persoonlijk vind ik Art of Fighters toch beter qua producties dan..
die van Noize Suppressor zijn ook niet verkeerd maar vind zelf toch die van AOF beter
die van Noize Suppressor zijn ook niet verkeerd maar vind zelf toch die van AOF beter
Noize Suppressor(+DJ Bike
)
+ Dj Bike?
De kicks van Noise Suppressor beuken ook niet zo geweldig.
vind je niet?? hmmmmmm
doe mij NS maar
Deze 2 bekende groepen uit italië zijn meomenteel erg bekent vanwege hun producties & optredens die ze neerzetten! Maar wie spreekt jullie meer aan?
Art of fighters
of
Noize Suppressor
Ikzelf toch meer van Noize suppressor, Producties vind ik beter & draaien.. tja Dj Bik
Noize Suppressor boeit me niet
en Art of Fighters boeit me ook niet eerlijk gezegd..
maar alleen Bike is smaakmakend
ik vind die gasten van aof beter maar dan wel onder meccano twins
Zekers lekker!








![[Mefke]](/images/user/72678_383076.jpg)


![[WZDG] Plank](/images/user/111911_3190266.jpg)



