Hoe zit het op het moment met de verkrijgbaarheid van LSD in Nederland? Een jaar geleden kon ik zat krijgen en nu zoek ik al tijden en niemand die ik ken heeft meer iets.
Worden jullie nog wel goed bevoorraad of is er gewoon weinig op het moment...
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 22:49:
Trippen is het leukste wat er is, naar mijn weten niet verslavend, je kan het ook niet elke dag doen, effect neemt af. Nog nooit geen slechte ervaringen mee gehad, 1 keertje dan was op feestje en was wat te druk. In het begin deed ik het vooral voor de visuele effecten, maar kwam erachter als je er beetje ervaren in wordt dat je zelf je trip kan sturen en hele mooie inzichten kan krijgen, het neemt je totale ego weg en opent poorten naar de goden(onderbewuste), sjamanen gebruiken dat spul al millenia en hebben meer soms verstand van natuur als medische wetenshap, werd ook gebruik tijdens de jacht, oorlogen en rituelen en met respect behandeld, zoals yagé(hoop dat ik het goed schrijf). Beter als al die andere verslavende kankertroep. maar daarom zijn alcohol en sigaretten legaal: is BIG business. Die inzichten heb ik zelfs verworven op een trip geloof ik. En cocaine illigaal, maar werd toch ingevoerd door CIA, lees het boek The Big white lie(cocaine leugen), gaat tot aan de top van Amerikaanse regering. Trip middelen zijn illegaal omdat er een zekere geestveruimende inzichten in jezelf en je leven, consequenties wat je ermee doet vanuit gaan, daar houd de overheid niet zo van want we moeten verslaafd blijven aan consumeren, als robotjes blijven werken en in de rij lopen en niet teveel artistieke, spirituele, kritische gedachten ontwikkelen en vooral dom blijven, dus drink nog een paar halve liters na vermoeiende werkdag!
Ik besloot nog wat ketamine te nemen. 2 punten gingen mijn neus in. Dit had ik beter niet kunnen doen….
Na ongeveer 5 minuten kreeg ik het idee alsof iets mij uit mijn lichaam wilde rukken. Het voelde daarnaast ook als een soort druk op mijn keel en ik kreeg enge ideeën alsof iets uit een andere dimensie mijn strot wilde doorsnijden ofzo, heel beangstigend.
Wat een verhaal!!..maar dit vond ik wel leip
het lijkt me vette shit maar de stap om het te doen op dat moment weet ik zeker dat ik denk misschien is het beter van niet en dan zou ik het alsnog doen en tis maar net hoe ik dan verder ben, of heel vrolijk of ik ga me kut voelen en dan crash ik en wil er liever niet wat aan over houden!