Enne.. geniet nog van jullie avond mensen, hij is nog maar kort.
maar een vrouw op kisten opgerolde pijpen en ruitjes blouse, ken me niet voorstellen dat mannen dat aantrekkelijk vinden
ik vind het interresant dat er mensen bestaan die egt geeen leven hebben en alle woede van t dagelijks leven maar in topics eruit gooie
De snol
Die #%@#%@beer ook altijd
Kun je niet 1 lenen van Teddy?
Nee hoor, zo'n zieligerd ben ik ook weer niet, als het me niet meer interesseert dan kijk ik gewoon niet meer.
ja idd, een vrouw moet zich toch wel beetje vrouwelijk kleden mensen, ook weer niet TE!!!
maar een vrouw op kisten opgerolde pijpen en ruitjes blouse, ken me niet voorstellen dat mannen dat aantrekkelijk vinden
maar jezelf te koop gooien is al helemaal het uiterste
neej maar dat maakt madame vienesse ervan
ik looop altijd op nike's en jah ik heb toevallig een bomberjack,maar geen geruite bloesjes ofzo
dat wijf is knettahhhhhh
maar jezelf te koop gooien is al helemaal het uiterste
en zij vind zichzelf miss beauty
té vrouwelijk kleden..bloter bedoel je daarmee?
haha nou dan vind ik daar helemaal niets mis mee, maar over ruitjes blouse was int algemeen hoor..
It's me.
nou jezelf te koop gooien gewoon overdag je kent het wel, beetje van die sletjes die zo mooi mogelijk gevonden willen worden en zo de aandacht willen winnen, en het karakter is ooo zo kut
ik vind meisjes lelijk als ze zich zelf mooi vinden, en helemaal weg zijn van zichzelf, er komt dan een arrogantie op iemands gezicht en daar walg ik van
en het karakter is ooo zo kut
ik vind meisjes lelijk als ze zich zelf mooi vinden, en helemaal weg zijn van zichzelf, er komt dan een arrogantie op iemands gezicht en daar walg ik van
true..ik kan ärrogant" kijken op comando haat je me nu?
je bedoelt dat wijf
Nou.. tussen weten dat je er goed uitziet, of jezelf de hemel inprijzen, zit ook een wereld van verschil.
Nou.. tussen weten dat je er goed uitziet, of jezelf de hemel inprijzen, zit ook een wereld van verschil.
ik ook hoor maar haat niet zo snel mensen, mag je alleen niet als iemand zo over zichzelf denkt
ahhhh zij is ook zo lief
ik zal light pakke ok?of is dat ook klote voor tande?
nah komt de cola discussie