Partyflock

Forumonderwerp · 865657

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
zondag 3 september is green&blue weer!

line up:
Green floor
Dominik Eulberg
Mathew Jonson
Sven Väth

Blue floor
Âme
Ricardo Villalobos
Wighnomy Brothers

zeker aanwezig dit jaar!!!

Gude laune!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik ben nog nooit op Ibiza geweest ofzo maar de Cocoon Club is sowieso de vetste tent waar ik ooit ben geweest, de hele aankleding, 360 graden rondom super scherpe visuals op de muren, echt top! Ze hadden tijdens de after de draaitafels naast een bar gezet (normaal staat de dj hoog op een soort van hangend apparaat midden boven de dansvloer)zodat je er met je neus bovenop stond.

Waarschuw beheerder
Ik begrijp uit je website dat jij oa verantwoordelijk was voor de visuals op G&B? T zag er echt heel strak uit allemaal. Ik had gelezen op de website van G&B iets over een watermuur, kon me er niet echt iets bij voorstellen en toen ik binnenkwam was t eerste wat ik opmerkte; "geen watermuur". Maar 's avonds ben ik zeker niet teleurgesteld! Mooi werk!

Waarschuw beheerder
Closing party at Amnesia is nog ernstiger :-) maar wij waren ook op de after. Ricardo was aan het draaien. Grappig dat er toch wat liefhebbers uit Nederland er waren. Wij zijn ze niet tegengekomen. Wel op SMS dit jaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 23:20:
Voor de liefhebbers zijn de volgende movies te bekijken op

altijd leuk die filmpjes (y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 13:29:
Grappig dat er toch wat liefhebbers uit Nederland er waren.

die zijn er altijd wel te vinden,viel me wel op dat ze dit keer in veel mindere getallen daar waren,mar dat mag de pret niet drukken :)

Waarschuw beheerder
Hendrik om terug te komen op dat er overdags geen watermuur was, omdat wij overdags niet kunnen projecteren om zón watermuur, want dan ziet men niets. Projectie was overdags in de Samsung tent en rond 21:00 uur tot het eind deed de waterprojectie ook mee.

Resultaat zag je in een van de filmpjes.
Waarschuw beheerder
Hoorde dat hij afsloot met de klapper van solvent.. lijkt me echt een geniaal moment om daar tussen de zwemmende mensen te hebben gestaan met dat nummertje :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 16:19:
Hendrik

-D :)
Ja, ik begrijp dat je in t volle daglicht idd geen visuals kan projecteren. Ben maar heel ffies in die Samsung tent geweest om een camera te regelen (wat helaas niet kon). Had graag ook een filmpje gemaakt, jouw filmpjes maken gelukkig een heleboel goed, krijg weer een beetje t gevoel terug van die dag :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<scumbag>> op vrijdag 8 september 2006 om 16:25:
Hoorde dat hij afsloot met de klapper van solvent.. lijkt me echt een geniaal moment om daar tussen de zwemmende mensen te hebben gestaan met dat nummertje

Was zoooo heerlijk. Radio Gaga (L)
Waarschuw beheerder
mooie afsluiter van een duitse zomer :)
green & blue is het meest gezellige feest

http://cocoonstyled.web-log.nl/cocoonstyled/2006/09/green_blue_wald.html