mensen niet op reageren organisator betaalt zijn vergoedingen niet !!!!!! zijn nog dj's die geld van hem moeten ontvangen van diverse feesten die deze beste man regelt om maar een voorbeeld te geven er zijn dj's die op grand theft techno hebben gedraaid en nog steeds niks hebben ontvangen dus wees gewaarschuwd !
Ik ga jullie allemaal selecteren betreft muziek stylen, en dj namen. Dan wordt er zeer snel contact met jullie opgenomen. of jullie krijgen een tel nummer waarmee jullie een persoon bereiken die over alles ga. ik ben alleen een tussen persoon.
ik
wacht
af...
Ik ga jullie allemaal selecteren betreft muziek stylen, en dj namen. Dan wordt er zeer snel contact met jullie opgenomen. of jullie krijgen een tel nummer waarmee jullie een persoon bereiken die over alles ga. ik ben alleen een tussen persoon.
heb toen indertijd ook even n pb gestuurt.. maar ook niets terug... van wie heb jij die pb teruggehad? van edward zelf?
Vreemd, volgens mij is de wachtrij heel erg lang.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 16:49:Hey dj
Inverband met de grote animo en reacties die er zijn geweest. Kan het wat langer duren dan we hadden verwacht. Maar vrees nier er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet
Uitspraak van Dj Dniz op woensdag 26 april 2006 om 09:35:
Vreemd, volgens mij is de wachtrij heel erg lang.
Check dit maar ff
Hey dj
Inverband met de grote animo en reacties die er zijn geweest. Kan het wat langer duren dan we hadden verwacht. Maar vrees nier er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet
En daarbij, allerlei soorten style. Wat ga je dan krijgen. Soort van Dj Chuckie shit vs Nathan Fake idee ?
Ik verwacht er dus ook niks meer van..