Uitspraak van belvin op dinsdag 18 april 2006 om 15:43:
boeksie
kun jij er wel over mee praten???
Als ik hoor op welke wijfen jij ligt!!!
beste mede flokkers... ik kom wel eens klaar als ik sex heb of mezelf bevredig is dit een ziekte? of is dit normaal? hebben jullie dit ook wel eens
graag serieuze reacties!! laatste aanpassing 18 april 2006 18:32
Uitspraak van goeindag volluk op dinsdag 18 april 2006 om 18:43:
kun jij er wel over mee praten!!!!!
als ik hoor op welke wijven jij ligt!!!!!
was jij niet roy stoeten die nog nooit met een meid heeft gezoend? laat staan neuken?
zie ik hier een vorm van jaloersigheid en dan z'n mislukte wraak aktie??
als ik een tijdje geen sex heb gehad en dan een meisje mee naar huis neem ofso en ik kom dan klaar na het nodige ram en beukwerk doe ik vaak heel raar
alles komt er dan uit en begin ik helemaal te schreeuwen en te schudden en te shaken enzo
wie heeft dit ook weleens?
te schreeuwen en te schudden en te shaken enzo
als ik een tijdje geen sex heb gehad en dan een meisje mee naar huis neem ofso en ik kom dan klaar na het nodige ram en beukwerk doe ik vaak heel raar
alles komt er dan uit en begin ik helemaal te schreeuwen en te schudden en te shaken enzo
wie heeft dit ook weleens?