Partyflock

Forumonderwerp · 866711

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Aloha Pat C fannekes :)

Ik d8 mischien wordt het eens tijd om een wat serieuzer Pat C fanclub topic te openen waarin op zijn minst geprobeerd wordt iets minder off topic te gaan met slap gezwam (wat natuurlijk op zijn tijd best leuk kan zijn),maar waar iig de ECHTE diehard fan gewoon zijn ei lekker kwijt kan( wel handig zo net na de pasen ook, haha :D)met reacties, opmerkingen, en weet ik wat al niet....En voor diegene die nog nooit van deze man hebben gehoord ff het volgende:

Dj Pat C
Deze sympathieke Belg begon op 15 jarige leeftijd te draaien, allereerst in een platenzaak alwaar hij draaiend de platen verkocht. Ook stond hij toen al op zondag in club Kabarka in het Belgische Overmere te draaien. Na een tijdje werd hij ontdekt door Dj MC en deze vroeg hem om in zijn club Sunshine te komen draaien. Eind jaren tachtig stond hij al op grote feesten naast Belgische top dj’s en acts zoals Rhytm Device (hit Acid Rock), PLB System, Dj Tc en Olivier van de beroemde club Boccacio.

Na een tijdje kwam Pat C in contact met zijn inmiddels goede vriend Mike Thompson door wie hij achter de draaitafels van o.a. Cherrymoon en de Zillion belande. Hierna begon voor Pat C zijn Nederlandse carrière met o.a. residenties the Limit, Studio Le Bateau en Parkzicht . Ook was hij een tijdje resident bij het Huukske waar de zoon van de eigenaar, Jochen Miller, toen nog de lichten deed. In ’92 en ’93 bereikte hij de finale van de Dutch House Mix Championships. Tussen de mede finalisten stonden bekendheden zoals: Bass-D, Voodoo Child en Orsow W.

Ook als producer heeft deze man niet stil gezeten samen met Frank T Wallace richt hij in ’97 Biomecanics op waarmee ze een zestal vinyls uitgebracht hebben op een sublabel van Antler Subway, daarna volgde ook nog een aantal releases op het label Thryst. Enkele releases deden het ook goed in Spanje. Hierna begon het hoofdstuk Bonzai waar hij samen met Marcel van Vught diverse vinyls uitbracht op het sublabel Zounds. Diverse remixen kwamen van zijn hand waaronder een thema voor de Love Parade en TMF België. De remix van Tep Zeppi-Space is the Place scoorde hoog in de Engelse charts.

Aan deze flitsende carrière kwam in 2000 abrupt een eind, door een zwaar ongeluk werd het een lange tijd stil rond Pat C. Twee jaar geleden tijdens Violet Skies maakte Pat C zijn lang verwachte rentree en deze bleef niet onopgemerkt. DOTF een internetzender nodigde hem uit om zijn unieke visie op muziek en mixen aan een breder publiek te laten horen en gaf hem een eigen radioshow. Na een succesvol optreden op het legendarische Parkzicht feest op 25 november 2005, georganiseerd door B2S, is hij weer helemaal terug van weg geweest. Afgelopen maart was zijn eerste optreden tijdens een Chakra feest, deze set en zijn persoonlijkheid maakte diepe indruk. “een feest met een gedachte waar ik me heel goed bij voel” laat Pat C weten en is daarom net zoals de organisatie blij met deze residentie.Vanaf nu dus elke maand tijdens de Chakra feesten.eN LET OP!! komende zaterdag in XL Amsterdam ! (22 april)

Agenda:

XtraLarge meets The Sessions · Bedrock cd album release party 22 april 2006

XLDJ prom night 6 mei 2006

Chakra · 7 chakra's 14 mei 2006

G.o.d. 4 juni 2006

Poseidon events invites D.O.T.F and DJ Divato · Benefiet kankerbestrijding 2006 30 juni 2006

Hoi sprinkhaan hij is goed hahaha dat jij die gevonden heb man ik had niet eens in de gaten dat er gefilmt werd.:vaag:

Dan had je ook niet in de gaten dat IK aan het filmen was. :woeptidoe: :woeptiedoe: :woepwoep: :woep: :woop:
laatste aanpassing

Echt wel een heel leuk filmpje :D
Uitspraak van straaljager op vrijdag 28 april 2006 om 10:51:
Hoi sprinkhaan hij is goed hahaha dat jij die gevonden heb man ik had niet eens in de gaten dat er gefilmt werd

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 15:20:
Dan had je ook niet in de gaten dat IK aan het filmen was.

Whahaha ik kom niet meer bij :D :D

Straalie we moeten snel weer eens op pad :-p

Chakra 14 mei schiet al op :yes:

En voor je het weet is het 4 juni,Oldschool Factory wordt ook magisch :yes:
ZEKER WEL 14 MEI JOEPIE.
Maar ff balen zeg de healingsesions is al bezig en ik was het helemaal vergeten maar ff kijken hoe laat de herhaling begint kan ik het toch nog ff opnemen.hahaha.

Patje draait nog niet straalie, so relax ;)
Uitspraak van straaljager op vrijdag 28 april 2006 om 22:54:
Maar ff balen zeg de healingsesions is al bezig en ik was het helemaal vergeten maar ff kijken hoe laat de herhaling begint kan ik het toch nog ff opnemen.hahaha.

Pat C. moet nog gaan draaien maar Sven van Vuren klonk zeker wel superrrrrrrrr :yes:

Dus als ik jou was zou ik het opnemen Meneer Straaljager :-)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 22:58:
Patje draait nog niet straalie, so relax

Uitspraak van GerardAM op vrijdag 28 april 2006 om 22:59:
Pat C. moet nog gaan draaien

Spraken ze in Koor :D
Ben helemaal in trance hier :P :woep:
Uitspraak van Sussycat op vrijdag 28 april 2006 om 23:01:
Ben helemaal in trance hier

PS2 zeker, welk spel? ;-p
nee van de music people :D the healing seasons:P
Uitspraak van Sussycat op vrijdag 28 april 2006 om 23:04:
nee van de music people the healing seasons

O op die fiets :-p Jammer dat we niet ff n dansvloer kunnen betreden, wel jammer dat je n beetje hoogtevrees had vorige keer :9
Uitspraak van GerardAM op vrijdag 28 april 2006 om 23:09:
wel jammer dat je n beetje hoogtevrees had vorige keer

jaa was/is gewoon kut daar hahaha
Gelukkig dan maar maar het klinkt nu ook super sta in mijn badjas relaxed te dansen.hahaha.
Maar de 14e doe ik dat niet hoor kan ik jullie niet aandoen.
Uitspraak van Sussycat op vrijdag 28 april 2006 om 23:10:
jaa was/is gewoon kut daar hahaha

Zeker wel,sfeerloos maar toch wel lekker losss gegaan op peters set :yes:

Heeee straal revolution was ook top he, ik zou Pat C. daar ook graag n keer horen,wat n geluid daar :kwijl:
Zeker te weten maar ja niet alleen de sound natuurlijk hihih:kwijl:

:lief:

Sorry misschien niet on topic maar toch weer wel, dit was Straalies verjaardag en die zijn we begonnen met Pat C. en daarna in de kelder beland met n mooi groepie :lief:
HAHAHAHA we gaan maar weer on-topic hihihih jemig wat zie ik er toch eigenlijk uit zeg.
Maar dit was het sluit stuk van mijn verjaardag hoor met mijn verjaardag had ik mijn silvercoating aangebracht. zodat ik sneller er zou zijn en deze is als klap op de vuurpijl van het pat c hoofdstuk die lekker een vervolg kreeg alleen hier kwam ik niet hard maar ging ik hard.En natuurlijk nog steeds :lief:
was echt toppie
Uitspraak van GerardAM op vrijdag 28 april 2006 om 23:26:
dit was Straalies verjaardag en die zijn we begonnen met Pat C. en daarna in de kelder beland met n mooi groepie

:$ haha volgens mij was dat die andere week ;-p

Zit eindelijk Pat zijn set van afgelopen vrijdag/zaterdag te luisteren :P wowie....!!! 8)
Ik heb ook nog tot iets voor 4 uut zitten genieten ,klonk echt weer lekker dus nu maar hopen dat heeeeeel de set binnenkort ergens dow te loaden is,hij schijnt nogal lang doorgegaan te zijn he :-p

ja ik zag dat jij tot vrij laat heb zitten luisteren :) Ik heb hem helemaal opgenomen, maar kreeg het laatste stuk nog live mee omdat ik toen alweer op was, hahaha om half 6 dus :D Dat laatste stuk is echt zooooooooooooooooooooo super !! :bounce: Die Dido song :lief: oooooooooooooow I love it!! :bounce:
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 18:16:
ja ik zag dat jij tot vrij laat heb zitten luisteren

Haha ja we hebben elkaar bijna afgelost,ik zag dat jij er ook weer vroeg bij was :-p

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 18:16:
Die Dido song oooooooooooooow I love it!!

Hmm welke Dido song draaide ie, White flag?

Sand in my shoes

Two weeks away it feels like the world should've changed
But I'm home now
And things still look the same
I think I'll leave it to tomorrow till unpack
Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To real life where I can't watch sunset
I don't have time
I don't have time

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I shake it all, forget you
Why, why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

Tomorrow's back to work down to sanitation
should've run back ?? before I left here
Try to Mama show her that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away
From the road where the cars never stop going through the night
And take my time
Take up our time

I wanna see you again
Two weeks away, all it takes to change in time around by falling
I walked away and never said that I wanted to see again

I wanna see you again
I wanna see you again
Ik heb hem ook maar van peter zeker.
Maar je was wel weer snel weg eowyn uit dord hoor verdorie.kom ik speciaal naar dord ben je er weer niet.
Hahaha nee hoor geer ik ga niet vreemd:S
Was echt toppie maar dan maar tot de 14e meissie;)

Ja de 14de ben ik ook weer van de partij ;) :D :bounce: ik krijg alleen NU alweer afkikverscheinselen, dus mischien dat ik komend weekend cafe Alex wel op ga zoeken :)
nou de aflickverschijnselen die zijn er elke dag dan is het maar goed dat ik winamp op de comp. heb staan zodat ik elke dag van peter kan genieten of de sound van hem door naar andere zenders te luisteren.:lol:

Als Pat C mij 14 mei @ Chakra weer zo doet genieten als de vorige keer @ Chakra zet ik hem hier @ PF bij mijn favorieten :)
Nou zet hem er dan maar alvast in want dat gaat hij zeker doen.8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 10:32:
Als Pat C mij 14 mei @ Chakra weer zo doet genieten als de vorige keer @ Chakra

Wat denk je zelf:D

Uitspraak van straaljager op maandag 1 mei 2006 om 11:11:
Nou zet hem er dan maar alvast in want dat gaat hij zeker doen.

:yes: :cheer:
Haha heb ik weer,ik dacht eens lekker vroeg naar bed te gaan, en ben ik ineens in het bezit van heel de show op DOTF van Pat C. van afgelopen vrijdag, ik zit helemaal te genieten,wat n mooie maandag zeg en daar heb ik wel n vermoeiende dinsdag voor over, klinkt echt te lekker om af te zetten :bounce:

Werkzaam bij Afterdreams
wheee ik kon niet de 22ste:/

maar heeeeeee pat!!!!!
:respect:

(K)(K)(K)

je krijgt een herkansing Babbie ;)let maar op :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 21:30:
je krijgt een herkansing Babbie;) let maar op :D

nou dat hoop ik dus wel jah!!

:D(K)
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 21:33:
nou dat hoop ik dus wel jah!!

It's gonna be Allllright :bounce:

Werkzaam bij MBF Dance Events
Artiest {SHOWLIST artist 38441, 48465}
Hey GeraRDAM ........Alles goed(y)
Uitspraak van inactief op maandag 1 mei 2006 om 21:43:
Hey GeraRDAM ........Alles goed

Ja lekker joh, heb na die keer dat jij me rond hebt zien springen op de Pat C. sounds nog vele vele rondes gemaakt op andere magische sets van hem dus vermaak me opperbest ;-)

Uitspraak van GerardAM op maandag 1 mei 2006 om 21:46:
heb na die keer dat jij me rond hebt zien springen op de Pat C

ok dan..twijfelde even of je nog wel wist wie ik was...whaaa
Uitspraak van GerardAM op maandag 1 mei 2006 om 21:46:
dus vermaak me opperbest

Doe je goed :D
Jij vermaakt je toch altijd wel Geer op de Pat C sounds:D

Nog maar 13 dagen, dan mogen we weer:yes:

Uitspraak van Angel70(K) op maandag 1 mei 2006 om 21:51:
Jij vermaakt je toch altijd wel Geer op de Pat C sounds

Ja laat hem maar schuiven whaaaaaaaa !!
Uitspraak van inactief op maandag 1 mei 2006 om 21:51:
ok dan..twijfelde even of je nog wel wist wie ik was...whaaa

Haha ja ik was me aardig uit aan t leven,maar ben dan nog altijd scherp hoor,ook al brengen zn sounds me in hogere goeie sferen :yes: Bij binnenkomst zei ik al tegen je dat je goed op zn set moest letten :-p

Jij vermaakt je toch altijd wel Geer op de Pat C sounds

Hihi :$ ja het valt niet op maar toch is het zo ;-p

Nog maar 13 dagen, dan mogen we weer

Jaaa heel de groep weer compleet,heb je de 22e echt gemist hoor maar we gaan het dubbel en dwars inhalen :yes: :bounce:
Uitspraak van inactief op maandag 1 mei 2006 om 21:55:
Ja laat hem maar schuiven whaaaaaaaa !!

:no: Zweven ;-p
Uitspraak van GerardAM op maandag 1 mei 2006 om 21:58:
Jaaa heel de groep weer compleet,heb je de 22e echt gemist hoor maar we gaan het dubbel en dwars inhalen

Dat is een ding dat zeker is, lekker hoor;-P
Joepie nog minder dan 2 weken.

Uitspraak van GerardAM op maandag 1 mei 2006 om 21:59:
Zweven

:D.......(y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 18:21:
Sand in my shoes

Two weeks away it feels like the world should've changed
But I'm home now
And things still look the same
I think I'll leave it to tomorrow till unpack
Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
I don't have time
I don't have time

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I shake it all, forget you
Why, why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

Tomorrow's back to work down to sanitation
should've run back ?? before I left here
Try to Mama show her that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away
From the road where the cars never stop going through the night
And take my time
Take up our time

I wanna see you again
Two weeks away, all it takes to change in time around by falling
I walked away and never said that I wanted to see again

I wanna see you again
I wanna see you again

:lief:

:bounce:

Daar ben ik dus nu met de set>>>WOW echt zooo lekker :bounce: Echt master :respect:
Uitspraak van straaljager op maandag 1 mei 2006 om 22:16:
Joepie nog minder dan 2 weken

Hi Straal, ben je er ook al helemaal klaar voor? Nou wij wel hoor, we kijken er echt naar uit;-P

Ik ga zaterdag eerst cafe Alex nog even onveilig maken :) :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 22:37:
Ik ga zaterdag eerst cafe Alex nog even onveilig maken

Mazzelaar dat je dr bent:D
ik ben er klaar voor.Heb er echt zin in.