Partyflock

Forumonderwerp · 865549
Even een korte vraag.... 8)

Veel van mijn vrienden gebruiken heel vaak lachgas na een avondje stappen & Drugs.
Ze doen dit zonder ballonnetje direct uit de slagroomspuit en spuiten zo 30 patronen leeg op 1 avond. :nocheer:

Mijn vraag:In hoeverre is Lachgas schadelijk?Al die vrienden van mij zeggen namelijk dat het absoluut niet schadelijk is maar ik kan het me gewoon niet voorstellen.Ik kan nergens op internet iets duidelijks vinden hierover.Iemand enig idee?

Ook heb ik vaak gehoord dat het heel gevaarlijk is om het zonder ballon te doen omdat je je longen kan bevriezen.Zij doen dit echter altijd zonder.Zijn er officiele meldingen van zo'n voorval?Iemand hier op pf zoiets meegemaakt?zoja wat is er toen prescies gebeurd?

alvast bedankt (f)
laatste aanpassing
lachgas is relax..afgelopen vrijdag bij Whats Wrong With my Brain kon je et gewoon aan de bar halen..wel jammer dat je een halve ballon tegelijk moet nemen om iets te voelen:(

Uitspraak van Chronic1985 op maandag 29 mei 2006 om 22:08:
wel jammer dat je een halve ballon tegelijk moet nemen

halve ballon??

:x

Met halve ballon heb je vrij weinig effect.. ballon minstens 6x inhaleren en uitblazen, dan is het relaxed :9

Ultieme ontspanning.. :yes:
laatste aanpassing
je moet naar de sligro.. 10 euro voor iets van 50 stuks patronen. verder vind ik niks bijzonders aan lachgas.. leuk voor een keertje
Het effect is nog betah als je gehurkt gaat zitten, inhaleert, inhouden, weer in de ballon uitblazen en zo eve doorgaan tot je er letterlijk bij neervalt bij het opstaan :9

Uitspraak van duidelijke douwer op donderdag 13 april 2006 om 14:31:
Mijn vraag:In hoeverre is Lachgas schadelijk?

Kan geen kwaad.

gebruiken het ook in ziekenhuisen en tandartsen.

gezond is het natuurlijk nooit.maar ja wat wel ?

Uitspraak van duidelijke douwer op donderdag 13 april 2006 om 14:31:
Ze doen dit zonder ballonnetje direct uit de slagroomspuit

Hoe kun je in godsnaam uit je dak gaan als je maar 1 teug neemt?

het is juist het heftigst als je in- en uit blijft blazen in die ballon
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 16:49:
het is juist het heftigst als je in- en uit blijft blazen in die ballon

:yes:

Dat lukt met 2 slagroomspuit-patronen :)

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 juni 2006 om 21:32:
gezond is het natuurlijk nooit.maar ja wat wel ?

spinazie!