Partyflock

Forumonderwerp · 865227

Waarschuw beheerder
vertel je verhaal :8

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op zaterdag 1 juli 2006 om 16:36:
laatst bij n early feestje van n vriend van me. we waren aan t dansen en toen kwamen er ineens 5 lui om n maat van me staan. hij zou n vriendin van hun geslagen hebben ( wat dus niet zo was) dus ik ernaartoe en ertussen staan. zeggen dat ruzie niet hoort op zulke feesten en dat ze op moeten zouten. ( wij waren met 120 man dus ik was ni zo bang voor ze) slaan ze ineens mn maatje neer. toen heb ik de gast met de grootste bek neergeslagen. de ruzie was daarna meteen voorbij dus t werkte wel. kmoet zeggen dak me ook supergoed voelde daarna

hmzzz ik haat geweld op feesten (en daar buiten) de sfeer is meteen verziekt :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben één keer ooit geslagen, tijdens het uitgaan. Werd de hele tijd lastig gevallen door een zatte vent, was echt heel ranzig. na 3 keer "vriendelijk" gevragen te hebben of die op wilde houden, had ik er genoeg van en duwde ik hem aan de kant waarna ik dus een dikke vuist op mn oog kreeg. Was er behoorlijk van geschrokken!

2 Hepta: echt geweldig van je!(F)
Zoals al vaker gezegd hier; het is een logische reactie maar ik denk niet dat veel mensen het lef zouden hebben om zelf in te grijpen.
Waarschuw beheerder
ik ben nog nooit op mn bek geslagen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:22:
2 Hepta: echt geweldig van je!
Zoals al vaker gezegd hier; het is een logische reactie maar ik denk niet dat veel mensen het lef zouden hebben om zelf in te grijpen.

Dank je :lief:
al zou ik bij een ruzie tussen 2 mensen
dat niet zo snel doen hoor. dan denk ik: ja straks keren die 2 zich tegen mij, en ben ik de sjaak.. of zou ik gewoon weg te bang zijn om echt iets te doen. maar goed, ik ben blij voor het meisje dat ik in dit geval wel toevallig het lef had, maar dat ook alleen maar omdat er ECHT iets fout ging, en hoe dan ook moest stoppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 13:17:
hmzzz ik haat geweld op feesten (en daar buiten) de sfeer is meteen verziekt laatste aanpassing 2 juli 2006 13:18

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:22:
Ik ben één keer ooit geslagen, tijdens het uitgaan. Werd de hele tijd lastig gevallen door een zatte vent, was echt heel ranzig. na 3 keer "vriendelijk" gevragen te hebben of die op wilde houden, had ik er genoeg van en duwde ik hem aan de kant waarna ik dus een dikke vuist op mn oog kreeg. Was er behoorlijk van geschrokken!

Leeft die 'zatte vent' nog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:48:
Leeft die 'zatte vent' nog?

ik hoop het, mannen moeten eens een keer emanciperen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op vrijdag 11 augustus 2006 om 18:10:
Ik, door m`n broer

dat komt ervan als je een kutwijf bent ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb nog nooit een tik voor mijn bek gehad, maar er zijn er wel een paar die dat willen, alleen die schijnen bang voor me te zijn ( :O ??? )
Waarschuw beheerder
Nog nooit geslagen en nog nooit een tik uitgedeeld... zie het nut er niet van in eigenlijk :/

Waarschuw beheerder
ik kan me de tijd niet heugen dat ik klappen heb gehad.is denk 16 jaar geleden.
Waarschuw beheerder
afgelopen zaterdag nog door elkaar heen gerammeld door z'n kut aap. maar strax lekker aangifte doen. komt mooi te staan op zijn papiertje, vrouwen slaan!!!
DON'T TOUCH ME
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 augustus 2006 om 14:20:
vrouwen slaan!!!

dat is pas laag

Sommige slaan als een vent :|
Waarschuw beheerder
ik ging twee weken trug op stap in zo'n dorp wat 'n paar kilometer van 't onze ligt, en 't begon meteen toen we binnenkwamen, we gingen daar in zo'n ruimte staan bij de bar waar toevallig ook zo'n zwembadje stond. ( d'r was een dag of een week daarvoor beachparty ofzo geweest ) en 't duurde nie lang of er werd 'n vriend van me ingegooid met z'n telefoon van 300 euro. dus wij tege die gast schreeuwen en 'n beetje duwen enzo. maar da was iemand van 25 ofzo. maargoed die had gelukkig ook nog 'n paar verstandige vrienden bij die de zaak 'n beetje probeerden te sussen door ons wat bier te brenge, dus toen was 't weer goed.

ik maakte me niet druk meer dus ik ging ff 'n rondje lope door da cafe en toen ik 'n half uur later terugkwam moest ik langs die groep jongens en da badje door, en ze stonde me allemaal al heel mooi aan te kijke, dus ik dacht kutzooi maar ik liep wel gewoon door. en toen was ik er net voorbij, pakte iemand mij toch nog en gooide mij in da badje,
dus ik stond op en wou die gast er een tege z'n kop aangeven maar 'n seconde later (ik weet niet precies hoe of door wie) lag ik op de grond en stond er iemand op mijn gezicht te schoppen.
en 't mooiste was nog: d'r stond zo'n dom wijf achter de bar te tappen en die tapt gewoon zonder op te kijken door (da was 2 meter van de bar af) :roflol:

tjah en toen werd ik op straat gegooid met 'n vatsige half zwarte doek om m'n bloedkop af te vege.
Waarschuw beheerder
aangifte moet tegenwoordig op afspraak. net gedaan;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marie uut grunn op dinsdag 15 augustus 2006 om 16:13:
aangifte moet tegenwoordig op afspraak. net gedaan

Achterlijk... khoef de bakker toch ook nie te bellen of het uitkomt dat ik m'n brood kom halen? Als het wat druk is dan weet je dat je even op je beurt moet wachten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ja, ze hebben het vast te druk om boetes uit te schrijven.

Waarschuw beheerder
Wie is de afgelopen weken op zijn bek geslagen?

waarschijnlijk jijzelf anders zou je niet zo doelloos topic openen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flowers. op dinsdag 15 augustus 2006 om 15:51:
tjah en toen werd ik op straat gegooid met 'n vatsige half zwarte doek om m'n bloedkop af te vege.

nou dat vind ik eigenlijk best wel kut en zielig voor je :/
Waarschuw beheerder
Vorige week donderdag vanachter met een fles op me kop geslagen.Ik was bezopen en draaide me rustig om en sloeg die gast neer.Voelde de klap van die fles de vorige ochtend pas:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 augustus 2006 om 00:46:
jijzelf

?