zorg jij nu maar eens dat je boven de 130 komt dan mag je ook eens in de achtbaan
ik trap je kop er nog wel af hoor
das toeval Peter ook
kinderpraat zeg
heb je nix beters te verzinnen.
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 15 april 2006 om 21:56:volgend jaar is pas het bef jaar.... dus ik hou een winterslaap
maak je voor mij geen uitzondering
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 15 april 2006 om 21:56:was ooit maandag
ja he
word vervolgd ?
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 15 april 2006 om 22:03:tuurlijk dat weet je tochvoor jou doe ik alles
voor jou doe ik ook alles lieffurtje jij bent echt
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 15 april 2006 om 22:03:ben benieuwd....
ik ook.
mij zal het niet tegenvallen
beffen is net zo lekker
doe het elke avondt voor we gaan slape
hahahahahahha
doe het elke avondt voor we gaan slape
hahahahahahha
Beffen is zoooo lekker..
hehe hij wil me kop er toch af trekken
lezen kan je ook niet voetbalvandaaltje.
vind dat ik juist nog heel lief ben
bemoei je nergens mee dan.
ik mag die zelko niet
anders heeft ie een reden om op het envelopje te drukken
envelopje drukken is voor mietjes.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 21:14:moet je aandacht ventje
en jij geeft het me
0t
weer gebeft als een malle
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:39:en jij geeft het me
weer he
het moet niet gekker worruh.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 11:19:envelopje drukken is voor mietjes.
waarom doe je het dan niet kneus
jij bent echt erg, je denkt echt dat je echt serieus nog wat kan maken of niet. Ik wacht nog steeds op je, wil het heel graag irl meemaken wat je met me van plan bent. Nou laat me weten wanneer je het lef hebt en ff langs komt in ons mooi Grunn.
voetbal vandaaltje ben ik???
Zorg eerst eens dat je het verschil weet tussen een hooligan en een vandaal dan praten we verder.
Trouwens je coach heeft het wel makkelijk of niet?
hij hoeft de ring banden niet eens voor je omhoog te doen, je loopt er zo odner door. Kleine keutel van me
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 01:26:mensen die moeit hebben om een fatsoenlijke topic te bedenken of gewoon wanhopige mensen?
reageer dan niet sjap
ot
ik vind het altijd mooi als je de meid in kwestie met kracht stil moet laten liggen als je zachtjes op haar clitje bijt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 20:11:er moet meer gebeft worden
geen probleem mee hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 10:42:stop je tong niet helmaal in de kano,
heb ik niks gemist dus...weet ik allemaal al...
:hurricanetongue:

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)