Partyflock

Forumonderwerp · 866128

10 Years Bas & Ram

Feest: 10 years Bas & Ram
Organisatie: HappyDayZZ Events
Lokatie: Happy Dayzz
Datum: 5 mei 2006
Stad: Culemborg

Het is al weer 10 jaar geleden dat Bas Abels en Ram Boon, tot dan toe nog onafhankelijk van elkaar plaatjes draaiend, door het management van de Trance Buddah te Amsterdam bij elkaar werden gebracht om deze club vervolgens binnen een luttele 3 weken tot een groot succes te maken. Het was de eerste echte Trance club van Nederland en naast de top van de Nederlandse dj’s hebben ook veel bekende internationale dj’s daar wel eens een plaatje gedraaid. Bas & Ram hadden met hun eigen herkenbare sound: “NRG/Club Trance”, een mengeling van “energy, rhythm, bass and melody”, de housescene danig in hun greep. Na "Legends of Sound" bij Stedelijk Museum (2000cap), Paradiso (1500cap) en het eindfeest van de Amsterdam Uitmarkt op het Museumplein (60.000man) volgde de 1ste Protocol, een eigen clubnight van dit energieke duo, dat tot op de dag van vandaag nog steeds bestaat en furore maakt!

In hun 10 jarige loopbaan hebben Bas & Ram op alle grote festivals gedraaid als: In Qontrol, Qlimax, Trance Energy, Mysteryland Festival, Impulz outdoor, DanceValley en Sensation, als ook in de grote clubs in zowel binnen- als buitenland, zoals Oekraïne, België, Portugal, Azuren, Brazilië, Polen, Duitsland, Mexico, Engeland, Israël, Griekenland, Spanje en Macedonië. Naast de 2 HardTrance mixen voor ID&T in 2002, zijn Bas & Ram in de loop der jaren ook zelf gaan produceren op eigen label “Privilege Recordings” ( een nieuw label van Straight On Recordings ) en zijn ze erg druk met producties in Engeland en Duitsland ( Dark By Design in Manchester UK, Ralph Wegner Braunsweich Germany ).

Daarnaast hebben de heren Bas & Ram met hun initiatief van de befaamde “Classics” party’s van Club Déjà Vu op de 2e zondag van de maand in Happy Dayzz te Culemborg een regelrechte trend gezet. Zijn ze beiden, met diverse andere bekende gast dj’s , iedere maandagavond tussen 21.00 en 24. 00 uur te beluisteren met hun eigen radioshow “Club Fresh” op Fresh FM ( www.fresh.fm )

Deze 2 bezige baasjes zijn nu al weer 10 jaar samen als zeer succesvol dj-duo en daarbij zijn zij nog steeds goede vrienden. Heel veel reden voor een feestje voor dit wel zeer bijzondere lustrum! Bas & Ram nodigen daarom een ieder uit die dit heugelijke feit met hun mee wil komen vieren om gezellig langs te komen op vrijdag 5 mei a.s. in de Happy Dayzz te Culemborg. Er wordt dit keer geen entree gevraagd, omdat jullie allemaal de gasten zijn van Bas & Ram en zij jullie, hun fans, op deze wijze willen bedanken voor jullie support de afgelopen jaren! Ook erg veel collega dj’s hebben aangeven bij dit lustrum aanwezig te willen zijn, om hun respect te tonen voor dit bijzondere duo en hun 10-jarige samenwerking. Het zal een groot spektakel worden met veel top dj’s, die allemaal een aantal van hun beste tracks zullen laten horen, om daarna weer plaats te maken voor de volgende enthousiaste dj. Een regelrecht knalfeest dus, dat je niet mag missen om het beruchte en beroemde duo Bas & Ram te feliciteren met hun 10-jarige mijlpaal en jullie respect te tonen voor deze twee kanjers van dj’s!! En buiten dat vieren ze hun verjaardag ook nog is op dit spektakel. Niet te missen dus!!

Guest dj’s:
Artento Divini, Danny D, Dazzle, Ernesto vs. Bastian, Fausto, G-Spott, Jean, Jochen Miller, José, Jurgen, Melvin Warning, Mike S, Pila, Sven S, Svenson, Tommy Pulse en Yves Deruyter !!!!

DIT WORDT EEN VAN DE BETERE FEESTJES!!!!!!!!!!! :yes: :yes:

een super line up en....... het is gratis.. ;)

so be there!!!!!!!!! :D
Gratis entree!

Minimum leeftijd is 21 jaar!

Dat is natuurlijk altijd beter:)
cker vet dit word echt een te dik feest :D
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
EN Gratis, EN op 5 mei, EN vlakbij... tja dan moet je wel he :D Anwesig!
Eerst bevrijdingsfestival en daarna door naar culemborg! Zal een mooi dagje worden!!
Artiest Mike G
Ga m'n best doen, wil hier zeker bij zijn!!!

Ook al was het niet gratis, ben er bij :cheer:

hoe ga ik in godesnaam in Culemborg komen? :(

Aanwezig!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 15:52:
DIT WORDT EEN VAN DE BETERE FEESTJES!!!!!!!!!!!

een super line up en....... het is gratis..

Zeker een van de betere feesten :woeptidoe:

ennuh dat het gratis is...WOUW :respect:

Aanwezig :yes: :bounce: :bounce:
Aanwezig...1e keer Happy Dayz.

Denk dat dit best een leuk feestje gaat worden :D

Bas & Ram :respect:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 15:52:
zeer succesvol dj-duo

Absoluut mee eens :bounce:

Uitspraak van Party Marty op woensdag 19 april 2006 om 19:57:
Aanwezig...1e keer Happy Dayz.

(y)
Denk dat je geen spijt gaat krijgen :cheer:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 20:52:
Denk dat je geen spijt gaat krijgen

Ik hoop het ook niet, maar ik ben nogal verwend :P

Uitspraak van Party Marty op donderdag 20 april 2006 om 21:58:
maar ik ben nogal verwend

Wat dacht je er van om gewoon een keer niet verwend te doen...dan valt het allemaal mee :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 13:03:
Wat dacht je er van om gewoon een keer niet verwend te doen

Goed plan (Y):D...gaat helemaal goed komen B)

Volgens mij zit dit al vroeg op de avond barstensvol.

Erg gaaf dat het gratis is met zo'n line-up :respect:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 15:11:
Volgens mij zit dit al vroeg op de avond barstensvol.

Ja dus lekker vroeg komen....:cheer: dan mis je ook niets

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 12:53:
Ook al was het niet gratis, ben er bij :cheer:

OOO ooo LEKKER (y) 2 weken achter elkaar KNALLUH!!!:jaja: --->> Wonderworld
laatste aanpassing

Wordt weer een super weekend!! :bounce:

Wat betekend die 49% achter "aantal bezoekers"?
Is dat het procent van het max. aantal bezoekers in de HappyDayzz?

Yiihaaaa.....tuurlijk ben ik er..... :bounce:
Werkzaam bij Njoy
PPPFFFff Schiet is op tijd :D
volgens mij is dat de capacteit van de venue AquaDiGio
t is dan 49% vol :D maar zeker benk er nie van

lijkt me ook!

MAAR; Happy Dayzz heeft een capaciteit van ca 3000 man.
?
Yeahhhh, ik ben er gewoon om elf uur, ook met vrienden afgesproken, we zijn er vanaf het eerste uur bij :bounce:

Zelfs na een werkweekie van maar liefst 4 dagen gaan we dit redden!! :cheer:
Uitspraak van Partyspacer op donderdag 27 april 2006 om 13:46:
met vrienden afgesproken,

Nou, als je me daartoe rekent, mag je met me mee rijden!!
Hier moet ik bij zijn??????

Wordt wel een pittig weekeindje....

gaan we al aftellen???.....nog 4 nachtjes slapen of wakker liggen dus!
om elf uur

we zijn er vanaf het eerste uur bij

Op de site van de HD staat dat ze om 22.00 open gaan!

Och..... en anders gaan we toch gewoon met de slaapzakken voor de deur liggen. Drankje erbij en alles komt goed!!! :flower:

Wordt heus een gezellig feest, dàt weet ik cker!:D
Is er iets over een timetable bekend of moeten we maar gewoon de hele avond/nacht aanwezig zijn :P
Nope, maaruh, ik ben toch van plan er van begin tot eind bij te zijn, dusssss, ik mis nix.. :cheer:

Nouja, afgelopen weekend gehad, opgeknap, en, op naar.. vrijdag!! :bounce:

Tommy Pulse moet een na laatste :P
ben ook van de partij,ik hoop dat het leuk wordt ik ben er nog nooit geweest.
tot vrijdag allemaal.
laatste aanpassing

Ik ben er ook nog niet geweest dus ik wilde even vragen of iemand kort en bondig kan zeggen hoe ik van CS naar de Happy Dayz kom.
ook van de partij! MAareh, moeten we echt met slaapzakken voor de deur? Wordt al vroeg gezellig dan.... :hug:
Houden jullie een plaatsje vrij voor mij dan?
Thanxxx
zeker van de partij. feestje van onze vriendjes willen niet missen...pfff nog 2 nachtjes...langgggggg

Ghehe...kan alwéér niet w8en tot t zover is!!:bounce:
Heb er onwijs zin in!!;p
haha, het lijkt wel of de weekenden elkaar steeds sneller opvolgen :yes:

Offuh, gewoon omdat ut feestie weer een belofte gaat inlossen?? :cheer:
yeah, kom maar op, ben er nu wel klaar voor hoor :bounce: itzzzuh, partytime!!
laatste aanpassing
d8 dat er ergens bekend zou worden gemaakt wie er gewoon heeft met die actie? mailetjes zenden ... op de site van bas&ram staat niks :/
2 Crazy Bouncer:

Nieuws,

Het is bijna zover vrijdag 5 mei gaat het gebeuren “10 jaar Bas&Ram” in de Happy Dayzz met 20 andere dj’s en gratis entree..Kom vroeg want het gaat heeeel druk en gezellig worden. Ook willen we iedereen bedanken die heeft meegedaan aan de actie “tell a friend” dit was zo’n succes dat we nog steeds mailtjes aan het verwerken zijn. We hebben zelfs zoveel mail gekregen en het verzoek van mensen of we echt 10 jaar Bas&Ram muziek gaan draaien. Maar helaas gaat dat deze keer niet omdat we zoveel dj’s hebben. Dus hebben we maar bedacht dat we vrijdag 23 juni het nog een keer over doen. Bas&Ram 10 jaar, maar dan helemaal alleen met z’n tweeën.

“Bas&Ram together “ word het dan 10 jaar muziek in 5 uur tijd. Elk uur word er 2 jaar muziek van die tijd gedraaid dus van 24.00/01.00 96 tot 98 en van 01.00/02.00 98 tot 2000 etc etc. Zo gaan we ons tien jaar door als of we in de teletijdsmachine zitten!!

En dat doen we ook weer gratis voor iedereen!! Dus schrijf vast in je agenda 23 juni, de echte Bas&Ram 10 jaar…Ook hier gaan we weer wat leuke prijzen voor weggeven dus blijf opletten….Maar hier nog een keer de dj’s voor 5 mei..

* Bas&Ram (natuurlijk
* Ernesto vs Bastian
* Svenson
* Jochen Miller
* Yves de Ruyter
* C J stone & Milo.nl
* Jurgen
* DJ Jose
* Artento Divini
* Melvin Warning
* Danny D
* Dazzle
* G spott
* Pila
* Fausto
* Tommy Pulse
* Francois
* Mike S

Maar we hebben natuurlijk ook een winnaar voor prijsvraag van de” tell a friend actie” voor 10 jaar Bas&Ram..de 50 drankmunten en 5 cd’s van Bas&Ram gaan naar

Twan en Janneke

Het weekend daarop is het natuurlijk tijd voor de “Club Deja Vu weekender” we hosten op zaterdag 13 mei een tent op Gigadance zoals de meesten van jullie al weten. Dit festival is midden in de bossen en aan het water dus een TOP locatie voor een superfeest.

In de Club Deja Vu tent zul je de beste Tranceclassics gaan horen van:

Bas&Ram

Cosmic gate

Yves deRuyter

Dumonde

Jochen Miller

Mike S

Dan zondagmiddag 14 mei van 15.00 tot 24.00 is het tijd voor de meest exclusieve Club Deja Vu ooit met Eddie Halliwell, Judge Jules, Randy Katana en Bas&Ram natuurlijk.. Deze keer zullen je niet enkel classics horen maar een mix van nieuw en oud!! Dit moet je echt niet missen want met dit feestje gaat het dak eraf!! Turntable wizard Eddie Halliwell is uit geroepen tot de beste Dj van de wereld door de Dj Mag. Dit komt door zijn show en kunsten met 3 cdj 1000 en 3 draaitafels. Echt een waar spektakel!!!

Voor dit weekend hadden we ook wat mooie prijzen weg te geven en die zijn. De eerste prijs, 4 kaarten voor zaterdag + 20 drankmunten en 4 kaarten voor zondag + 20 drankmunten zijn gewonnen door Monique Jeegers.

De tweede prijs, een meet&greet met Eddie Halliwell en Judge Jules + een mix van allebei de heren gaat naar Erwin van Bokkel.

Dan gaan we ook nog eens wat nieuws doen in OutLand in Rotterdam dat zal gebeuren op zaterdag 3 juni. Deze locatie heeft een licht show waar menig festival jaloers op is om nog maar niet over het geluid te spreken. Het heet TranceSetterZ en we gaan Outland helemaal om toveren tot een sprookje. Met chill gelegenheid en mooie deco en waar iedereen lekker van de muziek kan genieten. Hier zullen we de beste classics, trance en tech trance draaien.. Maar daar horen jullie snel nog meer over!!

Dit muzikale genot doen we met:

Johan Gielen

Bas&Ram

Marcel Woods

Jochen Miller

Jesselyn

Verders gaan we ook nog een Club Deja Vu tent hosten op het Free Festival in Almere. Maar daar krijg je nog meer over te horen tegen die tijd. We willen jullie ook graag vragen om op ons te stemmen bij de Engelse dj list. Zodat we weer wat hoger in rang komen. Dat kan je doen via deze link http://www.thedjlist.com/login.php

je moet je wel eerst aanmelden voor dat je kan stemmen. Maar we zijn blij als je het doet en je helpt ons een beetje verder.

Hopelijk tot vrijdag !!

GreeTz Bas&Ram
hoe laat begint het nou 22.00 of 23.00 uur
heb er zin in
@#$zooi had me hier zo op verheugd maar kan niet gaan heb helaas een keelontsteking:(:(:(

Het begint om 22.00 uur op zeker.

En voopr degene die een cadeau willen geven er staat een grote bus met een gleuf met hele mooie vrouwen die daar over zullen waken.

misschien krijgen we dan wel Bas&Ram goes caribbean

Greetzzzzzzzzzzzz en allemaal tot morgenavond.

Hallo, allemaal!
Door de verwachte drukte gaat de Happydayzz al om 22:00 open.
Wij hebben er echt heel veel zin in!!
greetz BAS&RAM