Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 01:48:
as waar maar oooooooooooooooooooooooooooow zo leeg ...tijd voor een vriendje dus hihi 
hahah... yeah right
maakt niet uit. ik draai me toch suf als ik wil gaan slapen. en als ik dan eindelijk m'n draai heb gevonden krijg ik zo'n slappe arm in m'n nek geworpen. oid.
je smaen suf draaine is ook lekker... en lig in zijn armen eignelijk altijd gelijk lekekr.. dat heb je als je nooit gewend ben geweest om samen in een kingzise bed te slapen.. maar altijd in een eenpersoonsbedje heb geslapen samen
en een slappe arm in je nek.. .hmm nee geen slappe armen hier in iemands nek

zoek je de verkeerde uit
uitgaan op een donderdag is al weer een tijdje geleden. zo'n 6 jaar ongeveer. 
voor mij ook.. maar ben student

dan moet je eigenlijk wel wil je je naam eer aan doen.. ik stap al niet zo mega veel....was leuk vorige week drift

mega techno sfeertje! was genietuh moet wel een goed feessie zijn anders ga ik er donderdags de deurniet voor uit

maar dat is op zat. niet anders... ihihihhi
HEt wordt laat
Tuurlijk joh, ik zit in Alkmaar zij ergens in Fryslan. Zie je 't voor je dat ik nu nog ff heen rij?? 
ligt er helemaal aan waar je prioriteiten liggen... een grote fout in mijn leven.. is ooit 900 km verderop naar duitsland gereden om bij me te kunne zijn die nacht.. en me mee terug te nemen.. het is wat jij wil toch

hap niet zo man