iedereen om ons heen die het zag gebeuren echt zo van :-| :O :vaag: :-/

Waarschuw beheerder
was het foto`tje wel waard AJ, die vrouw rechtsvooraan die constant aan het gillen was en die op een gegeven moment ook nog is uit de kleren ging... gezien?

het gillen kwam zelfs boven de muziek :D
Waarschuw beheerder
Dat moet dan bijna die in bikini zijn, die stond aan het eind een party te schreeuwen en te schelden gewoon genant... Moest ook door vrienden tot kalmeren worden gebracht.

Waarschijnlijk weet ze er zelf niet veel meer van want mozes die was echt aardig ver van het padje af. :vaag:

Waarschuw beheerder
t was weer s wat anders dan normaal .

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 10 september 2006 om 14:36:
het gillen kwam zelfs boven de muziek

En boven de mc :d

Waarschuw beheerder
ik vond de mc nie verkeerd hoor
heavy stem voor zo,n klein wijfie :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op zondag 10 september 2006 om 14:55:
Dat moet dan bijna die in bikini zijn, die stond aan het eind een party te schreeuwen en te schelden gewoon genant

Jah idd dat was die dame
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 15:41:
ik vond de mc nie verkeerd hoor
heavy stem voor zo,n klein wijfie :lol:

Zeker geen verkeerde stem, maar als ik naar een feest ga ga ik toch echt voor de muziek en niet haar stem. Soms is leuk maar om nou bij iedere plaat je mond open te doen is wat te veel van het goede.

Waarschuw beheerder
Zo heb me cker goed vermaakt! leuke sfeer en we zijn zoals altijd weer helemaal los gegegaan:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog geen een feestje van Mike meegemaakt die niet perfect was. Super, mede dank zij alle lieve, gezellige en mooie mensen. Wie gaan er komend weekend op Ibiza feesten?
Waarschuw beheerder
Fotos nu online :

Klikkie doen op mike:

[img width=400 height=265]http://xplicitmedia.eu/albums/09-09-2006%20Mike%20S%20solo/normal_09-09-06%20Mike%20S%20Solo%20index%20166.jpg[/img]

Geen registratie nodig (das alleen voor onze adult afdeling)

Have fun!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanavond ff kijken