En ja ik regel weer eens een bus 
deze keer:
Defqon.1
meer info volgt!!
je kunt je bij mij opgeven.. opstappen tegenover Den Kaat
deze keer:
Defqon.1
meer info volgt!!
je kunt je bij mij opgeven.. opstappen tegenover Den Kaat
| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
ze mogen gewoon nu ff gaan opschieten.. ga straks winkelen met moeders in Hardenberg en dan haal ik de kaartjes op .. met of zonder betaalbewijs
doe ik voor je
als ik ze niet ophaal in Hberg en wel 20 man in de bus laat gaan.. bij aankomst oooww nee we hebben geen kaarten meer.. jaja dan krijg je me toch een zaakie.. laten we dat ff voor zijn
wel 100 man die kant op
minimaal
heb de kaartjes!
en al 3x gebeld naar dat busbedrijf.. waaaaar blijft mn bevestiging?... hele tijd van die mooie antwoorden ze zijn er mee bezig, ik ga er niet over, als het goed is zou je die al moeten hebben, als het goed is krijg je die vandaag nog, ik zal m'n collega zo nog even vragen.. blablablaaaaattt
zag onze chauffeur van XQlusive net nog in de blauwe shop
wat een geweldige party weer gister beetje drukjes maar heerlijk uit je naaaaaddd
wij wilde eerst lopend naar huis gaan maar om 4 uur kwam er toch nog een taxi aan haha
pfft weet nog dat ik buiten gestrekt ging op de grond haha wat een zaakie
Straks naar de snackbar en dan gaan we weerrrrrrr
Verstand was ook redelijk weg
waar waren jullie idd jij was sowieso onvindbaar maar toniet aan het einde ook zoek geraakt.. jullie hadden zo meegekund met het busje dat deden er wel meer hhaha
'help je later mee in de huishouding' ..... antw: 'nee ' dat meisje helemaal teleurgesteld
eindelijk na bijna 3 mnd wachten.. het is binnen !!!
ziet er grappig uit.. maar wat valt er nou te doen dan
www.indoorlive.nl
dronken ouwe vrijgezellen
Tis een klein 'dorp'
5 euro entree, grote discotheek,
fusten 10 liter Warsteiner
vreettenten