alle...behalve die
idd, toeristenwiet daar
lucky luck
in arnhem
in arnhem
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 16:17:greenhouse
die hebbe we in Rotterdam ook, trouwens zelfde eigenaar als die van de Reefer.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 16:35:dal zal ik ook maar een keer naar rotterdam moeten .. naar de reefer
in adam zit ook een reefer volgens mij.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 10:31:ik de bulldogg in amsterdam
wat denk je pak ff de meest commerciele shop die er bestaat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 16:35:dal zal ik ook maar een keer naar rotterdam moeten .. naar de reefer
kom je daar wel in dan??
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 12:24:kom je daar wel in dan?? minimale leeftijd 18 he
In rotterdam zijn ze nu ook heel streng met controleren of je 18jaar of ouder bent.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:18:kan altijt nog een cameraad naar binnen laten gaan .. dan hep ik het ook .. en anders ben ik 29 aug jarig
Als je ze niet bekend voorkomt vragen ze meestal wel naar je ID, of je moet geluk hebben dat er net niemand voor de deur staat.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 10:31:wat vinden julie de beste coffeeshop ?? ik de bulldogg in amsterdam
WAAAAAAT JE LULT???
Dampkring Amsterdam
Jah greenhouse is ook een goede coffeeshop...
Mijn vaste coffeeshop is nu eigenlijk W@RDA
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 17:08:gestopt dat hep ik meer mensen horen zeggen ... maar uit eindelijk beginnen ze tog weer
ik ben niet meer van die mensen
pink
eindhoven
eindhoven
zeespiegel in vld en de bull in vld