Dit is een geintje he?
En krijg je ook extra vakantie geld dan?
haha, nee joh met de zomervakantie organiseert de ib groep wel altijd een soort loterij. daar kan je aan meedoen en de prijs is drie maanden studiefinanciering waar je als student dan van op vakantie kan. hartstikke aardig natuurlijk. moet je wel schriftelijk op inschrijven, maar meedoen is gratis! dusseh, eind deze maand meteen even een brief op de bus zou ik zeggen!
Ik heb er wel eens van gehoord ja... dacht dat het maar een grapje was..
en je moet inderdaad wel in een vol A4tje uitleggen waarom je geld wil winnen en waar je dan op vakantie gaat. en als je terugkomt moet je een foto van je vakantie sturen die ze op de site zetten
maar meedoen is gratis! dusseh, eind deze maand meteen even een brief op de bus zou ik zeggen!
je moet inderdaad wel in een vol A4tje uitleggen waarom je geld wil winnen en waar je dan op vakantie gaat. en als je terugkomt moet je een foto van je vakantie sturen die ze op de site zetten
ech nietik heb 'm heel creatief geschreven uiteraard, in rijm en met veel kleurtjes. ik maak dik kans, dus ga jou daar echt niet bij helpen! je gaat zelf ook maar lekker crea-bea aan de gang
weet iemand dan ook ongeveer wat je krijgt als je hbo gaat doen..
Snap niks van die site.
Aanvullende beurs, hangt af van het inkomen van je ouders..?! Maar wat nou als je uitwonend bent?
Je kunt naast het aanvragen van de aanvullende beurs ook een lening afsluiten. Je kunt het maximale bedrag lenen, maar minder mag ook. Over de lening wordt rente berekend. Het rentepercentage voor 2006 is 2,74 procent. De lening moet je na je studie terugbetalen.
ontvang nog tm augustus een prestatiebeurs, daarna zitten mijn 4 studiejaren volgens het IB erop en onvang ik geen stufi meer. Maar mijn stage moet ik dan nog wel doen, en dat is zonder studievertraging!!, maar in Leiden zijn ze de enige met een master van 1,5 jaar. Flink balen dus, maarja kan altijd nog lenen..
Weet iemand of je in de zomer vakantie ook gewoon je studiefinanciering blijft behouden?
whehe je krijgt 1 euro ofzo meer
Ja tot juni, tenminste dat krijg ik wel juni is de laatste maand dat ik 't krijg..
Ik ontvang nog tm augustus een prestatiebeurs, daarna zitten mijn 4 studiejaren volgens het IB erop en onvang ik geen stufi meer. Maar mijn stage moet ik dan nog wel doen, en dat is zonder studievertraging!!, maar in Leiden zijn ze de enige met een master van 1,5 jaar. Flink balen dus, maarja kan altijd nog lenen..