ik ging twee weken trug op stap in zo'n dorp wat 'n paar kilometer van 't onze ligt, en 't begon meteen toen we binnenkwamen, we gingen daar in zo'n ruimte staan bij de bar waar toevallig ook zo'n zwembadje stond. ( d'r was een dag of een week daarvoor beachparty ofzo geweest ) en 't duurde nie lang of er werd 'n vriend van me ingegooid met z'n telefoon van 300 euro. dus wij tege die gast schreeuwen en 'n beetje duwen enzo. maar da was iemand van 25 ofzo. maargoed die had gelukkig ook nog 'n paar verstandige vrienden bij die de zaak 'n beetje probeerden te sussen door ons wat bier te brenge, dus toen was 't weer goed.
ik maakte me niet druk meer dus ik ging ff 'n rondje lope door da cafe en toen ik 'n half uur later terugkwam moest ik langs die groep jongens en da badje door, en ze stonde me allemaal al heel mooi aan te kijke, dus ik dacht kutzooi maar ik liep wel gewoon door. en toen was ik er net voorbij, pakte iemand mij toch nog en gooide mij in da badje,
dus ik stond op en wou die gast er een tege z'n kop aangeven maar 'n seconde later (ik weet niet precies hoe of door wie) lag ik op de grond en stond er iemand op mijn gezicht te schoppen.
en 't mooiste was nog: d'r stond zo'n dom wijf achter de bar te tappen en die tapt gewoon zonder op te kijken door (da was 2 meter van de bar af)
tjah en toen werd ik op straat gegooid met 'n vatsige half zwarte doek om m'n bloedkop af te vege.