dus daarom vind jij het leuk omdat hij er ook 1 draagt, en als hij nu ook zo'n zweetband om zijn arm erbij doet om het afte maken, vind je dat dan ook leuk?
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
ik vind dat voor mensen die hun polsen doorsnijden en het daarmee verbergen een goede uitvinding!