komt geen derde wedstrijd..
as jij ut zegt
vvv wint...maar das logisch laatste aanpassing 10 april 2006 16:55
Daar word ik blij van
Niks logisch aan, wij zijn al meer als 10 wedstrijden onverslagen.
Kom op
Zijn nog genoeg andere leuke uit-wedstrijden voor jullie
maar ook dat kan verbroken worden!!
Eerlijk gezegd schat ik jullie niet hoog in om te promoveren,Het is jullie mischien 1keer eerder gelukt maar lukt jullie geen 2de keer,Dus tot volgend seizoen
Maar eigenlijk hoort Graafschap gewoon op het hoogste niveau thuis..
PROUD to-B a SUPERFARMER!
Met jou wil ik wel ff relle!!
Hehe ja ga 100 keer liever naar graafschap uit dan naar VVV!! Enne superfarmer en mjah hoe lijkt het met ons bier?? ghehe
hahah en dan?
ho ho! We zijn in 1990/1991 Onverslagen kampioen geworden van de eerste divisie! Maar we gaan het zien..
En voor de vvv supporters is niet dat er geen reet aan is bij jullie,Maar is meer om het verre reizen.Vvv,Mvv,Eindhoven,FCDB,Top oss,Helmond,Fortuna en willem2 volgend seizoen.laatste aanpassing 10 april 2006 18:27
daarom vond je het ook zo leuk in venlo hahaha normaal als er niets te beleven is vind je er ook nix aan
Niks logisch aan, wij zijn al meer als 10 wedstrijden onverslagen
ho ho! We zijn in 1990/1991 Onverslagen kampioen geworden van de eerste divisie! Maar we gaan het zien..
grolsch geven we gratis weg heineken houden we voor onszelf
souveniertjes moet je gewoon meenemen uit een stad en vooral drank voor onderweg moet eigenlijk ''gratis'' worden verstrekt
onverslagen dat is toch geen gewoon nederlands meer
en jij hebt bij deze verlagen,
En dit is wel een Nederlandse zin ?
Wat is er geen Nederlands aan onverslagen ?
een echte boer drinkt Grolsch
alles het is in deze context nog altijd ongeslagen
zeg superboerin,dat moet je is gauw afleren dat vieze koppijn bier te drinken
Als je een paar wedstrijden niet verslagen bent, dan ben je toch onverslagen. Of ben ik nou gek?!
Hahah, je hebt gelijk je krijgt er koppijn van de volgende dag, maar het drinkt veel lekkerder dan Heineken
Dommelsch tikt ook nog wel lekker weg..
nah ff doorbijten dan op de heineken dan wen je der wel aan
dommelsch tikt ook wel lekker weg
damn ik krijg een idee dat je met gemak ene krat opzuipt ofzo
Grolsch is voor boertjes in West -Duitsland ook wel de Achterhoek genaamd hehe, toch leuk dat wij al gepromoveerd zijn
Ik heb het wel eens gedronken hoor een avond lang, maar ik blijf bij Grolsch. Of jij moet me echt kunnen overtuigen
Hoe wou je dat doen?
daar ben ik in overleg met me eigen nog niet helamaal over uit.
er zullen nog op enige punten wat veranderd en bijgevoegt moeten worden over het hoe en wat.
hopende u hiermee voldoende te geinformeerd te hebben omtrent de vraag die u stelde
mvg
mjah
topic is nog geen 8 uur oud en loopt al goed
weet niet, venray vlgs mij ook, en joey misschien?
Bijdeze deel ik je mee dat hooguit alleen ik mee zou kennen gaan die andere zitten met het werk en de tijd. Ik zag toevallig dat de wedstrijd al om 19:00u is. Dus heb ik aan jou de vraag of je me misschien op station Venlo zou op kennen pikken dat ik na mijn werk die kant op kom. Anders is het voor mij niet haalbaar
eerst ff van venlo winnen en dan tegen willem2
en dat is niet goed met het oog op nog een hele middag werken.
*C.L.H* Na je enthoisiasme over je topic is het opeens niets meer he.
oke is goed, ik ben der om 18:00 halen jullie ook kaartjes voor 21-4?
oke is goed, ik ben der om 18:00 halen jullie ook kaartjes voor 21-4?
Der staat toch op de site's dat het vanaf donderdag start
och ja ik was ff in de war 21e is uidwedstrijd en 24e thuis, maar remco heeft die als het goed is voor de thuiswedstrijd gehaald en ik wilde donderdag die voor de uitwedstrijd halen, en welke bedoelde jij dan? wil je kaartjes halen voor uit of thuiswedstrijd donderdag?
kloek tot hoelaat is proosten op donderdag?
Gaan we tegen DTC de 6000 halen al past het eigenlijk niet.
Excelsior waren er 5800 ofzoiets toch?
Waar die ook staat, voor partyflock altijd parraat. *
C.L.H* hoeveel gaan der van jullie naar DTC
De Graafschap gaat het halen
winnen voor DTC uiteraard
*C.L.H* hoeveel gaan der van jullie naar DTC
Daar gaan we voor
Daar heb je het verder ook mee gehad denk ik.
kneus
jonge, je gaat Proud to be a superfarmer toch niet meppen
een meisje van 16 jaar, tegen een kerel van 23.
lekker eerlijk ofniet?? ze doet je toch ook niets verkeerd etclaatste aanpassing 14 april 2006 14:22
dat denk ik ook, net kaartjes gaan halen voor play offs, geen i.d nodig heb er zo 2 kunnen meenemen, een vent voor me heeft er zo 5 mee kunnen nemen.
Bij ons zijn de kaartjes al bijna uitverkocht
Hoezo moeten wij daar aan wennen ?
Wij betallen 8 € met SCC en zonder 15 €
dat bedoel ik nou, dus in de competitie betaal je dus 15 euro om binnen te komen, alleen krijgen nu tijdens de play offs de scc houders de helft korting, bij ons is het hele jaar door een kaartje 9 euro
en zonder die hogen prijzen die jullie hanteren, hadden jullie heel wat minder geld in de kas, (failliet??)
toch wel na doetinchem?
wat is daarmee? die speelt bij vvv hoor.. had t over de selectie van de graafschap
tussen 02 en 03
Heb je hem ooit zien voetballen dan?
Ja, toch wel na zijn vertrek bij VVV. Want het is altijd een waardevolle speler geweets voor ons.
wat denk je zelf eigenlijk.. vvv door of niet?
geloof dat vvv dit seizoen thuis had gewonnen, maar uit dik verloren had?
maar gezien het spel van Willem II de laatste wedstrijden denk ik dat ze daar te min voor zullen zijn, maar ik kan der ver langs zitten antuurlijk.
En toch nog laag genoteerd op de ranglijst. Het gaat immers over een heel seizoen. En niet over 2 wedstrijden.
Jullie hebben de komende tijd vrij weinig volgens mij!
Wij hebben nog een druk schema
Welke dan?
Welke dan?
VVV-uit en MVV-uit misschien
Loek, toch niets gebruikt hè, gezien dat gestotter.
dat doet de alcohol met mij jonge
weet niet wat voor bier ze schenken bij vvv en mvv..
zolang t geen heineuke is vind ik alles goed
![[img width=200 height=150]http://www.de-sjees.nl/files/images/brand_bier_200.jpg[/img]](http://www.de-sjees.nl/files/images/brand_bier_200.jpg)
Hoelaat komen jullie vrijdag aan dan in Dtc?
Ik heb een nieuwe verslaving. het Rein Baart spel!
Ik heb een nieuwe verslaving
Simpel 2d spelletje, wat ik alweer moe ben!
Dat ID heb ik ook ja.
Ik denk dat ik pas om 7uur in de stad ben, half 8 hoofdingang..
De graafschap gaat het wel redden denk en Grolsh? moet natuurlijk jup zijn he
smaandags dan?
ohw hebbe jullie geen verplichte buscombi?
verplichte buscombi moet niet gekker worden
eerst ff biertje drinken in de stad..
Ga wel in het vak van VVV zitten..
Altijd gezellig.
Dan zal je toch heel snel moeten zijn.En morgen denk ik nog op en neer naar Venlo rijden!
Altijd gezellig.
voor uit-wedstrijden kunnen de spelers dat wel voor mij regellen..
als je hem lief aankijkt houdt hij je wel een plekje vrij
In de kroeg off.. ?
Wat denk jij? Neem aan dat we toch wel hetzelfde zullen denken nietwaar?
Ja dat denk ik ook
unne dieke piemel!
Zullen we er dan maar allebei wel vanuit gaan?
Strak plan
zeiden ze ja,
waar zaten jullie in ons vak eigenlijk?
was vrij kansloos geweest...
was er bij jouw in de buurt toevallig nog een meisje die met jullie meeliepen
met un naat baerke
Het veld wordt nog speelklaar gemaakt.. maar kom in orde volgens de superfarmers.
3-1 voor de boeren .
Jullie?!
Kantelberg vanuit een vrije trap in de eerste helft met de 1-0.
Kwartier voor tijd zal door het aanvallend spel van de boeren een uitbraak volgens met de o zo rappe Garcia, die een prima voorzet zal geven waaruit Dirk-Jan Derkesen de beslissende 1-2 erin zal schieten
Wie is Kantelberg?
Ik zeg; 4-2
Jullie?!
this is gonna be my day..
Or, mine day. Is het niet vandaag dan wel volgende week Vrijdag.
gaat nu naar DTC zien of er wat te beleven valt
Maandag bedoel je toch
Nee degene die op 't laatst ook nog erg graag mee wou, en er alles aan probeerde te doen!
Maar miss kom ik zelf wel wat eerder
Weinig goeie hoop voor ons, hoop op een gelijk spel en dan derde wedstrijd, maja..
En bedankt voor het mooie sfeertje
Ooit sprak je hier nog anders.
Waar zag je ons lopen dan? We waren nogal laat.
Jah, jullie deden ook goed jullie best. Maar somige..
het kan ook nog wel allemaal..
Volgens mij in de bus, rond kwart voor acht..
Achja sneue kindjes hé
Groene bussen, witte bus? volgens mij waren we toen nog tussen de villa's een het zoeken. We kwamen 5/10 min later binnen.
Tja, zitten overal. Gekke zanger daar!
die spoort niet
ADIHADIJADIJO!
Stond dr iemand op het veld dan?
ja, die van die blauw witte dingen aan het opvouwen was...
ik denk nu dat we verliezen
Mooie uitslag; 2-4
beetje jammer dat ze onze Venrayse vriend niet vermelden..
Een man van 25 uit Melderslo werd aangehouden voor provocatie. Hij bleek ook nog 700 euro aan boetes te hebben open staan
Fans VVV laten zich van slechtste kant zien
Wat een voetbalfeest had moeten worden in De Koel eindigde in een desillusie. VVV werd niet alleen door De Graafschap uit de playoffs gekegeld (4-2), maar zag ook de eigen fans in de fout gaan.
„Beste supporters. We hebben nog 45 minuten. Blijf achter onze elf spelers staan en zorg dat we nog zeker twee wedstrijden in deze playoffs mogen spelen.”
De geblesseerde middenvelder Edwin Linssen spreekt in de rust van VVV-De Graafschap het onrustige publiek in stadion De Koel toe. Alleen staan er nog maar tien VVV’ers op het veld na een rode kaart voor Niels Fleuren en kijkt de thuisploeg tegen een 0-2 achterstand aan. Reden voor een deel van het thuispubliek om zich van hun slechtste kant te laten zien. ‘Supporters’ marcheren op richting het vak van De Graafschap en moeten worden tegengehouden door stewards en politiemensen; de frustraties vieren hoogtij. Gelukkig dat in al het tumult sommige mensen het hoofd niet verliezen. Terwijl nog meer boze supporters met hun plastic bekertje bier richting het vak van De Graafschap lopen, rijdt een medewerker van de stadioncatering tegen de stroom in met een nieuw vaatje bier. Vervolgens besluiten boze supporters die het stadion niet mogen verlaten om onder de trap richting het kleedlokaal te wachten op de spelers van De Graafschap en de ‘Superboeren’ te trakteren op verwensingen.
3 arrestaties rondom VVV - De Graafschap
Gister zijn er 3 supporters aangehouden. Een man van 27 uit het Gelderse Gendringen werd opgepakt voor belediging van agenten. Een man van 25 uit Melderslo werd aangehouden voor provocatie. Hij bleek ook nog 700 euro aan boetes te hebben open staan. Een man van 45 uit Horst werd opgepakt voor verstoring van openbare orde.
heb je 90 min. teletekst gekeken
maja Willem 2 is in te goede vorm nu, maja we zullen zien (ik denk volgend jaar gewoon weer 2 keer tegen DTC)
verliezen is leuk he??
Maar de Graafschap doet het tegen goed spelende ploegen altijd wel goed, maja we moeten nog even wachtenn..
Ligt eraan op welk gebied he
Radio geluistert
hahaha heb je ook nog serieus fotot van gemaakt
Nee dat was ik niet! Lijk dr ook helemaal niet op, ja alleen het haar misschien een beetje..
Volgende x beter
Heb nu een andere foto gezien van dat mormel..
Het type: 'Van ver mooi, maar verre van mooi'
dat gaan ze niet redden denk ik, nac en wim2 blijven gewoon in eredivisie, helaas maar waar