Partyflock

Forumonderwerp · 866608

Waarschuw beheerder
Ik had een vraagje..

Weet iemand of je in de zomer vakantie ook gewoon je studiefinanciering blijft behouden? Ik ga hierna wel door met niveau 2.

Ik heb ook een aanvullende studiebeurs ernaast,omdat ik uitwonend ben.

Mvg Stefanie(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op vrijdag 5 mei 2006 om 16:11:
whehe maar das toch weer een Euroknaller

Whahahahaaa indd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en als je nu dit jaar klaar bent met studeren..
je moet tot juni ergens naar school krijg je dan nog in juli studiefinanciering/augustus??:bloos:
Waarschuw beheerder
Ja tot juni, tenminste dat krijg ik wel juni is de laatste maand dat ik 't krijg..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Helse Bambi op maandag 15 mei 2006 om 10:13:
Ja tot juni, tenminste dat krijg ik wel juni is de laatste maand dat ik 't krijg..

Dacht 't ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 21:28:
Maar wat nou als je uitwonend bent?

krijg je 155 euro extra.. onafhankelijk van het inkomen van je ouders en de studie die je doet.

helaas is bij mij ook de stufi al op :s maar ik mag mn ov nog wel behouden :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MARY GO WILD op dinsdag 18 april 2006 om 21:27:
Ik ontvang nog tm augustus een prestatiebeurs, daarna zitten mijn 4 studiejaren volgens het IB erop en onvang ik geen stufi meer. Maar mijn stage moet ik dan nog wel doen, en dat is zonder studievertraging!!, maar in Leiden zijn ze de enige met een master van 1,5 jaar. Flink balen dus, maarja kan altijd nog lenen..

ik dacht altijd dat je stufi kon krijgen voor de duur van je opleiding, dus als je studieduur 5 jaar is dan krijg je ook 5 jaar stufi...

maar stufi gaat dus inderdaad door in de zomer:D gelukkig maar!
Waarschuw beheerder
nu je t zegt ja :/ zou wel makkelijk zijn al betalen ze je door :P